PDA

View Full Version : Kan de bRT ook mij in een lastig parket brengen?


De schoofzak
9 september 2018, 19:13
Ik heb ook een facebookprofiel.
Daar heb ik al wel eens "humoristische" plaatjes on line gezet, net zoals trouwens op dit forum.

Bijvoorbeeld: een hond die met opgeheven poot op een affiche van Erdogan plast, zodat het precies was of die hond in zijn mond piste.
Ook wel eens vijf blauwe vuilzakken op een rij, maar als je iets beter kijkt, zijn drie daarvan boerkas.
Van negers (zwarten dus) of homo's heb ik - denk ik - nooit zoiets gepost. Denk ik, want ik kan wel wat zwarte humor aan. Maar die zaken vind ik niet zo gauw humoristisch, wel racistisch. En daar kan ik niet tegen.

Maar is de bRT van hetzelfde gedacht?

Als ze de vlooienkam eens door jouw accounts halen, hang je dan?
En omwille van welke pics, gifs, filmpjes, memes?

Henri1
9 september 2018, 19:16
Ik heb ook een facebookprofiel.
Daar heb ik al wel eens "humoristische" plaatjes on line gezet, net zoals trouwens op dit forum.

Bijvoorbeeld: een hond die met opgeheven poot op een affiche van Erdogan plast, zodat het precies was of die hond in zijn mond piste.
Ook wel eens vijf blauwe vuilzakken op een rij, maar als je iets beter kijkt, zijn drie daarvan boerkas.
Van negers (zwarten dus) of homo's heb ik - denk ik - nooit zoiets gepost. Denk ik, want ik kan wel wat zwarte humor aan. Maar die zaken vind ik niet zo gauw humoristisch, wel racistisch. En daar kan ik niet tegen.

Maar is de bRT van hetzelfde gedacht?

Als ze de vlooienkam eens door jouw accounts halen, hang je dan?
En omwille van welke pics, gifs, filmpjes, memes?

Dan hadden ze Jambon allang aangepakt.

DewareJakob
9 september 2018, 19:18
Dan hadden ze Jambon allang aangepakt.
Uw obsessie tegenover NVa is ons bekend.

Dadeemelee
9 september 2018, 19:19
Ik heb ook een facebookprofiel.
Daar heb ik al wel eens "humoristische" plaatjes on line gezet, net zoals trouwens op dit forum.

Bijvoorbeeld: een hond die met opgeheven poot op een affiche van Erdogan plast, zodat het precies was of die hond in zijn mond piste.
Ook wel eens vijf blauwe vuilzakken op een rij, maar als je iets beter kijkt, zijn drie daarvan boerkas.
Van negers (zwarten dus) of homo's heb ik - denk ik - nooit zoiets gepost. Denk ik, want ik kan wel wat zwarte humor aan. Maar die zaken vind ik niet zo gauw humoristisch, wel racistisch. En daar kan ik niet tegen.

Maar is de bRT van hetzelfde gedacht?

Als ze de vlooienkam eens door jouw accounts halen, hang je dan?
En omwille van welke pics, gifs, filmpjes, memes?

Die memes van Schild en Vrienden zijn echt wel van een ander niveau. Uitgehongerde Afrikaanse kindjes met daarop ‘I don’t care’.

kojak
9 september 2018, 19:44
Ik heb ook een facebookprofiel.
Daar heb ik al wel eens "humoristische" plaatjes on line gezet, net zoals trouwens op dit forum.

Bijvoorbeeld: een hond die met opgeheven poot op een affiche van Erdogan plast, zodat het precies was of die hond in zijn mond piste.
Ook wel eens vijf blauwe vuilzakken op een rij, maar als je iets beter kijkt, zijn drie daarvan boerkas.
Van negers (zwarten dus) of homo's heb ik - denk ik - nooit zoiets gepost. Denk ik, want ik kan wel wat zwarte humor aan. Maar die zaken vind ik niet zo gauw humoristisch, wel racistisch. En daar kan ik niet tegen.

Maar is de bRT van hetzelfde gedacht?

Als ze de vlooienkam eens door jouw accounts halen, hang je dan?
En omwille van welke pics, gifs, filmpjes, memes?

Moest ik u zijn, ik emigreerde morgen al naar Zuid-Amerika.
Gisteren zou zelfs nog veiliger geweest zijn. https://forums.techhob.be/images/smilies/biggrin2.gif

Dadeemelee
9 september 2018, 19:46
Moest ik u zijn, ik emigreerde morgen al naar Zuid-Amerika.
Gisteren zou zelfs nog veiliger geweest zijn. https://forums.techhob.be/images/smilies/biggrin2.gif

Venezuela? :mrgreen:

The Paulus Experience
9 september 2018, 19:50
Ik heb ook een facebookprofiel.
Daar heb ik al wel eens "humoristische" plaatjes on line gezet, net zoals trouwens op dit forum.

Bijvoorbeeld: een hond die met opgeheven poot op een affiche van Erdogan plast, zodat het precies was of die hond in zijn mond piste.
Ook wel eens vijf blauwe vuilzakken op een rij, maar als je iets beter kijkt, zijn drie daarvan boerkas.
Van negers (zwarten dus) of homo's heb ik - denk ik - nooit zoiets gepost. Denk ik, want ik kan wel wat zwarte humor aan. Maar die zaken vind ik niet zo gauw humoristisch, wel racistisch. En daar kan ik niet tegen.

Maar is de bRT van hetzelfde gedacht?

Als ze de vlooienkam eens door jouw accounts halen, hang je dan?
En omwille van welke pics, gifs, filmpjes, memes?

Oppassen geblazen als ze je willen volgen voor een reportage

Xenophon
9 september 2018, 19:59
Die memes van Schild en Vrienden zijn echt wel van een ander niveau. Uitgehongerde Afrikaanse kindjes met daarop ‘I don’t care’.

- lol -

Daar wil je mensen voor opsluiten?

kojak
9 september 2018, 20:00
Ben net een foto gaan nemen bij Schoof thuis.
De schrik zit er precies goed in.

http://i56.tinypic.com/qy67f8.jpg

Dadeemelee
9 september 2018, 20:02
- lol -

Daar wil je mensen voor opsluiten?

Ik wil de Schoof geruststellen gij intrigant ;-)

kojak
9 september 2018, 20:07
- lol -

Daar wil je mensen voor opsluiten?

Afsluiten, bijsluiten, buitensluiten, dichtsluiten, insluiten, kortsluiten, kromsluiten, omsluiten, oversluiten, toesluiten mag ook wat mij betreft. https://forums.techhob.be/images/smilies/tongue2.gif

Xenophon
9 september 2018, 20:08
Ik wil de Schoof geruststellen gij intrigant ;-)

De heksenjacht is begonnen, schoof gaat nog veel spijt hebben van de racistische moppen op zijne FB.

Bittere tranen zullen zijn deel zijn.

From_Vlaanderen
9 september 2018, 20:09
Die memes van Schild en Vrienden zijn echt wel van een ander niveau. Uitgehongerde Afrikaanse kindjes met daarop ‘I don’t care’.

:rofl:

Dadeemelee
9 september 2018, 20:11
De heksenjacht is begonnen, schoof gaat nog veel spijt hebben van de racistische moppen op zijne FB.

Bittere tranen zullen zijn deel zijn.

Ik ga hem steunen als hij voor assisen komt. En gij?

kojak
9 september 2018, 20:14
Ik ga hem steunen als hij voor assisen komt. En gij?

Wel, ik ga hem ook steunen mocht het zo ver komen. :thumbsup:
Elke steun is welkom.

https://www.vindingrijkbreda.nl/wp-content/uploads/2018/07/P10405191.jpg

From_Vlaanderen
9 september 2018, 20:15
De heksenjacht is begonnen, schoof gaat nog veel spijt hebben van de racistische moppen op zijne FB.

Bittere tranen zullen zijn deel zijn.

bRT basht al jaren op de sportschutter/jager/verzamelaar, maar ook dat lijken ze te verliezen als ik die boom van de laatste 2 jaar bekijk.

Dadeemelee
9 september 2018, 20:19
Wel, ik ga hem ook steunen mocht het zo ver komen. :thumbsup:
Elke steun is welkom.

https://www.vindingrijkbreda.nl/wp-content/uploads/2018/07/P10405191.jpg

VRT blijf van onze Schoof of het zal u berouwen :lol:

Xenophon
9 september 2018, 21:32
Ik ga hem steunen als hij voor assisen komt. En gij?

Uiteraard.

Ongetwijfeld zal er in het parochiehuis wel een tombola gehouden worden ook. De opbrengst storten we op zijn rekening in de gevangenis, zo kan hij , terwijl hij in voorarrest het proces afwacht - neem twee a drie jaar voor het van start gaat, toch WC papier en dergelijke meer kopen.

Dadeemelee
9 september 2018, 21:41
Uiteraard.

Ongetwijfeld zal er in het parochiehuis wel een tombola gehouden worden ook. De opbrengst storten we op zijn rekening in de gevangenis, zo kan hij , terwijl hij in voorarrest het proces afwacht - neem twee a drie jaar voor het van start gaat, toch WC papier en dergelijke meer kopen.

Euh Xeno jij hebt blijkbaar wat meegemaakt.

Xenophon
9 september 2018, 21:49
Euh Xeno jij hebt blijkbaar wat meegemaakt.

Jong en wild he.

Lang geleden ondertussen.

Dadeemelee
9 september 2018, 22:10
Niettegenstaande dat denk ik nog altijd dat we een preemptive strike tegen de vrt moeten starten om ons aller Schoof te vrijwaren van linkse slinkselikken.

nabat54
9 september 2018, 22:10
Die memes van Schild en Vrienden zijn echt wel van een ander niveau. Uitgehongerde Afrikaanse kindjes met daarop ‘I don’t care’.

Kijk Dadeemelee, dat is nu het verschil.
Wat mij het meest geschokt heeft was de meme van "how to pick up jewish girls" en dan zie je een schop met assen !
Verdomme zeg ! Hoe geschift moet je zijn.

Jij stoort je aan uitgehongerde Afrikaanse kindjes , wel dat de afrikaanse leiders er iets aan DOEN !

Collega kwam vorig jaar terug van reis in India , daar liggen ze ook te creperen van de honger, maar ze hebben daar
het kastensysteem.....en weet je wat de ene kaste denkt over de andere " i don't care"......

kojak
9 september 2018, 22:27
Kijk Dadeemelee, dat is nu het verschil.
Wat mij het meest geschokt heeft was de meme van "how to pick up jewish girls" en dan zie je een schop met assen !
Verdomme zeg ! Hoe geschift moet je zijn.

Jij stoort je aan uitgehongerde Afrikaanse kindjes , wel dat de afrikaanse leiders er iets aan DOEN !

Collega kwam vorig jaar terug van reis in India , daar liggen ze ook te creperen van de honger, maar ze hebben daar
het kastensysteem.....en weet je wat de ene kaste denkt over de andere " i don't care"......

Ongeacht wie er iets moet aan doen, wie zijn schuld het is, een opmerking geven van 'I don't care' is er over.
Een normaal mens zegt zoiets niet.

nabat54
9 september 2018, 22:32
Ongeacht wie er iets moet aan doen, wie zijn schuld het is, een opmerking geven van 'I don't care' is er over.
Een normaal mens zegt zoiets niet.

Ik heb toch niet gezegd dat het er "niet over" is !

Ik maak gewoon een opmerking over wat het meest grofste is , in combinatie met wie het uitvoert (vergassen) en wie het "toestaat" (verhongeren)
Duidelijker zo ?

kojak
9 september 2018, 22:42
Ik heb toch niet gezegd dat het er "niet over" is !

Ik maak gewoon een opmerking over wat het meest grofste is , in combinatie met wie het uitvoert (vergassen) en wie het "toestaat" (verhongeren)
Duidelijker zo ?

Okidoki.
Mss verkeerd geïnterpreteerd van mij, kan ook.
No prob. ;)

Dadeemelee
9 september 2018, 22:58
Okidoki.
Mss verkeerd geïnterpreteerd van mij, kan ook.
No prob. ;)

Komaan Kojak. Plus est en vous ;-)

kojak
9 september 2018, 23:05
Komaan Kojak. Plus est en vous ;-)

De plus heeft geen goesting. https://forums.techhob.be/images/smilies/tongue2.gif

Dadeemelee
9 september 2018, 23:11
De plus heeft geen goesting. https://forums.techhob.be/images/smilies/tongue2.gif

Je lacht er mee, maar ik denk er sterk aan om een Schoof fanthread op te starten.
Het is ongehoord dat de slinkse brt hem aanklaagt. Een schande is het.

kojak
9 september 2018, 23:16
Je lacht er mee, maar ik denk er sterk aan om een Schoof fanthread op te starten.
Het is ongehoord dat de slinkse brt hem aanklaagt. Een schande is het.

Een fanclubje op Facebook ?
Gesloten & privé hé.
Anderen hebben daar niets te zoeken. :mrgreen:

Dadeemelee
9 september 2018, 23:21
Een fanclubje op Facebook ?
Gesloten & privé hé.
Anderen hebben daar niets te zoeken. :mrgreen:

Ik vind dat we Schoof moeten steunen. Hij heeft enkel die meme met die vuilzakken gepost. Zegt hij.

kojak
9 september 2018, 23:28
Ik vind dat we Schoof moeten steunen. Hij heeft enkel die meme met die vuilzakken gepost. Zegt hij.

En bRT zonder hoofdletter....
Dat gaat hem de das omdoen.
Ik heb nog geen precedenten gevonden in onze rechtspraak, maar ik vrees dat we er binnenkort wel eentje gaan hebben.

kojak
9 september 2018, 23:32
Heb voor seffes, als ik de boodschappen ga doen, alvast 2 puntjes toegevoegd voor onze Schoof.
Eén brood en een grote fles water.
Zal het apart laten inpakken. ;)

nabat54
9 september 2018, 23:44
Ben net een foto gaan nemen bij Schoof thuis.
De schrik zit er precies goed in.

http://i56.tinypic.com/qy67f8.jpg

Ok "private" Baldrick herken ik onmiddellijk ,
die tweede moet dus luitenant George zijn.

OMG de schoof is Edmund......aka captain Blackadder :lol:

kojak
9 september 2018, 23:49
Ok "private" Baldrick herken ik onmiddellijk ,
die tweede moet dus luitenant George zijn.

OMG de schoof is Edmund......aka captain Blackadder :lol:

George is de butler van Schoof. ;)

http://mysteryfactory.com/wp-content/uploads/2011/02/Dinner-Party-The-Butler-Did-It.jpg

Svennies
10 september 2018, 00:07
Ongeacht wie er iets moet aan doen, wie zijn schuld het is, een opmerking geven van 'I don't care' is er over.
Een normaal mens zegt zoiets niet.

Ok ,Indiërs zijn dus géén normale mensen...

kojak
10 september 2018, 00:13
Ok ,Indiërs zijn dus géén normale mensen...

Héél kort door de bocht... ;)

kojak
10 september 2018, 00:20
Wat info over de kasten in India.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Kastenstelsel

Kan je vrijveel van terugvinden op het net.
Zeker het lezen eens waard. :thumbsup: ;)

maddox
10 september 2018, 00:29
Ongeacht wie er iets moet aan doen, wie zijn schuld het is, een opmerking geven van 'I don't care' is er over.
Een normaal mens zegt zoiets niet.

En waarom zou iemand de waarheid niet mogen zeggen?

kojak
10 september 2018, 00:35
En waarom zou iemand de waarheid niet mogen zeggen?

Wat mij betreft heb ik daar niets op tegen maar je moet wel zien in welke context dat staat.
Of, met andere woorden, het recht van de vrije meningsuiting heeft ook zijn grenzen.
Op zich al een nieuwe thread waard.
Trouwens, wat is 'de waarheid' ?

maddox
10 september 2018, 01:12
Wat mij betreft heb ik daar niets op tegen maar je moet wel zien in welke context dat staat.
Of, met andere woorden, het recht van de vrije meningsuiting heeft ook zijn grenzen.
Op zich al een nieuwe thread waard.
Trouwens, wat is 'de waarheid' ?

Ah. De waarheid is wat iemand gelooft.

Als iemand van mening is dat hongersnood in Afrika niet van tel is, mag die dat niet vertellen?

Hypochonder
10 september 2018, 05:26
Ik betwijfel of de bRT de forumwoordvoerder van N-VA belangrijk genoeg zal vinden om hem bij zijn balzakje te nemen zoals ze dat bij slim Driesje gedaan hebben.

Skobelev
10 september 2018, 06:34
Mij kunnen die hongerlijdende Afrikaanse kindjes ook (niet meer) schelen. Zelfs een paar honderden of duizenden doden in pakweg Syrië of Afghanistan laten me volkomen koud, integendeel, die kunnen naar hier niet meer verkassen denk ik dan.
Maar de egel of kat die doodgereden op de weg naar mijn werk ligt, dat raakt me. Noem me nu maar een fascist en een onmens.

marie daenen
10 september 2018, 06:38
Venezuela? :mrgreen:

2

Neen, neen, daar vieren de slinkse de plak en het deksel is daar wel al op hun neus gevallen...

marie daenen
10 september 2018, 06:41
Afsluiten, bijsluiten, buitensluiten, dichtsluiten, insluiten, kortsluiten, kromsluiten, omsluiten, oversluiten, toesluiten mag ook wat mij betreft. https://forums.techhob.be/images/smilies/tongue2.gif

Wow, wat een 'gutmensch'...
Maar ze hebben nog altijd de eerste les van goed zijn niet geleerd; nl. het is niet omdat je goed wilt doen dat je goed doet...
en de geschiedenis van vandaag leert ons overtuigend dat ze dat meestal dan ook niet doen (goed doen) en dat hun dromen eerder nachtmerries om hen heen zaait...

marie daenen
10 september 2018, 06:55
De heksenjacht is begonnen, schoof gaat nog veel spijt hebben van de racistische moppen op zijne FB.

Bittere tranen zullen zijn deel zijn.

De heksenjacht is al lang bezig in la Belgique, maar ze vrezen de afstraffing van de burgers en vandaar dat het nu uitloopt op een regelrechte racistische heksenjacht tegen de Vlamingen; La Belgique stelt zichzelf voor als de enige reddingsplank tegen de stoute racistische Vlaming...

Zodat hun zogezegde afkeer tegen racisme ontaarde, hoofdzakelijk door gestook dat van la Belgique en zijn Vlaamse collabo's, in een regelrechte anti-Vlaams racistische heksenjacht...

Indien het enkel de tijdsgeest en Europa zouden zijn die schuldig waren dan moest je aan franstalige kant dezelfde zichzelf denigrerende boodschap horen maar aan franstalige kant loopt de eigen francofone lof de spuigaten uit...
Alles wat slecht is aan Vlaamse kant wordt overdadig beschreven zodat geen enkele franstalige nog twijfelt aan de zogezegd legale strijd van de grote francofonie tegen die achterlijke, egoïstische, kapitalistische (en dat is een schandwoord onder de francofone bevolking, behalve natuurlijk voor hun eigen kapitalisten die dan in eerste instantie franslievend en dan pas kapitalistisch zijn), racistische Vlamingen...

Waarom is extreem rechts nooit van de grond gekomen in franstalig Belgique???
Hewel extreem rechts stoeit meestal voor een heel groot deel op eigenwaarde; wij zijn duitsers, wij zijn Vlamingen, wij zijn franstaligen om de massa te bekoren en veel minder op het tweede luik, omdat wij zo goed zijn moeten de anderen zich aan ons aanpassen...

Hewel dat eerste luik zit in franstalig België in elke franstalige politieke partij als grondgevoel ingebakend... Hoe wil je dat dan nog grote groepen mensen zich wenden tot een extreem rechtse partij die wat dat eerste principe betreft, hetzelfde verkondigt???
Hun eigenwaarde wordt, in volstrekte tegenstelling met de media in Vlaanderen, opgehemeld en gelegaliseerd dat het niet meer kan in franstalig la Belgique...

marie daenen
10 september 2018, 07:06
Wat mij betreft heb ik daar niets op tegen maar je moet wel zien in welke context dat staat.
Of, met andere woorden, het recht van de vrije meningsuiting heeft ook zijn grenzen.
Op zich al een nieuwe thread waard.
Trouwens, wat is 'de waarheid' ?

Het recht van eisen te stellen, onrechtmatige eisen gezien onze eigen wetten, die nu dikwijls wel heel lustig verkeerd geinterpreteerd worden, heeft ook zijn grenzen...

Denk je niet dat het veel en veel menselijker is om de ganse bevolking daartegen te beschermen ipv daar de ogen, zogezegd uit altruisme, te sluiten...

Maar neen, het is de zichzelf verklaarde 'gutmenschen' die beslissen wat dringend is en aangepakt moet worden; zelfs als het gros van de bevolking al jarenlang schreeuwt dat het zo niet verder kan...

en dat is alles behalve een 'gutmenschen' politiek; dat is zuiver volksverlakkerij die met alle macht en middelen moet geinstalleerd worden; niet omdat de aanstokers van die zogenaamde politiek correcte politiek zo menslievend en sociaal zijn maar juist omdat de aanstokers keiharde kapitalisten zijn die een enorm gewin zien in de totale ontreddering en verarming van heel Europa...

Maar zo ver kijken onze totaal debiele 'gutmenschen' niet... Uitwassen, juist opgeroepen en terug in leven geroepen als reactie op hun eigen onmenselijkheid opzoeken, uitvergroten en daarmee een ganse bevolking ten schande maken en monddood maken...
Dat is wat jullie doen en zwijg erover dat jullie wel goed en menswaardig zouden zijn; in ieder geval jullie anti-Vlaams racisme in opdracht van koloniserend franstalig la Belgique, is dat totaal niet...

marie daenen
10 september 2018, 07:08
Héél kort door de bocht... ;)

Leg uit??? Zogenaamde godsdienstvrijheid zoals bij de extremisten bij onze Islamietische vrienden die ons liever dood dan levend zien???

Anna List
10 september 2018, 07:11
Die memes van Schild en Vrienden zijn echt wel van een ander niveau. Uitgehongerde Afrikaanse kindjes met daarop ‘I don’t care’.

maar wat voor de mensen die zich daar echt geen fluit van kunnen aantrekken? dat zijn er, vrees ik, nogal wat hoor ...

mogen zij dat nog zeggen? of moeten zij gewoon hun muil houden? :lol:

Anna List
10 september 2018, 07:11
Oppassen geblazen als ze je willen volgen voor een reportage

:rofl:

goeike Pol!

Anna List
10 september 2018, 07:15
Mij kunnen die hongerlijdende Afrikaanse kindjes ook (niet meer) schelen. Zelfs een paar honderden of duizenden doden in pakweg Syrië of Afghanistan laten me volkomen koud, integendeel, die kunnen naar hier niet meer verkassen denk ik dan.
Maar de egel of kat die doodgereden op de weg naar mijn werk ligt, dat raakt me. Noem me nu maar een fascist en een onmens.

ocharme dat egeltje en die kat! :hondogen:

Het Verzet
10 september 2018, 07:15
Mij kunnen die hongerlijdende Afrikaanse kindjes ook (niet meer) schelen. Zelfs een paar honderden of duizenden doden in pakweg Syrië of Afghanistan laten me volkomen koud, integendeel, die kunnen naar hier niet meer verkassen denk ik dan.
Maar de egel of kat die doodgereden op de weg naar mijn werk ligt, dat raakt me. Noem me nu maar een fascist en een onmens.

Een dode egel??? 8O Waar????:cry::cry::cry::cry:

:twisted:

De schoofzak
10 september 2018, 07:16
Die memes van Schild en Vrienden zijn echt wel van een ander niveau. Uitgehongerde Afrikaanse kindjes met daarop ‘I don’t care’.

Volledig akkoord dat zo'n plaatje echt van een ander niveau is.
Maarrr ... net dat plaatje - vermoed ik - is niet strafbaar.

De schoofzak
10 september 2018, 07:20
Moest ik u zijn, ik emigreerde morgen al naar Zuid-Amerika.
Gisteren zou zelfs nog veiliger geweest zijn. https://forums.techhob.be/images/smilies/biggrin2.gif

Ik heb Isla Margarita al overwogen.
Maar ik mag niet.
Al chance dat ik er nog geen bankrekening geopend had.

De schoofzak
10 september 2018, 07:22
Ben net een foto gaan nemen bij Schoof thuis.
De schrik zit er precies goed in.

http://i56.tinypic.com/qy67f8.jpg

Dat is niet bij mij thuis; dat is mijn buitenverblijf in Zuid-West-Vlaanderen.

De schoofzak
10 september 2018, 07:26
Komaan Kojak. Plus est en vous ;-)

Kijk zie, ik gebruik die woorden ook soms.
Vooral tijdens de seks.

De schoofzak
10 september 2018, 07:32
Ik betwijfel of de bRT de forumwoordvoerder van N-VA belangrijk genoeg zal vinden om hem bij zijn balzakje te nemen zoals ze dat bij slim Driesje gedaan hebben.

Spijtig. Er zijn daar wel een paar journalistes die het zouden mogen.

https://www.anepedia.org/img/3/3084810/i1/%D0%9A%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B0_% D0%BF%D1%80%D0%BE_%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D 1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D1%83_%D0%BF%D0%BE%D1%88%D0 %BB%D0%B0%D1%8F.jpg

Vlad
10 september 2018, 07:32
Kijk zie, ik gebruik die woorden ook soms.
Vooral tijdens de seks.

Als dat echt zo was dan had er "Pus est en vous" gestaan.

Anna List
10 september 2018, 07:51
Als dat echt zo was dan had er "Pus est en vous" gestaan.

:lol:

Skobelev
10 september 2018, 08:04
Een dode egel??? 8O Waar????:cry::cry::cry::cry:

:twisted:

Op de Churchillsteenweg. :-(

Dadeemelee
10 september 2018, 08:43
Spijtig. Er zijn daar wel een paar journalistes die het zouden mogen.

https://www.anepedia.org/img/3/3084810/i1/%D0%9A%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B0_% D0%BF%D1%80%D0%BE_%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D 1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D1%83_%D0%BF%D0%BE%D1%88%D0 %BB%D0%B0%D1%8F.jpg

Ik heb het aan Goedele Wachters gezegd, maar die moet eerst Bart De Wever nog eens interviewen ;-)

Anna List
10 september 2018, 08:45
Ik heb het aan Goedele Wachters gezegd, maar die moet eerst Bart De Wever nog eens interviewen ;-)

was dat niet meer iets voor Goedele Liekens?

Dadeemelee
10 september 2018, 08:52
was dat niet meer iets voor Goedele Liekens?

Weet ge niet meer dat den Bart 'dichter en dichter' moest komen? :lol:

Anna List
10 september 2018, 08:54
Weet ge niet meer dat den Bart 'dichter en dichter' moest komen? :lol:

nee, ik denk ook dat ik dat nooit geweten heb.

Dadeemelee
10 september 2018, 08:56
Ik heb naar foto's gezocht, maar die zijn blijkbaar allemaal weg :(

CLAESSENS Joris
10 september 2018, 09:07
Ik heb ook een facebookprofiel.
Daar heb ik al wel eens "humoristische" plaatjes on line gezet, net zoals trouwens op dit forum.

Bijvoorbeeld: een hond die met opgeheven poot op een affiche van Erdogan plast, zodat het precies was of die hond in zijn mond piste.
Ook wel eens vijf blauwe vuilzakken op een rij, maar als je iets beter kijkt, zijn drie daarvan boerkas.
Van negers (zwarten dus) of homo's heb ik - denk ik - nooit zoiets gepost. Denk ik, want ik kan wel wat zwarte humor aan. Maar die zaken vind ik niet zo gauw humoristisch, wel racistisch. En daar kan ik niet tegen.

Maar is de bRT van hetzelfde gedacht?

Als ze de vlooienkam eens door jouw accounts halen, hang je dan?
En omwille van welke pics, gifs, filmpjes, memes?

Er zijn er hier nogal wat die dit grappig vinden...
Wacht tot de politie aan uw deur staat. Wacht tot uw strekking geviseerd wordt en de politie regelmatig aan uw deur staat...

En kom dan hier nog eens lachen...
Aan dit onderwerp is niets grappigs aan.
Dit gaat om meningsvrijheid, vrijheid van expressie, godsdienstvrijheid, persvrijheid...
En AL die vrijheden komen in het gedrang.

Maar blijkbaar is dat ok zolang anderen daar slachtoffer van zijn...

Misschien moet u dit toch eens beseffen. Elke beperking van vrijheid die in een wet gegoten wordt is niet alleen van toepassing op de momenteel geviseerde personen en groepen... maar ook op u...
Een niet onbelangrijk deel van de wetten die de Duitse Socialisten voor WOII gebruikten om hun tegenstanders monddood te maken... waren vooraf ingesteld om tegen henzelf gebruikt te worden... :stalin::hitler:

kojak
10 september 2018, 11:01
Kijk zie, ik gebruik die woorden ook soms.
Vooral tijdens de seks.

In uw buitenverblijf ?
Da zal stof doen opwaaien denk ik. :lol: ;)

kojak
10 september 2018, 11:25
Leg uit??? ...

Weet je nu nog niet dat als je met je wagen door een tunnel bolt, je de raamptjes best dicht doet ?
Je hebt precies al heel wat giftige dampen naar binnen gekregen want het schuim staat al een paar dagen op je lippen. https://forums.techhob.be/images/smilies/biggrin3.gif

kojak
10 september 2018, 11:27
...
Wacht tot de politie aan uw deur staat. Wacht tot uw strekking geviseerd wordt en de politie regelmatig aan uw deur staat...

... :stalin::hitler:

Je spreekt precies uit ondervinding ?
Loontje komt om zijn boontje hé.

Voor de rest, innige deelneming. ;)

Xenophon
10 september 2018, 11:47
Ik vind dat we Schoof moeten steunen. Hij heeft enkel die meme met die vuilzakken gepost. Zegt hij.

Oproepen tot haat is dat.

Als FDW het moest doen, dus, ook als schoof het doet.

Moslims kleineren, dat kunnen ze goed, FDW en schoof, een team vol belofte.

De schoofzak
10 september 2018, 11:47
Ik heb het aan Goedele Wachters gezegd, maar die moet eerst Bart De Wever nog eens interviewen ;-)

Dank je, vind ik topkeuze.
god zal 't u lonen, met spek en met bonen.

De schoofzak
10 september 2018, 11:51
Er zijn er hier nogal wat die dit grappig vinden...
Wacht tot de politie aan uw deur staat. Wacht tot uw strekking geviseerd wordt en de politie regelmatig aan uw deur staat...
...


Geldt dat ook voor migranten, èn hun hulpverleners-sympathisanten, in hun woningen?

Pandareus
10 september 2018, 12:06
Als ze onze Schoof in den bak steken ga ik hem zeker bezoeken !
En hem wat stichtende lectuur meebrengen om de tijd nuttig te besteden.

https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/0/7/5/7/1001004008287570.jpg

https://d1yovppy5nggdk.cloudfront.net/cdn/925779/media/catalog/product/cache/4/thumbnail/600x/17f82f742ffe127f42dca9de82fb58b1/i/m/image_27035.jpg

kojak
10 september 2018, 14:24
Als ze onze Schoof in den bak steken ga ik hem zeker bezoeken !
En hem wat stichtende lectuur meebrengen om de tijd nuttig te besteden.

Dat noemt men dus veilig spelen. :thumbsup:
Moest hij niet in den bak zitten, dan ben ik zeker dat jij hem dat boek niet zou geven.
Kans is immers groot dat je het terug zou krijgen op een mss minder zachtaardige manier dan dat je het hem gegeven hebt. :lol:

https://st2.depositphotos.com/1017187/12293/i/950/depositphotos_122936360-stockafbeelding-boos-school-leraar-foute-boek.jpg

De schoofzak
10 september 2018, 16:06
Als ze onze Schoof in den bak steken ga ik hem zeker bezoeken !
En hem wat stichtende lectuur meebrengen om de tijd nuttig te besteden.
...


Mag ik dan voor jou het boek van Polleke Drei aanbevelen?
Zeer interessant uit het oogpunt van democratische instelling.

Een normale mens die dat leest, wordt onmiddellijk republikein.

Ik heb het gekregen van grapjassen gelijk gij, maar heb het wel gelezen.

https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/4/1/6/2/1001004001162614.jpg

kojak
10 september 2018, 16:08
Mag ik dan voor jou het boek van Polleke Drei aanbevelen?
Zeer interessant uit het oogpunt van democratische instelling.

Een normale mens die dat leest, wordt onmiddellijk republikein.

Ik heb het gekregen van grapjassen gelijk gij, maar heb het wel gelezen.



http://4.bp.blogspot.com/_CvC9cAw5uS4/RgOo4U_d-uI/AAAAAAAAAAc/FvSsW2hGVyA/s320/kans.jpg

https://forums.techhob.be/images/smilies/devil.gif https://forums.techhob.be/images/smilies/biggrin2.gif

De schoofzak
10 september 2018, 16:10
Is dit seksisme er over eigenlijk?

kojak
10 september 2018, 16:23
Is dit seksisme er over eigenlijk?

Bof... Veel hangt er vanaf in welke context iets gezegd wordt. ;)

Moesten ze zoiets in grote affiches op straat hangen, dan is men te ver gegaan.
Mocht je dit bovenhalen in een grappige duscussie over mannen & vrouwen, door mannen en vrouwen, moet zoiets kunnen.
Maw, als het grappig kan blijven is het nog OK wat mij betreft.
Bedoel je het anders, ook al gebruik je dezelfde afbeelding, dan wordt het wél al wat anders.
De context... ;)

A ja... voor in het geval dat... https://forums.techhob.be/images/smilies/tongue2.gif

http://robscholtemuseum.nl/wp-content/uploads/2016/02/Monopoly-kanskaart-Verlaat-de-gevangenis-zonder-betalen-foto-Art-Unlimited.png

JimmyB
10 september 2018, 16:54
Is dit seksisme er over eigenlijk?

Over wat? De oren?

Vlad
10 september 2018, 18:59
Ik heb ook een facebookprofiel.
Daar heb ik al wel eens "humoristische" plaatjes on line gezet, net zoals trouwens op dit forum.

Bijvoorbeeld: een hond die met opgeheven poot op een affiche van Erdogan plast, zodat het precies was of die hond in zijn mond piste.
Ook wel eens vijf blauwe vuilzakken op een rij, maar als je iets beter kijkt, zijn drie daarvan boerkas.
Van negers (zwarten dus) of homo's heb ik - denk ik - nooit zoiets gepost. Denk ik, want ik kan wel wat zwarte humor aan. Maar die zaken vind ik niet zo gauw humoristisch, wel racistisch. En daar kan ik niet tegen.

Maar is de bRT van hetzelfde gedacht?

Als ze de vlooienkam eens door jouw accounts halen, hang je dan?
En omwille van welke pics, gifs, filmpjes, memes?

Gene paniek. Ge kunt altijd nog seniliteit inroepen.

Eyjafjallajökull
10 september 2018, 19:57
Ongeacht wie er iets moet aan doen, wie zijn schuld het is, een opmerking geven van 'I don't care' is er over.
Een normaal mens zegt zoiets niet.

Typisch links pocogelul.

Wel even bepalen wat normaal is, maar voor de rest zelfverklaard verdraagzaam hoor.

The Paulus Experience
10 september 2018, 19:59
Gene paniek. Ge kunt altijd nog seniliteit inroepen.

En wij kunnen voor hem getuigen

De schoofzak
10 september 2018, 20:07
Gvd, en dit heb ik ook ooit eens geliked: de prinses Lalla Salma van Marokko. Als dat niet erotisch is. Hoe cool is da?
https://lh3.googleusercontent.com/-KPiAKof6Zyc/Vxz1vFiwBNI/AAAAAAAB40o/Q0YuphnGFDIHJloOkp1BamLXDrxMg6WoA/w795-h479-n/13087817_470098756520945_3510220416000470737_n.jpg

kojak
10 september 2018, 20:12
Gvd, en dit heb ik ook ooit eens geliked: de prinses Lalla Salma van Marokko. Als dat niet erotisch is. Hoe cool is da?
....

Ja Schoof....
Ik vrees dat je hier (https://www.youtube.com/watch?v=LnF1OtP2Svk) ergens zal eindigen.
Zit er dik in.

Maar troost je. We leven met je mee zenne. ;)