PDA

View Full Version : Gouden Hangmatschade


eno2
4 november 2018, 17:16
Sommigen spreken over hangmatschade (met grote waarschijnlijkheid een persoonlijk topic waarvoor je een waarschuwing kan krijgen) maar het moet Gouden Hangmatschade zijn.
Een Gouden Hangmat: Je wordt er zo comfortabel van dat je er niet meer uit komt.
Vooral voor gepensioneerden is dat een groot risico voor de bloedsomloop.

eno2
4 november 2018, 18:26
Para morirnos lo más sanos posible y sin sufrimientos. eso incluye comer bien. Mucha gente mayor sola, por ejemplo, no cena, por pereza. Yo estoy cocinando cada dia comida sana. Vegana.

Bach
4 november 2018, 19:02
Para morirnos lo más sanos posible y sin sufrimientos. eso incluye comer bien. Mucha gente mayor sola, por ejemplo, no cena, por pereza. Yo estoy cocinando cada dia comida sana. Vegana.
"Lo más sanos", "mayor sola", "no cena"?
Ben je zat of zo? Je taalkennis lijdt eronder.

eno2
4 november 2018, 21:12
"Lo más sanos", "mayor sola", "no cena"?
Ben je zat of zo? Je taalkennis lijdt eronder.:rofl:

Vooral jij moet afkomen met talenkennis, het is me al zwaar opgevallen dat jouw teksten bulken van de dt fouten. Wil je dat ik er wat extra aandacht ga aan besteden? Moet ik ze wat highlighten in mijn 'taalfouten van anderen draad' Je moet het maar zeggen hoor...

Als dat stuk tekst dat je meent te moeten corrigeren nu nog van mij was. :rofl:

Het komt uit een Spaanse krant.

Alleen dit gedeelte is van mij:

Yo estoy cocinando cada dia comida sana. Vegana.:rofl:

eno2
4 november 2018, 21:25
Er staat ook geen enkele fout in het aangehaalde

Eduard Khil
4 november 2018, 21:36
"Lo más sanos", "mayor sola", "no cena"?
Ben je zat of zo? Je taalkennis lijdt eronder.

sssssssssssttttt! Eno heeft gezegd dat ie niet meer lang zal leven. Ga een stervende man dan ook niet gaan opjagen aub. Laat hem in alle stilte sterven. Misschien heeft hij nog wat hulp nodig? Niemand die het weet. Gelukkig is dat nu legaal

eno2
4 november 2018, 22:07
Het artikel ging over de levenswijze van gente mayor sola

Demper
4 november 2018, 22:09
Sommigen spreken over hangmatschade (met grote waarschijnlijkheid een persoonlijk topic waarvoor je een waarschuwing kan krijgen) maar het moet Gouden Hangmatschade zijn.
Een Gouden Hangmat: Je wordt er zo comfortabel van dat je er niet meer uit komt.
Vooral voor gepensioneerden is dat een groot risico voor de bloedsomloop.

De expert aan het woord.

eno2
4 november 2018, 23:48
Gewone hangmatten moet je natuurlijk af en toe vervangen of je valt erdoor. Aan gouden hangmatten komt geen schade.

Gamla
4 november 2018, 23:49
https://youtu.be/TMaW9xmuhg0

Bach
5 november 2018, 00:17
:rofl:

Vooral jij moet afkomen met talenkennis, het is me al zwaar opgevallen dat jouw teksten bulken van de dt fouten. Wil je dat ik er wat extra aandacht ga aan besteden? Moet ik ze wat highlighten in mijn 'taalfouten van anderen draad' Je moet het maar zeggen hoor...

Als dat stuk tekst dat je meent te moeten corrigeren nu nog van mij was. :rofl:

Het komt uit een Spaanse krant.

Alleen dit gedeelte is van mij:
:rofl:Dus jij copieert stukken uit een krant en doet alsof je ze zelf schreef. Soms in het Spaans, soms hele stukken zonder duidelijke reden in het Engels.

eno2
5 november 2018, 00:21
Dus jij copieert stukken uit een krant en doet alsof je ze zelf schreef. Soms in het Spaans, soms hele stukken zonder duidelijke reden in het Engels. Nee. Ik vulde een zinnetje aan met mijn eigen commentaar.
Trouwens daar gaat het hier niet om. Het ging om jouw misplaatste pretentie tot verbetering.

Ik denk in het Engels en het Spaans ja? En ik spreek in het Spaans. Al vrijwel een decennium geen Nederlands meer gesproken. . Goed zo? Niemand zegt dat je hier niet (deels) andere talen mag gebruiken.

eno2
5 november 2018, 00:30
Ben jij altijd zo serieus? 't Is hier K&K hé. Ik moet geen bronnen geven voor één zinnetje in een onzindraad vol onzin. In een kloondraad als reactie op een onzindraad.

Bach
5 november 2018, 00:33
Nee. Ik vulde een zinnetje aan met mijn eigen commentaar.
Trouwens daar gaat het hier niet om. Het ging om jouw misplaatste pretentie tot verbetering.

Ik denk in het Engels en het Spaans ja? En ik spreek in het Spaans. Al vrijwel een decennium geen Nederlands meer gesproken. . Goed zo? Niemand zegt dat je hier niet (deels) andere talen mag gebruiken.
Ik pretendeer niet de krant te corrigeren.

Als je citeert gebruik je normaal gezien aanhalingstekens.

Ik denk ook meer dan eens in andere talen en gebruik soms woorden uit een andere taal op dit forum als ik geen geschikt Nederlands woord vind, maar niet om te show offen of citaten te stelen.

eno2
5 november 2018, 00:34
Huil maar eens goed uit.
Als je Spaans wil verbeteren moet je het goed genoeg kennen om te verbeteren en vooral niet verbeteren wat correct is.

eno2
5 november 2018, 00:45
Ik sta altijd open voor de correctie van mijn fouten, maar niet op deze brutale en verkeerde manier. "Lo más sanos", "mayor sola", "no cena"?
Ben je zat of zo? Je taalkennis lijdt eronder.

Bach
5 november 2018, 00:46
Huil maar eens goed uit.
Als je Spaans wil verbeteren moet je het goed genoeg kennen om te verbeteren en niet verbeteren wat correct is.

Dat is juist. Wat ook juist is is dat het niet netjes is zich citaten toe te eigenen.

Bon. Ik ben uitgehuild.

Waarom doe je dat eigenlijk zo in andere talen schrijven terwijl je Nederlands spreekt? En niet alleen in deze K&K sectie doe je dat. Ik scrol in je berichten en onmiddellijk kom ik in de Tesla draad dit citaat van gisteren van u (tenzij het ook uit een krant komt):

"I don't know much about the importance of that on the Federal level either. I would have thought Trump eliminated or reduced that."

(Let op de aanhalingstekens).

eno2
5 november 2018, 01:12
Steeling a setence for K&K is really a heist :rofl:

Gamla
5 november 2018, 01:18
https://youtu.be/L-JQ1q-13Ek

reservespeler
5 november 2018, 07:14
Sommigen spreken over hangmatschade (met grote waarschijnlijkheid een persoonlijk topic waarvoor je een waarschuwing kan krijgen) maar het moet Gouden Hangmatschade zijn.
Een Gouden Hangmat: Je wordt er zo comfortabel van dat je er niet meer uit komt.
Vooral voor gepensioneerden is dat een groot risico voor de bloedsomloop.

Ik ken eerlijk gezegd weinig gepensioneerden die in de hangmat kunnen liggen.

Skobelev
5 november 2018, 07:49
Ik ken eerlijk gezegd weinig gepensioneerden die in de hangmat kunnen liggen.

Rust roest (vertelde me in Oostenrijk eens een Duitser van 85, bovenop de Großer Schafkopf), je kan dan ook beter blijven bewegen.

Bach
5 november 2018, 08:33
Steeling a setence for K&K is really a heist :rofl:

"Stealing a sentence" bedoelt u? Als het voor te lachen is is diefstal geen probleem?

Nu ja. Ik laat u verder met rust met uw quote diefstal grapjes. Nog veel plezier met uw Engelse les.

eno2
5 november 2018, 11:51
Ik kan niet terug naar de plaats van de misdaad om de schade te herstellen, ik ben vergeten waar het was...

Demper
5 november 2018, 16:36
ik ben vergeten waar het was...

Eet vlees, dan zal je minder vergeten.

eno2
6 november 2018, 12:10
Gouden Hangmatten beschadigen de gevoelens van anderen: ze worden jaloers. Des duivels zelfs.

Het Verzet
6 november 2018, 12:27
Ik ken eerlijk gezegd weinig gepensioneerden die in de hangmat kunnen liggen.

Hunne rug of heup ofwa?

eno2
6 november 2018, 12:33
Ik sta op de lijst voor een nieuwe.
Heup, niet rug.

Anna List
6 november 2018, 12:36
Sommigen spreken over hangmatschade (met grote waarschijnlijkheid een persoonlijk topic waarvoor je een waarschuwing kan krijgen) maar het moet Gouden Hangmatschade zijn.
Een Gouden Hangmat: Je wordt er zo comfortabel van dat je er niet meer uit komt.
Vooral voor gepensioneerden is dat een groot risico voor de bloedsomloop.

familie van de nachtschade?

De nachtschadefamilie is een familie van bedektzadige planten. De familie bevat veel giftige planten als de zwarte nachtschade.

Anna List
6 november 2018, 12:37
Eet vlees, dan zal je minder vergeten.

nu las ik 'dan zal je minder vegeteren' ... :p