PDA

View Full Version : Ronaldo betaalde 320.000 € zwijggeld


Anna List
29 september 2018, 09:04
Ik heb Ronaldo altijd nogal nichterig gevonden, dus dat hij haar in haar sterretje genomen heeft is niet echt verrassend.

320.000€ schadevergoeding daarvoor is ook niet min.

Wat zou uw prijs zijn voor een Ronaldo in uw sterretje? Ik twijfel toch voor die prijs. :lol:

Jay-P.
29 september 2018, 09:26
Ik heb Ronaldo altijd nogal nichterig gevonden, dus dat hij haar in haar sterretje genomen heeft is niet echt verrassend.

320.000€ schadevergoeding daarvoor is ook niet min.
Wat zou uw prijs zijn voor een Ronaldo in uw sterretje? Ik twijfel toch voor die prijs. :lol:Begrijpelijk. Stem te koop stellen + dan risico om een octaaf scherper te fezelen is niet echt compatibel, niet? ;-) :? :lol:

Anna List
29 september 2018, 09:30
Begrijpelijk. Stem te koop stellen + dan risico om een octaaf scherper te fezelen is niet echt compatibel, niet? ;-) :? :lol:

Voor 320.000€ (en voldoende vaseline) bestaat de kans dat ik heel de 'walk of shame' lang loop te snikken van schaamte én plezier! :lol:

Universalia
29 september 2018, 19:28
Brutaal verkrachtingsverhaal kan Ronaldo wel degelijk heel zuur opbreken (http://newsmonkey.be/article/91003)

Al eerder kwam Ronaldo in opspraak wegens verduisteren van gelden.

Nu legt men hem nog wat anders ten laste.

Dat is modern precies de laatste tijden want hij is geen alleenstaand geval.

Ronaldo zou de Amerikaanse Kathryn Mayorga (34) op 12 juni 2009 in kamer 57306 van het Palms Hotel in Las Vegas brutaal hebben verkracht. Hij betaalde haar 375.000 dollar om de zaak te regelen en als onderdeel daarvan moest Mayorga haar mond houden over het "incident".

Zo ziet u maar weer ... :roll:

Dat er nog steeds zoveel mannen zijn die een aardige rekening bij de bank hebben 'lopen' zich zo laten vangen?

Op dat vlak zijn vrouwen sluwe wezens.

Ook één van de redenen dat ik mij nog steeds af vraag wie er in het Aards Paradijs eigenlijk de slang was, dat éne beest of dat andere? :lol:

Guinevere
29 september 2018, 19:35
Voor 320.000€ (en voldoende vaseline) bestaat de kans dat ik heel de 'walk of shame' lang loop te snikken van schaamte én plezier! :lol:

Om die reden is die van mij ook niet te koop.

Guinevere
29 september 2018, 19:45
En wat een viezerik is die Ronaldo. Dat had ik van hem niet verwacht.

Gipsy
29 september 2018, 20:24
En wat een viezerik is die Ronaldo. Dat had ik van hem niet verwacht.

Ach met al dat Metoo gedoe denkt die slet, na al die jaren, dat haar bruindreef meer waard is dan 320.000 dollar en gaat ze voor meer geld.

Gipsy
29 september 2018, 21:13
En effen serieus blijven, als een vrouw ingaat op de invitatie van een man om mee te gaan naar zijn hotelkamer weet ze godverdomme goed genoeg dat het niet is om naar zijn postzegelverzameling te kijken.

Er zijn hoeren die achter een raam zitten en die er voor uit komen maar dit is nog een grotere hoer.

Universalia
29 september 2018, 21:21
Ik studeerde altijd samen met mijn buurmeisje, op mijn kamer.

Buiten studeren is daar niets anders gedaan en dat was een héél knappe hoor.

Gaat het dan niet om respect voor iemand te hebben?

Ok, het vlees blijkt in tegenwoordige tijden bij velen héél zwak te zijn. :lol:

p.s.

In de eerste kleuterklas heeft er wel eens een meisje in mijn buik gebeten, zou dat liefde geweest zijn of grote honger?

Ik denk dat ik het toen niet echt goed kon thuisbrengen haar actie.

Ik ben anders zeker zo rijk niet als Ronaldo dus daar zat ze fout.

Eyjafjallajökull
29 september 2018, 21:29
Rofl, ze rolde zich op in een bolletje, met haar twee handen haar vagina beschermend, dus vond CR7 er niet beter op dan haar droog in de kakker te pakken. De gluiperd, maar wel getuigend van creativiteit (zoals zijn voetbalspel dus).

Na 9 jaar afkomen dat dat zwijggeldcontract nietig is wegens wilsonbekwaamheid getuigt echter ook van een grote mate van gluiperigheid. Het geld zal gewoon op zijn...

Skobelev
29 september 2018, 21:32
Na 9 jaar zullen er ook geen sporen meer te vinden zijn in "haar bruinen".

Anna List
29 september 2018, 22:30
Rofl, ze rolde zich op in een bolletje, met haar twee handen haar vagina beschermend, dus vond CR7 er niet beter op dan haar droog in de kakker te pakken. De gluiperd, maar wel getuigend van creativiteit (zoals zijn voetbalspel dus).

Na 9 jaar afkomen dat dat zwijggeldcontract nietig is wegens wilsonbekwaamheid getuigt echter ook van een grote mate van gluiperigheid. Het geld zal gewoon op zijn...

Hoe gesloten de verdediging ook is, het kleinste gaatje en hij scoort nog. Goat!

maddox
29 september 2018, 22:43
Na 9 jaar zullen er ook geen sporen meer te vinden zijn in "haar bruinen".

Als die sporen wel te vinden zijn, dan heeft ze die kunstzinnig onderhouden.

Anna List
29 september 2018, 23:07
Feit dat Ronaldo 375.000$ betaalde is afdoend bewijs voor de verkrachting.

Anna List
29 september 2018, 23:07
Voor 320.000€ (en voldoende vaseline) bestaat de kans dat ik heel de 'walk of shame' lang loop te snikken van schaamte én plezier! :lol:

Om die reden is die van mij ook niet te koop.

Uwe vaseline? :-o

Eurosceptic
29 september 2018, 23:08
Brutaal verkrachtingsverhaal kan Ronaldo wel degelijk heel zuur opbreken (http://newsmonkey.be/article/91003)

Al eerder kwam Ronaldo in opspraak wegens verduisteren van gelden.

Nu legt men hem nog wat anders ten laste.

Dat is modern precies de laatste tijden want hij is geen alleenstaand geval.



Zo ziet u maar weer ... :roll:

Dat er nog steeds zoveel mannen zijn die een aardige rekening bij de bank hebben 'lopen' zich zo laten vangen?

Op dat vlak zijn vrouwen sluwe wezens.

Ook één van de redenen dat ik mij nog steeds af vraag wie er in het Aards Paradijs eigenlijk de slang was, dat éne beest of dat andere? :lol:

Pfft verkrachting. Ik kan u hier een lijst met 100 vrouwen geven die probeerden om geld te slaan uit het claimen dat ze verkracht zijn door topvoetballers, met de bedoeling om er geld uit te slaan.

Ik vraag me dan af hoe het die avond gegaan is. Ze zat daar met Ronaldo in een bar (waarom? er moet een vonk geweest zijn en ze kenden elkaar al even)

Vervolgens ging ze mee naar de kamer en dan ineens is alles tegen haar zin gebeurd? Hier gaat het waarschijnlijk over geldgewin, maar het wemelt van de zatte wijven die hun verantwoordelijkheden niet nemen en het vervolgens maar op de man afschuiven omdat ze daar zin in hebben.

Was ik Ronaldo dan had ik haar 0 euro gegeven en publiekelijk ten schande gemaakt als een commercieel ingestelde hoer

Eurosceptic
29 september 2018, 23:09
Feit dat Ronaldo 375.000$ betaalde is afdoend bewijs voor de verkrachting.

Voor het feit dat hij zijn ego wilde beschermen. Vergelijkbaar met die Kavanaugh nu in de USA, en Stevaert die er bij ons aan ten onder ging en zelfmoord pleegde. Er zijn wereldwijd 500 miljoen vrouwen die Ronaldo willen neuken. Hij gaat er echt geen uitpikken die tegenstribbelt, en dan is dit nog maar een matig aantrekkelijk wijf.

Het gaat gewoon over geld, dat ziet toch het kleinste kind. Ronaldo is iets meer afgetraind dan Bill Cosby

Eurosceptic
29 september 2018, 23:13
En effen serieus blijven, als een vrouw ingaat op de invitatie van een man om mee te gaan naar zijn hotelkamer weet ze godverdomme goed genoeg dat het niet is om naar zijn postzegelverzameling te kijken

Absoluut. Deze heeft gewoon geld geroken vanaf het begin

Ik vind 80% van de vrouwen in de Vlaamse maatschappij ook commercieel ingestelde semihoeren die hun vriend kiezen op basis van wat hij te bieden heeft. Maar dit gaat nog een paar stappen verder

Anna List
29 september 2018, 23:13
Voor het feit dat hij zijn ego wilde beschermen.
Er zijn wereldwijd 500 miljoen vrouwen die Ronaldo willen neuken. Hij gaat er echt geen uitpikken die tegenstribbelt, en dan is dit nog maar een matig aantrekkelijk wijf.

Het gaat gewoon over geld, dat ziet toch het kleinste kind. Ronaldo is iets meer afgetraind dan Bill Cosby

:lol:

Universalia
30 september 2018, 06:35
Pfft verkrachting. Ik kan u hier een lijst met 100 vrouwen geven die probeerden om geld te slaan uit het claimen dat ze verkracht zijn door topvoetballers, met de bedoeling om er geld uit te slaan.

Ik vraag me dan af hoe het die avond gegaan is. Ze zat daar met Ronaldo in een bar (waarom? er moet een vonk geweest zijn en ze kenden elkaar al even)

Vervolgens ging ze mee naar de kamer en dan ineens is alles tegen haar zin gebeurd? Hier gaat het waarschijnlijk over geldgewin, maar het wemelt van de zatte wijven die hun verantwoordelijkheden niet nemen en het vervolgens maar op de man afschuiven omdat ze daar zin in hebben.

Was ik Ronaldo dan had ik haar 0 euro gegeven en publiekelijk ten schande gemaakt als een commercieel ingestelde hoer

Wel daar kan ik u geen ongelijk in geven, ik had dat ook gedaan, geen 'bal' kreeg ze.

Natuurlijk schuilt het gevaar zoals iemand al aanhaalde dat ze 'bewijzen' verzamelde waar 'niet' naast gekeken kan worden.

Dan heeft Ronaldo het wel zitten.

Hij kwam al eerder in het nieuws:

Cristiano Ronaldo accepteert twee jaar celstraf en boete van 18,8 miljoen euro vanwege fraude (https://www.spanjevandaag.com/16/06/2018/cristiano-ronaldo-accepteert-twee-jaar-celstraf-en-boete-van-188-miljoen-euro-vanwege-fraude/)

'Ronaldo wil celstraf ontlopen met blanco cheque' (https://nos.nl/artikel/2223335-ronaldo-wil-celstraf-ontlopen-met-blanco-cheque.html)

Maar die topvoetballers mogen dat zeker? https://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/voetbal/animaatjes-voetbal-19619.gif

Hypochonder
30 september 2018, 07:06
Ik vind 80% van de vrouwen in de Vlaamse maatschappij ook commercieel ingestelde semihoeren die hun vriend kiezen op basis van wat hij te bieden heeft. Maar dit gaat nog een paar stappen verder

Want mocht u een Vlaamse vrouw zijn dan zou u eerder voor een sukkelaar kiezen dan voor een rijkaard? De hele Vlaamse maatschappij is trouwens nogal commercieel ingesteld, mannen én vrouwen.

Hypochonder
30 september 2018, 07:10
En wat betreft Ronaldo: dat jongentje kan totaal maar dan ook totaal niet tegen zijn verlies dus lijkt het me logisch dat hij geen "neen" wil horen als hij zijn zak wil ledigen, ook al wil dit zeggen dat hij dan maar anaal moet binnendringen.

Het is natuurlijk wel sneu dat dat vrouwmens dit zo maar eventjes 9 jaren voor haarzelf heeft gehouden. Of heeft ze Ronaldo's sperma in haar anus ook zo lang binnen gehouden en dreigt deze nu zijn houdbaarheidsdatum te overschrijden?

Guinevere
30 september 2018, 08:18
Want mocht u een Vlaamse vrouw zijn dan zou u eerder voor een sukkelaar kiezen dan voor een rijkaard? De hele Vlaamse maatschappij is trouwens nogal commercieel ingesteld, mannen én vrouwen.

Idd. De meeste Vlaamse mannen zijn relatief rijk, of ze moeten al geen klop doen en heel marginaal zijn. En dat geldt ook voor de meeste Vlaamse vrouwen, die zijn ook niet arm. Ik denk wel dat iedereen een beetje in zijn milieu en opleidingsniveau relaties aangaat. Een advocate gaat nu niet samen met een dokwerker zijn, of het is heel zeldzaam. Maar of dat onder commerce valt...

Hypochonder
30 september 2018, 08:45
Idd. De meeste Vlaamse mannen zijn relatief rijk, of ze moeten al geen klop doen en heel marginaal zijn. En dat geldt ook voor de meeste Vlaamse vrouwen, die zijn ook niet arm. Ik denk wel dat iedereen een beetje in zijn milieu en opleidingsniveau relaties aangaat. Een advocate gaat nu niet samen met een dokwerker zijn, of het is heel zeldzaam. Maar of dat onder commerce valt...

Naar het schijnt komt zoiets toch meer en meer voor, dat de vrouw hoger opgeleid is dan de man want dit is nu eenmaal een maatschappelijke trend: er zijn meer hoog opgeleide vrouwen dan mannen.

Ik zou het loon van een dokwerker trouwens niet onderschatten, al zeker niet als deze dokwerker ladingen cocaïne uit containers haalt in opdracht van de maffia :lol:

Universalia
30 september 2018, 09:12
Naar het schijnt komt zoiets toch meer en meer voor, dat de vrouw hoger opgeleid is dan de man want dit is nu eenmaal een maatschappelijke trend: er zijn meer hoog opgeleide vrouwen dan mannen.

Ik zou het loon van een dokwerker trouwens niet onderschatten, al zeker niet als deze dokwerker ladingen cocaïne uit containers haalt in opdracht van de maffia :lol:

Vrij recent heeft men er weer eens melding van gemaakt geloof ik maar dat is al lang aan de gang hoor.

Een ouder artikel 'leerde' ...

Politie vindt 1 miljoen euro cash bij havenarbeider (https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151008_01908846)

8O

Eyjafjallajökull
30 september 2018, 09:13
Hoe gesloten de verdediging ook is, het kleinste gaatje en hij scoort nog. Goat!

:lol:

Hypochonder
30 september 2018, 10:10
Meer en meer details van de verkrachting sijpelen naar buiten:

Mayorga zegt dat Ronaldo haar daarna anaal verkrachtte. Zonder condoom. Zonder glijmiddel.

http://newsmonkey.be/article/91003

Druug in de kakker die Ronaldo.

Eurosceptic
30 september 2018, 11:06
Want mocht u een Vlaamse vrouw zijn dan zou u eerder voor een sukkelaar kiezen dan voor een rijkaard? De hele Vlaamse maatschappij is trouwens nogal commercieel ingesteld, mannen én vrouwen.

Ik zou kiezen voor iemand waarbij de vonk overslaat. Hoeveel of hoe weinig iemand verdient is dan totaal niet relevant. Er moet wel een match zijn met het IQ. Ik zou geen relatie kunnen hebben met iemand die cognitief beperkt is, en meestal is het logische gevolg dan dat zo'n mensen iets gestudeerd hebben. Ik zou ook niet kunnen samen zijn met iemand die te lui is om te werken.

Maar die paar 100 euro meer of minder per maand maakt me geen bal uit nee.
Helaas is de realiteit dat het grove merendeel van de Vlamingen niet financieel onafhankelijk is van de partner, en zijn/haar huis moet verkopen bij een break up. Dat leidt tot heel wat miserie

Universalia
30 september 2018, 11:07
Ronaldo dient klacht in tegen Der Spiegel na interview over verkrachtingszaak: “Ik duwde hem weg, maar hij sprong op mij” (https://www.hln.be/sport/voetbal/buitenlands-voetbal/ronaldo-dient-klacht-in-tegen-der-spiegel-na-interview-over-verkrachtingszaak-ik-duwde-hem-weg-maar-hij-sprong-op-mij~ae74ee45/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.be%2F)

Het klinkt als een verhaal met een 'staartje'. :?

Eurosceptic
30 september 2018, 11:09
Wel daar kan ik u geen ongelijk in geven, ik had dat ook gedaan, geen 'bal' kreeg ze.

Natuurlijk schuilt het gevaar zoals iemand al aanhaalde dat ze 'bewijzen' verzamelde waar 'niet' naast gekeken kan worden.

Dan heeft Ronaldo het wel zitten.

Hij kwam al eerder in het nieuws:

Cristiano Ronaldo accepteert twee jaar celstraf en boete van 18,8 miljoen euro vanwege fraude (https://www.spanjevandaag.com/16/06/2018/cristiano-ronaldo-accepteert-twee-jaar-celstraf-en-boete-van-188-miljoen-euro-vanwege-fraude/)

'Ronaldo wil celstraf ontlopen met blanco cheque' (https://nos.nl/artikel/2223335-ronaldo-wil-celstraf-ontlopen-met-blanco-cheque.html)

Maar die topvoetballers mogen dat zeker? https://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/voetbal/animaatjes-voetbal-19619.gif

Als jij volgende week wordt aangerand door een of andere Turk, ga je naar de politie en krijgt die Turk een celstraf. Je verdient hooguit een paar honderd euro schadevergoeding.

Ik vraag me echt af waarom, als het waar is, die vrouw Cristiano Ronaldo niet met een celstraf wil opzadelen. In plaats daarvan wil ze geld zien. Dat zegt alles over haar motieven en maakt en de rest van de zaak overbodig.

Universalia
30 september 2018, 11:17
Als jij volgende week wordt aangerand door een of andere Turk, ga je naar de politie en krijgt die Turk een celstraf. Je verdient hooguit een paar honderd euro schadevergoeding.

Ik vraag me echt af waarom, als het waar is, die vrouw Cristiano Ronaldo niet met een celstraf wil opzadelen. In plaats daarvan wil ze geld zien. Dat zegt alles over haar motieven en maakt en de rest van de zaak overbodig.

Als het allemaal waar is, is de hamvraag natuurlijk want tegenwoordig zijn dat soort van zaken schering en inslag geworden.

Misschien wil ze hem niet met een gevangenisstraf opzadelen omdat het een voetbal minnende vrouw is en klonk voor haar het gerinkel van de 'centjes'
net iets beter in de oren?

https://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/geld/animaatjes-geld-77868.gif

Een 'top'speler die niet mee kan doen met het team, lastige zaak? :?

Hypochonder
30 september 2018, 11:34
Ik zou kiezen voor iemand waarbij de vonk overslaat. Hoeveel of hoe weinig iemand verdient is dan totaal niet relevant.

Op dat moment misschien niet maar later, wanneer blijkt dat de vonk overgeslagen is op een armoezaaier dan zal dit vast en zeker een rol spelen. Je kan mensen niet kwalijk nemen dat ze daarmee rekening houden.

Xenophon
30 september 2018, 11:56
Als jij volgende week wordt aangerand door een of andere Turk, ga je naar de politie en krijgt die Turk een celstraf. Je verdient hooguit een paar honderd euro schadevergoeding.

Ik vraag me echt af waarom, als het waar is, die vrouw Cristiano Ronaldo niet met een celstraf wil opzadelen. In plaats daarvan wil ze geld zien. Dat zegt alles over haar motieven en maakt en de rest van de zaak overbodig.

Ze zijn toch met twee, Ronaldo kan toch ook zeggen, ik betaal niets, ik ga naar de gevangenis wegens o.a. verkrachting.

fred vanhove
30 september 2018, 13:36
Ik zou kiezen voor iemand waarbij de vonk overslaat. Hoeveel of hoe weinig iemand verdient is dan totaal niet relevant. Er moet wel een match zijn met het IQ. Ik zou geen relatie kunnen hebben met iemand die cognitief beperkt is, en meestal is het logische gevolg dan dat zo'n mensen iets gestudeerd hebben. Ik zou ook niet kunnen samen zijn met iemand die te lui is om te werken.

Maar die paar 100 euro meer of minder per maand maakt me geen bal uit nee.
Helaas is de realiteit dat het grove merendeel van de Vlamingen niet financieel onafhankelijk is van de partner, en zijn/haar huis moet verkopen bij een break up. Dat leidt tot heel wat miserie

Wie start voor het hart die blijft niet altijd . Wie start voor de centen blijft voor altijd.

fred vanhove
30 september 2018, 13:37
Ze zijn toch met twee, Ronaldo kan toch ook zeggen, ik betaal niets, ik ga naar de gevangenis wegens o.a. verkrachting.

Rijke mensen gaan niet naar de gevangenis. In de gevangenissen zitten enkel armoezaaiers.
In meer dan 4 op de 5 landen is dit zo. 85 % van de wereld is corrupt

Guinevere
30 september 2018, 15:25
Naar het schijnt komt zoiets toch meer en meer voor, dat de vrouw hoger opgeleid is dan de man want dit is nu eenmaal een maatschappelijke trend: er zijn meer hoog opgeleide vrouwen dan mannen.

Ik zou het loon van een dokwerker trouwens niet onderschatten, al zeker niet als deze dokwerker ladingen cocaïne uit containers haalt in opdracht van de maffia :lol:
Volgens mij zijn mannen nog steeds hoger opgeleid dan vrouwen. Natuurlijk, als je immigranten, asielzoekers,... begint op te nemen in de cijfers, kan het in de andere richting gaan. Niet-europese diploma's worden hier vaak niet eens erkend.
En de leefwerelden van een advocate en dokwerker liggen te ver uiteen... om nog maar te zwijgen over 'wat zal iedereen zeggen' (ze is iets met haar cliënt begonnen, uw vrienden van de unief zien u ineens met potige Harry, etc) : roll:

Guinevere
30 september 2018, 18:51
Uwe vaseline? :-o

Waarover gaat het hier?

maddox
1 oktober 2018, 03:44
Waarover gaat het hier?

Minder bloederige entree in de bruine dreef.

Elio di Supo
1 oktober 2018, 05:39
Hoe gesloten de verdediging ook is, het kleinste gaatje en hij scoort nog. Goat!

Met een schwalbe versierde hij een strafschop. Goat, Freudiaanse verspreking?

Hypochonder
1 oktober 2018, 07:38
Ronaldo noemde de berichten van Der Spiegel fake news en beweerde dat zijn naam gebruikt werd om anderen te verrijken en beroemd te maken maar nu komt Der Spiegel met harde bewijzen:

https://www.hln.be/sport/voetbal/buitenlands-voetbal/serie-a/fake-news-cristiano-der-spiegel-slaat-na-ontkenning-ronaldo-hard-terug-met-24-tweets-en-nodige-bewijslast-in-verkrachtingszaak~a0c2e479/

Cristiano had misschien beter gewoon gezwegen.

Anna List
1 oktober 2018, 09:05
Met een schwalbe versierde hij een strafschop. Goat, Freudiaanse verspreking?

Goat : Greatest Of All Time

https://pm1.narvii.com/6861/003f6bb60e08be9d78548d08b0c64afab3c445f3r1-1080-983v2_hq.jpg

Anna List
1 oktober 2018, 09:15
Waarover gaat het hier?

je schreef dat die van u om die reden niet te koop was ... het was niet duidelijk of het over uw pot vaseline dan wel over uw voogd, eigenaar, echtgenoot ging.

Jay-P.
1 oktober 2018, 09:19
je schreef dat die van u om die reden niet te koop was ... het was niet duidelijk of het over uw pot vaseline dan wel over uw voogd, eigenaar, echtgenoot ging.Wachten tot haar * een black hole wordt en dan de eigenaar zijn gangen laten gaan?
:-( Me Bad :-(

Anna List
1 oktober 2018, 09:24
Wachten tot haar * een black hole wordt en dan de eigenaar zijn gangen laten gaan?
:-( Me Bad :-(

dat is het voordeel van een islamitische vrouw te zijn, je hoeft daarover allemaal niet wakker te liggen, je echtgenoot vertelt je wel wat goed voor je is.

Guinevere
1 oktober 2018, 15:33
je schreef dat die van u om die reden niet te koop was ... het was niet duidelijk of het over uw pot vaseline dan wel over uw voogd, eigenaar, echtgenoot ging.

Gelukkig heb ik inderdaad een buffer, en kan Ronaldo me niet op een strand aanspreken om onder dwang te feesten en naar zijn slaapkamer te gaan. God zij dank..

Serieus, 300.000 is niets vergeleken met een win for life (huwelijk).

Xenophon
1 oktober 2018, 17:03
Gelukkig heb ik inderdaad een buffer, en kan Ronaldo me niet op een strand aanspreken om onder dwang te feesten en naar zijn slaapkamer te gaan. God zij dank..

Serieus, 300.000 is niets vergeleken met een win for life (huwelijk).

Uiteraard, uw man beschermd zijn eigendom.

Guinevere
1 oktober 2018, 19:18
Uiteraard, uw man beschermd zijn eigendom.

En ik bescherm zijn eigendom.

Anna List
1 oktober 2018, 19:43
Gelukkig heb ik inderdaad een buffer, en kan Ronaldo me niet op een strand aanspreken om onder dwang te feesten en naar zijn slaapkamer te gaan. God zij dank..

Serieus, 300.000 is niets vergeleken met een win for life (huwelijk).

Dat hangt van de held af hé, maar ik help het u hopen. ;-)

maddox
1 oktober 2018, 20:00
En ik bescherm zijn eigendom.

Als uw man U kan laten dekken voor €320 000 is de enige vraag voor hem:"hoe kan ik dit verstoppen om de familie-eer ongeschonden te laten?"

Er zijn op dit moment maar 2 redenen waarom het nog niet gebeurd is.
1) Het bod is niet gedaan.
2) Hij heeft er nog niet over moeten nadenken.

Anna List
1 oktober 2018, 20:10
Als uw man U kan laten dekken voor €320 000 is de enige vraag voor hem:"hoe kan ik dit verstoppen om de familie-eer ongeschonden te laten?"

Er zijn op dit moment maar 2 redenen waarom het nog niet gebeurd is.
1) Het bod is niet gedaan.
2) Hij heeft er nog niet over moeten nadenken.

Telt in het sterretje ook als 'laten dekken'?

Op de boerderie moet de stier dan nog es terugkomen ze...

maddox
1 oktober 2018, 20:12
Telt in het sterretje ook als 'laten dekken'?

Op de boerderie moet de stier dan nog es terugkomen ze...

Hangt van het gewenste resultaat af nietwaar. 't Sterreke is een kwasie zekere methode om zonder condoom geen babies te verwekken.

Langs de andere kant. Als Allah het wil is het na 9 maand een strontjoenk.

Guinevere
1 oktober 2018, 20:20
Als uw man U kan laten dekken voor €320 000 is de enige vraag voor hem:"hoe kan ik dit verstoppen om de familie-eer ongeschonden te laten?"

Er zijn op dit moment maar 2 redenen waarom het nog niet gebeurd is.
1) Het bod is niet gedaan.
2) Hij heeft er nog niet over moeten nadenken.

Aangezien ik me dus over zijn eigendom ontferm is dat nog niet zo'n slecht gedacht moest hij erop komen.

Anna List
1 oktober 2018, 20:24
Hangt van het gewenste resultaat af nietwaar. 't Sterreke is een kwasie zekere methode om zonder condoom geen babies te verwekken.

Langs de andere kant. Als Allah het wil is het na 9 maand een strontjoenk.

:roll:

Anna List
2 oktober 2018, 07:06
Aangezien ik me dus over zijn eigendom ontferm is dat nog niet zo'n slecht gedacht moest hij erop komen.

O_o

Hypochonder
2 oktober 2018, 07:19
Hangt van het gewenste resultaat af nietwaar. 't Sterreke is een kwasie zekere methode om zonder condoom geen babies te verwekken.


En had die vrouw aids gehad dan was het een quasi zekere methode om zelf ook aids te krijgen.

Universalia
2 oktober 2018, 09:58
Politie Las Vegas heropent onderzoek naar Cristiano Ronaldo (http://www.standaard.be/cnt/dmf20181002_03801730)

De politie in Las Vegas heeft het onderzoek heropend naar een mogelijke verkrachting in 2009, waarbij topvoetballer Cristiano Ronaldo betrokken zou zijn geweest.

p.s.

Dat hangt van de held af hé, maar ik help het u hopen. ;-)

Was het niet, dat hoop doet leven? :|

Anna List
2 oktober 2018, 11:05
Politie Las Vegas heropent onderzoek naar Cristiano Ronaldo (http://www.standaard.be/cnt/dmf20181002_03801730)



p.s.



Was het niet, dat hoop doet leven? :|

haar held is King Arthur, die man droeg geen kroon maar takken. :p

Xenophon
2 oktober 2018, 11:13
Politie Las Vegas heropent onderzoek naar Cristiano Ronaldo (http://www.standaard.be/cnt/dmf20181002_03801730)



p.s.



Was het niet, dat hoop doet leven? :|

Goed zo.

Een paar jaar gevangenis als verkrachter in de US zal hem goed doen.

Anna List
2 oktober 2018, 11:18
Goed zo.

Een paar jaar gevangenis als verkrachter in de US zal hem goed doen.

het verklaart mogelijk wel waarom Ronaldo toch maar naar Italië verkastte en wegging uit Spanje :

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180821_03675930

het zijn immers niet de spelers die dit gaan beslissen

Anna List
2 oktober 2018, 11:20
anderzijds ...

nu er één geval bekend werd ... zullen er nog wel volgen wsl.

Gipsy
2 oktober 2018, 11:24
Hij kan wel de 320.000€ terug eisen want ze heeft haar contract verbroken.

Universalia
2 oktober 2018, 19:56
Hij kan wel de 320.000€ terug eisen want ze heeft haar contract verbroken.

Eigenlijk wel, gelijk heeft u, want ze 'klapte uit de biecht' ondanks men haar het zwijgen opgelegd had na ontvangst van een deftig bedrag. :?