PDA

View Full Version : Hoe wordt de populariteit van Franse presidenten gemeten?


XenApp
7 december 2018, 02:02
Misschien in het aantal ordediensten dat opgeroepen wordt om de president te beschermen tegen het plebs?
Marcron zet een score neer van 89.000.

Is er ooit een president dat het met minder moest doen?

Boduo
7 december 2018, 16:46
Misschien in het aantal ordediensten dat opgeroepen wordt om de president te beschermen tegen het plebs?
Marcron zet een score neer van 89.000.

Is er ooit een president dat het met minder moest doen?

Morgen zullen de Gele Hesjes betogen tegen Macron: hij schafte de vermogensbelasting af. Dit is een belasting op de GROTE vermogens. Dat kost de Franse fiscus +/- 4.000.000.000 €.
Hij wil dat terug incasseren door allerlei taxen en (verborgen) belastingen te verhogen.
Resultaat ? Onder de Hesjes mengen zich de "casseurs" waarvoor 89.000 politiemensen opgetrommeld worden. (Heel wat politiemannen sympathiseren eigenlijk met de Gele Hesjes).
Ons moeder zegde altijd: wie wind zaait, zal storm oogsten.

Libro
7 december 2018, 23:51
Wat is het verschil tussen Macron en een fles Bailey's? Geen: ze zitten allebei aan 17%.

Libro
7 december 2018, 23:52
Morgen zullen de Gele Hesjes betogen tegen Macron: hij schafte de vermogensbelasting af. Dit is een belasting op de GROTE vermogens. Dat kost de Franse fiscus +/- 4.000.000.000 €.
Hij wil dat terug incasseren door allerlei taxen en (verborgen) belastingen te verhogen.
Resultaat ? Onder de Hesjes mengen zich de "casseurs" waarvoor 89.000 politiemensen opgetrommeld worden. (Heel wat politiemannen sympathiseren eigenlijk met de Gele Hesjes).
Ons moeder zegde altijd: wie wind zaait, zal storm oogsten.

Er gaan zelfs geruchten over een staatsgreep (maar dat lijkt mij eerder een verzinsel van aluhoedjes).

Xenophon
7 december 2018, 23:54
Er broeit een storm boven Europa, als dat maar goed komt.

kojak
7 december 2018, 23:56
Hoe wordt de populariteit van Franse presidenten gemeten?

https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/1/0/0/4/9200000024544001.jpg

kojak
7 december 2018, 23:57
Er broeit een storm boven Europa, als dat maar goed komt.

Ja wat wil je.
Met de opwarming van de aarde was dat te verwachten hé. ;)

kelt
8 december 2018, 11:52
Hoe groter de import ( uit China bvb) van gele vestjes,hoe onpopulairder de zittende President.

Keiharde economische parameters mijn beste. ;-)

Universalia
8 december 2018, 12:05
Met een ellemaat uit de 19 de eeuw misschien?

https://haffmansantiek.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/i/m/imgp0499_2_2.jpg

Bovenstaande was van de hand van mijn alter ego die Sarcasmus.

Universalia
8 december 2018, 12:06
Wat is het verschil tussen Macron en een fles Bailey's? Geen: ze zitten allebei aan 17%.

Ik denk dat de meeste mensen dan toch voor de fles Baileys zouden kiezen. https://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/eten-en-drinken/animaatjes-eten-en-drinken-83796.gif

Anna List
8 december 2018, 12:15
Er broeit een storm boven Europa, als dat maar goed komt.

:cheer: slaagt den boel kort en klein! :cheer:

kelt
8 december 2018, 17:43
Ook de omzet van bedrijven die straatmeubilair en straat- en gevelbekledings materialen en glas leveren kan een (omgekeerd evenredige-) indicator zijn voor de populariteit van een president.

Libro
8 december 2018, 17:54
Ook de omzet van bedrijven die straatmeubilair en straat- en gevelbekledings materialen en glas leveren kan een (omgekeerd evenredige-) indicator zijn voor de populariteit van een president.

Welke snul zei ook al weer dat betogingen goed zijn voor de economie, omdat die goed waren voor de omzet van o.a. glazenmakers?

Universalia
8 december 2018, 19:50
Er broeit een storm boven Europa, als dat maar goed komt.

Ik denk dat het een 'straalstroom' is. :|