PDA

View Full Version : Affiches aan de venster?


N.J.S.V. Antwerpen
18 november 2004, 19:52
Naar aanleiding van de draad i.v.m. het uiten van je politieke geaardheid ("Outing (http://forum.politics.be/showthread.php?t=22290)") vraag ik me af wie affiches buiten hangt aan de venster. In bepaalde buurten is dat zeker geen vanzelfsprekendheid.

Het mag dan triviaal lijken, maar het brengt alleszins een beetje leven in de Vlaams Belang-brouwerij.

Icanus
2 maart 2005, 17:21
ik woon nog bij mn ouders, en aangezien mn moeder extreem anti blok is kan ik sowieso geen affiches aan haar ruiten hangen :)
+
ik woon te afgelegen om meer 2 mensen te bereiken ermee

Raven
3 maart 2005, 19:18
ik geef pennen van het vlaams belang aan studenten van de hogeschool gent

Revolutie
10 maart 2005, 20:55
Weet er iemand waar je gratis stickers (logo van het vlaams belang)kan verkrijgen??

Icanus
10 maart 2005, 22:24
Gratis te bestellen op www.vlaamsbelang.org , te verkrijgen in de Vlaams Belang Winkel of secretariaten, of op bijeenkomsten.

big bad wolf
13 maart 2005, 15:28
ben Vlaams-nationalist in hart en nieren, met onze nationale feestdag hang ik dan ook altijd de Vlaamse leeuw buiten, maar affiches buitenhangen doe ik toch niet: woon dan wel in een tamelijk rustige wijk zonder buitenlanders maar heb woon recht tegenover een actieve VLD-ster die door veel gatlikken nogal populair is in de buurt, dus wil ik niet de kans lopen om op een dag een nieuw venster te steken..

lustige lezer
13 maart 2005, 22:37
dus wil ik niet de kans lopen om op een dag een nieuw venster te steken.. Dat had ik ook meteen in gedachten ...

Icanus
14 maart 2005, 12:54
zo gaat het wel vaker...
vlaams belang wordt van vanalles beschuldigd, maar vandalisme gebeurt tegen ons...
zelfs politie werkt er aan mee
zo reed ik eens met mijn brommer en khad een cercle sjaal aan, en 't was toevallig een match van club brugge, ik kreeg een vol blik naar mij gesmeten en toen ik klacht ging neerleggen had ik het 'gezocht'
ik heb ook nog een sticker van de vlaamse leeuw op mijn voorlicht van mn motor gehad, maar toen mijn banden 2 keer kapotgesneden waren en de sticker betekend heb ik hem er ook maar afgelaten, was een grapje van 500 euro, volgens de politie 'moet ik het niet zoeken'
en vandaag weer als klapper op de vuurpijl, ik had gister een vlaams belang sticker achteraan op mn helm geplakt, nu issie gestolen uit de helm rekken op school
reactie van school: 'als je zo'n dingen doet moet je niet verwonderd zijn'

ik denk dat ik morgen maar eens een vlaggestok op mn motor installeer en met de Vlaamse vlag achter mijn naar school rijd, ik laat mij niet meer intimideren

Vlamingen! Sta recht en kom op voor uw rechten!

big bad wolf
14 maart 2005, 14:44
de sensibilisering moet volgens mij eerst gebeuren door dialoog: als je het tot de mensen kan laten doordringen dat het Vlaams Belang niet racistisch, extremistisch of zelfs fascistisch is in tegenstelling tot wat kranten, televisiemakers en jawel ook leerkrachten beweren zijn we al halfweg de strijd.

door het roepen van slogans en het wapperen met vlaggen zal dat nooit lukken. zelf probeer ik in eigen kennissenkring een ander licht te werpen op het Vlaams Belang, het is dan nog enkel aan hen om ook hun eigen oogkleppen af te werpen en es objectief na te denken over wat allemaal verteld wordt over het Belang...

Icanus
14 maart 2005, 14:57
Velen geloven blind in de media die nogal een paars tintje heeft...
Ze doen alles af als een complottheorie.
Ignorance is bliss denken ze, mss hebben ze gelijk.
Als je niet weet dat ons land door de PS-maffia wordt geregeerd voel je vast beter!

Ik heb van de ongeveer 30 mensen waarmee ik een serieus gesprek er slechts 4 over de streep kunnen trekken, waarvan 2 nu een lidkaart hebben, en nog es 3 om bij de gemeenteraadsverkiezingen op mij te stemmen
Maar velen hebben nu eenmaal die politiek correcte oogkleppen aangenaaid, door school, ouders en media... en die krijg je er moeilijk af.

big bad wolf
14 maart 2005, 20:37
Ik heb van de ongeveer 30 mensen waarmee ik een serieus gesprek er slechts 4 over de streep kunnen trekken, waarvan 2 nu een lidkaart hebben, en nog es 3 om bij de gemeenteraadsverkiezingen op mij te stemmen
Maar velen hebben nu eenmaal die politiek correcte oogkleppen aangenaaid, door school, ouders en media... en die krijg je er moeilijk af.
idd, bij sommigen kan je argumenten �* volonté geven, maar willen of kunnen ze hun ongelijk niet inzien (kijk naar de bubbels)

ilfalco
14 maart 2005, 21:54
Blij om te zien dat jullie dezelfde techniek toepassen als ikzelf. Mochten ze allemaal maar eens de tijd nemen om het Vb partij programma te lezen er zouden al bij veel hun oogkleppen afvallen. Maar de indoctrinerende media , vakbonden onderwijs etc zijn een gif waar enkel de realiteit tegenop kan. het ismeestal een bezoekje aan schaarbeek of een onzachte kennismaking met de multicul die de meesten over de streep helpt.

Icanus
14 maart 2005, 21:56
idd, tientallen jaren indoctrinatie ongedaan gemaakt door enkele uren gezond verstand
maar jah, het is een werk van lange adem...

Internaut
16 april 2005, 03:14
Gratis te bestellen op www.vlaamsbelang.org (http://www.vlaamsbelang.org) , te verkrijgen in de Vlaams Belang Winkel of secretariaten, of op bijeenkomsten.
Die zijn niet gratis...

Icanus
16 april 2005, 11:54
ik heb er nochtans al vaak een hoopje gratis gekregen...
Er zaten er ook wat bij mn lidkaart.

Iwein
17 april 2005, 01:10
idd, bij sommigen kan je argumenten �* volonté geven, maar willen of kunnen ze hun ongelijk niet inzien (kijk naar de bubbels)
Die vallen dan ook snel door de mand. Ze gaan zich gedragen als mongolen en verliezen elke zin voor rede. Die kan je niet overtuigen, maar die isoleren zichzelf bij hun omgeving.

Of hoe denk je dat het Vlaams Belang er in geslaagd is zo groot te worden? Onze vijanden zijn onze beste propagandisten!