View Full Version : Besnijdenis is zoals het afkappen van je vingertoppen!
zwart op wit
25 september 2018, 18:54
Uit recent nieuw verschenen medische vooruitgang (ik mag de auteur niet noemen) blijkt dat besnijdenis - ik bedoel dan bij jongens- volkomen een verminkend effect heeft, zowel psychologisch als lichamelijk.
Het afsnijden van de voorhuid kan je vergelijken met het afsnijden van je vingertoppen: het belangrijkste en gevoeligste gedeelte snij je weg. Duizenden gevoelige zenuwen die in de voorhuid zitten worden weggesneden! Als resultaat: 80% minder gevoel en genot tijdens te seks. Vaak ook complicaties zoals niet kunnen klaarkomen omdat de eikel gevoelloos is. Bloedingen tot gevolg waar het lidteken is achtergebleven van de besnijdenis. Masturbatie zonder voorhuid is ook al trouwens niet mogelijk zonder aangepast glijmiddel. Bovendien zie je er als besnedene er "anders" uit dan al je vrienden of klasgenoten. Ze vragen je of je moslim of Jood bent.
Daarom heeft eindelijk de N-VA dit thema ook op tafel gelegd: Jongensbesnijdenis hoort niet thuis in onze cultuur en is een barbaars verminkende ingreep uit de tijd van de Egyptenaren! Geen terugbetaling van besnijdenissen en vervolging van dokters die het wel nog zonder medische redenen uitvoeren: een goed idee van N-VA, recent in het nieuws.
BESNIJDENIS IS VERMINKING EN HOORT NIET THUIS IN VLAANDEREN!
Indomitable
25 september 2018, 19:01
Aan mij is er gelukkig nog niets weggesneden of afgekapt.
dpg
25 september 2018, 20:16
Uit recent nieuw verschenen medische vooruitgang (ik mag de auteur niet noemen) blijkt dat besnijdenis - ik bedoel dan bij jongens- volkomen een verminkend effect heeft, zowel psychologisch als lichamelijk.
Het afsnijden van de voorhuid kan je vergelijken met het afsnijden van je vingertoppen: het belangrijkste en gevoeligste gedeelte snij je weg. Duizenden gevoelige zenuwen die in de voorhuid zitten worden weggesneden! Als resultaat: 80% minder gevoel en genot tijdens te seks. Vaak ook complicaties zoals niet kunnen klaarkomen omdat de eikel gevoelloos is. Bloedingen tot gevolg waar het lidteken is achtergebleven van de besnijdenis. Masturbatie zonder voorhuid is ook al trouwens niet mogelijk zonder aangepast glijmiddel. Bovendien zie je er als besnedene er "anders" uit dan al je vrienden of klasgenoten. Ze vragen je of je moslim of Jood bent.
Daarom heeft eindelijk de N-VA dit thema ook op tafel gelegd: Jongensbesnijdenis hoort niet thuis in onze cultuur en is een barbaars verminkende ingreep uit de tijd van de Egyptenaren! Geen terugbetaling van besnijdenissen en vervolging van dokters die het wel nog zonder medische redenen uitvoeren: een goed idee van N-VA, recent in het nieuws.
Zich met lullen bezighouden, daar is de nva groot in.
cookie monster
25 september 2018, 20:21
Wie moet er dan de lul worden van onnodige praktijken ??
dpg
25 september 2018, 20:25
Wie moet er dan de lul worden van onnodige praktijken ??
Aan het geboortecijfer bij de moslims te zien valt het ongemak van niet, slecht of moeilijk klaarkomen wel mee, zoek dus eens echte problemen om u mee bezig te houden inplaats van besneden lullen.
cookie monster
25 september 2018, 21:13
Ik laat mij niet belullen door lullige praat !! Vrijwillige besnijdenis , u doet maar , echter ….
gedwongen of uit traditie , waarom ?? Waarom zit da' velleke vast aan de lul ??
Of clitorissen , schaamlippen gedwongen knippen , waarom ??
Waarom zitten die aan een vrouw ??
Zulke lullige of kutonderwerpen (liever) uit de weg gaan , waarom ??
cookie monster
25 september 2018, 21:14
Aan het geboortecijfer bij de moslims te zien valt het ongemak van niet
Kinderen maken , da' moeten ze zelf weten !!
Bovenbuur
25 september 2018, 21:20
Masturbatie zonder voorhuid is ook al trouwens niet mogelijk zonder aangepast glijmiddel.
Dat is wel het idee, daarom is besnijdenis zo populair in Amerika. One man's bug is another man's feature. Het blijkt alleen niet echt zo te werken.
Indomitable
25 september 2018, 21:27
http://i.imgur.com/GIn9IGv.gif
Ke Nan
26 september 2018, 06:32
Als ervaringsdeskundige kan ik getuigen dat al wat je hier beweert betreffende het fysieke en psychologische aspect gebakken lucht is. Bloedingen heb ik nooit gehad en ik kan je verzekeren dat mijn instrument veelvuldig en uitvoerig in gebruik is geweest en nog steeds in dezelfde mate gebruikt wordt met zeer veel plezier. En zo je het wilt, kan ik je met gemak binnen enkele minuten trakteren op een facial en dit zonder aangepast glijmiddel.
De schoofzak
26 september 2018, 07:02
Uit recent nieuw verschenen medische vooruitgang (ik mag de auteur niet noemen) blijkt dat
...
Je mag de auteur niet vernoemen? Laat jij je zo gemakkelijk het zwijgen opleggen?
Verder vind ik het spijtig dat je niks van linken opgeeft.
Ikzelf noch mijn nakomelingen zijn nutteloos onder het mes gegaan.
Nutteloos onder het mes gaan, lijkt mij afkeurenswaardig. Slecht te tolereren als het om een volwassen en informed consent. (daar bestaat een betere term voor, maar ik kom er even niet op)
Lukkas
26 september 2018, 18:12
Besnijdenis is godslastering . God heeft de man geschapen met een voorhuid, maar mohammedanen en Joden vinden blijkbaar dat god een fout heeft gemaakt door kinderen zeer jong te besnijden en te verminken. Zij stellen zich in feite boven god. De hel zal intussen al overbevolkt zijn. :lol:
Anna List
26 september 2018, 18:20
Zoveel praat en roepen over iets waar je duidelijk amper iets vanaf weet.:lol:
kelt
29 september 2018, 13:57
Als ervaringsdeskundige kan ik getuigen dat al wat je hier beweert betreffende het fysieke en psychologische aspect gebakken lucht is. Bloedingen heb ik nooit gehad en ik kan je verzekeren dat mijn instrument veelvuldig en uitvoerig in gebruik is geweest en nog steeds in dezelfde mate gebruikt wordt met zeer veel plezier. En zo je het wilt, kan ik je met gemak binnen enkele minuten trakteren op een facial en dit zonder aangepast glijmiddel.
Dit is niet het taalgebruik dat uw dienaar ,toekomstig gouverneur van West-Vlaanderen en aanbelanden,zou wensen te associeren met de toekomstig heerser van Turan :oops:
DewareJakob
29 september 2018, 14:06
Iedere partij heeft zo zijn tegenstanders nietwaar? :rofl:
DewareJakob
29 september 2018, 14:09
Aan het geboortecijfer bij de moslims te zien valt het ongemak van niet, slecht of moeilijk klaarkomen wel mee, zoek dus eens echte problemen om u mee bezig te houden inplaats van besneden lullen.
Geen probleem, vaak genoeg zijn die het probleem.:-D:-D
Ke Nan
30 september 2018, 09:28
Dit is niet het taalgebruik dat uw dienaar ,toekomstig gouverneur van West-Vlaanderen en aanbelanden,zou wensen te associeren met de toekomstig heerser van Turan :oops:
Ik vond dat mijn getuigenis niet al te expliciet was en perfect voldoet aan de poëzie beoefent door grote leiders, Trump uitgezonderd. Het bouwt voort en rekent op de context van deze draad. Bovendien is het suggestieve karakter van mijn woorden geheel afhankelijk van het voorstellingsvermogen van de recipiënten.
Oma
30 september 2018, 14:08
Besnijdenis is godslastering . God heeft de man geschapen met een voorhuid, maar mohammedanen en Joden vinden blijkbaar dat god een fout heeft gemaakt door kinderen zeer jong te besnijden en te verminken. Zij stellen zich in feite boven god. De hel zal intussen al overbevolkt zijn. :lol:
Net zoals allah ook de vrouw geschapen heeft mét clitoris en schaamlippen, die mohammedanen verminken om sexueel genot te ontnemen en de vrouw onderdanig te maken/houden...om nog te zwijgen over de gevolgen van littekens en de ondraaglijke pijn bij elk sexueel contact.
Vleselijk, eigen genot en machtsmisbruik van de imperfecte mohammedaan overstijgt blijkbaar de wil van allah door zijn perfecte schepping bij de geboorte of zelfs later te verminken.
De gruwelen om dichtgenaaide vagina's bij kinderen open te snijden met een keukenmes om daarna als een beest de open wonde heel de huwelijksnacht te berijden bij een kind door een pedofiel is ongeziene wreedheid en onmenselijkheid.
Elke vrouw die een bevalling heeft meegemaakt kan zich deze ondraaglijke pijn van een open wonde in dit uiterst gevoelig en intiem lichaamsdeel voorstellen.
Des te erger als dit zich voordoet heden in Duitsland...reportage over de getuigenis van een syrisch meisje, uitgehuwelijkt aan een perverse familie klootzak.
Wraakroepend en mensonwaardig.:evil:
Daarover zou nva zich verontwaardigd moeten tonen ipv te lullen over lullen!
praha
3 oktober 2018, 21:45
Net zoals allah ook de vrouw geschapen heeft mét clitoris en schaamlippen, die mohammedanen verminken om sexueel genot te ontnemen en de vrouw onderdanig te maken/houden...om nog te zwijgen over de gevolgen van littekens en de ondraaglijke pijn bij elk sexueel contact.
Vleselijk, eigen genot en machtsmisbruik van de imperfecte mohammedaan overstijgt blijkbaar de wil van allah door zijn perfecte schepping bij de geboorte of zelfs later te verminken.
De gruwelen om dichtgenaaide vagina's bij kinderen open te snijden met een keukenmes om daarna als een beest de open wonde heel de huwelijksnacht te berijden bij een kind door een pedofiel is ongeziene wreedheid en onmenselijkheid.
Elke vrouw die een bevalling heeft meegemaakt kan zich deze ondraaglijke pijn van een open wonde in dit uiterst gevoelig en intiem lichaamsdeel voorstellen.
Des te erger als dit zich voordoet heden in Duitsland...reportage over de getuigenis van een syrisch meisje, uitgehuwelijkt aan een perverse familie klootzak.
Wraakroepend en mensonwaardig.:evil:
Daarover zou nva zich verontwaardigd moeten tonen ipv te lullen over lullen!
...dat hoeft in principe niet meer daar vgv sinds 2001 al in het strafboek is opgenomen
Oma
4 oktober 2018, 02:47
...dat hoeft in principe niet meer daar vgv sinds 2001 al in het strafboek is opgenomen
En? Al ooit geweten dat er iemand gestraft werd? :roll:
Dadeemelee
4 oktober 2018, 14:50
Wat denken die Joden en Islamieten eigenlijk? Dat een stuk van je flieter wegsnijden hetzelfde is als je neus snuiten?
Het is zuiver kindermishandeling uiteraard.
praha
4 oktober 2018, 18:49
En? Al ooit geweten dat er iemand gestraft werd? :roll:
...dat doet er compleet niet toe bij het gestelde dat men besnijdenis bij jongetjes ook aan banden wil leggen...maar gij vond dat maar ' lullen over lullen!', of niet soms ?
btw ...en ja, ik begrijp het best wel hoor dat het vermoeden van onschuld je totaal vreemd is als het gaat over de geviseerde groep
Oma
6 oktober 2018, 02:49
...dat doet er compleet niet toe bij het gestelde dat men besnijdenis bij jongetjes ook aan banden wil leggen...maar gij vond dat maar ' lullen over lullen!', of niet soms ?
btw ...en ja, ik begrijp het best wel hoor dat het vermoeden van onschuld je totaal vreemd is als het gaat over de geviseerde groep
Leg mij geen woorden in de mond die ik niet gezegd heb, dat vind ik verwerpelijk ook als het geveinsd niet begrepen werd.
De gruwel van besnijdenis bij meisjes kun je niet vergelijken met besnijdenis bij jongetjes - lees mijn post opnieuw - je weet maar al te goed wat bedoeld werd met lullen over lullen van nva om stemmen te ronselen.
Ik ben van mening dat ze van alle kinderen moeten AFBLIJVEN en henzelf de keuze van besnijdenis maar moeten laten maken als ze volwassen zijn ipv geniepig weerloze kinderen te verminken. Punt.
En vermoeden van onschuld? Welke onschuld?!
Enkel het kind is onschuldig.
Elke ouder, zowel vader als moeder, is schuldig als ze niet voorkomen en zelfs toestemmen dat hun kind sexueel verminkt wordt en die mogen best en zwaar gestraft worden om deze mensonwaardige gruwelpraktijken eindelijk in de 21ste eeuw af te leren!
Hoofdstraat
6 oktober 2018, 12:11
Elke ouder, zowel vader als moeder, is schuldig als ze niet voorkomen en zelfs toestemmen dat hun kind sexueel verminkt wordt en die mogen best en zwaar gestraft worden om deze mensonwaardige gruwelpraktijken eindelijk in de 21ste eeuw af te leren!
Duizenden slachtoffers in België, waarschijnlijk zelfs miljoenen in Europa, maar nog niet 1 veroordeling voor geslachtelijke mutilatie van meisjes al zijn de daders erg makkelijk te identificeren. Behalve dan niet-moslims, als die een kind z'n geslacht mutileren wordt er uiteraard wel opgetreden. Hetzelfde voor pedo huwelijken.
Het is een extreme vorm van geïnstitutionaliseerd racisme, als moslim meisje heb je niet dezelfde rechten en bescherming als een niet-moslim. Poco links en groen hebben tegenwoordig een erg vreemde gedachtengang over gelijke rechten.
dalibor
6 oktober 2018, 12:15
Is dat echt een N-VA partijstandpunt? Ik vind er niets over terug. Er is wel een discussie geweest over de terugbetaling van de kosten. Daar vond onder meer N-VA dat het RIZIV dat beter niet zou terugbetalen, tenzij de besnijdenis om medische redenen moet.
Oma
6 oktober 2018, 13:18
Duizenden slachtoffers in België, waarschijnlijk zelfs miljoenen in Europa, maar nog niet 1 veroordeling voor geslachtelijke mutilatie van meisjes al zijn de daders erg makkelijk te identificeren. Behalve dan niet-moslims, als die een kind z'n geslacht mutileren wordt er uiteraard wel opgetreden. Hetzelfde voor pedo huwelijken.
Het is een extreme vorm van geïnstitutionaliseerd racisme, als moslim meisje heb je niet dezelfde rechten en bescherming als een niet-moslim. Poco links en groen hebben tegenwoordig een erg vreemde gedachtengang over gelijke rechten.
De beruchte twee maten en twee gewichten die telkens gehanteerd worden voor moslims: kindhuwelijken/pedofilie/inteelt/polygamie/moord door eerwraak etc..allemaal wettelijk verboden en strafbaar maar toegestaan voor moslims door de straffeloosheid.
Over welke niet-moslims heb je het dan?
Besnijdenissen van jongens bij de Joden?
Want geen enkele andere niet-moslim verminkt zijn bloedeigen kinderen maar zorgt voor het welzijn en de gezondheid van hun kinderen (ipv een levenslange lijdensweg te veroorzaken bij hun dochters.)
Wat wel een verschil maakt mijns inziens zijn de drogredenen waardoor deze mensonterende verminkingen gerechtvaardigd worden.
Jongens ondervinden over het algemeen veel minder hinder of pijn van deze gruwel dan meisjes die vaak een leven lang lijden en pijn moeten blijven ondergaan, wat niet wegneemt dat ook Joden het menselijk lichaam en de zelfbeschikking erover zouden moeten respecteren en jongens op latere leeftijd zelf laten beslissen over hun eigen lichaam.
Wreed, onmenselijk, mensonterend en wraakzuchtig is de reden van machtsmisbruik waarvan moslims zich bedienen om hun eigen dochters tot onderwerping te dwingen door hun seksueel te verminken en hun hele leven tot een wrede hel te maken.
Je kunt onmogelijk stellen dat moslims van hun kinderen houden als ze welbewust hun levens verwoesten door verminking en zelfs vermoorden voor 'eer'.
Poco links en groen vinden dat moslims maar gelijk kunnen zijn als ze voorkeuren krijgen en daardoor iedere niet-moslim discrimineren zoals met de hoofddoek.
praha
6 oktober 2018, 19:24
Leg mij geen woorden in de mond die ik niet gezegd heb, dat vind ik verwerpelijk ook als het geveinsd niet begrepen werd.
deed ik dan ook niet
Gij sprak over "lullen over lullen!"
...en gij sprak U ongenoegen uit over het feit dat er nog geen enkele veroordeling is gekomen voor vgv
Of niet som s?
De gruwel van besnijdenis bij meisjes kun je niet vergelijken met besnijdenis bij jongetjes - lees mijn post opnieuw - je weet maar al te goed wat bedoeld werd met lullen over lullen van nva om stemmen te ronselen.
Ik ben van mening dat ze van alle kinderen moeten AFBLIJVEN en henzelf de keuze van besnijdenis maar moeten laten maken als ze volwassen zijn ipv geniepig weerloze kinderen te verminken. Punt.
Idd precies ook mijn mening... dus ik zie wel wat in dat "lullen over lullen!" als principekwestie
Ik weet begot ook wel dat het enkel te doen is om weer wat stemmetjes te ronselen bij de hardliners.
Nu, wat betreft dat erger vs. niet erger...dat hangt van de soort besnijdenis af
Type 1) en daar de minst ingrijpende versie ( verwijdering clitorishoed) lijkt me min of meer vergelijkbaar
Helaas is de tendens eerder richting zwaarder
Blijkbaar totaal onbekend ?
Okay da's goed dan mogen we jou 30 jaar opsluiten tot het tegendeel bewezen is van al die moorden die ge wel op Uw kerfstok zult hebben.
...dat dient men dan ook aan te tonen, slimme...daar ging het toch over
Als het kan dan zal men ook veroordelen.... zoals in Frankrijk
Neem bv 2013 dan ging het hier over 198 geregistreerde gevallen ( ook alleen maar omdat er een ziekenhuisopname was -> kraamafdeling )
Daarvan had ongeveer 1/3, goed voor 66 gevallen de Belgische nationaliteit vooral van Afrikaanse afkomst.
(ps. Schattingen gaan uit van ee kleine 50.000 vrouwen uit landen waar besnijdenis courant wordt toegepast waar +-13000 van hen 'zeer waarschijnlijk al besneden' zijn, en +- 4.084 het risco lopen dat hen dat nog staat te wachten.)
Dus dat zijn er 66 waar je misschien iets mee aan zou kunnen... alleen dat gaat over volwassen vrouwen die 9 op 10 keren dus al besneden waren alvorens ze hier kwamen.
Begin er maar aan hé
praha
6 oktober 2018, 19:31
ah ja ? Staat dat op hun gezicht geschreven misschien ?
Kijk .. 't Is simpel hé Hoofdstraat
VGV is sinds november 2008 bij wet verboden en er staan vrij zware straffen op.
Het is ook geen klachtenmisdrijf dus elke derde partij kan dat aanklagen en informatie over de misdaad verschaffen
Waar wacht ge op om Uw bewijzen ten laste van al die daders die gij zo makkelijk kunt identificeren op tafel te gooien bij de procureur ?
... en sinds juli 2014 is dat zelfs uitgebreid met : aanzetten tot de praktijk of er reclame voor maken
praha
6 oktober 2018, 19:32
Is dat echt een N-VA partijstandpunt? Ik vind er niets over terug. Er is wel een discussie geweest over de terugbetaling van de kosten. Daar vond onder meer N-VA dat het RIZIV dat beter niet zou terugbetalen, tenzij de besnijdenis om medische redenen moet.
Daar zou men op z'n minst moeten mee beginnen.
praha
6 oktober 2018, 19:43
Want geen enkele andere niet-moslim verminkt zijn bloedeigen kinderen maar zorgt voor het welzijn en de gezondheid van hun kinderen (ipv een levenslange lijdensweg te veroorzaken bij hun dochters.)
Wat wel een verschil maakt mijns inziens zijn de drogredenen waardoor deze mensonterende verminkingen gerechtvaardigd worden.
Jongens ondervinden over het algemeen veel minder hinder of pijn van deze gruwel dan meisjes die vaak een leven lang lijden en pijn moeten blijven ondergaan,
Over selectieve verontwaardiging en drogredenen gesproken.
Dit hierboven kan wel tellen.
wat niet wegneemt dat ook Joden het menselijk lichaam en de zelfbeschikking erover zouden moeten respecteren en jongens op latere leeftijd zelf laten beslissen over hun eigen lichaam.
al en geluk dat dit er ook nog staat ... dat maakt m'n dag nog goed :-)
Poco links en groen vinden dat moslims maar gelijk kunnen zijn als ze voorkeuren krijgen en daardoor iedere niet-moslim discrimineren zoals met de hoofddoek.
Zou je niet beter stellen dat rechts vindt dat moslims maar gelijk kunnen zijn of behandelt mogen worden als ze zich vooral niet teveel druk maken over gelijke behandeling en rechten als de uitkomst ons iet bevalt ?
Oma
7 oktober 2018, 15:15
Over selectieve verontwaardiging en drogredenen gesproken.
Dit hierboven kan wel tellen.
al en geluk dat dit er ook nog staat ... dat maakt m'n dag nog goed :-)
Zou je niet beter stellen dat rechts vindt dat moslims maar gelijk kunnen zijn of behandelt mogen worden als ze zich vooral niet teveel druk maken over gelijke behandeling en rechten als de uitkomst ons iet bevalt ?
Met spartelende forumleden die verstrikt raken in eigen verzinsels en afleidingen van het onderwerp, die geen vragen kunnen beantwoorden maar telkens de bal kaatsen om hun onwil te verbergen is geen normale dialoog mogelijk.
Nu, wat betreft dat erger versus. niet erger...dat hangt van de soort besnijdenis af... blablabla
En NEEN ELK 'soort' VERMINKING van elk weerlos kind is ERG!
Een 'beetje' vrouwelijke verminking bestaat NIET, net als een beetje zwanger zijn ook niet bestaat.
Bah, toch nog proberen om deze gruwel recht te breien, verwerpelijk.
En stop toch eens met mensen in hokjes van rechts en links te steken...'RECHTS vindt'....er zijn ook politiek neutrale, rechtgeaarde mensen die meningen hebben door hun gezond verstand te gebruiken en wat moreel JUIST is.
Moslims zullen gelijk zijn als ze zich niet onderscheiden van (dit is zelfs de definitie van DISCRIMINATIE!) de minderwaardige ongelovigen door hoofddoeken waardoor ongesluierde vrouwen gediscrimineerd worden...tiens, en toch janken ze dat ze niet gelijk behandeld worden zoals iedereen?
Ze gedragen en kleden zich ook dan ook niet als 'iedereen' en veroorzaken en houden zo hun ongelijkheid dus ZELF in stand.
Het dragen van een hoofddoek eisen in onze maatschappij is het eisen van ongelijkheid door religieuze voorkeuren in een democratie met grondwettelijke scheiding kerk/staat waardoor iedereen zonder hoofddoek gediscrimineerd wordt.
Nu gij!
dalibor
8 oktober 2018, 19:57
Van mij mag men daar strenger in worden. Maar als meneer Freilich zou vernemen dat deze of gene partij een wettelijk verbod op jongensbesnijdenis overweegt gaat er in Joods Actueel een negatief stemadvies volgen voor de partij in kwestie.
Dadeemelee
9 oktober 2018, 10:14
De beruchte twee maten en twee gewichten die telkens gehanteerd worden voor moslims: kindhuwelijken/pedofilie/inteelt/polygamie/moord door eerwraak etc..allemaal wettelijk verboden en strafbaar maar toegestaan voor moslims door de straffeloosheid.
Jongens ondervinden over het algemeen veel minder hinder of pijn van deze gruwel dan meisjes die vaak een leven lang lijden en pijn moeten blijven ondergaan, wat niet wegneemt dat ook Joden het menselijk lichaam en de zelfbeschikking erover zouden moeten respecteren en jongens op latere leeftijd zelf laten beslissen over hun eigen lichaam.
Wreed, onmenselijk, mensonterend en wraakzuchtig is de reden van machtsmisbruik waarvan moslims zich bedienen om hun eigen dochters tot onderwerping te dwingen door hun seksueel te verminken en hun hele leven tot een wrede hel te maken.
Je kunt onmogelijk stellen dat moslims van hun kinderen houden als ze welbewust hun levens verwoesten door verminking en zelfs vermoorden voor 'eer'.
Neen hoor, in de USA is besnijdenis een veel voorkomend fenomeen, ook bij niet-moslims en niet-joden.
https://dekanttekening.nl/samenleving/voor-amerikanen-hoort-besnijdenis-bij-een-goede-opvoeding/
Jongensbesnijdenis komt in Nederland voornamelijk voor onder moslims en joden. Maar besnijdenis is niet persé religieus van aard. In Amerika bijvoorbeeld laten de meeste seculieren en christenen hun zonen besnijden. De Kanttekening sprak experts over de culturele en religieuze motivaties van besnijdenis.
Oma
9 oktober 2018, 12:59
Neen hoor, in de USA is besnijdenis een veel voorkomend fenomeen, ook bij niet-moslims en niet-joden.
https://dekanttekening.nl/samenleving/voor-amerikanen-hoort-besnijdenis-bij-een-goede-opvoeding/
Ik mag hopen dat zulke ouders, allemaal, later hun verdiende loon krijgen in de vorm van 'dankbaarheid' van hun kinderen als die beseffen wat hen moedwillig werd aangedaan door hun 'liefdevolle' ouders.
Ik vind het wraakroepend dat een maatschappij in de 21ste eeuw, ouders wettelijk moet verhinderen om hun bloedeigen kinderen schade, pijn, trauma en vaak een levenslange lijdensweg toe te brengen.
Daar kan geen enkel begrip voor opgebracht worden tenzij medische noodzakelijkheid. (En dan nog! Het vergroeien van de voorhuid bij baby jongetjes kan perfect opgelost worden zonder huid af te snijden/besnijdenis.)
Voor mij zijn ouders die moedwillig hun kinderen sexueel verminken onwaardig voor het ouderschap want dat is tegengesteld aan wat het moet betekenen om ouder te zijn: zorgen voor het welzijn van je kinderen en ze behoeden voor pijn en niet de pijn zelf veroorzaken. :evil:
zwart op wit
26 februari 2020, 16:38
...volgens Urologen is de sex bij een besneden penis 100% hetzelfde zoals bij een Onbesneden penis... Hoe komt het dan dat Onbesneden penissen 100% gevoelig zijn en besneden penissen amper nog maar 25%? Masturbatie met een besneden penis is moeilijk: je hebt altijd glijmiddel nodig omdat de voorhuid ontbreekt. De blootgestelde eikel wordt keihard en droogt uit en ver-eelt... maar volgens urologen is er geen probleem?
Hoofdstraat
26 februari 2020, 17:22
...volgens Urologen is de sex bij een besneden penis 100% hetzelfde zoals bij een Onbesneden penis... Hoe komt het dan dat Onbesneden penissen 100% gevoelig zijn en besneden penissen amper nog maar 25%? Masturbatie met een besneden penis is moeilijk: je hebt altijd glijmiddel nodig omdat de voorhuid ontbreekt. De blootgestelde eikel wordt keihard en droogt uit en ver-eelt... maar volgens urologen is er geen probleem?
Niet lullen hé, ik ben medisch besneden en sex of masturbatie is helemaal geen probleem. Het zit toch allemaal in je hoofd. :-D
Het zal wel afhankelijk zijn met de soort besnijding, als zo'n brulaap daar traditioneel met een scherf een stuk afkap tegenover een chirurg zal er wel een verschil zijn. Zeer veel moslims hebben problemen met hun besnijding en daarom zijn die zelfs bij hun vrouw nogal preuts, enkel neuken, voor de rest afblijven.
parcifal
26 februari 2020, 18:10
Niet lullen hé, ik ben medisch besneden en sex of masturbatie is helemaal geen probleem. Het zit toch allemaal in je hoofd. :-D
Nee hoor, de peniele gevoeligheid na besnijdenis is lager, soms veel lager, geen twijfel over.
https://lib.ugent.be/fulltxt/RUG01/001/787/887/RUG01-001787887_2012_0001_AC.pdf
Door gebruik te maken van een uitgebreide vragenlijst (ZGASF-M) kon er een groot aantal mannen
bereikt worden en een gedetailleerde persoonlijke evaluatie uitgevoerd worden. Uit de resultaten kan
men afleiden dat de peniele gevoeligheid lager ligt bij besneden mannen in vergelijking met de
onbesneden mannen. Sommige studies tonen een toename of geen verandering van de peniele
gevoeligheid aan bij besneden mannen. Maar de bevindingen in deze studie tonen duidelijk een
afname in de peniele gevoeligheid na besnijdenis als ervaren door de mannen zelf. De studie bevestigt
de rol van de gevoeligheid van de voorhuid bij seksuele tevredenheid en seksuele functie
Guinevere
26 februari 2020, 18:34
Idd sekst goed :thumbsup:
JeeBee
26 februari 2020, 18:52
Idd sekst goed :thumbsup:
Hey Guinevere,
Er staat nog een vraagje voor je open op een andere thread.
Dadeemelee
26 februari 2020, 19:03
Het zal wel afhankelijk zijn met de soort besnijding, als zo'n brulaap daar traditioneel met een scherf een stuk afkap tegenover een chirurg zal er wel een verschil zijn. Zeer veel moslims hebben problemen met hun besnijding en daarom zijn die zelfs bij hun vrouw nogal preuts, enkel neuken, voor de rest afblijven.
Als je dat als meerderjarige zelf beslist hebt, dan is het je keuze uiteraard.
De vraag is of je een stuk van de penis van een minderjarige mag afsnijden.
Hoofdstraat
27 februari 2020, 07:31
Als je dat als meerderjarige zelf beslist hebt, dan is het je keuze uiteraard.
De vraag is of je een stuk van de penis van een minderjarige mag afsnijden.
Daar ben ik ook tegen, het blijft een verminking. Zelfs medisch wordt dit nu minder en minder gedaan, de voorkeur ligt op medicatie en hygiene om ontstekingen weg te werken.
Hoofdstraat
27 februari 2020, 07:36
ah ja ? Staat dat op hun gezicht geschreven misschien ?
Kijk .. 't Is simpel hé Hoofdstraat
VGV is sinds november 2008 bij wet verboden en er staan vrij zware straffen op.
Het is ook geen klachtenmisdrijf dus elke derde partij kan dat aanklagen en informatie over de misdaad verschaffen
Waar wacht ge op om Uw bewijzen ten laste van al die daders die gij zo makkelijk kunt identificeren op tafel te gooien bij de procureur ?
... en sinds juli 2014 is dat zelfs uitgebreid met : aanzetten tot de praktijk of er reclame voor maken
Er wordt niet gestraft, dat is het feit. En nee het staat niet op hun gezicht geschreven, wel op hun genitalien bij de medische controle.
Herinner je nog die zoveelste betoging tegen een school met een zwart meisje die bloed in haar onderbroek had? Opeens was dat voorbij, een verontschuldiging op TV en er werd niet meer over gesproken. Wat blijkt nu, die gemeenschap van dat meisje is er eentje die meisjes vaginaal mutileert. Hoor je daar iets van? Nee, het wordt met de mantel der 'liefde' verborgen.
Die kinderen worden niet beschermd zoals het moet, een grote schande
Hoofdstraat
27 februari 2020, 12:24
Even dat voorbeeld duidelijk maken
Een 4 jarig meisje van de Guineese gemeenschap had bloed in haar onderbroekje en de moeder ging ballistisch, aangestuurd door een Turkse en Guineese PS politici onstonden er rellen aan de schoolpoort met beschuldigingen van aanranding en verkrachting die zo goed al bewezen werden geacht.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190430_04365885
Die politici werden zelfs aangeklaagd maar daar is verder niets meer van bekend
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190501_04367238
een tijdje later verontschuldigen ze zich, het was een foutje
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190503_04370988
Wat lezen we hier, 97% van de Guineeërs besnijden hun meisjes. Besnijding heeft vaak complicaties zoals ontstekingen en bloedingen. 1+1=2
https://www.ohchr.org/EN/NewsEvents/Pages/DisplayNews.aspx?NewsID=19869&LangID=E
Voor wie z'n hersencellen iets wil laten werken is het duidelijk ...
Zipper
27 februari 2020, 12:42
Daar ben ik ook tegen, het blijft een verminking. Zelfs medisch wordt dit nu minder en minder gedaan, de voorkeur ligt op medicatie en hygiene om ontstekingen weg te werken.
De staart van een Rottweiler of Dobermann laten afhakken werd verboden, maar een deel vd penis van een baby afsnijden is toegelaten. Zoek daar maar eens de logica achter :?
Stultitiae
28 februari 2020, 01:39
Hoe vroeger een kind iets meemaakt hoe groter de gevolgen.
Men hoeft geen groot licht, maar wel een groot gelovige te zijn, om niet in te zien dat een besnijdenis een ingrijpende gebeurtenis is.
Wanneer bij een baby die amper van de indrukwekkende gebeurtenis die een geboorte nu eenmaal is, bekomen is, en dan met een mes in zijn lijf wordt gesneden dan leidt dat tot een vertrouwensbreuk tussen hem en maatschappij die de rest van zijn leven doorwerkt.
Geforceerde en gecompliceerde geboortes leiden evengoed tot onbewuste trauma's die een leven lang kunnen doorwerken. Zelfs gebeurtenissen vóór de geboorte kunnen gevolgen hebben. En hoe later de leeftijd, hoe "kleiner" het gevolg.
Een flink deel van de totale waanzin waar dit soort jong-besnedenen de wereld mee ambeteren is op dit "satanisch-gesofisticeerd ritueel" terug te voeren om "de wereld het hen aangedane leed te vergelden."
Het is wellicht niet zo toevallig dat Freud zijn penisnijd op vrouwen projecteerde. 8-)
praha
4 maart 2020, 21:02
Er wordt niet gestraft, dat is het feit. En nee het staat niet op hun gezicht geschreven, wel op hun genitalien bij de medische controle.
Herinner je nog die zoveelste betoging tegen een school met een zwart meisje die bloed in haar onderbroek had? Opeens was dat voorbij, een verontschuldiging op TV en er werd niet meer over gesproken. Wat blijkt nu, die gemeenschap van dat meisje is er eentje die meisjes vaginaal mutileert. Hoor je daar iets van? Nee, het wordt met de mantel der 'liefde' verborgen.
Weer veel geblaat
Er kan enkel gestraft worden indien zoiets bewezen geacht wordt...gij doet het voorkomen alsof er weer een groot Belgisch complot gaande is.
Die anekdote _ ja ik herinner me dat geval vagelijk _ vertelt niks over de ware toedracht maar als het niet (wat normaal is bij elke andere zaak) tot in den treure aan de grote publieke klok wordt gehangen dan wordt dat stilzwijgen gerecupereerd als zijnde doofpotoperatie.
praha
4 maart 2020, 21:14
Even dat voorbeeld duidelijk maken
Een 4 jarig meisje van de Guineese gemeenschap had bloed in haar onderbroekje en de moeder ging ballistisch, aangestuurd door een Turkse en Guineese PS politici onstonden er rellen aan de schoolpoort met beschuldigingen van aanranding en verkrachting die zo goed al bewezen werden geacht.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190430_04365885
Die politici werden zelfs aangeklaagd maar daar is verder niets meer van bekend
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190501_04367238
een tijdje later verontschuldigen ze zich, het was een foutje
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190503_04370988
Wat lezen we hier, 97% van de Guineeërs besnijden hun meisjes. Besnijding heeft vaak complicaties zoals ontstekingen en bloedingen. 1+1=2
https://www.ohchr.org/EN/NewsEvents/Pages/DisplayNews.aspx?NewsID=19869&LangID=E
Voor wie z'n hersencellen iets wil laten werken is het duidelijk ...
Die 1+1=2 geldt niet als bewijslast voor deze individuele case zolang het geen 100% is
Lijkt me nogal wiedes hé...anders moet ge de helft van de mannelijke partner-bevolking opsluiten voor aanranding of seksueel geweld aan de hand van wat geruchten en de wetenschap dat het percentage zowat 50% (vrouwelijke) slachtoffers betreft en het in zowat alle gevallen gaat over de partner
Doen we dat ? 1+1=2
Deal ?
praha
4 maart 2020, 21:15
De staart van een Rottweiler of Dobermann laten afhakken werd verboden, maar een deel vd penis van een baby afsnijden is toegelaten. Zoek daar maar eens de logica achter :?
juist ja
Compleet van de pot gerukt (sic)
Verbieden zulke praktijken
praha
4 maart 2020, 21:29
Hoe vroeger een kind iets meemaakt hoe groter de gevolgen.
Men hoeft geen groot licht, maar wel een groot gelovige te zijn, om niet in te zien dat een besnijdenis een ingrijpende gebeurtenis is.
Wanneer bij een baby die amper van de indrukwekkende gebeurtenis die een geboorte nu eenmaal is, bekomen is, en dan met een mes in zijn lijf wordt gesneden dan leidt dat tot een vertrouwensbreuk tussen hem en maatschappij die de rest van zijn leven doorwerkt.
Geforceerde en gecompliceerde geboortes leiden evengoed tot onbewuste trauma's die een leven lang kunnen doorwerken. Zelfs gebeurtenissen vóór de geboorte kunnen gevolgen hebben. En hoe later de leeftijd, hoe "kleiner" het gevolg.
Een flink deel van de totale waanzin waar dit soort jong-besnedenen de wereld mee ambeteren is op dit "satanisch-gesofisticeerd ritueel" terug te voeren om "de wereld het hen aangedane leed te vergelden."
Het is wellicht niet zo toevallig dat Freud zijn penisnijd op vrouwen projecteerde. 8-)
Zeeer onwaarschijnlijk
't Is niet omdat hij ( ik vermoed het toch ) een 'stukje' mistte als besneden jood dat hij er gene had hé
De mens was wel zwaar geobsedeerd door seks ( misschien eerder een oedipuscomplex*) en vond ergens een lacune om dat voorop te stellen als voornaamste reden voor de mentale gesteldheid van een mens : dus seksuele drift en mogelijke remmingen en hindernissen vanwege trauma's in de kindertijd en maatschappelijke beperkingen
Grotendeels heeft ie ergens gelijk en het was toen nog ongezien
*
"Ze was jong en bevallig, had slanke armen en benen en een bolle, zwangere buik. Haar gitzwarte haar viel over haar gezicht en verborg deels de lange, opvallende neus. Maar bovenal was ze naakt – en zijn moeder."
marie daenen
4 maart 2020, 22:39
Zou het zijn omdat het veel belangrijker is om de Marakesh akkoorden niet te schaden???
marie daenen
4 maart 2020, 22:42
Weer veel geblaat
Er kan enkel gestraft worden indien zoiets bewezen geacht wordt...gij doet het voorkomen alsof er weer een groot Belgisch complot gaande is.
Die anekdote _ ja ik herinner me dat geval vagelijk _ vertelt niks over de ware toedracht maar als het niet (wat normaal is bij elke andere zaak) tot in den treure aan de grote publieke klok wordt gehangen dan wordt dat stilzwijgen gerecupereerd als zijnde doofpotoperatie.
Man, man, ze mogen het zelfs openbaar op de TV doen en dan zult gij nog excuses vinden...
Er is een groot verschil tussen er kan niets bewezen worden en er mag niets bewezen worden...
daiwa
5 maart 2020, 02:15
Man, man, ze mogen het zelfs openbaar op de TV doen en dan zult gij nog excuses vinden...
Er is een groot verschil tussen er kan niets bewezen worden en er mag niets bewezen worden...
Zo is dat !
Hoofdstraat
5 maart 2020, 07:04
Die 1+1=2 geldt niet als bewijslast voor deze individuele case zolang het geen 100% is
Lijkt me nogal wiedes hé...anders moet ge de helft van de mannelijke partner-bevolking opsluiten voor aanranding of seksueel geweld aan de hand van wat geruchten en de wetenschap dat het percentage zowat 50% (vrouwelijke) slachtoffers betreft en het in zowat alle gevallen gaat over de partner
Doen we dat ? 1+1=2
Deal ?
Het werd niet eens besproken in de media, of door de politiek en politie. Nochtans is de FGM graad bij die groep 97%. Als ze doen alsof het niet bestaat is medeplichtig zijn aan de misdaad.
Zoals ik al zei, feit is dat het niet bestraft wordt, al zijn er duizenden gevallen bekend in België. Dit is een misdaad tegen de menselijkheid.
Hoofdstraat
5 maart 2020, 07:07
Doen we dat ? 1+1=2
Deal ?
Als 97% van de mannen kinderen zouden aanranden dan zou je dat wel bij iedereen moeten onderzoeken ja, wat een stom voorbeeld. Bewezen 97% is meer dan wat geruchten, wat een vergelijking.
praha
5 maart 2020, 20:53
nogmaals dank voor de stelling te bevestigen dat jullie in complotten denken
praha
5 maart 2020, 21:10
Het werd niet eens besproken in de media, of door de politiek en politie. Nochtans is de FGM graad bij die groep 97%. Als ze doen alsof het niet bestaat is medeplichtig zijn aan de misdaad.
Zoals ik al zei, feit is dat het niet bestraft wordt, al zijn er duizenden gevallen bekend in België. Dit is een misdaad tegen de menselijkheid.
Ook jij bent bedankt voor de stelling dat jullie denken in complotten te bevestigen
Btw (betreffende dat onderlijnde stukje) waarom denkt ge dat die speciale extra wet in het strafrecht tot stand is gekomen ?
Is dat omdat ze niks beter te doen hadden die dag dat ze een wet hebben in elkaar gefutseld over iets compleet fictiefs ?
Je bent complete nonsens aan het vertellen.
Vrouwenbesnijdenis wordt wel degelijk als bestaand erkend en men tilt daar zwaar aan en dat ruim een aantal decennia
Het frustreert (niet alleen jij trouwens) je gewoon dat het hier nog nooit tot een echte veroordeling is gekomen.
Hoofdstraat
5 maart 2020, 21:45
Ook jij bent bedankt voor de stelling dat jullie denken in complotten te bevestigen
Btw (betreffende dat onderlijnde stukje) waarom denkt ge dat die speciale extra wet in het strafrecht tot stand is gekomen ?
Is dat omdat ze niks beter te doen hadden die dag dat ze een wet hebben in elkaar gefutseld over iets compleet fictiefs ?
Je bent complete nonsens aan het vertellen.
Vrouwenbesnijdenis wordt wel degelijk als bestaand erkend en men tilt daar zwaar aan en dat ruim een aantal decennia
Het frustreert (niet alleen jij trouwens) je gewoon dat het hier nog nooit tot een echte veroordeling is gekomen.
Het werd niet gemeld in die zaak, het is verboden hier, alle slachtoffers zijn bekend, geen strafzaken. Wat is er nonsens hieraan?
Wat wel een complot is, en dat geven ze ook wel toe, is dat bv WHO z'n best doet om er geen religieuze zaak van te maken. Daarom zie je enkel zwarte vrouwen en meisjes in hun propaganda, geen Egyptische of Indonesische meisjes. Ze benadrukken dat bepaalde niet moslim zwartjes het ook doen en bla bla maar vergeten te melden dat 25% van alle moslims het uitvoeren.
En wat zie je in de praktijk? Het blijft groeien, hun tactiek werkt duidelijk niet, tijd om het over een andere boeg te gooien. :evil:
Hoofdstraat
5 maart 2020, 21:56
Het is geen complot, het staat in de aanbevelingen voor journalisten. Als een moslim iemand keelt dan mogen ze geen afkomst of naam plaatsen als die achtergrond niet een deel van de misdaad is. Van een blanke blonde Vlaming van 40+ mogen ze dat wel doen.
Ze moeten ook hun best doen om allochtonen op een normale, positieve manier in beeld te brengen. Ze zijn onderdeel van de propaganda. Geen complot, het staat zwart op wit op hun eigen site.
https://www.rvdj.be/sites/default/files/pdf/berichtgeving_allochtonen.pdf
"Aanbevolen wordt allochtonen vaker in 'gewone' situaties aan bod te laten komen in de media, zodat ze meer als 'gewone' burgers in de samenleving worden aangezien. Daarnaast wordt aanbevolen dat migranten meer op een positieve manier in de media aan bod worden gebracht."
"Extreem rechts kritisch inkaderen" (Niet extreem links?)
praha
6 maart 2020, 10:48
Als 97% van de mannen kinderen zouden aanranden dan zou je dat wel bij iedereen moeten onderzoeken ja, wat een stom voorbeeld. Bewezen 97% is meer dan wat geruchten, wat een vergelijking.
neen zelfs dan doe je dat niet _ hangt er natuurlijk vanaf wat ge een 'onderzoek' noemt hé...gij wilt in het bovenstaande voorbeeld van die besnijdenis meteen strafonderzoek _ ten behoeve van die overige 3%
praha
6 maart 2020, 11:09
Het werd niet gemeld in die zaak, het is verboden hier, alle slachtoffers zijn bekend, geen strafzaken. Wat is er nonsens hieraan?
Voor strafzaken hebt ge een dader bovenop een slachtoffer nodig, niet ?
Maar toch straf hé...eerst kom je te zeggen dat men doet alsof het probleem niet bestaat of volledig genegeerd/ontkend zou worden en nu zwaai je met het feit dat het strafbaar is en er slachtoffers bekend zijn... ge moet weten wat je wilt hé
Wat wel een complot is, en dat geven ze ook wel toe, is dat bv WHO z'n best doet om er geen religieuze zaak van te maken. Daarom zie je enkel zwarte vrouwen en meisjes in hun propaganda, geen Egyptische of Indonesische meisjes. Ze benadrukken dat bepaalde niet moslim zwartjes het ook doen en bla bla maar vergeten te melden dat 25% van alle moslims het uitvoeren.
Dat noem jij een complot ?
Als je je deftig zou informeren dan zou je tot de vaststelling komen dat het vóóral een cultureel gegeven is al dan niet gerecupereerd door de plaatselijke godsdienst
En wat zie je in de praktijk? Het blijft groeien, hun tactiek werkt duidelijk niet, tijd om het over een andere boeg te gooien. :evil:
Ik dank dat het daar iedereen over een is
Dus aub geen nonsens meer ivm dat men zou doen alsof het niet zou bestaan...de actualiteit staat er bol van en de ene na de andere werkgroep buigt zich erover de letter van de wet ook effectief praktisch te kunnen realiseren.
Hier (https://lib.ugent.be/fulltxt/RUG01/002/272/272/RUG01-002272272_2016_0001_AC.pdf) een studie van de Ugent 2015-2016_ wel merkwaardig voor een niet bestaand probleem of ontkend probleem _ waar een arsenaal aan wetten etc wordt opgesomd.
Wat gij maar niet wilt vatten is dat je enkel kan straffen als er bewijsmateriaal is tegen die persoon.
Bij vrouwenbesnijdenis ligt dat wreed moeilijk achteraf te gaan bewijzen wie of wat zich precies schuldig gemaakt heeft aan wat.
Dat is niet alleen bij ons zo maar ook in Nederland, Frankrijk (slechts een beperkt veroordelingen ondanks hun zéér repressieve beleid) etc
marie daenen
6 maart 2020, 11:20
nogmaals dank voor de stelling te bevestigen dat jullie in complotten denken
Oei, links komt weer op zijn oude reacties terug... Mensen die opspelen uitlachen omdat ze aan complotten zouden denken...
Zelfs keihard hun linkse waarheid zeggen zou enkel draaien om het vermeende geloof in complotten...
Reageer op de inhoud ipv hier nonsens te komen vertellen als excuse voor wat niet kan en niet mag...
marie daenen
6 maart 2020, 11:24
Voor strafzaken hebt ge een dader bovenop een slachtoffer nodig, niet ?
Maar toch straf hé...eerst kom je te zeggen dat men doet alsof het probleem niet bestaat of volledig genegeerd/ontkend zou worden en nu zwaai je met het feit dat het strafbaar is en er slachtoffers bekend zijn... ge moet weten wat je wilt hé
Dat noem jij een complot ?
Als je je deftig zou informeren dan zou je tot de vaststelling komen dat het vóóral een cultureel gegeven is al dan niet gerecupereerd door de plaatselijke godsdienst
Ik dank dat het daar iedereen over een is
Dus aub geen nonsens meer ivm dat men zou doen alsof het niet zou bestaan...de actualiteit staat er bol van en de ene na de andere werkgroep buigt zich erover de letter van de wet ook effectief praktisch te kunnen realiseren.
Hier (https://lib.ugent.be/fulltxt/RUG01/002/272/272/RUG01-002272272_2016_0001_AC.pdf) een studie van de Ugent 2015-2016_ wel merkwaardig voor een niet bestaand probleem of ontkend probleem _ waar een arsenaal aan wetten etc wordt opgesomd.
Wat gij maar niet wilt vatten is dat je enkel kan straffen als er bewijsmateriaal is tegen die persoon.
Bij vrouwenbesnijdenis ligt dat wreed moeilijk achteraf te gaan bewijzen wie of wat zich precies schuldig gemaakt heeft aan wat.
Dat is niet alleen bij ons zo maar ook in Nederland, Frankrijk (slechts een beperkt veroordelingen ondanks hun zéér repressieve beleid) etc
Slachtoffers zijn kinderen die opgevoed worden dat dat zo hoort en u wil dat die tegen hun ouders, de daders gaan protesteren...
En zij die die kinderen volgens onze wet moeten beschermen en onrecht aanklagen; zij doen het niet...
Oh ja dat is alleen volgens een complottheorie in mijn kop verbergen...
Man, man, man, wat moeten we hier nog allemaal als verschoning voor misdaad lezen...
praha
6 maart 2020, 14:11
Oei, links komt weer op zijn oude reacties terug... Mensen die opspelen uitlachen omdat ze aan complotten zouden denken...
Zelfs keihard hun linkse waarheid zeggen zou enkel draaien om het vermeende geloof in complotten...
Reageer op de inhoud ipv hier nonsens te komen vertellen als excuse voor wat niet kan en niet mag...
Hou dan zelf op met die complotnonsens, marie
praha
6 maart 2020, 14:16
Slachtoffers zijn kinderen die opgevoed worden dat dat zo hoort en u wil dat die tegen hun ouders, de daders gaan protesteren...
En zij die die kinderen volgens onze wet moeten beschermen en onrecht aanklagen; zij doen het niet...
Oh ja dat is alleen volgens een complottheorie in mijn kop verbergen...
Man, man, man, wat moeten we hier nog allemaal als verschoning voor misdaad lezen...
Dus kom je te zeggen dat omwille van de bescherming van die kinderen zowaar wat onschuldigen moeten opsluiten ?
Dat zijn de consequenties van jouw woorden, marie...want doen we dat niet dan is het een groot complot van politiek-correcte om die groepen maar vooral niet tegen de borst te stoten.
Ipv te blijven zeveren zou je beter wat voorstellen hoe je denkt dat probleem aan te pakken binnen de krijtlijnen van de bestaande wetgeving.
marie daenen
6 maart 2020, 16:23
Hou dan zelf op met die complotnonsens, marie
Sinds wanneer is schuldig verzuim een complottheorie???
marie daenen
6 maart 2020, 16:24
Dus kom je te zeggen dat omwille van de bescherming van die kinderen zowaar wat onschuldigen moeten opsluiten ?
Dat zijn de consequenties van jouw woorden, marie...want doen we dat niet dan is het een groot complot van politiek-correcte om die groepen maar vooral niet tegen de borst te stoten.
Ipv te blijven zeveren zou je beter wat voorstellen hoe je denkt dat probleem aan te pakken binnen de krijtlijnen van de bestaande wetgeving.
Oei, duizenden kinderen die mishandeld worden en de daders zouden alleen maar onschuldigen zijn... Ga dat elders vertellen...
DewareJakob
6 maart 2020, 16:54
Oei, duizenden kinderen die mishandeld worden en de daders zouden alleen maar onschuldigen zijn... Ga dat elders vertellen...
Kindermishandeling en -verminking. Alles in orde, zolang er maar links gestemd wordt.
Misselijkmakend zijn ze.
praha
6 maart 2020, 17:01
Sinds wanneer is schuldig verzuim een complottheorie???
Welk schuldig verzuim precies, marie ?
Het achter slot en grendel draaien van onschuldigen bedoelt ge datte ?
praha
6 maart 2020, 17:03
Zei ik datte... ge zijt weer aan 't zweven hé
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.