PDA

View Full Version : Gebroken vader getuigt over verkrachte en vermoorde dochter


Universalia
8 november 2018, 22:07
Gebroken vader getuigt over verkrachte en vermoorde dochter (https://www.hln.be/nieuws/buitenland/gebroken-vader-getuigt-over-verkrachte-en-vermoorde-dochter-wat-ze-met-haar-gedaan-hebben-ik-kon-het-niet-aanhoren~a6841224/?referer=http%3A%2F%2Fwww.krantenkoppen.be%2F)

“Wat ze met mijn dochter gedaan hebben... Ik kon het niet aanhoren. Mijn familie is samen met Hannah gestorven.”

Zuid-Afrikaanse stad Stellenbosch.

Weer maar eens het duidelijke bewijs dat daar vecht wel veel gestoorden wonen in Afrika. :roll:

Wat voor een bende zielige gestoorden is me dat geweest zeg.

En die krijgen nog een proces?

De kogel of de strop einde verhaal.

eno2
8 november 2018, 22:50
En waarom zou ik zulke bodemloze ellende benaderen?

Universalia
9 november 2018, 08:37
En waarom zou ik zulke bodemloze ellende benaderen?

Uit andere draadjes gepost op forum dezes kon ik afleiden dat u een 'ellendeling' in hart en nieren moet zijn dus ...

Piero
9 november 2018, 08:49
En waarom zou ik zulke bodemloze ellende benaderen?

Eens; en wat betekent het voor internationale politiek?

Anna List
9 november 2018, 08:54
Eens; en wat betekent het voor internationale politiek?

het subforum is 'internationaal' niet 'internationale politiek'

Piero
9 november 2018, 09:02
het subforum is 'internationaal' niet 'internationale politiek'

Klopt. Inhoudelijk nog iets te melden?

Bad Attila
9 november 2018, 09:03
Gebroken vader getuigt over verkrachte en vermoorde dochter (https://www.hln.be/nieuws/buitenland/gebroken-vader-getuigt-over-verkrachte-en-vermoorde-dochter-wat-ze-met-haar-gedaan-hebben-ik-kon-het-niet-aanhoren~a6841224/?referer=http%3A%2F%2Fwww.krantenkoppen.be%2F)



Zuid-Afrikaanse stad Stellenbosch.

Weer maar eens het duidelijke bewijs dat daar vecht wel veel gestoorden wonen in Afrika. :roll:

Wat voor een bende zielige gestoorden is me dat geweest zeg.

En die krijgen nog een proces?

De kogel of de strop einde verhaal.

Met alle respect voor de vader en de familie, maar wat heeft dit met 'internationaal' op een politiek forum te maken? Je hebt misschien een boodschap naar de Belgen (of Zuid-Afrikanen) toe?

quercus
9 november 2018, 09:04
Gebroken vader getuigt over verkrachte en vermoorde dochter (https://www.hln.be/nieuws/buitenland/gebroken-vader-getuigt-over-verkrachte-en-vermoorde-dochter-wat-ze-met-haar-gedaan-hebben-ik-kon-het-niet-aanhoren~a6841224/?referer=http%3A%2F%2Fwww.krantenkoppen.be%2F)



Zuid-Afrikaanse stad Stellenbosch.

Weer maar eens het duidelijke bewijs dat daar vecht wel veel gestoorden wonen in Afrika. :roll:

Wat voor een bende zielige gestoorden is me dat geweest zeg.

En die krijgen nog een proces?

De kogel of de strop einde verhaal.
Het is niet de eerste maal dat ik dergelijk gruwelverhaal over Zuid-Afrika lees. Jonge meisjes en vrouwen kidnappen, verkrachten en vermoorden zijn daar schering en in slag geworden. Diegenen (vooral dan poco-journalisten) die regelmatig een loftrompet laten horen over "het nieuwe Zuid-Afrika" zouden er beter aan doen dat probleem meer in het voetlicht de plaatsen. Het land mag dan inzake natuurschoon paradijselijk zijn, maatschappelijk gaat het zwaar bergaf.

Skobelev
9 november 2018, 09:07
Gebroken vader getuigt over verkrachte en vermoorde dochter (https://www.hln.be/nieuws/buitenland/gebroken-vader-getuigt-over-verkrachte-en-vermoorde-dochter-wat-ze-met-haar-gedaan-hebben-ik-kon-het-niet-aanhoren~a6841224/?referer=http%3A%2F%2Fwww.krantenkoppen.be%2F)



Zuid-Afrikaanse stad Stellenbosch.

Weer maar eens het duidelijke bewijs dat daar vecht wel veel gestoorden wonen in Afrika. :roll:

Wat voor een bende zielige gestoorden is me dat geweest zeg.

En die krijgen nog een proces?

De kogel of de strop einde verhaal.

2

Ze zouden in elk geval niet kunnen recidiveren.

Bad Attila
9 november 2018, 09:13
Het is niet de eerste maal dat ik dergelijk gruwelverhaal over Zuid-Afrika lees. Jonge meisjes en vrouwen kidnappen, verkrachten en vermoorden zijn daar schering en in slag geworden. Diegenen (vooral dan poco-journalisten) die regelmatig een loftrompet laten horen over "het nieuwe Zuid-Afrika" zouden er beter aan doen dat probleem meer in het voetlicht de plaatsen. Het land mag dan inzake natuurschoon paradijselijk zijn, maatschappelijk gaat het zwaar bergaf.

Zuid-Afrika is een van de landen met de meeste verkrachtingen. En dit sinds jaar en dag...

Wat wil je in een land waar de toekomstige President vrijgesproken werd van verkrachting oa omdat het meisje een rok droeg en dus seks wou.

Libro
9 november 2018, 09:27
Met alle respect voor de vader en de familie, maar wat heeft dit met 'internationaal' op een politiek forum te maken? Je hebt misschien een boodschap naar de Belgen (of Zuid-Afrikanen) toe?

Het feit, dat er een genocide op blanken plaatsvindt terwijl de internationale gemeenschap wegkijkt? Het zijn toch maar blanken, niet waar.

Bad Attila
9 november 2018, 09:31
Het feit, dat er een genocide op blanken plaatsvindt terwijl de internationale gemeenschap wegkijkt? Het zijn toch maar blanken, niet waar.

O, de zwarte vrouwen worden er niet verkracht? Er bestaat geen praktijk waarbij lesbiennes verkracht worden om hen te 'genezen'? Het zijn toch maar zwarten, nietwaar?

Anna List
9 november 2018, 09:32
Klopt. Inhoudelijk nog iets te melden?

Met alle respect voor de vader en de familie, maar wat heeft dit met 'internationaal' op een politiek forum te maken? Je hebt misschien een boodschap naar de Belgen (of Zuid-Afrikanen) toe?

aandoenlijk hoe sommigen liever een potje op het deksel zien!

Universalia
9 november 2018, 09:41
Zuid-Afrika is een van de landen met de meeste verkrachtingen. En dit sinds jaar en dag...

Wat wil je in een land waar de toekomstige President vrijgesproken werd van verkrachting oa omdat het meisje een rok droeg en dus seks wou.

Zuid-Afrika waar op huidig ogenblik de blanke boeren hun 'eigendommen' ingepikt zien worden en ze in de meeste gevallen het risico nog lopen om zelf afgeslacht worden?

Zo kan ik natuurlijk verder inspelen op het topic dat het daar verre van veilig leven/wonen is.

Een Boerin die bevestigt de onvoorstelbare wreedheid waarmee de slachtoffers gemarteld en afgeslacht worden. Vrouwen worden dagenlang tot de dood erop volgt verkracht, kinderen worden vermoord. De taferelen die zij te zien zou krijgen, zouden vaak erger zijn dan in de ergste horrorfilm. Zo werd een 12-jarige jongen in kokend water verdronken, een vrouw afgeslacht die juist haar kinderen in bad wilde doen.

Op de vraag wat dit met politiek te maken heeft denk ik dat men daar op Internationaal vlak men zich het hoofd wel eens mag gaan over buigen.

Eerder dit jaar in België vragen vooral N-VA en Vlaams Belang aandacht voor de Zuid-Afrikaanse boeren, ook aan de Europese Unie die volgens hen wel degelijk een verschil kan maken voor de boerengemeenschap.

De Amerikaanse president Donald Trump heeft zijn bezorgdheid geuit over het lot van de blanke Boeren in Zuid-Afrika. (https://sceptr.net/2018/08/trump-uit-zijn-bezorgdheid-over-lot-blanke-boeren-in-zuid-afrika/)

Verder heeft niets met politiek te maken. :roll:

Bach
9 november 2018, 09:51
De ene steekt het op drugs, de andere op racisme. Ik steek het op opvoeding.

Piero
9 november 2018, 09:54
Verder heeft niets met politiek te maken. :roll:

Inderdaad.

Anna List
9 november 2018, 09:55
Inderdaad.

want veiligheid is geen politieke kerntaak. :roll:

Bach
9 november 2018, 09:57
Inderdaad.

Hangt ervan af hoe je het thema benadert. Maar dit is een anekdote. Zonder portie statistiek kan je daar weinig conclusies uittrekken.

Anna List
9 november 2018, 09:59
Hangt ervan af hoe je het thema benadert. Maar dit is een anekdote. Zonder portie statistiek kan je daar weinig conclusies uittrekken.

ook een anekdotisch diepmenselijk drama hoeft niet gecensureerd worden, we lezen dagelijks wel over dommere dingen in de media.

maar idd de vraag is of dit nog anekdotisch is, of het een ware plaag van geweld is.

Bach
9 november 2018, 10:01
ook een anekdotisch diepmenselijk drama hoeft niet gecensureerd worden, we lezen dagelijks wel over dommere dingen in de media.

maar idd de vraag is of dit nog anekdotisch is, of het een ware plaag van geweld is.
Zuid Afrika is een gewelddadig land. Waarom denk je dat juist deze moord hier in de krant komt?

Anna List
9 november 2018, 10:03
Zuid Afrika is een gewelddadig land. Waarom denk je dat juist deze moord hier in de krant komt?

omdat het een fotogeniek kind is en er een spectakelfilmpje van de gruwelijk geweldadige daders beschikbaar is?

Bach
9 november 2018, 10:11
omdat het een fotogeniek kind is en er een spectakelfilmpje van de gruwelijk geweldadige daders beschikbaar is?

Als je geen idee hebt dan is er nog minder reden om daar politieke conclusies aan te verbinden.

"THE number of rapes and murders is increasing daily in South Africa, with an estimated 110 children raped and 49 killed daily in the country.

These shocking revelations emerged during the murder trial of a seven-year-old child who was raped and murdered in Waterloo. Captain Bonginkosi Zulu, while testifying in court, said that the statistics in the country reveal that children are becoming soft targets for criminals.

South African Community Crime Watch founder Steven King said rape, abuse and murder has become an unfortunate reality in the country. “The level of incidents as quoted by SA Statistics is shocking to say the least and it must surely put pressure on government to institute more serious punishments,” said King.

He said that they cannot be silent on this issue as it affects old, young, black, white men and women, “There has to be a serious change in law which will render life sentences to those cases where rape was proven beyond doubt.”"

Ik denk dat ook in België veel te lichtzinnig over verkrachting wordt geen gegaan indien dit zonder twijfel kan bewezen worden.

Bad Attila
9 november 2018, 10:58
Zuid-Afrika waar op huidig ogenblik de blanke boeren hun 'eigendommen' ingepikt zien worden en ze in de meeste gevallen het risico nog lopen om zelf afgeslacht worden?

Wat in se niks met deze verkrachting te maken heeft. Trouwens, geen woord over dat "afpakken van grond" in uw oorspronkelijke tekst, dat zal ook toevalling zijn, zeker?

Want waarom heb je dit incident bij voorbeeld niet meegenomen? Nochtans nog geen twee maanden geleden gebeurt.
https://www.bbc.com/news/world-africa-45652729

"Niet gezien"?

Zo kan ik natuurlijk verder inspelen op het topic dat het daar verre van veilig leven/wonen is.

Ah ja, en het is toevallig wanneer het om een blanke vrouw gaat, dat je in actie schiet? :lol:
Dioe situatie wordt immers al jaaaaren opgevolgd.

Op de vraag wat dit met politiek te maken heeft denk ik dat men daar op Internationaal vlak men zich het hoofd wel eens mag gaan over buigen.

Eerder dit jaar in België vragen vooral N-VA en Vlaams Belang aandacht voor de Zuid-Afrikaanse boeren, ook aan de Europese Unie die volgens hen wel degelijk een verschil kan maken voor de boerengemeenschap.

De Amerikaanse president Donald Trump heeft zijn bezorgdheid geuit over het lot van de blanke Boeren in Zuid-Afrika. (https://sceptr.net/2018/08/trump-uit-zijn-bezorgdheid-over-lot-blanke-boeren-in-zuid-afrika/)

Verder heeft niets met politiek te maken. :roll:

Het probleem van geweld (ook moorden zijn in ZA schering en inslag), is een probleem van internationale politiek, dat losstaat van de "genocide" op de blanke boeren. Maar daar ging het eigenlijk niet over, nietwaar?

Nogmaal, heel bizar dat je eigenlijk niks zegt over de ernst van de situatie in jouw oorspronkelijke post, maar enkel pleit voor de doodstraf voor die mannen...

fcal
9 november 2018, 12:38
Wat me opgevallen is dat de moordenaars Afrikaans sprekende kleurlingen (van gemengden bloede) zijn. Stellenbosch ligt in de Kaapprovincie en daar heb je de meeste kleurlingen. Zij spreken bijna allemaal Afrikaans. Maar blijkbaar loopt het overal in Zuid-Afrika helemaal uit de hand.

Xenophon
9 november 2018, 16:59
Wat me opgevallen is dat de moordenaars Afrikaans sprekende kleurlingen (van gemengden bloede) zijn. Stellenbosch ligt in de Kaapprovincie en daar heb je de meeste kleurlingen. Zij spreken bijna allemaal Afrikaans. Maar blijkbaar loopt het overal in Zuid-Afrika helemaal uit de hand.

Die mensen volgen gewoon hun grote voorbeeld, de veroordeelde massamoordenaar die de Nobelprijs voor de vrede kreeg.

De verkrachtende moordenaars van vandaag de dag in Zuid Afrika willen hetzelfde bereiken als Mandela, succes en geld.

https://www.youtube.com/watch?v=fcOXqFQw2hc

Bad Attila
9 november 2018, 17:08
Die mensen volgen gewoon hun grote voorbeeld, de veroordeelde massamoordenaar die de Nobelprijs voor de vrede kreeg.

De verkrachtende moordenaars van vandaag de dag in Zuid Afrika willen hetzelfde bereiken als Mandela, succes en geld.

https://www.youtube.com/watch?v=fcOXqFQw2hc

Mmmh, sommigen zijn uw mening niet toegedaan...

https://www.demorgen.be/nieuws/blanke-rechter-in-zuid-afrika-zwarten-zien-groepsverkrachting-als-tijdverdrijf-b559dfad/

Xenophon
9 november 2018, 17:23
Mmmh, sommigen zijn uw mening niet toegedaan...

https://www.demorgen.be/nieuws/blanke-rechter-in-zuid-afrika-zwarten-zien-groepsverkrachting-als-tijdverdrijf-b559dfad/

Kan goed zijn, als we kijken naar Mandela's palmares, dan zien we dat hij veroordeeld is voor zo'n +- 600 moorden. De meeste slachtoffers daarvan zijn levend verbrand, het moet/kan zijn dat Mandela dat graag deed, het waarschijnlijk een grappig tijdverdrijf vond, anders doe je zulke massamoorden gewoonlijk niet.

Bad Attila
9 november 2018, 17:30
Kan goed zijn, als we kijken naar Mandela's palmares, dan zien we dat hij veroordeeld is voor zo'n +- 600 moorden. De meeste slachtoffers daarvan zijn levend verbrand, het moet/kan zijn dat Mandela dat graag deed, het waarschijnlijk een grappig tijdverdrijf vond, anders doe je zulke massamoorden gewoonlijk niet.

Kan best zijn, maar ik mijn weten heeft zelfs zijn ergste criticus hem nooit van verkrachting beschuldigd.

Libro
9 november 2018, 18:26
O, de zwarte vrouwen worden er niet verkracht? Er bestaat geen praktijk waarbij lesbiennes verkracht worden om hen te 'genezen'? Het zijn toch maar zwarten, nietwaar?

Je hebt het door: er lopen er daar rond die nog niet door de selectieprocedure van een beschutte werkplaats zouden geraken en dat wil zelf zijn land besturen (en en passant alle blanken verkrachten, martelen en vermoorden). Ziehier Afrika in een notendop. Rusland doet tenminste nog een beetje moeite door 15.000 Boeren asiel te verlenen en hen grond te laten bewerken. Europa doet niets.

Universalia
9 november 2018, 19:32
U mag het mij niet kwalijk nemen maar naast de verschrikkelijke zaak van het toch wel knappe meisje en haar vriend in Zuid-Afrika merk ik dat er veel mensen zijn die echt immuun geworden zijn voor dat soort van toestanden.

Ja ok, je ziet ook niets anders op TV, series waar kloppen en slagen en moorden centraal staat, nieuwsuitzendingen die ware horror beelden de huiskamers insturen.

Voor het eerste reclameblok zijn er in de meeste films/series al 300 doden gevallen, daarna reclame voor WC papier. :-o

Bij de zaak van Zuid-Afrika hoor ik dan velen denken: "Dat is de ver van mijn bed show" :?

Pijnlijk detail daarbij is dat we niet mogen vergeten dat dit soort van crapuleuse walgelijke aanslagen/verkrachtingen/terroristische aanslagen de laatste tijden overal ter wereld in stijgende lijn gegaan zijn.

Dan hoor ik weer mensen denken: "Zolang ik er niet bij ben heb ik er géén last van"

Laat dat héél kort bochtenwerk zijn en dan blik ik even terug op Zaventem.

Daar had best een familielid kunnen bij zijn die een snoepreisje geboekt had.

USA aanslag recent, politieman komt om ...

Australië, een gek met een mes die verschillende mensen verwond heeft en waarbij ook 1 dodelijk slachtoffer te betreuren viel.

Dan denk ik, 'is dat de wereld waar wij willen in leven?'

Onze kinderen en kleinkinderen zullen er ons dankbaar? voor zijn. (<<-- Door Sarcasmus)

Ach ja dat is waar, men 'maakt' al bijna geen kinderen meer in ons land. :roll:

Ik vind dat de politiek (overal ter wereld) er op dat vlak wel iets met te maken heeft om dat in goede banen te leiden zodat wij mensen een 'veilig' leven kunnen leiden.

Een ware lijdensweg waarschijnlijk. :|

Gipsy
9 november 2018, 19:50
U mag het mij niet kwalijk nemen maar naast de verschrikkelijke zaak van het toch wel knappe meisje en haar vriend in Zuid-Afrika merk ik dat er veel mensen zijn die echt immuun geworden zijn voor dat soort van toestanden.

Ja ok, je ziet ook niets anders op TV series waar kloppen en slagen en moorden centraal staat, nieuwsuitzendingen die ware horror beelden de huiskamers insturen.

Voor het eerste reclameblok zijn er in de meeste films/series al 300 doden gevallen, daarna reclame voor WC papier. :-o

Bij de zaak van Zuid-Afrika hoor ik dan velen denken: "Dat is de ver van mijn bed show" :?

Pijnlijk detail daarbij is dat we niet mogen vergeten dat dit soort van crapuleuse walgelijke aanslagen/verkrachtingen de laatste tijden overal ter wereld in stijgende lijn is gegaan.

Dan hoor ik weer mensen denken: "Zolang ik er niet bij ben heb ik er géén last van"

Laat dat héél kort bochtenwerk zijn en dan blik ik even terug op Zaventem.

Daar had best een familielid kunnen bij zijn die een snoepreisje geboekt had.

USA, aanslag politieman komt om ...

Australië, een gek met een mes die verschillende mensen verwond heeft en ook 1 dode maakte.

Dan denk ik, 'is dat de wereld waar wij willen in leven?'

Onze kinderen en kleinkinderen zullen er ons dankbaar voor zijn.

Ach ja dat is waar, men 'maakt' al bijna geen kinderen meer in ons land. :roll:

Ik vind dat de politiek er op dat vlak wel iets met te maken heeft om dat in goede banen te leiden zodat wij mensen een 'veilig' leven kunnen leiden.

Een ware lijdensweg waarschijnlijk. :|
Het is vooral het gegeven "mooi blank meisje verkracht en vermoord door 4 negers" Die het interessant maakt.

Universalia
9 november 2018, 19:54
Het is vooral het gegeven "mooi blank meisje verkracht en vermoord door 4 negers" Die het interessant maakt.

Ik heb er niet bijgeschreven dat het 'negers' waren. :?

Naar alle waarschijnlijkheid heb ik de steen niet direct naar 'negers' geworpen omdat de namen zo niet klonken, ja ok in Zuid-Afrika zou dat best kunnen maar toch ...

Geraldo Parsons (27), Vernon Witbooi (33) en Eben van Niekerk (28) werden gisteren schuldig bevonden aan verkrachting, moord, poging tot moord, overval en ontvoering. Voor Nashville Julius (29) bleven enkel die laatste twee kwalificaties overeind.

Dat klinkt ook verkeerd die regel. :roll:

Xenophon
9 november 2018, 20:00
Kan best zijn, maar ik mijn weten heeft zelfs zijn ergste criticus hem nooit van verkrachting beschuldigd.

Oh, laat ons in dat geval hem nomineren voor een postuum toegekende tweede Nobel vredesprijs, welverdiend zou ik zeggen.

Eurosceptic
10 november 2018, 09:45
Neem het niet persoonlijk, maar mensen die tegen de invoering van de doodstraf zijn moeten echt niet verontwaardigd reageren. Over het feit dat zoveel Belgen tegen de doodstraf zijn ben ik net zo verontwaardigd als over die moord en verkrachting zelf. Ik zou als vader in ieder geval de daders opsporen, er een huurmoordenaar op afsturen voor welke prijs dan ook, en ze laten martelen op de meest pijnlijke wijze. Hun penis laten wegsnijden en hem voeren aan honden. Mexicaanse drugskartels doen het zo.

Stel je nu eens voor dat dit in België was gebeurd. Dan moet de belastingbetaler opdraaien voor het onderhouden van dit soort subhumans, en komen ze uiteindelijk nog vrij. De enige politicus die pro doodstraf is, is Filip De Winter.

Het is door de schandalig softe houding van het gerecht dat dit soort criminelen niks te vrezen hebben. En daar zijn we allemaal mede schuldig aan.

Eigenlijk hoop ik op het ontstaan van bendes die het heft in eigen handen nemen. Da's pas gerechtigheid

Zipper
10 november 2018, 10:06
Ja, sinds de negers daar in Zuid-Afrika de macht overnamen van de blanken, nu zo'n 25jaar geleden, is dat land één grote Club Med. :roll: Zoals alle Afrikaanse landen, trouwens. Daarom komen ze nu "en masse" naar W-Europa, want dat deel vd wereld moet ook kapot.

Universalia
10 november 2018, 10:24
Neem het niet persoonlijk, maar mensen die tegen de invoering van de doodstraf zijn moeten echt niet verontwaardigd reageren. Over het feit dat zoveel Belgen tegen de doodstraf zijn ben ik net zo verontwaardigd als over die moord en verkrachting zelf. Ik zou als vader in ieder geval de daders opsporen, er een huurmoordenaar op afsturen voor welke prijs dan ook, en ze laten martelen op de meest pijnlijke wijze. Hun penis laten wegsnijden en hem voeren aan honden. Mexicaanse drugskartels doen het zo.

Stel je nu eens voor dat dit in België was gebeurd. Dan moet de belastingbetaler opdraaien voor het onderhouden van dit soort subhumans, en komen ze uiteindelijk nog vrij. De enige politicus die pro doodstraf is, is Filip De Winter.

Het is door de schandalig softe houding van het gerecht dat dit soort criminelen niks te vrezen hebben. En daar zijn we allemaal mede schuldig aan.

Eigenlijk hoop ik op het ontstaan van bendes die het heft in eigen handen nemen. Da's pas gerechtigheid

Dat klopt, ze weten dat Europeanen te braaf ingesteld staan op dat vlak en kunnen zo vrijelijk hun gangetje gaan. 2

Hoog tijd dat men in de EU de oogkleppen eens gaat afzetten.

Om er even iets verder op in te spelen, de werken van barmhartigheid even aan te willen halen: De vreemdelingen herbergen en de gevangenen bezoeken uiteraard op de brave belastingbetaler hij/zij hun kosten.

Nog geen steen gelegd, maar nieuwe gevangenis van Dendermonde heeft al 3,5 miljoen euro gekost. (https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/11/09/nog-geen-steen-gelegd-maar-nieuwe-gevangenis-van-dendermonde-he/)

Dan denk je: 'Yeah right!!!'

Bad Attila
10 november 2018, 14:42
Oh, laat ons in dat geval hem nomineren voor een postuum toegekende tweede Nobel vredesprijs, welverdiend zou ik zeggen.

Als jij die onzin zelf gelooft, moet je dat maar doen.

Universalia
10 november 2018, 14:54
Die mensen volgen gewoon hun grote voorbeeld, de veroordeelde massamoordenaar die de Nobelprijs voor de vrede kreeg.

De verkrachtende moordenaars van vandaag de dag in Zuid Afrika willen hetzelfde bereiken als Mandela, succes en geld.

https://www.youtube.com/watch?v=fcOXqFQw2hc

Er heeft ooit eens een uitzending geweest van hoe die Mandela eigenlijk 'gevangen' zat, een domein met alles rop en er aan zwembad incluis. :|

Universalia
10 november 2018, 15:03
Neem het niet persoonlijk, maar mensen die tegen de invoering van de doodstraf zijn moeten echt niet verontwaardigd reageren. Over het feit dat zoveel Belgen tegen de doodstraf zijn ben ik net zo verontwaardigd als over die moord en verkrachting zelf. Ik zou als vader in ieder geval de daders opsporen, er een huurmoordenaar op afsturen voor welke prijs dan ook, en ze laten martelen op de meest pijnlijke wijze. Hun penis laten wegsnijden en hem voeren aan honden. Mexicaanse drugskartels doen het zo.

Stel je nu eens voor dat dit in België was gebeurd. Dan moet de belastingbetaler opdraaien voor het onderhouden van dit soort subhumans, en komen ze uiteindelijk nog vrij. De enige politicus die pro doodstraf is, is Filip De Winter.

Het is door de schandalig softe houding van het gerecht dat dit soort criminelen niks te vrezen hebben. En daar zijn we allemaal mede schuldig aan.

Eigenlijk hoop ik op het ontstaan van bendes die het heft in eigen handen nemen. Da's pas gerechtigheid

Doodseskaders zoals in bepaalde andere landen.

Of zoals in de film 'Judge Dredd' (https://nl.wikipedia.org/wiki/Judge_Dredd) een ondergrondse rechtbank die de werking van de gewone rechtbank in twijfel trekt en dat oplost met een special agent op ,de daders van bepaalde zaken af te sturen en ze een kopje kleiner te maken.

Of zoals in de CowBoy tijden.

http://reinadelaselva.com/wp-content/uploads/2018/05/free-wanted-poster-template-for-word-9.jpg

What is a Bounty Hunter? (https://www.bountyhunteredu.org/what-is-a-bounty-hunter/)

Where is Dog the Bounty Hunter? (https://www.youtube.com/watch?v=_xjI9slgNA4)

Lijkt u dat wel een goed plan? 8-)

Skobelev
10 november 2018, 17:04
O, de zwarte vrouwen worden er niet verkracht? Er bestaat geen praktijk waarbij lesbiennes verkracht worden om hen te 'genezen'? Het zijn toch maar zwarten, nietwaar?

Maak er maar een fait divers van.

praha
10 november 2018, 18:10
Dat klinkt ook verkeerd die regel. :roll:
Hoezo ?
Gij waart daar toevallig getuige van of watte ?

praha
10 november 2018, 18:22
Neem het niet persoonlijk, maar mensen die tegen de invoering van de doodstraf zijn moeten echt niet verontwaardigd reageren. Over het feit dat zoveel Belgen tegen de doodstraf zijn ben ik net zo verontwaardigd als over die moord en verkrachting zelf. Ik zou als vader in ieder geval de daders opsporen, er een huurmoordenaar op afsturen voor welke prijs dan ook, en ze laten martelen op de meest pijnlijke wijze. Hun penis laten wegsnijden en hem voeren aan honden. Mexicaanse drugskartels doen het zo.

Stel je nu eens voor dat dit in België was gebeurd. Dan moet de belastingbetaler opdraaien voor het onderhouden van dit soort subhumans, en komen ze uiteindelijk nog vrij. De enige politicus die pro doodstraf is, is Filip De Winter.
Is dat zo ? Lijkt me straf
Misschien de enigste waarvan het geweten is omdat hij het publiekelijk zo uitspeelt ?

Nu, in de veronderstelling dat hij de enige is of één van de weinigen _waar we de rest hoofdzakelijk moeten zoeken in diezelfde entourage_ klinkt dat ook erg logisch, niet
Hij is dan ook de meest kortzichtige zwart-wit politicus die we kennen :-)


Het is door de schandalig softe houding van het gerecht dat dit soort criminelen niks te vrezen hebben. En daar zijn we allemaal mede schuldig aan.

Eigenlijk hoop ik op het ontstaan van bendes die het heft in eigen handen nemen. Da's pas gerechtigheid
Nog ene die gerechtigheid met persoonlijke wraakgevoelens... niet verschieten dat het dan _ volgens diezelfde logica & handelwijze _ evolueert in een vendetta hé
Dus best je hele familie onderbrengen op een schuiladres ( liefst in het buitenland) alvorens die dader zijn penis weg te snijden en hem aan de honden te voeren want ge weet maar nooit of diens familie het billijk vindt je hele kroost in kokend water onder te dompelen

praha
10 november 2018, 18:37
Ja, sinds de negers daar in Zuid-Afrika de macht overnamen van de blanken, nu zo'n 25jaar geleden, is dat land één grote Club Med. :roll: Zoals alle Afrikaanse landen, trouwens. Daarom komen ze nu "en masse" naar W-Europa, want dat deel vd wereld moet ook kapot.
mmm... dan hebben ze nog wel even te goed om de vorige grote Club Med nog maar te benaderen, niet ?

praha
10 november 2018, 18:46
Er heeft ooit eens een uitzending geweest van hoe die Mandela eigenlijk 'gevangen' zat, een domein met alles rop en er aan zwembad incluis. :|
:lol:
Dan heb ik het donkerbruin vermoeden dat ge pas naar het einde toe die uitzending hebt bekeken.
Het was in 1988 ( hij zat al van 1962 in erbarmelijke toestand mét zware dwangarbeid ) dat Mandela werd overgebracht naar de Victor Verster-gevangenis bij Paarl lang nádat president Botha hem in 1985 reeds de vrijheid aanbood :-)

praha
10 november 2018, 18:58
Doodseskaders zoals in bepaalde andere landen.

Of zoals in de film 'Judge Dredd' (https://nl.wikipedia.org/wiki/Judge_Dredd) een ondergrondse rechtbank die de werking van de gewone rechtbank in twijfel trekt en dat oplost met een special agent op ,de daders van bepaalde zaken af te sturen en ze een kopje kleiner te maken.

Of zoals in de CowBoy tijden.

http://reinadelaselva.com/wp-content/uploads/2018/05/free-wanted-poster-template-for-word-9.jpg

What is a Bounty Hunter? (https://www.bountyhunteredu.org/what-is-a-bounty-hunter/)

Where is Dog the Bounty Hunter? (https://www.youtube.com/watch?v=_xjI9slgNA4)

Lijkt u dat wel een goed plan? 8-)
... best grappig hoe gij zaken verweeft
Judge Dredd is een figuur die op z'n eigen handelt naar eigen goeddunken en voor politieman, rechter en beul speelt
Een premiejager jaagt op mensen die door politie of staat gezocht worden

Universalia
10 november 2018, 23:24
... best grappig hoe gij zaken verweeft
Judge Dredd is een figuur die op z'n eigen handelt naar eigen goeddunken en voor politieman, rechter en beul speelt
Een premiejager jaagt op mensen die door politie of staat gezocht worden

Misschien zat ik wel te balkenbreien.

:-D:-D