PDA

View Full Version : POTUS preekt voor de VN over god, leven we echt in 2018 ?


Pandareus
25 september 2018, 19:31
Hoe is het mogelijk, dat de speechwriters van de president van het machtigste land van de wereld en die zelf voor geen millimeter interesse heeft in esoterie hem een tekst in zijn handen spelen met dergelijke reactionaire quatsch ? En dat hij die niet in de vuilbak heeft gesmeten... Het gaat hier over het allerhoogste diplomatieke niveau van de wereld... Dit is schrijnend...
Wie deze tekst leest, moet denken dat de VS een theocratie is in plaats van een rechtstaat.

And let us come here to this place to stand for our people and their nations, forever strong, forever sovereign, forever just, and forever thankful for the grace and the goodness and the glory of God.

Achterlijke pastoorspraat...

https://www.timesofisrael.com/principled-realism-in-the-cause-of-peace-full-text-of-trumps-speech-to-unga/

DucDEnghien
25 september 2018, 19:57
Hij heeft niet eens begrepen dat ze hem uitlachten.

Tavek
25 september 2018, 19:59
Hij heeft vies schande gemaakt. Men lachte hem vierkant uit.

En aan de tafel dronk iedereen wijn, hij moet cola light hebben.

Wat een boer.

morte-vivante
25 september 2018, 20:44
@realDonaldTrump

We need a President who isn't a laughing stock to the entire World. We need a truly great leader, a genius at strategy and winning. Respect!
00:30 - 9 aug. 2014

blijft toch ne profeet zenne

djimi
25 september 2018, 22:39
Dit: '...forever just...' vind ik eigenlijk nog véél schrijnender, en getuigen van een ongelooflijke arrogantie en pretentie.

Elio di Supo
26 september 2018, 06:00
Hypocriet ventje. Hij gelooft zelf niet eens voor een millimeter. Zijn liederlijke levenswandel geeft er alleszins weinig blijk van.

Karel Martel B
26 september 2018, 06:05
Hij heeft vies schande gemaakt. Men lachte hem vierkant uit.

En aan de tafel dronk iedereen wijn, hij moet cola light hebben.

Wat een boer.

4% groei.

Isis in friet vaneen geschoten.

Succesvol handelsakkoorden heronderhandeld

Geloofwaardige onderhandelingen met Noord-Korea over denuclearisatie.

...

En dat is de eerste twee van de acht jaar.

Vlad
26 september 2018, 06:50
De Amerikaanse presidenten aanroepen god steeds aan het (begin en) einde van hun speeches. Nooit anders geweten.
Op Trumps (https://duckduckgo.com/?q=trump+open+arms&t=lm&iar=images&iax=images&ia=images) lichaamstaal die lijkt op die van zijn dominee heb ik al eerder gewezen.

dalibor
26 september 2018, 07:09
Isis in friet vaneen geschoten.


... door Iran en Rusland ...

Zeus
26 september 2018, 09:29
Hij heeft vies schande gemaakt. Men lachte hem vierkant uit.

En aan de tafel dronk iedereen wijn, hij moet cola light hebben.

Wat een boer.

Ik vermoed dat enkele islamitische collega's ook geen alcohol hebben gedronken.

Een eenvoudig watertje zou wel eleganter zijn geweest dan frisdrank.

Anna List
26 september 2018, 09:33
... door Iran en Rusland ...

het niet zelf moeten doen ook nog, die prestatie is nog groter! :-D

Zipper
26 september 2018, 09:34
Hoe is het mogelijk, dat de speechwriters van de president van het machtigste land van de wereld en die zelf voor geen millimeter interesse heeft in esoterie hem een tekst in zijn handen spelen met dergelijke reactionaire quatsch ? En dat hij die niet in de vuilbak heeft gesmeten... Het gaat hier over het allerhoogste diplomatieke niveau van de wereld... Dit is schrijnend...
Wie deze tekst leest, moet denken dat de VS een theocratie is in plaats van een rechtstaat.



Achterlijke pastoorspraat...

https://www.timesofisrael.com/principled-realism-in-the-cause-of-peace-full-text-of-trumps-speech-to-unga/

Moest je even kritisch zijn tav islamieten zoals je dat bent tav katholieken (terecht daar niet van), komt het héél misschien nog goed met je.

Jay-P.
26 september 2018, 10:15
Hoe is het mogelijk, dat de speechwriters van de president van het machtigste land van de wereld en die zelf voor geen millimeter interesse heeft in esoterie hem een tekst in zijn handen spelen met dergelijke reactionaire quatsch ? En dat hij die niet in de vuilbak heeft gesmeten... Het gaat hier over het allerhoogste diplomatieke niveau van de wereld... Dit is schrijnend...
Wie deze tekst leest, moet denken dat de VS een theocratie is in plaats van een rechtstaat.
Achterlijke pastoorspraat...
https://www.timesofisrael.com/principled-realism-in-the-cause-of-peace-full-text-of-trumps-speech-to-unga/Vertel me nuni dat GIJ niet weet dattieda voor zijn eigen achterban doet, he ???? 8O

Anna List
26 september 2018, 10:20
Vertel me nuni dat GIJ niet weet dattieda voor zijn eigen achterban doet, he ???? 8O

tssss politiek basisinzicht verwachten van linkie winkies, vertel me nuni dat GIJ dat nog doet hé! ;-)

Jay-P.
26 september 2018, 10:28
tssss politiek basisinzicht verwachten van linkie winkies, vertel me nuni dat GIJ dat nog doet hé! ;-)I stand corrected :Angry5:!

Frankenstein
26 september 2018, 14:39
In ieder geval doet Trump weer daar waar hij hij meester in is: Nml. In de picture staan.

Van de recente wereldlijke presidenten was alleen Hugo Chavez was zijn meerderde - picture - denk ik.