PDA

View Full Version : Verafstoot is kop van jut in Hongarije


Elio di Supo
20 september 2018, 10:44
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/09/19/hongaarse-regering-neemt-ook-verhofstadt-op-de-korrel-in-mediasp/

In allerlei mediaspotjes op de Hongaarse TV wordt "onze" Guy blijkbaar aanzien als een symbool voor het Europa dat door vele Hongaren niet gesmaakt wordt. Zo raakt Verafstoot dan toch bekend buiten de landsgrenzen.

kelt
20 september 2018, 11:18
heerlijk

marie daenen
20 september 2018, 11:19
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/09/19/hongaarse-regering-neemt-ook-verhofstadt-op-de-korrel-in-mediasp/

In allerlei mediaspotjes op de Hongaarse TV wordt "onze" Guy blijkbaar aanzien als een symbool voor het Europa dat door vele Hongaren niet gesmaakt wordt. Zo raakt Verafstoot dan toch bekend buiten de landsgrenzen.

En of hij het verdient om bekend te geraken in negatieve zin... Verhofstad is het voorbeeld om de verstandige mensen aan te zetten om Europa te wantrouwen...

The Paulus Experience
20 september 2018, 11:20
En of hij het verdient om bekend te geraken in negatieve zin... Verhofstad is het voorbeeld om de verstandige mensen aan te zetten om Europa te wantrouwen...

Ja, en het schoothondje van de francofonie

Xenophon
20 september 2018, 11:20
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/09/19/hongaarse-regering-neemt-ook-verhofstadt-op-de-korrel-in-mediasp/

In allerlei mediaspotjes op de Hongaarse TV wordt "onze" Guy blijkbaar aanzien als een symbool voor het Europa dat door vele Hongaren niet gesmaakt wordt. Zo raakt Verafstoot dan toch bekend buiten de landsgrenzen.

Die Verhofstad, hij gaat Hongarije streng bestraffen. - lol -

Guy "Der Führer" Verhofstad.

marie daenen
20 september 2018, 11:27
Die Verhofstad, hij gaat Hongarije streng bestraffen. - lol -

Guy "Der Führer" Verhofstad.

En of

IJsboer
20 september 2018, 11:29
Ik vraag mij af hoe is die pipo ooit premier is kunnen zijn? Het gemiddeld IQ van de Belgen moet dringend boven de 60% geraken.

marie daenen
20 september 2018, 11:47
Ik vraag mij af hoe is die pipo ooit premier is kunnen zijn? Het gemiddeld IQ van de Belgen moet dringend boven de 60% geraken.

Oh die heeft premier kunnen worden door de Vlamingen een pro Vlaamse Belgische regering te beloven waardoor hij massaal stemmenwinst behaalde... Maar pro Vlaams is not done voor la Belgique en hij kon alleen premier worden door zijn staart in te trekken en het tegenovergestelde te doen van wat hij beloofd had aan zijn kiezers... Nu nog wordt aan franstalige kant Verhofstad op handen gedragen als zogezegd een verzoener van de twee communauteiten in dit land, daar waar hij zoals altijd zijn Vlaamse eigen regelrecht verloochend heeft... De Vlamingen aan de macht is de dictatuur van de meerderheid voor de franstaligen terwijl zij enkel franstalige dictatuur aanvaarden, dat ze nog het lef hebben om democratie te noemen...

Dadeemelee
20 september 2018, 11:53
In Hongarije de kop van jut zijn is een eretitel.

Xenophon
20 september 2018, 11:56
Ik vraag mij af hoe is die pipo ooit premier is kunnen zijn? Het gemiddeld IQ van de Belgen moet dringend boven de 60% geraken.

Afsplitsen van Wallonië dan maar?

Anna List
20 september 2018, 11:59
In Hongarije de kop van jut zijn is een eretitel.

:cheer: de allerlaatste Verhofstadt aanhanger is gevonden !!! :cheer:


niet toevallig ne sos. :lol:

Dadeemelee
20 september 2018, 12:02
:cheer: de allerlaatste Verhofstadt aanhanger is gevonden !!! :cheer:


niet toevallig ne sos. :lol:

Ik vond dat Verhofstadt wel goede ideeën had.
Tot hij premier werd...

En zijn EU-standpunt volg ik ook wel (meestal).

Elio di Supo
20 september 2018, 12:02
In Hongarije de kop van jut zijn is een eretitel.

Ook wel gekend als A Fej A Jut in de plaatselijke taal.

Hypochonder
20 september 2018, 12:03
Verhofstrondt wil dan ook een soort EU dictatuur installeren waar de niet verkozen poco's het exclusief voor het zeggen hebben. Logisch dat ze dit in Hongarije niet willen want ze hebben daar veel ervaring met dergelijke overheersers.

Xenophon
20 september 2018, 12:04
Ik vond dat Verhofstadt wel goede ideeën had.
Tot hij premier werd...

En zijn EU-standpunt volg ik ook wel (meestal).

Dat had je niet zien komen?

...

Jay-P.
20 september 2018, 12:04
:cheer: de allerlaatste Verhofstadt aanhanger is gevonden !!! :cheer:
niet toevallig ne sos. :lol:Merde!
Ik ga er hier stillekes van onder muizen want ik heb in een vorig leven ooit nog voor dat 'strooie-dak met gat tussen de tanden'... gestemd.
Honni soit qui mal y pense.

Xenophon
20 september 2018, 12:05
Merde!
Ik ga er hier stillekes van onder muizen want ik heb in een vorig leven ooit nog voor dat 'strooie-dak met gat tussen de tanden'... gestemd.
Honni soit qui mal y pense.

Schaam u.

Dadeemelee
20 september 2018, 12:05
Dat had je niet zien komen?

...

Honi soit qui mal y pense :|

Jay-P.
20 september 2018, 12:10
Honi soit qui mal y pense :|Da's oud Anglo-normandisch frans.

Anna List
20 september 2018, 12:12
Merde!
Ik ga er hier stillekes van onder muizen want ik heb in een vorig leven ooit nog voor dat 'strooie-dak met gat tussen de tanden'... gestemd.
Honni soit qui mal y pense.

:rofl:

geen compassie!

Skobelev
20 september 2018, 12:13
Schaam u.

Zelfs dat gaat niet helpen. Daar zijn zijn volgende generaties nog decennia lang schuldig aan.

Het Verzet
20 september 2018, 12:14
Hij zal er van wakker liggen in zijn landgoed in Umbrië.

Elio di Supo
20 september 2018, 12:17
Hij zal er van wakker liggen in zijn landgoed in Umbrië.

Ah, is hij al uitgekeken op Toscanie?

Het Verzet
20 september 2018, 12:47
Ah, is hij al uitgekeken op Toscanie?

Kan ook zijn dat hij daar woont. Hij heeft iig een wijngaard in Umbrië.

Zipper
20 september 2018, 12:54
Ik vond dat Verhofstadt wel goede ideeën had.
Tot hij premier werd...

En zijn EU-standpunt volg ik ook wel (meestal).

Betekent evenveel als "Hitler had misschien ook wel goede ideeën.
Tot hij kanselier werd..."

Zipper
20 september 2018, 12:55
Schaam u.

Doe ik, al bijna 20jaar. Tot vandaag ben ik sindsdien (1999) nooit meer gaan stemmen.

Anna List
20 september 2018, 12:57
Doe ik, al bijna 20jaar. Tot vandaag ben ik sindsdien (1999) nooit meer gaan stemmen.

dus ge hebt dat eigenlijk zelfs nog nooit rechtgezet ook? :p

IJsboer
20 september 2018, 13:00
Kan ook zijn dat hij daar woont. Hij heeft iig een wijngaard in Umbrië.

Nu moet hij enkel nog werken en hij heeft alles.

Universalia
20 september 2018, 13:03
Knettergekke Guy Verhofstadt: Amerika moet nú ingrijpen tegen het Hongarije van “neofascist” Orbán! (http://www.dagelijksestandaard.nl/2018/09/knettergekke-guy-verhofstadt-amerika-moet-nu-ingrijpen-tegen-het-hongarije-van-neofascist-orban/)

Volgens gekke Guy moeten de Verenigde Staten nú optreden tegen Hongarije, want het land is een bedreiging voor de “internationale orde”.

Het is weer eens schreeuwen en tieren geblazen in het Brusselse kantoor van de Europese liberale voorman Verhofstadt.

Tjah, als je dat leest (de link) denk je inderdaad, daar is een hoek af van die man. :?

Pandareus
20 september 2018, 13:05
In Hongarije de kop van jut zijn is een eretitel.

In 2019 stem ik zeker en vast terug op hem op de europese lijst.

Pandareus
20 september 2018, 13:06
:cheer: de allerlaatste Verhofstadt aanhanger is gevonden !!! :cheer:


niet toevallig ne sos. :lol:

Tel mij daar maar bij hoor.

Xenophon
20 september 2018, 13:07
Tel mij daar maar bij hoor.

Je post dat alsof je er nog trots op bent ook.

Pandareus
20 september 2018, 13:07
Merde!
Ik ga er hier stillekes van onder muizen want ik heb in een vorig leven ooit nog voor dat 'strooie-dak met gat tussen de tanden'... gestemd.
Honni soit qui mal y pense.

Ik doe dat nu nog altijd ! :-D

Pandareus
20 september 2018, 13:08
Je post dat alsof je er nog trots op bent ook.

Tuurlijk, zo fier als ne gieter.

Zipper
20 september 2018, 13:16
dus ge hebt dat eigenlijk zelfs nog nooit rechtgezet ook? :p

Pfft, Verhofstadt heeft in '99 mijn laatste beetje geloof in propere politiek weggenomen. (hij heeft toen exact het tegenovergestelde gedaan van wat hij beloofd had. ) Moge hij in Hongarije nog veel afgezeikt worden.

Dadeemelee
20 september 2018, 13:27
Betekent evenveel als "Hitler had misschien ook wel goede ideeën.
Tot hij kanselier werd..."

Enters Godwin...

Dadeemelee
20 september 2018, 13:28
In 2019 stem ik zeker en vast terug op hem op de europese lijst.

Ik ook, het is de enige die daar iets doet om de EU sterker te maken.

Zipper
20 september 2018, 13:45
Ik ook, het is de enige die daar iets doet om de EU sterker te maken.

en de lidstaten nog meer op te zadelen met islamieten.

Universalia
20 september 2018, 13:45
Guy Verhofstadt : Dagboek van een EU gek ( video) (http://www.geennieuws.com/2018/06/guy-verhofstadt-dagboek-van-een-eu-gek-video/)

Het artikel/boek leerde:

Guy Verhofstadt is een EU ambtenaar in Brussel. Hij is EU parlementariër en brengt de dag voornamelijk door met het slijpen van pennen, eten en drinken in het kantoor van zijn baas Tajani en is vaak afwezig vanwege zijn 230.000 euro per jaar opbrengende neveninkomsten, naast de restauratie op kosten van de Belgische belastingbetaler van zijn monumentale panden in Gent en zijn landgoed in Italië.

8O

Xenophon
20 september 2018, 13:51
Ik ook, het is de enige die daar iets doet om de EU sterker te maken.

Een soort van Don Quichot dan, want buiten de EU politici zelf en enkele zonderlingen, wil geen enkel land/lidstaat haar soevereiniteit opgeven.

De man zelf is een walgelijke parvenu zoals ze alleen voorkomen in de Belgische politiek.

Jay-P.
20 september 2018, 13:59
Een soort van Don Quichot dan, want buiten de EU politici zelf en enkele zonderlingen, wil geen enkel land/lidstaat haar soevereiniteit opgeven.
De man zelf is een walgelijke parvenu zoals ze alleen voorkomen in de Belgische politiek.En die 98% uit andere politieke regio's tussen de Noordpool en Patagonia zijn intelligente weldenkende behoeders van de politieke wereld? Nu valt ge me serieus tegen!

Dadeemelee
20 september 2018, 14:28
Een soort van Don Quichot dan, want buiten de EU politici zelf en enkele zonderlingen, wil geen enkel land/lidstaat haar soevereiniteit opgeven.

De man zelf is een walgelijke parvenu zoals ze alleen voorkomen in de Belgische politiek.

Dat is natuurlijk de zwakte van de EU. Men moet streven naar een échte federale staat zoals de US.

Xenophon
20 september 2018, 14:29
Dat is natuurlijk de zwakte van de EU. Men moet streven naar een échte federale staat zoals de US.

Een échte federale staat zoals Belgie?

Zonder federale partijen?

...

Anna List
20 september 2018, 14:30
Tuurlijk, zo fier als ne gieter.

En dito afgaan dus.

Xenophon
20 september 2018, 14:30
En die 98% uit andere politieke regio's tussen de Noordpool en Patagonia zijn intelligente weldenkende behoeders van de politieke wereld? Nu valt ge me serieus tegen!

Het enige waar Belgie onbetwistbaar wereldkampioen in is, wij hebben het grootste politiek crapuul van de hele wereld.

Dadeemelee
20 september 2018, 14:31
Een échte federale staat zoals Belgie?

Zonder federale partijen?

...

Op wereldvlak is België twee keer niks en Vlaanderen een halve keer niks.

Xenophon
20 september 2018, 14:31
Op wereldvlak is België twee keer niks en Vlaanderen een halve keer niks.

Het enige waar Belgie onbetwistbaar wereldkampioen in is, wij hebben het grootste politiek crapuul van de hele wereld.

Dadeemelee
20 september 2018, 14:33
Ik zou Trump toch niet onderschatten.

Xenophon
20 september 2018, 14:37
Ik zou Trump toch niet onderschatten.

Zipper
20 september 2018, 14:41
Dat is natuurlijk de zwakte van de EU. Men moet streven naar een échte federale staat zoals de US.

In de US hebben (itt de EU) de Staten afzonderlijk een zeer verregaande autonomie. In de EU probeert een handvol zelfvoldane en volgevreten ambtenaren (EU-Commissie) dat juist te beletten. En zij die daar tegen reageren, worden dan maar afgedaan als fascist.

Dadeemelee
20 september 2018, 14:44
In de US hebben (itt de EU) de Staten afzonderlijk een zeer verregaande autonomie. In de EU probeert een handvol zelfvoldane en volgevreten ambtenaren (EU-Commissie) dat juist te beletten. En zij die daar tegen reageren, worden dan maar afgedaan als fascist.

De US is een federatie, de EU is dat niet.

Zipper
20 september 2018, 14:57
De US is een federatie, de EU is dat niet.

juist, de EU is een samenraapsel van landen waar de sterkste, de zwakste zijn wil oplegt en indien nodig probeert dood te knijpen.

Anna List
20 september 2018, 15:30
.

:rofl:

Pandareus
20 september 2018, 17:16
Een soort van Don Quichot dan, want buiten de EU politici zelf en enkele zonderlingen, wil geen enkel land/lidstaat haar soevereiniteit opgeven.

De man zelf is een walgelijke parvenu zoals ze alleen voorkomen in de Belgische politiek.

Europees is hij een voortrekker, en wel ene die weegt op de besluitvorming. Jammer genoeg is de liberale fractie niet sterk genoeg en botst ze op de fractie van de tsjeven, die blijkbaar Orban wel eens flink willen in de zeik zetten en hem belachelijk maken maar hem niet durven/willen dumpen.
Typisch voor tsjeven. Merk op dat N-VA in hetzelfde bedje ziek is : die hebben zich onthouden bij de stemming...

Allemaal fans blijkbaar van een would-be napoleon die zelf dankzij een beurs heeft kunnen studeren aan een universiteit, om die nu te willen sluiten zodat zijn landgenoten lekker dom kunnen blijven. Om op zijn naam te stemmen hoef je geen diploma te hebben. Ongeschoold klootjesvolk is gemakkelijker te manipuleren nietwaar ?

En onafhankelijke pers ? Waarom zou Hongarije dat nodig hebben ? Orban zal wel dikteren wat de headlines zijn van het nieuws dat de hongaar mag/moet weten.
Organisaties die daar kritiek op hebben ? Buiten de wet stellen, het land uitzetten.

Orban weet wat goed is voor U !

Zipper
20 september 2018, 17:31
Europees is hij een voortrekker, en wel ene die weegt op de besluitvorming. Jammer genoeg is de liberale fractie niet sterk genoeg en botst ze op de fractie van de tsjeven, die blijkbaar Orban wel eens flink willen in de zeik zetten en hem belachelijk maken maar hem niet durven/willen dumpen.
Typisch voor tsjeven. Merk op dat N-VA in hetzelfde bedje ziek is : die hebben zich onthouden bij de stemming...

Allemaal fans blijkbaar van een would-be napoleon die zelf dankzij een beurs heeft kunnen studeren aan een universiteit, om die nu te willen sluiten zodat zijn landgenoten lekker dom kunnen blijven. Om op zijn naam te stemmen hoef je geen diploma te hebben. Ongeschoold klootjesvolk is gemakkelijker te manipuleren nietwaar ?

En onafhankelijke pers ? Waarom zou Hongarije dat nodig hebben ? Orban zal wel dikteren wat de headlines zijn van het nieuws dat de hongaar mag/moet weten.
Organisaties die daar kritiek op hebben ? Buiten de wet stellen, het land uitzetten.

Orban weet wat goed is voor U !


Wat een grap !! :lol: En hoe onafhankelijk is onze gesubsidieerde pers dan wel ??? :lol:
Orban slaagt er tenminste in om een massa-import van islamieten tegen te houden.

marie daenen
20 september 2018, 17:47
Wat een grap !! :lol: En hoe onafhankelijk is onze gesubsidieerde pers dan wel ??? :lol:
Orban slaagt er tenminste in om een massa-import van islamieten tegen te houden.

2

Zipper
20 september 2018, 19:43
Wat een grap !! :lol: En hoe onafhankelijk is onze gesubsidieerde pers dan wel ??? :lol:
Orban slaagt er tenminste in om een massa-import van islamieten tegen te houden.

Wie zojuist naar Terzake heeft gekeken, heeft die legendarische onafhankelijke pers van "ons" waar Panda zo fier op schijnt te zijn bezig gezien en gehoord. Kathleen Cools was nog maar eens zodanig "onafhankelijk" :lol: bezig haar tanden stuk te bijten op Bart De Wever die maar niet wou breken :lol: Wat een sukkelwijf is dat toch :rofl:

marie daenen
20 september 2018, 19:56
Tuurlijk, zo fier als ne gieter.


Dat zijn mentaal gehandicapten, volgens De Croo, toch meestal ook

marie daenen
20 september 2018, 19:57
Ik ook, het is de enige die daar iets doet om de EU sterker te maken.


? sterker of zwakker

Dadeemelee
20 september 2018, 20:04
? sterker of zwakker

Sterker uiteraard. De us is ook van een confederatie naar een federatie gegaan.

Anna List
20 september 2018, 21:02
[Guy Verhofstadt, de liberale fractieleider in het Europese parlement, is een van de drie Europarlementsleden die de meeste nevenactiviteiten aangeven, schrijft Le Soir, op basis van een studie van Transparency International EU. Verhofstadt ontving in de voorbije legislatuur tussen 920.000 en 1,42 miljoen euro bovenop zijn bruto-inkomen van 13.000 euro per maand in het Europees parlement.]

Dadeemelee
20 september 2018, 21:09
[Guy Verhofstadt, de liberale fractieleider in het Europese parlement, is een van de drie Europarlementsleden die de meeste nevenactiviteiten aangeven, schrijft Le Soir, op basis van een studie van Transparency International EU. Verhofstadt ontving in de voorbije legislatuur tussen 920.000 en 1,42 miljoen euro bovenop zijn bruto-inkomen van 13.000 euro per maand in het Europees parlement.]

Toon mij iemand die zonder zonden is.

Hij streeft naar een federalistisch EU.

Hij heeft mijn stem.

Anna List
20 september 2018, 21:11
Toon mij iemand die zonder zonden is.

Hij streeft naar een federalistisch EU.

Hij heeft mijn stem.

:rofl:

Ook Al Capone had zijn fervente aanhangers.

marie daenen
20 september 2018, 21:12
Toon mij iemand die zonder zonden is.

Hij streeft naar een federalistisch EU.

Hij heeft mijn stem.

Oh maar het is geen NVa'er; het kan geen kwaad...
De anderen mogen de mensen belazeren waar ze bij staan...

quercus
20 september 2018, 21:14
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/09/19/hongaarse-regering-neemt-ook-verhofstadt-op-de-korrel-in-mediasp/

In allerlei mediaspotjes op de Hongaarse TV wordt "onze" Guy blijkbaar aanzien als een symbool voor het Europa dat door vele Hongaren niet gesmaakt wordt. Zo raakt Verafstoot dan toch bekend buiten de landsgrenzen.
Die kerel staat symbool voor alles wat de huidige trado-politiek bij een steeds groter aantal mensen afschuw en walging opwekt.

Jay-P.
21 september 2018, 06:11
Gerepareerd, hoop ik.

Die kerel staat symbool voor alles wat de huidige trado-politiek bij een steeds groter aantal mensen afschuw en walging opwekt.Ziet'm lachen. Oefenen om wat later zijn kiezers uit te lachen.
Awel, ik kon daar nadien echt niet mee lachen!

https://g8fip1kplyr33r3krz5b97d1-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2017/11/verhofstadt01_153x104-1024x701.jpg[/QUOTE]

Marie van de koster
21 september 2018, 10:00
Knettergekke Guy Verhofstadt: Amerika moet nú ingrijpen tegen het Hongarije van “neofascist” Orbán! (http://www.dagelijksestandaard.nl/2018/09/knettergekke-guy-verhofstadt-amerika-moet-nu-ingrijpen-tegen-het-hongarije-van-neofascist-orban/)





Tjah, als je dat leest (de link) denk je inderdaad, daar is een hoek af van die man. :?

Waarom de Verenigde Staten weeral? Altijd maar kritiek op de VS dat die zich met alles bemoeien maar als er in iets scheef gaat, gaat Europa bleiten in Washington!

Marie van de koster
21 september 2018, 10:01
Tuurlijk, zo fier als ne gieter.

Ik ga ervan uit dat dat zelfspot is.
Zo niet, heb ik diep medelijden met u. :-(

Libro
21 september 2018, 10:32
Tel mij daar maar bij hoor.

God moet zijn getal hebben, zeker?