PDA

View Full Version : Vrouwen en "The Thousand Cock Stare"


Demper
22 oktober 2018, 15:19
"When a woman has ridden to cock carousel for such a long time that she loses all ability to bond with a man. This shows in her eyes that have a unique kind of deadness, hollowness, and hardness to them. She's given up on love and is now cynically looking for a meal ticket."

https://manboobz.files.wordpress.com/2014/08/thousand.png?w=604

https://pbs.twimg.com/media/DdfeuwnVMAMM1St.jpg

Xenophon
22 oktober 2018, 15:21
https://nbocdn.akamaized.net/Assets/Images_Upload/2018/03/09/a66bd5e2-23af-11e8-981b-1bda5bbf91a4_web_scale_0.0933333_0.0933333__.jpg?m axheight=460&maxwidth=638&scale=both

Demper
22 oktober 2018, 15:25
https://nbocdn.akamaized.net/Assets/Images_Upload/2018/03/09/a66bd5e2-23af-11e8-981b-1bda5bbf91a4_web_scale_0.0933333_0.0933333__.jpg?m axheight=460&maxwidth=638&scale=both

Die van olle heeft dat ook.

Xenophon
22 oktober 2018, 15:25
Die van olle heeft dat ook.

Jongen, gij ga blétte.

Demper
22 oktober 2018, 15:27
Jongen, gij ga blétte.

Zit ze nog in bars?

Xenophon
22 oktober 2018, 15:28
Zit ze nog in bars?

Ahja, ze werkt daar.

Demper
22 oktober 2018, 15:32
Ahja, ze werkt daar.

Ik krijg toch korting?

Pandareus
22 oktober 2018, 15:39
https://nbocdn.akamaized.net/Assets/Images_Upload/2018/03/09/a66bd5e2-23af-11e8-981b-1bda5bbf91a4_web_scale_0.0933333_0.0933333__.jpg?m axheight=460&maxwidth=638&scale=both

:lol:

Xenophon
22 oktober 2018, 15:39
Ik krijg toch korting?

Ik betwijfel het. Bars hebben niet echt de gewoonte om promo akties te doen.

Demper
22 oktober 2018, 18:54
Veel vrouwen op dit forum hebben ook dergelijke blik.

Steben
22 oktober 2018, 18:56
Veel vrouwen op dit forum hebben ook dergelijke blik.

Gij denkt dat dat vrouwen zijn.

Demper
22 oktober 2018, 18:57
Gij denkt dat dat vrouwen zijn.

Dat zit hier vol transgenders?

Steben
22 oktober 2018, 18:59
Dat zit hier vol transgenders?

Er moet sowieso ergens een vijs los zitten om op politics.be te komen

Demper
22 oktober 2018, 19:00
Er moet sowieso ergens een vijs los zitten om op politics.be te komen

True.

Universalia
22 oktober 2018, 19:31
Vrouwen zijn- en blijven rare wezens, ik zal ze nooit begrijpen.

Achter een 'cock' ritje staan die hun ogen meestal altijd op hetzelfde zo van: "En hoe zit het met uw bankrekening makker?"

Nice ride ... :roll:

Demper
22 oktober 2018, 22:43
Vrouwen zijn- en blijven rare wezens, ik zal ze nooit begrijpen.

Achter een 'cock' ritje staan die hun ogen meestal altijd op hetzelfde zo van: "En hoe zit het met uw bankrekening makker?"

Nice ride ... :roll:

Laat ons eerlijk zijn: naast seks hebben ze niets anders te bieden dan last.

dalibor
22 oktober 2018, 22:49
Is dat zoiets als de thousand pussie stare van een hoerenloper?

Demper
22 oktober 2018, 22:52
Is dat zoiets als de thousand pussie stare van een hoerenloper?

Dat bestaat niet.

TV-verslaafde
22 oktober 2018, 23:02
Laat ons eerlijk zijn: naast seks hebben ze niets anders te bieden dan last.

https://www.youtube.com/watch?v=xNP5jkoRdWE

"I speak about women too much."

"For women, when men talk about female nature it hurt them like holy water on a demon."

Ze houden daar niet van "Demper"; de vrouwelijke natuur doorgronden. Vrouwen zijn perfect. Mannen moeten hun "afwijkingen" hebben, die kunnen ze corrigeren. Dat vinden ze beter. Een perfecte man is hun ergste nachtmerrie.

Je mag ze niet direct zien voor wat ze zijn, maar als de vrouwelijke natuur te vuil wordt dan worden meer en meer mannen zo. Direct doorzien; er zijn geen geheimen.

Een vrouw is geen mysterie dat is hun nachtmerrie. Ze zijn "easy"... dat mag niet...

maddox
22 oktober 2018, 23:19
Is dat zoiets als de thousand pussie stare van een hoerenloper?

Elke normale tienerjongen heeft niet veel meer aan zijn gedachten dan van bil gaan. Daar moet ie echt geen hoerenloper voor zijn. (noch worden)

TV-verslaafde
22 oktober 2018, 23:39
Elke normale tienerjongen heeft niet veel meer aan zijn gedachten dan van bil gaan. Daar moet ie echt geen hoerenloper voor zijn. (noch worden)

En vrouwen? Niet veel dieper dan de laatste Flair? 1 cm welgeteld? Willen ze daarom een lul om toch maar iets van substantie en diepte binnen te krijgen?

Zo kunnen we ook beginnen; maar we houden het netjes.

TV-verslaafde
23 oktober 2018, 00:11
Vrouwen zijn- en blijven rare wezens, ik zal ze nooit begrijpen.

Achter een 'cock' ritje staan die hun ogen meestal altijd op hetzelfde zo van: "En hoe zit het met uw bankrekening makker?"

Nice ride ... :roll:

Wahaha. Weet gewoon dat een hoer/slet zo makkelijk te doorprikken is als een zeepbel. Je gevoelens en gedachten interesseert ze niet; het is alleen maar wat ze uit je kan sleuren als appeltje voor de dorst. Je moet zogezegd op je zwaard vallen voor een vrouw en als je dat niet doet ben je een "rare".

Het gerecht en al die andere zever staan achter hun. Ze spelen gewoon een spel en buiten het uit. Als ze zich onderwerpen doen ze het ook gewoon uit eigen gewin. De vrouw die zich onderwerpt moet je het minste vertrouwen van allemaal; het is ook een spel. Achter gesloten gordijnen zijn zij het meest ziek in hun kopje van allemaal.

Ga gewoon weg, trap het af als ze onnozel doen. Ga wandelen voor een uurtje. Ga op café. Geen tijd hier voor, ciaokes byekes. Daaaag.

Dit is de beste tactiek van allemaal...

TV-verslaafde
23 oktober 2018, 00:48
Natuurlijk voordat je op café gaat of gaat wandelen moet je haar opzadelen met een schaamtegevoel. Dus vuur je een tirade af van 2 minuten. Zoiets in de trend van: "doe niet zo achterlijk, doe niet zo onnozel, gedraag je, doe normaal, je bent een mongool. zoiets." En dan slaande deur weg...

Universalia
23 oktober 2018, 09:07
Laat ons eerlijk zijn: naast seks hebben ze niets anders te bieden dan last.

Dat klopt :-D

Universalia
23 oktober 2018, 09:10
Natuurlijk voordat je op café gaat of gaat wandelen moet je haar opzadelen met een schaamtegevoel. Dus vuur je een tirade af van 2 minuten. Zoiets in de trend van: "doe niet zo achterlijk, doe niet zo onnozel, gedraag je, doe normaal, je bent een mongool. zoiets." En dan slaande deur weg...

Dat lijkt mij net iets te dramatisch dat wat u daar voorstelde als actie.

Ik schreef het al eerder maar deze is net iets minder dramatisch en je kan er alle kanten met uit.

U zegt vriendelijk tegen het vrouwtje:

"Schat, ik ga biljarten!! (Met welke keu dat hoeft ze niet te weten) :-D

Elio di Supo
23 oktober 2018, 09:26
Met welke keu dat hoeft ze niet te weten :-D

En met welke ballekes ook niet.

Universalia
23 oktober 2018, 10:36
En met welke ballekes ook niet.

Daar zwijgt u best ook in alle talen over inderdaad. :lol:

IJsboer
23 oktober 2018, 11:18
Zet 40 vrouwen en 10 mannen en 100% van de vrouwen hebben seks en 10% van de mannen ook.

Anna List
23 oktober 2018, 11:19
Zet 40 vrouwen en 10 mannen en 100% van de vrouwen hebben seks en 10% van de mannen ook.

Ali Baba ?

Demper
23 oktober 2018, 15:05
Ze houden daar niet van "Demper"; de vrouwelijke natuur doorgronden.

Net daarom...

Demper
23 oktober 2018, 15:08
Wahaha. Weet gewoon dat een hoer/slet zo makkelijk te doorprikken is als een zeepbel. Je gevoelens en gedachten interesseert ze niet; het is alleen maar wat ze uit je kan sleuren als appeltje voor de dorst. Je moet zogezegd op je zwaard vallen voor een vrouw en als je dat niet doet ben je een "rare".

Het gerecht en al die andere zever staan achter hun. Ze spelen gewoon een spel en buiten het uit. Als ze zich onderwerpen doen ze het ook gewoon uit eigen gewin. De vrouw die zich onderwerpt moet je het minste vertrouwen van allemaal; het is ook een spel. Achter gesloten gordijnen zijn zij het meest ziek in hun kopje van allemaal.

Ga gewoon weg, trap het af als ze onnozel doen. Ga wandelen voor een uurtje. Ga op café. Geen tijd hier voor, ciaokes byekes. Daaaag.

Dit is de beste tactiek van allemaal...

Mannen moeten opnieuw leren om van een toxische situatie weg te stappen.

Niet enkel in relaties, maar ook op professioneel vlak.

Even gaan wandelen is maar een tijdelijke oplossing.

Een onhandelbaar kreng moet je zelf dumpen, voor ze jou tot waanzin drijft.

Zo zouden veel familiedrama's voorkomen kunnen worden.

Demper
23 oktober 2018, 15:11
Natuurlijk voordat je op café gaat of gaat wandelen moet je haar opzadelen met een schaamtegevoel. Dus vuur je een tirade af van 2 minuten. Zoiets in de trend van: "doe niet zo achterlijk, doe niet zo onnozel, gedraag je, doe normaal, je bent een mongool. zoiets." En dan slaande deur weg...

Altijd je mannelijk frame behouden, nooit schelden of roepen.
Zo laat je haar merken dat haar pesterijen niet werken.

Nooit een vrouw valideren op deze manier, haar te kennen geven dat ze jou uit je evenwicht kan brengen.

Geef haar ook nooit complimentjes zoals "je ziet er goed uit".
Dat stoot vrouwen af.

Demper
23 oktober 2018, 15:15
Zet 40 vrouwen en 10 mannen en 100% van de vrouwen hebben seks en 10% van de mannen ook.

Dat is nu eenmaal de vrouwelijke natuur.

Vrouwen wilden niet meer koken, dus vonden mannen de microgolf maaltijden uit.

Vrouwen wilden geen kleren meer wassen, dus vonden mannen het wasmachine uit.

Vrouwen willen niet meer van bil gaan zonder u grondig te irriteren, dus vonden mannen de seksrobotten uit, deze zijn nu erg populair.

Hoe zielig dat laatste ook mag zijn: het is een realiteit.

Sommige mannen gaan nog liever van bil met een stuk plastiek dan met een vrouw, trek zelf je conclusies.

TV-verslaafde
23 oktober 2018, 15:28
Dat is nu eenmaal de vrouwelijke natuur.

Vrouwen wilden niet meer koken, dus vonden mannen de microgolf maaltijden uit.

Vrouwen wilden geen kleren meer wassen, dus vonden mannen het wasmachine uit.

Vrouwen willen niet meer van bil gaan zonder u grondig te irriteren, dus vonden mannen de seksrobotten uit, deze zijn nu erg populair.

Hoe zielig dat laatste ook mag zijn: het is een realiteit.

Sommige mannen gaan nog liever van bil met een stuk plastiek dan met een vrouw, trek zelf je conclusies.

Ze hebben te hoge verwachtingen van een man. Ik ben ook wel al naar plaatsen geweest. Gewoon op de vrouw af gevraagd: "Wil je dansen?" Dan komt er wat gegiechel en het groepje wijst naar elkaar. Je hebt je best gedaan. En dat is dan dat. Niets speciaals eigenlijk om afgewezen te worden door een vrouw.

Ik heb geen zin in al die zever daar rond. En dan haar handje vasthouden en weet ik veel allemaal en haar pamper aan doen als ze wat moet lachen e.d. Moeten ze nog gedragen worden ook? Wat zijn dat eigenlijk voor wezens? Een zak patatten?

Er lopen toch ook veel volwassen kinderen rond, hoor.

Ik ben al vele tijden in mijn leven ook helemaal alleen geweest zelfs een paar jaar ofzo. Dan af en toe terug wat mensen zien en dit en dat.

Je wilt ook niet zijn zoals zo'n achterlijke ambtenaar ofzo met zo'n Juffrouwtje daarbij getrouwd zijn met een tandpasta smile en het IQ van een WC-rol... Dat wil je vooral niet...

En dan heb je nog al hun fake diploma's waar ze mee komen showen waar je geen zak mee bent op de werkvloer. Ze willen allemaal studeren en dit en dat. Op de hoge school; ik heb daar niets geleerd...