PDA

View Full Version : leven in een persoonlijke auto zone


The Paulus Experience
30 oktober 2018, 08:46
Opzij opzij opzij
Maak plaats maak plaats maak plaats
Ik heb ongelofelijke haast

Universalia
30 oktober 2018, 08:54
Opzij opzij opzij
Maak plaats maak plaats maak plaats
Ik heb ongelofelijke haast

Opzij opzij opzij, was dat geen liedje. ;-)

Louis Neefs de poppenstoet (https://www.youtube.com/watch?v=eLhdcFTwSmA&gl=BE)

U heeft wel gelijk dat er tegenwoordig veel autobestuurders zijn die het wel goed duidelijk weten te maken dat ze ergens moeten zijn door met de lichten te knipperen, te toeteren te gaan bumperkleven al heftig gebaren makende achter het stuur.

reservespeler
30 oktober 2018, 17:58
Opzij opzij opzij, was dat geen liedje. ;-)

Louis Neefs de poppenstoet (https://www.youtube.com/watch?v=eLhdcFTwSmA&gl=BE)

U heeft wel gelijk dat er tegenwoordig veel autobestuurders zijn die het wel goed duidelijk weten te maken dat ze ergens moeten zijn door met de lichten te knipperen, te toeteren te gaan bumperkleven al heftig gebaren makende achter het stuur.

Er zijn tegenwoordig veel autobestuurders die het weten duidelijk te maken dat ze tijd hebben, heel veel tijd.

40 rijden waar 50 aangegeven is.
60 rijden waar 70 mag.
70 rijden waar 90 toegelaten is.

En onze wegen zijn tegenwoordig zo gemaakt dat je haast niet meer voorbij kan steken.

The Paulus Experience
30 oktober 2018, 18:01
Er zijn ook chauffeurs die overal 60 rijden

Libro
30 oktober 2018, 18:03
Monaco opkopen en daar mijn persoonlijke kartbaan van maken :D

Universalia
30 oktober 2018, 18:21
Monaco opkopen en daar mijn persoonlijke kartbaan van maken :D

Dat gaan de Monegasken niet kunnen smaken denk ik maar het is best een poging waard. :-D

Libro
30 oktober 2018, 20:44
Dat gaan de Monegasken niet kunnen smaken denk ik maar het is best een poging waard. :-D

Ze mogen tegen betaling ook eens rondrijden ;-).

kojak
9 november 2018, 00:57
http://users.telenet.be/netdata2/afbeeldingen/driving.jpg

Vlad
9 november 2018, 06:33
De uitlaat naar binnen nu !

Hypochonder
9 november 2018, 06:56
De wegen rijden tegenwoordig vol met idioten. Op een baan waar je 70 mag en er trajectcontrole actief is rijden velen nu doodleuk 50 want ze zouden maar eens per ongeluk 71 moeten rijden voor de volle microseconde... Als het regent van hetzelfde laken een broek: dan is het alsof het geijzeld heeft voor sommigen en beginnen ze als gekken te remmen.

Het is niet zo dat iedereen opzij moet gaan maar er is tegenwoordig totaal geen normale doorstroming van het verkeer meer mogelijk. Nog zoiets: wanneer er een rij auto's aan een rood licht staat dan is er altijd wel één of andere totaalidioot die op zijn smartphone aan het gapen is en niet doorheeft dat het groen is. Voor zo'n dwazen begin ik wel degelijk te toeteren en als ik kan steek ik hem doodleuk voorbij, en boos dat sommigen dan zijn...

Universalia
9 november 2018, 09:21
De wegen rijden tegenwoordig vol met idioten. Op een baan waar je 70 mag en er trajectcontrole actief is rijden velen nu doodleuk 50 want ze zouden maar eens per ongeluk 71 moeten rijden voor de volle microseconde... Als het regent van hetzelfde laken een broek: dan is het alsof het geijzeld heeft voor sommigen en beginnen ze als gekken te remmen.

Het is niet zo dat iedereen opzij moet gaan maar er is tegenwoordig totaal geen normale doorstroming van het verkeer meer mogelijk. Nog zoiets: wanneer er een rij auto's aan een rood licht staat dan is er altijd wel één of andere totaalidioot die op zijn smartphone aan het gapen is en niet doorheeft dat het groen is. Voor zo'n dwazen begin ik wel degelijk te toeteren en als ik kan steek ik hem doodleuk voorbij, en boos dat sommigen dan zijn...

33.2. Geluidssignalen moeten zo kort mogelijk zijn. Zij zijn enkel toegelaten om een noodzakelijke waarschuwing te geven ten einde een ongeval te voorkomen en buiten de bebouwde kommen, wanneer men een bestuurder die men wil inhalen moet waarschuwen.

Op een weg waar de snelheid 70 km/u toegelaten is heb ik wel niet graag dat er ééntje komt bumperkleven, met de lichten begint te knipperen of begint te toeteren omdat ik de 70 km/u wil aanhouden.

Ik ga géén boete rijden om die gekken die sneller willen gaan te plezieren hoor.

Dat ze maar voorbij steken dan punt

IJsboer
9 november 2018, 13:01
De dag dat ik onderweg geen verkeersovertreding zie, ga ik naakt de macarena dansen voor het hoofdgebouw van de VRT