PDA

View Full Version : wildkakker aan het werk in Blankenberge


Pandareus
13 september 2018, 10:47
Is deze man actief op Politics.be ?
Gaat Jambers dit onderzoeken ? Wie is hij ? wat doet hij ? :lol: wat drijft hem ?

‘Wildkakker’ aan het werk in Blankenberge: politie grijpt in
bron: https://www.hln.be/regio/blankenberge/-wildkakker-aan-het-werk-in-blankenberge-politie-grijpt-in~a15d1692/

Dadeemelee
13 september 2018, 10:51
Is deze man actief op Politics.be ?
Gaat Jambers dit onderzoeken ? Wie is hij ? wat doet hij ? :lol: wat drijft hem ?


bron: https://www.hln.be/regio/blankenberge/-wildkakker-aan-het-werk-in-blankenberge-politie-grijpt-in~a15d1692/

Leopold 3 plein!

http://images.politico.com/global/2012/05/120529_obama_wink_ap_328.jpg

Anna List
13 september 2018, 10:51
geen kakje zonder zakje!

Skobelev
13 september 2018, 10:53
Plast die, na het kakken, zo niet op zijn broek? 8O

Of kan die kakken zonder pissen?

kojak
13 september 2018, 10:55
... wat drijft hem ?

Zijn grote behoefte.
Wat dacht je anders ? :lol:

Het Verzet
13 september 2018, 10:59
"Blankenberge, ik schijt erop!"

Henri1
13 september 2018, 11:05
Demper, waar woont die?

kojak
13 september 2018, 11:09
Demper, waar woont die?

Boven Blankenberge.

IJsboer
13 september 2018, 11:11
Is deze man actief op Politics.be ?
Gaat Jambers dit onderzoeken ? Wie is hij ? wat doet hij ? :lol: wat drijft hem ?


bron: https://www.hln.be/regio/blankenberge/-wildkakker-aan-het-werk-in-blankenberge-politie-grijpt-in~a15d1692/

Grijpt de politie nu al in wanneer er geen zakje is voor het kakje? :|

Pandareus
13 september 2018, 11:40
Demper, waar woont die?

8O zou hij stiekem een westvlaming zijn ?

Vrijheideerst
13 september 2018, 12:03
We hebben u door, John Crombez.

IJsboer
13 september 2018, 12:07
We hebben u door, John Crombez.

Leeft die nog? :cry::cry::cry::cry:

Lof der Zotheid
13 september 2018, 15:25
Grijpt de politie nu al in wanneer er geen zakje is voor het kakje? :|

Maar natuurlijk. Dat is toch wat er begrepen wordt onder preventieve misdaadbestrijding.

Universalia
13 september 2018, 15:27
Is deze man actief op Politics.be ?
Gaat Jambers dit onderzoeken ? Wie is hij ? wat doet hij ? :lol: wat drijft hem ?


bron: https://www.hln.be/regio/blankenberge/-wildkakker-aan-het-werk-in-blankenberge-politie-grijpt-in~a15d1692/

Gaat die onder de naam 'Den badkakker' misschien? :-o

Lof der Zotheid
13 september 2018, 15:35
Da's gewoon den Thule die uit zijn bosgrot in het diepe woud gekropen komt en zijn revolutie tegen HET SYSTEEM in (stoel)gang aan het zetten is. Geen reden tot paniek. Alles zoals gewoonlijk.

kelt
13 september 2018, 19:55
Blankenberge...
....Stad van de Hoop....

Xenophon
13 september 2018, 20:23
Het zou naar verluid de voorzitter van de N-VA-jongeren zijn.

kelt
14 september 2018, 06:59
De man raakt iedere keer zo geemotioneerd door de architectuur van Blankenberge,de rijke historie,de populatie ,de zee,dat zijn darmen het niet meer houden...Dit is ZIJN gebied en dat dient als dusdanig gemarkeerd te worden.

Universalia
14 september 2018, 07:33
Het zou naar verluid de voorzitter van de N-VA-jongeren zijn.

:rofl: Goeie manier om met in het nieuws te komen of net niet? :rofl:

Of zou het een vorm van 'ik baken mijn terrein af zijn?'

Of was het 'Klein Duimpje?' (die bij gebrek aan broodkruimels het op een racekakken gezet heeft?)

Universalia
14 september 2018, 08:21
Leopold 3 plein!

http://images.politico.com/global/2012/05/120529_obama_wink_ap_328.jpg

Wie was die clowneske figuur ook alweer Obama 'Bin Laden'? :roll:

https://i.imgflip.com/lop6h.jpg

Derk de Tweede
14 september 2018, 08:25
Poep op de stoep.
Wij houden van uw hond, maar niet van zijn stront.

Skobelev
14 september 2018, 09:10
Blankenberge is toch ook maar een shit hole.

Rahowa
14 september 2018, 09:12
Peeters wil hem op zijn lijst.

De schoofzak
14 september 2018, 09:30
Ik heb ook gelezen of gehoord dat de flikken, als ze hem betrappen, niet meer kunnen doen dan hem een gasboete te geven. (what's in a name ..).

Verder herinner ik me van een of enkele jaren geleden, dat er ook een bibliotheekkakker last veroorzaakte. Maar welke gemeente?

Pandareus
14 september 2018, 12:37
Blankenberge is toch ook maar een shit hole.

Ik dacht dat onze vriend Raspoutine van blankenberge is.

Misschien kan hij hier eens een van zijn beruchte ellenlange epistels over schrijven ?

fred vanhove
14 september 2018, 12:41
Ik heb ook gelezen of gehoord dat de flikken, als ze hem betrappen, niet meer kunnen doen dan hem een gasboete te geven. (what's in a name ..).

Verder herinner ik me van een of enkele jaren geleden, dat er ook een bibliotheekkakker last veroorzaakte. Maar welke gemeente?

Vlaanderen wordt stilaan onder gekakt. Straks vluchten jullie nog allemaal naar Brussel:-)

Jay-P.
14 september 2018, 12:58
Vlaanderen wordt stilaan onder gekakt. Straks vluchten jullie nog allemaal naar Brussel:-)Nee, too close to the rectum.

Anna List
14 september 2018, 13:48
Blankenberge is toch ook maar een shit hole.

woonde er daar geen medeforumster?

Anna List
14 september 2018, 13:48
Nee, too close to the rectum.

:rofl:

Pandareus
14 september 2018, 13:53
woonde er daar geen medeforumster?

Dat zit in de map 'niet uitgevoerde plannen' samen met Parijs, Thailand, Vietnam, Brussel, Oostende enz.

Vlad
14 september 2018, 14:53
Blankenberge is toch ook maar een shit hole.

Antwerpen aan de kust.

Vlad
14 september 2018, 14:57
Ik heb ook gelezen of gehoord dat de flikken, als ze hem betrappen, niet meer kunnen doen dan hem een gasboete te geven. (what's in a name ..).

Verder herinner ik me van een of enkele jaren geleden, dat er ook een bibliotheekkakker last veroorzaakte. Maar welke gemeente?

Volgens mij is dat openbare zedenschennis en ...

Strafbedreiging
De delictsomschrijving bepaalt de maximale?straf?voor dit zedendelict. Art. 385 strafwetboek bepaalt dat u het risico loopt veroordeel te worden tot een gevangenisstraf van 8 dagen tot een jaar en met een geldboete van 156 euro tot 3.000 euro. Indien de openbare zedenschennis plaatsvindt in de aanwezigheid van minderjarigen die volle leeftijd van 16 jaar nog niet hebben bereikt wordt de straf opgetrokken naar een gevangenisstraf van een maand tot drie jaar en een geldboete van 600 – 6.000 euro. Hoe vaak het feit is gepleegd en of sprake is van recidive bepalen onder meer de straf. Indien u reeds eerder werd veroordeeld kan uw straf verdubbeld worden door de strafrechter. Straffen is maatwerk en het is daarom vooraf moeilijk te bepalen welke straf in uw zaak wordt geëist en opgelegd. Een advocaat voor zedendelicten kan u adviseren en bijstaan in de rechtszaak.

Strafblad
De veroordeling vanwege een?zedenmisdrijf?wordt opgenomen in uw strafregister. Dit heeft gevolgen voor de verkrijging van een verklaring omtrent het goed gedrag en zeden die veel werkgevers vragen. Een veroordeling zorgt ervoor dat u gedurende uw hele leven als zedendelinquent geregistreerd blijft staan. Beperk de schade en schakel een advocaat in. Bron (https://www.advocaat-zedenfeiten.be/zedenfeiten/openbare-zedenschennis/).

DewareJakob
14 september 2018, 15:11
"Blankenberge, ik schijt erop!"

Duidelijk een aanslag van IS door een geradicaliseerde. Op een stad met zoveel racisme in zijn naam. Zei hij iets van een snackbar of zo? :twisted:

Universalia
14 september 2018, 15:13
Niet voor gevoelige magen.

De wildkakker aan het werk. (https://www.youtube.com/watch?v=sHUe6uC38Sg)

Dat zal toch wel een serieuze GAS(Methaan) boete opleveren zeker? :roll:

Het is zelfs echt erg: Een zwembad uit het Engelse Hamilton zit met de handen in het haar. Al voor de 23e keer op korte tijd zal het zwembad twee dagen moeten sluiten wegens enkele ‘badkakkers’.

Vrijheideerst
15 september 2018, 09:51
Leeft die nog? :cry::cry::cry::cry:

Nu nog wel. Binnen een kleine 4 weken niet meer.

cookie monster
15 september 2018, 19:30
Wildkakker ??
Laat die lekker ter plekke z'n eigen smeuige stront opeten ,
lekker dampend , mmmm , die zal er echt genot van hebben :rofl:

Verder herinner ik me van een of enkele jaren geleden, dat er ook een bibliotheekkakker last veroorzaakte. Maar welke gemeente?
Halle (Juni 2017) , de Boekenkakker :-D

Universalia
15 september 2018, 19:30
Peeters wil hem op zijn lijst.

:rofl:

Henri1
15 september 2018, 19:38
Is het afkakker dan is het zeker een N-VA-er.

Rahowa
15 september 2018, 19:55
Is het afkakker dan is het zeker een N-VA-er.

Sorry,maar ik ben beter gewend van jou.

cookie monster
15 september 2018, 19:58
Is het afkakker dan is het zeker een N-VA-er.
Ik deink da't nen gruune gruunkakker is :D

Bobke
15 september 2018, 20:32
Is het afkakker dan is het zeker een N-VA-er.
Tenzij het een BUBkaker is.

Svennies
16 september 2018, 01:34
Of een strandzanger....

Pandareus
16 september 2018, 05:37
Of een strandzanger....

Mogelijk : die heeft jaren zitten kakken in de duinen naast De Haan.

Oude gewoontes steken op...

Universalia
16 september 2018, 06:09
Of een strandzanger....

Misschien was het wel 'Sil de strandjutter' die zijn 'beste' beentje wilde voorzetten?

Universalia
16 september 2018, 11:26
Misschien heeft hij wel overal de maling aan of nam hij wat er op een schilderij van Pieter Bruegel de Oude iets te letterlijk?

U ziet hem zitten links boven de wereldbol, op het schilderij. :-D

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/7/7e/Pieter_Brueghel_the_Elder_-_The_Dutch_Proverbs_-_Google_Art_Project.jpg/1280px-Pieter_Brueghel_the_Elder_-_The_Dutch_Proverbs_-_Google_Art_Project.jpg

Zie ook de andere spreuken. (https://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_Spreekwoorden) :lol:

Eurosceptic
16 september 2018, 11:33
Big deal.. honden doen het dagelijks.

Ik vraag me eigenlijk af of er effectief mensen zijn die de stront van hun hond oprapen als ze ermee gaan wandelen.

Ik heb het nog nooit iemand zien doen. En ik zie de politie ook geen mankracht inzetten om wandelaars op de daad te betrappen, behalve misschien in Wallonië waar alles kan.

Ze zouden eventueel het leger kunnen inzetten. Die mannen hebben toch niks anders te doen dan de hele dag wat joggen en fitnessen

Universalia
16 september 2018, 11:53
Big deal.. honden doen het dagelijks.

Ik vraag me eigenlijk af of er effectief mensen zijn die de stront van hun hond oprapen als ze ermee gaan wandelen.

Ik heb het nog nooit iemand zien doen. En ik zie de politie ook geen mankracht inzetten om wandelaars op de daad te betrappen, behalve misschien in Wallonië waar alles kan.

Ze zouden eventueel het leger kunnen inzetten. Die mannen hebben toch niks anders te doen dan de hele dag wat joggen en fitnessen

Ik ben blij dat u dat even onder de aandacht brengt.

Er zijn wel mensen die dat doen de kaka van hun hondje oprapen en in een plastic zakje steken om het daarna in een hondenpoepcontainer te droppen maar de meesten doen het gewoon NIET

Ik heb dat ook nog niet geweten dat er iemand is die dat gaat controleren. 8O

In de buurt hier zijn er tal van mensen die een poster gehangen hebben met dat het een boete van 250€ met zich mee kan brengen als met het niet opruimt.

Er zijn ook veel mensen die totaal geen weet hebben van waarvoor dit ding in het straatbeeld dient.

http://www.detoekomstvanbrugge.be/sites/www.detoekomstvanbrugge.be/files/Images/foto_hondenpoepbuizen.jpg

Jay-P.
16 september 2018, 11:56
Ik ben blij dat u dat even onder de aandacht brengt.

Er zijn wel mensen die dat doen de kaka van hun hondje oprapen en in een plastic zakje steken om het daarna in een hondenpoepcontainer te droppen maar de meesten doen het gewoon NIET Ik heb dat ook nog niet geweten dat er iemand is die dat gaat controleren. 8O In de buurt hier zijn er tal van mensen die een poster gehangen hebben met dat het een boete van 250€ met zich mee kan brengen als met het niet opruimt.
Er zijn ook veel mensen die totaal geen weet hebben van waarvoor dit ding in het straatbeeld dient.
http://www.detoekomstvanbrugge.be/sites/www.detoekomstvanbrugge.be/files/Images/foto_hondenpoepbuizen.jpgOm de hond van Micele op te laden?

Eduard Khil
16 september 2018, 12:10
8O zou hij stiekem een westvlaming zijn ?

haha, zo'n aangespoelde aan de kust :lol:

Dadeemelee
16 september 2018, 12:20
Ik ben blij dat u dat even onder de aandacht brengt.

Er zijn wel mensen die dat doen de kaka van hun hondje oprapen en in een plastic zakje steken om het daarna in een hondenpoepcontainer te droppen maar de meesten doen het gewoon NIET

Ik heb dat ook nog niet geweten dat er iemand is die dat gaat controleren. 8O

In de buurt hier zijn er tal van mensen die een poster gehangen hebben met dat het een boete van 250€ met zich mee kan brengen als met het niet opruimt.

Er zijn ook veel mensen die totaal geen weet hebben van waarvoor dit ding in het straatbeeld dient.

http://www.detoekomstvanbrugge.be/sites/www.detoekomstvanbrugge.be/files/Images/foto_hondenpoepbuizen.jpg

Ik ben er ook weken voorbijgewandeld tot ik in het gemeentelijk infoblaadje zag wat het is.

Henri1
16 september 2018, 19:39
Is deze man actief op Politics.be ?
Gaat Jambers dit onderzoeken ? Wie is hij ? wat doet hij ? :lol: wat drijft hem ?


bron: https://www.hln.be/regio/blankenberge/-wildkakker-aan-het-werk-in-blankenberge-politie-grijpt-in~a15d1692/

Is kakken nu ook al werken?

De schoofzak
16 september 2018, 19:58
Volgens mij is dat openbare zedenschennis en ...

Ik dacht dat het al minstens 20 jaar was dat het gerecht net iets meer eist dan pipi of kaka doen in 't openbaar, om van openbare zedenschennis te spreken.

De Vlaamse maatschappij vindt pipi en kaka doen in 't openbaar nog altijd 'not done' en 'strafwaardig', maar niet onder de noemer van zeden.

Net zoals de monokini op het strand geen openbare zedenschennis meer is, sedert - naar mijn vage herinnering - het jaar 1982.

Rahowa
16 september 2018, 22:02
Big deal.. honden doen het dagelijks.

Ik vraag me eigenlijk af of er effectief mensen zijn die de stront van hun hond oprapen als ze ermee gaan wandelen.

Ik heb het nog nooit iemand zien doen. En ik zie de politie ook geen mankracht inzetten om wandelaars op de daad te betrappen, behalve misschien in Wallonië waar alles kan.

Ze zouden eventueel het leger kunnen inzetten. Die mannen hebben toch niks anders te doen dan de hele dag wat joggen en fitnessen

Ik raap de stront op van mijn hond,bij een chi-huahua is dat nog te doen.

Mambo
16 september 2018, 22:24
Big deal.. honden doen het dagelijks.

Ik vraag me eigenlijk af of er effectief mensen zijn die de stront van hun hond oprapen als ze ermee gaan wandelen.

Ik heb het nog nooit iemand zien doen. En ik zie de politie ook geen mankracht inzetten om wandelaars op de daad te betrappen, behalve misschien in Wallonië waar alles kan.

Ze zouden eventueel het leger kunnen inzetten. Die mannen hebben toch niks anders te doen dan de hele dag wat joggen en fitnessen

In de stad wel.
Tenzij niemand kijkt toevallig, dan heb ik het ook niet gezien.

Maar op den buiten laat ik het toch liggen.

Mambo
16 september 2018, 22:27
Ik ben blij dat u dat even onder de aandacht brengt.

Er zijn wel mensen die dat doen de kaka van hun hondje oprapen en in een plastic zakje steken om het daarna in een hondenpoepcontainer te droppen maar de meesten doen het gewoon NIET

Ik heb dat ook nog niet geweten dat er iemand is die dat gaat controleren. 8O

In de buurt hier zijn er tal van mensen die een poster gehangen hebben met dat het een boete van 250€ met zich mee kan brengen als met het niet opruimt.

Er zijn ook veel mensen die totaal geen weet hebben van waarvoor dit ding in het straatbeeld dient.

http://www.detoekomstvanbrugge.be/sites/www.detoekomstvanbrugge.be/files/Images/foto_hondenpoepbuizen.jpg

Nog nooit gezien.
Wat is dat?

Universalia
17 september 2018, 07:41
Om de hond van Micele op te laden?

Oei oei, dat gaat niet goed komen uw opmerking denk ik. :rofl:

Universalia
17 september 2018, 07:43
Nog nooit gezien.
Wat is dat?

Eén van de modellen van een hondenpoepcontainer. :-D

p.s.

Zou dat geen leuke serie zijn:

'De wildkakker versus Den badkakker?'

Vrijheideerst
17 september 2018, 12:58
Is het afkakker dan is het zeker een N-VA-er.

Kijkend naar mijn onderschrift betwijfel ik dat jong.

cookie monster
17 september 2018, 21:52
Kakken gaat voor bakken
schijten gaat voor bleiten
diarree rijmt op owee
en chocolade eindigt in de pot :-D :lol:

Rahowa
17 september 2018, 22:23
Misschien was het wel 'Sil de strandjutter' die zijn 'beste' beentje wilde voorzetten?

Meer shit de strandjutter.

dalibor
17 september 2018, 22:27
Het zou naar verluid de voorzitter van de N-VA-jongeren zijn.

Is die niet dood?

Eurosceptic
17 september 2018, 22:49
Ik ben blij dat u dat even onder de aandacht brengt.

Er zijn wel mensen die dat doen de kaka van hun hondje oprapen en in een plastic zakje steken om het daarna in een hondenpoepcontainer te droppen maar de meesten doen het gewoon NIET

Ik heb dat ook nog niet geweten dat er iemand is die dat gaat controleren. 8O

In de buurt hier zijn er tal van mensen die een poster gehangen hebben met dat het een boete van 250€ met zich mee kan brengen als men het niet opruimt.

Er zijn ook veel mensen die totaal geen weet hebben van waarvoor dit ding in het straatbeeld dient.


Nogal logisch dat geen mens dat doet. Ik zou ze nogal uitlachen.
Zo'n warme stront in een zakje draaien en het dan wegmoffelen in je binnenzak. Veel gekker moet het niet worden.

En 250 euro boete.. Ik vraag me echt af hoe je zoiets vaststelt. Je zou je buurman met een gsm moeten achtervolgen en filmen dat zijn hond iets laat vallen. En dan nog zou de buurman achteraf kunnen claimen dat hij het heeft opgeruimd. Volgens mij is er geen wettelijke tijdsspanne vastgelegd voor wanneer het opgeruimd moet zijn. Of ga je achteraf een DNA staal van de hondendrol nemen om hem te backtracken naar jouw hond?

Ik ga gewoon met mijn hond wandelen en laat hem schijten waar het kan. Bij voorkeur in het bos maar NAAST een pad waar mensen wandelen. Ofwel (bij voorkeur) op de oprit van mijn Nederlandse buurman waar iedereen de pest aan heeft

Skobelev
18 september 2018, 05:43
Mijn oom nam zelfs bij elke wandeling een fles water mee om de stoep af te spoelen als het hondje wat diarree had. Een stichtend voorbeeld, die man.

Universalia
20 september 2018, 13:51
Nogal logisch dat geen mens dat doet. Ik zou ze nogal uitlachen.
Zo'n warme stront in een zakje draaien en het dan wegmoffelen in je binnenzak. Veel gekker moet het niet worden.

En 250 euro boete.. Ik vraag me echt af hoe je zoiets vaststelt. Je zou je buurman met een gsm moeten achtervolgen en filmen dat zijn hond iets laat vallen. En dan nog zou de buurman achteraf kunnen claimen dat hij het heeft opgeruimd. Volgens mij is er geen wettelijke tijdsspanne vastgelegd voor wanneer het opgeruimd moet zijn. Of ga je achteraf een DNA staal van de hondendrol nemen om hem te backtracken naar jouw hond?

Ik ga gewoon met mijn hond wandelen en laat hem schijten waar het kan. Bij voorkeur in het bos maar NAAST een pad waar mensen wandelen. Ofwel (bij voorkeur) op de oprit van mijn Nederlandse buurman waar iedereen de pest aan heeft

Er hangen toch camera's genoeg in de straten tegenwoordig?

Of richt er zelf eentje vanachter het raam op zo een hondenpoepcontainer.

Smile you're on candid camraaaaaaahhh!

p.s.

Sticker 'camerabewaking' niet vergeten.