PDA

View Full Version : Wat is het beste? Een vrouw die goed kan koken, of goed kan neuken?


Johann
18 november 2004, 17:39
Ik zou zeggen: een vrouw die goed kan koken. Want als je iets slecht hebt gehad, dan wil je daarna iets goed. Als iets goed was, wil je daarna iets slecht?

Musketo
18 november 2004, 17:53
*gewist wegens te debiele inhoud*

Geertje
18 november 2004, 17:54
Ik kook zelf graag, dus is de keuze snel gemaakt.

(het niveau stijgt hier elken dag)

Musketo
18 november 2004, 17:55
4x of hoe heette dat geval ook weer...?

ingenious
18 november 2004, 18:13
4x of hoe heette dat geval ook weer...?

jep. hij heeft chance dat er voorlopig gene mod online is. maar hij zal straks wel geband worden.

Johann
18 november 2004, 18:22
jep. hij heeft chance dat er voorlopig gene mod online is. maar hij zal straks wel geband worden.
Nope. Zolang ik €5 per dag betaal mag ik van de moderators hier bljven.

ingenious
18 november 2004, 18:23
Nope. Zolang ik €5 per dag betaal mag ik van de moderators hier bljven.

:lol:

Eduard Khil
19 juli 2015, 21:07
Ik zou zeggen: een vrouw die goed kan koken. Want als je iets slecht hebt gehad, dan wil je daarna iets goed. Als iets goed was, wil je daarna iets slecht?



ben jij dat, Demper?

vlijmscherp
19 juli 2015, 21:08
Zelfs in 2004 was het niveau hier ver te zoeken.

Demper
19 juli 2015, 21:09
ben jij dat, Demper?

Die kerel is ook een VB'er.

Eduard Khil
19 juli 2015, 21:09
Zelfs in 2004 was het niveau hier ver te zoeken.

tot zover de mythe "vroeger was het beter" :lol:

griezel
20 juli 2015, 00:07
Ik zou zeggen: een vrouw die goed kan koken. Want als je iets slecht hebt gehad, dan wil je daarna iets goed. Als iets goed was, wil je daarna iets slecht?



Eén die goed kan neuken. Daarna bestel ik wel iets voor te eten. Dat komt zeker goedkoper uit dan een hoer te betalen om te komen neuken.

Wapper
20 juli 2015, 10:32
4x of hoe heette dat geval ook weer...?

:rofl: de kwaliteit blijft constant over de jaren!

Henri1
20 juli 2015, 10:34
Die kerel is ook een VB'er.

En VB'ers neuken nooit "ailleurs" ?

http://static.skynetblogs.be/media/112137/dyn007_original_300_310_pjpeg_46663_206b97eb88f15b 7d58103f9c3d1d184f.jpg

Van Hecke kon er ook wel wat van. Had er duidelijk kaas van gegeten.

DewareJakob
20 juli 2015, 10:50
En VB'ers neuken nooit "ailleurs" ?

Van Hecke kon er ook wel wat van. Had er duidelijk kaas van gegeten.

Schimmelkaas :mrgreen:

Henri1
20 juli 2015, 11:32
Staat erg kloek :

http://photostock.newsmonkey.be/01/13/51/76.gif

maddox
20 juli 2015, 11:45
Eén die goed kan neuken. Daarna bestel ik wel iets voor te eten. Dat komt zeker goedkoper uit dan een hoer te betalen om te komen neuken.

Leren koken is duurder dan leren neuken.

Een doosje condooms is een pak goedkoper dan een leuk formaat chateaubriant, om maar een voorbeeld te geven .

fabianen
20 juli 2015, 14:49
Stel je die vragen ook op je werk?Jesus!

griezel
20 juli 2015, 14:56
Leren koken is duurder dan leren neuken.

Een doosje condooms is een pak goedkoper dan een leuk formaat chateaubriant, om maar een voorbeeld te geven .

Leren koken moet helemaal niet duur zijn, dat leer je al doende, gratis.
Idem voor neuken trouwens.
Voor beiden is geldig dat je, om het goed te doen, er min of meer talent voor moet hebben.
Koken kan ik ondertussen zelf, en alleen doen.
Voor neuken met je met twee zijn ( minstens ).
Dus een vrouw die goed kan neuken is voor mij belangrijker dan één die goed kan koken.
Nu, het is mogelijk dat ik dat binnen een aantal jaren anders zal bezien natuurlijk. Maar zo ver zijn we nog niet.:-)

maddox
20 juli 2015, 16:18
Leren koken moet helemaal niet duur zijn, dat leer je al doende, gratis.
Idem voor neuken trouwens.
Voor beiden is geldig dat je, om het goed te doen, er min of meer talent voor moet hebben.
Koken kan ik ondertussen zelf, en alleen doen.
Voor neuken met je met twee zijn ( minstens ).
Dus een vrouw die goed kan neuken is voor mij belangrijker dan één die goed kan koken.
Nu, het is mogelijk dat ik dat binnen een aantal jaren anders zal bezien natuurlijk. Maar zo ver zijn we nog niet.:-)

Neuk 1 keer buiten de pot, en je krijgt 18 jaar dubbele kosten om ongewenst nageslacht te betalen.

Dat krijg je niet als een gerecht mislukt.

Maar ja, het talent is wel meegenomen.

griezel
20 juli 2015, 16:20
Neuk 1 keer buiten de pot, en je krijgt 18 jaar dubbele kosten om ongewenst nageslacht te betalen.

Dat krijg je niet als een gerecht mislukt.

Maar ja, het talent is wel meegenomen.

Condoom...Ken je toch ?

maddox
20 juli 2015, 16:28
Condoom...Ken je toch ?

Vandaar dat ik schreef, een doos condooms is goedkoper dan een deftige chateaubriant.

Derk de Tweede
20 juli 2015, 16:35
Joke stop toch met koke!!!!

Xenophon
20 juli 2015, 17:11
Condoom...Ken je toch ?

De Flanellen?

griezel
20 juli 2015, 17:26
De Flanellen?

:lol: Euh, in uw jongen tijd waren die misschien in flanel, maar tegenwoordig is dat gewoonlijk latex hoor...

griezel
20 juli 2015, 17:32
Vandaar dat ik schreef, een doos condooms is goedkoper dan een deftige chateaubriant.

Maar een Chateaubriand slaagt ge in 1 keer in uw Kloten, terwijl je met een doos condooms (+ bijhorende penis & vrouwmens ) meerdere keren kunt vogelen.
Maar ik heb misschien een manier om de passie van eten en neuken te doen samengaan. Men moet daarvoor wel een bepaald traditioneel gebruik van primitieve volkeren adopteren : je neukt met een vrouw, en daarna eet je ze op.

Henri1
20 juli 2015, 20:22
De Flanellen?

Neen. Geitendarm.

Demper
21 juli 2015, 18:23
Eén die goed kan neuken. Daarna bestel ik wel iets voor te eten. Dat komt zeker goedkoper uit dan een hoer te betalen om te komen neuken.

:rofl: :rofl: :rofl:

Prachtig!

Libro
21 juli 2015, 22:29
De Flanellen?

Waar is die eigenlijk gebleven?

Supe®Staaf
22 juli 2015, 11:18
Maar een Chateaubriand slaagt ge in 1 keer in uw Kloten, terwijl je met een doos condooms (+ bijhorende penis & vrouwmens ) meerdere keren kunt vogelen.Is dat zo als ge ouder wordt: liever uw kas vullen dan uw zak legen?

Maar ik heb misschien een manier om de passie van eten en neuken te doen samengaan. Men moet daarvoor wel een bepaald traditioneel gebruik van primitieve volkeren adopteren : je neukt met een vrouw, en daarna eet je ze op.
Moet ge ze eerst niet wat slaan om het vlees te vermalsen?

maddox
22 juli 2015, 11:26
Maar ik heb misschien een manier om de passie van eten en neuken te doen samengaan. Men moet daarvoor wel een bepaald traditioneel gebruik van primitieve volkeren adopteren : je neukt met een vrouw, en daarna eet je ze op.

Ik ga dan liever wat meer decadent. Eerst eet je een hoop lekkere hapjes die heerlijk uitgestald zijn op het lichaam van een prachtige dame, en dan ga je "to town" met een nagerechtje van gesabbelde schaamlipjes en vers pruimensap. Al dan niet aangevuld met een pubisbeekje van champagne.

Wat daarna gebeurt, laat ik aan de fantasie over.

Het grote voordeel, de herbruikbaarheid van de dame.

maddox
22 juli 2015, 11:27
Maar ik heb misschien een manier om de passie van eten en neuken te doen samengaan. Men moet daarvoor wel een bepaald traditioneel gebruik van primitieve volkeren adopteren : je neukt met een vrouw, en daarna eet je ze op.

Tof, da's dan vrouw met de saus van de chef.

Another Jack
22 juli 2015, 11:27
Ik ga dan liever wat meer decadent. Eerst eet je een hoop lekkere hapjes die heerlijk uitgestald zijn op het lichaam van een prachtige dame, en dan ga je "to town" met een nagerechtje van gesabbelde schaamlipjes en vers pruimensap. Al dan niet aangevuld met een pubisbeekje van champagne.

Wat daarna gebeurt, laat ik aan de fantasie over.

Het grote voordeel, de herbruikbaarheid van de dame.

Oei, moet je daarvoor niet vreemd gaan?

maddox
22 juli 2015, 11:29
Oei, moet je daarvoor niet vreemd gaan?

Nee, U wel?

Xenophon
22 juli 2015, 11:41
Waar is die eigenlijk gebleven?

Hij zal hier wel ergens zijn, in een andere versie.

Another Jack
22 juli 2015, 11:50
Nee, U wel?

Nee, ik heb een knappe vrouw.

maddox
22 juli 2015, 11:53
Nee, ik heb een knappe vrouw.

Dat u uw vrouw knap vindt, daar twijfel ik niet aan.

Another Jack
22 juli 2015, 12:08
Dat u uw vrouw knap vindt, daar twijfel ik niet aan.

Dat zou er nog aan mankeren, dat ik met een draak zou trouwen.

Zipper
22 juli 2015, 12:12
Dat zou er nog aan mankeren, dat ik met een draak zou trouwen.

liefde is niet voor niets blind

manta
22 juli 2015, 12:14
Wat ze niet kan, kan ze leren hé... :-D

Maar 'k denk toch dat er belangrijkere zaken nodig zijn om er met twee iets van te maken...

Another Jack
22 juli 2015, 12:14
liefde is niet voor niets blind

In dat geval is maddox een pak verliefder dan ik.

maddox
22 juli 2015, 12:34
In dat geval is maddox een pak verliefder dan ik.

Ik heb medelijden met U nu.
Knappe vrouw, volgens velen hun maatstaaf, maar minder liefde. Wat een deal.

Another Jack
22 juli 2015, 12:40
Ik heb medelijden met U nu.
Knappe vrouw, volgens velen hun maatstaaf, maar minder liefde. Wat een deal.

Wat jij jezelf toch allemaal wijsmaakt...
Man toch.

maddox
22 juli 2015, 12:50
Wat jij jezelf toch allemaal wijsmaakt...
Man toch.

Smaak is persoonlijk nietwaar. Ik ben blij dat uw smaak ver van die van mij afligt.

Another Jack
22 juli 2015, 12:58
Smaak is persoonlijk nietwaar. Ik ben blij dat uw smaak ver van die van mij afligt.

Neen, dat is niet zo.
Smaak is variabel naargelang tijd&ruimte, socio-culturele achtergrond...
Lees Bourdieu eens.

Bij een bepaalde categorie mannen worden de weinige vrouwen die "ja" zeggen automatisch als "knap" omschreven.
Al weten ze als ze eerlijk zijn wel beter...

griezel
22 juli 2015, 13:14
Wat ze niet kan, kan ze leren hé... :-D

Maar 'k denk toch dat er belangrijkere zaken nodig zijn om er met twee iets van te maken...

Geld ?:-)

manta
22 juli 2015, 13:19
Geld ?:-)

Niet echt maar dat maakt het wel makkelijker, ik dacht eerder aan iets tussen die twee mensen... Gere zien, mekaar kunnen helpen en steunen, samen dingen willen bereiken en mekaar wa aanvoelen en zo.
Als die clicks er niet zijn moogde neuken en vreten zoveel ge wilt, dan kom je uiteindelijk ook nergens. Of mss in 't hospitaal met een SOA en overgewicht...
De ouwbollige dingen zeker... :-D

griezel
22 juli 2015, 13:22
Niet echt maar dat maakt het wel makkelijker, ik dacht eerder aan iets tussen die twee mensen... Gere zien, mekaar kunnen helpen en steunen, samen dingen willen bereiken en mekaar wa aanvoelen en zo.
Als die clicks er niet zijn moogde neuken en vreten zoveel ge wilt, dan kom je uiteindelijk ook nergens. Of mss in 't hospitaal met een SOA en overgewicht...
De ouwbollige dingen zeker... :-D

Dat zijn goede waarden die je daar opsomt. Dikwijls heb ik echter al kunnen zien dat koppels meer en meer ruzie krijgen naargelang ze minder geld hebben.
Hoeveel huwelijken op de klippen nadat één zijn werk kwijtraakte , en men de kredieten niet meer kan afbetalen ?

manta
22 juli 2015, 13:29
Dat zijn goede waarden die je daar opsomt. Dikwijls heb ik echter al kunnen zien dat koppels meer en meer ruzie krijgen naargelang ze minder geld hebben.
Hoeveel huwelijken op de klippen nadat één zijn werk kwijtraakte , en men de kredieten niet meer kan afbetalen ?

Daarom staat er ook "maar 't maakt het wel makkelijker" :-P

Maar als goed koken belangrijk is en je hebt niets om in die kookpot te steken blijft er van de openingsvraag niet veel meer over, na een paar dagen niet eten is de lol in seks er ook wel af en tja...
Der zijn dus belangrijkere dingen... :-D

maddox
22 juli 2015, 13:31
Neen, dat is niet zo.
Smaak is variabel naargelang tijd&ruimte, socio-culturele achtergrond...
Lees Bourdieu eens.

Bij een bepaalde categorie mannen worden de weinige vrouwen die "ja" zeggen automatisch als "knap" omschreven.
Al weten ze als ze eerlijk zijn wel beter...

Niet moeilijk doen om te zeggen dat uw smaak de mijne niet is.

Another Jack
22 juli 2015, 14:04
Niet moeilijk doen om te zeggen dat uw smaak de mijne niet is.

Ik begrijp dat dit voor u moeilijk is.

griezel
22 juli 2015, 14:14
Ik begrijp dat dit voor u moeilijk is.

Als jullie alletwee een foto posten van jullie vrouw, kunnen de forummers hier stemmen wie de mooiste is. Een soort Miss verkiezing dus.:-)

maddox
22 juli 2015, 14:35
Als jullie alletwee een foto posten van jullie vrouw, kunnen de forummers hier stemmen wie de mooiste is. Een soort Miss verkiezing dus.:-)

Mijn vrouwke staat al op't forum. Ge moet er alleen naar zoeken.

Anna List
22 juli 2015, 14:35
Eén die goed kan neuken. Daarna bestel ik wel iets voor te eten. Dat komt zeker goedkoper uit dan een hoer te betalen om te komen neuken.

heb je er wel rekening mee gehouden dat je toch op zijn minst 3 keer per dag eet ?

maddox
22 juli 2015, 14:35
Ik begrijp dat dit voor u moeilijk is.

U mag dat vinden.

Scherven A. Mok
22 juli 2015, 14:56
Een vrouw die goed kan multitasken. Koken en seksen tegelijkertijd :)

griezel
22 juli 2015, 15:19
heb je er wel rekening mee gehouden dat je toch op zijn minst 3 keer per dag eet ?

En ? Niemand belet je toch om 3 keer per dag te neuken ? Trouwens daar krijg je honger van.

griezel
22 juli 2015, 15:20
Een vrouw die goed kan multitasken. Koken en seksen tegelijkertijd :)

je kunt haar langs vanachter neuken terwijl ze het eten aan het klaarmaken is.:-D

Henri1
22 juli 2015, 15:34
Smaak is persoonlijk nietwaar. Ik ben blij dat uw smaak ver van die van mij afligt.

U zou het verschil niet eens merken.

maddox
22 juli 2015, 15:42
U zou het verschil niet eens merken.

Verschil van wat?

cookie monster
23 juli 2015, 01:32
ivm smaken:
wat is voor de een mooi & wat is lelijk , smaken verschillen , zondermeer !!
Stel dat we allemaal op dezelfde zouden vallen :? 8O :?

Joke stop toch met koke!!!!
De Leidse Sleutelgaten ;)

Een vrouw die goed kan multitasken. Koken en seksen tegelijkertijd :)
Haar tot het kookpunt brengen ;)
Google effe op: cooking with madison ivy :D :lol:

Henri1
23 juli 2015, 05:40
Verschil van wat?

Zou het kunnen dat jou vrouw de buurvrouw is waarvan hier zo vaak sprake is ?

maddox
23 juli 2015, 05:59
Zou het kunnen dat jou vrouw de buurvrouw is waarvan hier zo vaak sprake is ?

Misschien, maar dan zou Demper een bejaarde marokkaan zijn.

Peche
23 juli 2015, 06:53
Neuken ! Koken doe ik wel.

Maar soms is het zo goed dat ik er onzeker van word :(

Supe®Staaf
23 juli 2015, 08:43
Misschien, maar dan zou Demper een bejaarde marokkaan zijn.

:lol::lol::lol:

griezel
23 juli 2015, 08:58
Misschien, maar dan zou Demper een bejaarde marokkaan zijn.

Maar...Dan zou jouw vrouw je bedriegen met een bejaarde Marrokkaan ? 8O

griezel
23 juli 2015, 08:59
Neuken ! Koken doe ik wel.

Maar soms is het zo goed dat ik er onzeker van word :(

Van wat word je onzeker ? Van het neuken ?

Peche
23 juli 2015, 09:01
Dat het zo goed is en zo mooi.
Dan denk ik: Hoe komt het dat ZE zo goed is? En haar mooi zijn en aantrek doet er geen goed bij.

griezel
23 juli 2015, 09:11
Dat het zo goed is en zo mooi.
Dan denk ik: Hoe komt het dat ZE zo goed is? En haar mooi zijn en aantrek doet er geen goed bij.

Je stelt jezelf te veel vragen man. Profiteer van uw geluk. Want als gij het niet doet, zal een ander uw plaats pakken.

de vuile muilekoek
23 juli 2015, 09:25
Eén die goed kan neuken. Daarna bestel ik wel iets voor te eten. Dat komt zeker goedkoper uit dan een hoer te betalen om te komen neuken.

Wat ik triestig lees... dat er geen leeftijdgrens bij staat ? dus ze mag de 80 voorbij zijn dan ?? jawatte...

The Paulus Experience
23 juli 2015, 09:32
Wat is het beste? Een vrouw die goed kan koken, of goed kan neuken?

WTF

kies er een die beiden goed kan en nog een echte dame met klasse is ook.
Loser!

griezel
23 juli 2015, 09:37
Wat ik triestig lees... dat er geen leeftijdgrens bij staat ? dus ze mag de 80 voorbij zijn dan ?? jawatte...

Vrouwen van 80 jaar en meer hebben meestal niet zo veel zin meer in sexuele uitspattingen...Ik ken er toch geen in elk geval.:-)
En om iets goed te doen, moet je het ook gr�*�*g doen.
Dus stokoude vrouwtjes vallen vanzelf uit.
Laat die maar koken als ze dat nog kunnen.:-)

de vuile muilekoek
23 juli 2015, 09:37
WTF

kies er een die beiden goed kan en nog een echte dame met klasse is ook.
Loser!

Dan ga je ook klasse moeten hebben om zo eentje te kunnen vangen ... :-):-) en blijven houden...:-)

quercus
23 juli 2015, 09:47
Dat het zo goed is en zo mooi.
Dan denk ik: Hoe komt het dat ZE zo goed is? En haar mooi zijn en aantrek doet er geen goed bij.

Awel sè, dat pakt mij... een mens zou er zo van beginnen "schrieven"...

maddox
23 juli 2015, 13:50
Maar...Dan zou jouw vrouw je bedriegen met een bejaarde Marrokkaan ? 8O

Als mijn vrouw de fictieve buurvrouw van Demper zou zijn, dan is Demper een bejaarde marokkaan.

Fysiek is het mogelijk dat ze me zou bedriegen met die man, maar ik acht de kans dat ik de Euromilions win op't moment ik een oliebron in mijn tuin vind en een brief van de Blegische overheid krijg dat ik nooit nog belastingen moet betalen groter

The Paulus Experience
23 juli 2015, 14:11
Demper een bejaarde marokkaan.



:lol:

The Paulus Experience
23 juli 2015, 14:13
Dan ga je ook klasse moeten hebben om zo eentje te kunnen vangen ... :-):-) en blijven houden...:-)

als man volstaat het om geld te hebben.
Een vrouw die je pijpt zuigt in feite rechtstreeks het geld uit je portemonnee

griezel
23 juli 2015, 15:12
als man volstaat het om geld te hebben.
Een vrouw die je pijpt zuigt in feite rechtstreeks het geld uit je portemonnee

Stel je voor : die spuugt dan jouw sperma op de toonbank in de kleerwinkel om haar nieuwe kleren te betalen.

Libro
23 juli 2015, 15:21
Stel je voor : die spuugt dan jouw sperma op de toonbank in de kleerwinkel om haar nieuwe kleren te betalen.

Komt ze in de bank: "'t Is voor een storting."

griezel
23 juli 2015, 15:48
Komt ze in de bank: "'t Is voor een storting."

In de banken hebben ze dan speciale potten voor al die sperma te bewaren.
Dat noemt men dan sperma-banken.
Misschien kunnen de Grieken hun schuld op die manier afbetalen ? Al hun schuldeisers kunnen zich ginder in de kont laten neuken ? Duizenden, miljoenen keren, tot de schuld volledig afbetaald is...
Of anders pottekkes met sperma opsturen, voor in de sperma-bank te bewaren...
Elk land zou inplaats van een goudvoorraad, zoals vroeger het geval was, een sperma voorraad aan kunnen leggen...