PDA

View Full Version : Dovy keukens


Duupje
18 december 2018, 08:57
Ja ik kan af en toe eens iets serieus vragen.
Iemand ervaringen mee? Heb geen zin om mij int zak te laten zetten, ze profiteren al genoeg van alleenstaande vrouwen. Heb er al twee laten komen voor tekening/offerte voor aanpassingen. 2ou ik Dovy ook eens opbellen? Of tips waar ik op moet letten?

Anna List
18 december 2018, 08:59
Ja ik kan af en toe eens iets serieus vragen.
Iemand ervaringen mee? Heb geen zin om mij int zak te laten zetten, ze profiteren al genoeg van alleenstaande vrouwen. Heb er al twee laten komen voor tekening/offerte voor aanpassingen. 2ou ik Dovy ook eens opbellen? Of tips waar ik op moet letten?

dat hangt ervan af, ga je dikwijls in je schuiven staan? :-P

Duupje
18 december 2018, 08:59
dat hangt ervan af, ga je dikwijls in je schuiven staan? :-P

Denk dat ik dat wél zou doen moest ik dat kunnen! :D

Anna List
18 december 2018, 09:01
Denk dat ik dat wél zou doen moest ik dat kunnen! :D

waarom kijk je niet eens bij IKEA? (alleen opletten dat je t duurste beslag daar neemt, dat is sowieso wat de prijs van je keuken bepaalt...samen met de toestellen natuurlijk)

Universalia
18 december 2018, 09:04
dat hangt ervan af, ga je dikwijls in je schuiven staan? :-P

Is dat geen reclame voor andere keukens die twee jongetjes die in een schuif staan? :?

Dovy (https://www.youtube.com/watch?v=SEhV04aJIdk)

In de buurt hier heeft iemand een Dovy keuken laten plaatsen en de vrachtwagen waar die met kwamen was een serieuze camion hoor.

Knappe keuken ook wel.

Ik heb daar geen centjes voor dus hou ik het op een kampvuurtje. :-D

Duupje
18 december 2018, 09:10
waarom kijk je niet eens bij IKEA? (alleen opletten dat je t duurste beslag daar neemt, dat is sowieso wat de prijs van je keuken bepaalt...samen met de toestellen natuurlijk)

Omdat ze aangepast en dus op maat gemaakt moet worden.
En vermits ik eigenlijk geen grote keuken heb, wordt dat een fameuze uitdaging.
Die ene die hier is geweest is een firma uit holland, de andere een lokale schrijnwerker (lokale economie wat steunen). Dacht nu nog eventueel een grotere, bekende firma eens te laten komen maar eerlijk, geen idee waar te beginnen!

Duupje
18 december 2018, 09:11
Is dat geen reclame voor andere keukens die twee jongetjes die in een schuif staan? :?

Dovy (https://www.youtube.com/watch?v=SEhV04aJIdk)

In de buurt hier heeft iemand een Dovy keuken laten plaatsen en de vrachtwagen waar die met kwamen was een serieuze camion hoor.

Knappe keuken ook wel.

Ik heb daar geen centjes voor dus hou ik het op een kampvuurtje. :-D

Ik ben ook niet rijk. Ik heb alleen geen andere keuze meer.
En ik zie er ook tegenop eigenlijk. Volgende maand breken ze mijn badkamer uit en plaatsen ze een nieuwe aangepaste. En als die rotzooi dan opgekuist is, mogen ze aan de keuken beginnen. Pfff.

Pandareus
18 december 2018, 09:40
Ik ben ook niet rijk. Ik heb alleen geen andere keuze meer.
En ik zie er ook tegenop eigenlijk. Volgende maand breken ze mijn badkamer uit en plaatsen ze een nieuwe aangepaste. En als die rotzooi dan opgekuist is, mogen ze aan de keuken beginnen. Pfff.

Ik heb goede ervaring gehad met een lokale schrijnwerker, eenmanszaak. Die maken alles zelf, maatwerk is geen probleem en hij heeft gewerkt op een plan dat mijn madam uittekende. Als het echt voor maatwerk is, lijkt een 'groot' bedrijf mij niet de beste keuze. Die hun sterkste punt is namelijk standaard keukens, en de variaties drijven de kost meestal op. Lokale ambachtsman rekent ook geen transportkost, en als er achteraf een klein mankement is staan ze er zeer snel om dat op te lossen.
Ook financieel viel het goed mee : een relatief laag voorschot, en hij heeft ons 2 keer uitgenodigd naar het atelier om de vooruitgang te bekijken aan de casco vooraleer hij nog tussentijdse facturen bezorgde.
Als ik je een tip mag geven : spreek met je leverancier om ladegeleiders van het merk Blum te gebruiken. Dat zijn de beste.

Duupje
18 december 2018, 09:49
Ik heb goede ervaring gehad met een lokale schrijnwerker, eenmanszaak. Die maken alles zelf, maatwerk is geen probleem en hij heeft gewerkt op een plan dat mijn madam uittekende. Als het echt voor maatwerk is, lijkt een 'groot' bedrijf mij niet de beste keuze. Die hun sterkste punt is namelijk standaard keukens, en de variaties drijven de kost meestal op. Lokale ambachtsman rekent ook geen transportkost, en als er achteraf een klein mankement is staan ze er zeer snel om dat op te lossen.
Ook financieel viel het goed mee : een relatief laag voorschot, en hij heeft ons 2 keer uitgenodigd naar het atelier om de vooruitgang te bekijken aan de casco vooraleer hij nog tussentijdse facturen bezorgde.
Als ik je een tip mag geven : spreek met je leverancier om ladegeleiders van het merk Blum te gebruiken. Dat zijn de beste.

Bedankt voor de tip, morgen komen ze allebei langs met hun tekeningen en ik ga daar zeker naar vragen! Al gaan ze waarschijnlijk niet met lades werken. Wel een soort van treksysteem om de kasten die omhoog hangen naar beneden te kunnen trekken. Misschien dat dat systeem dan ook van dat merk kan bestaan. Voor mij is nu vooral het functionele van belang niet het esthetische.
Ik had tot hiertoe vooral een voorkeur voor de lokale zelfstandige, veel vriendelijker en kreeg het gevoel dat hij vooral begreep waar ik naartoe ging. Was ook hij die niet meteen polste of ik wil geld had. Die grote Hollandse firma wilde al direct $$$ zien rollen. :lol:

Anna List
18 december 2018, 09:50
Omdat ze aangepast en dus op maat gemaakt moet worden.
En vermits ik eigenlijk geen grote keuken heb, wordt dat een fameuze uitdaging.
Die ene die hier is geweest is een firma uit holland, de andere een lokale schrijnwerker (lokale economie wat steunen). Dacht nu nog eventueel een grotere, bekende firma eens te laten komen maar eerlijk, geen idee waar te beginnen!

echt maatwerk vind je mss bij een lokale schrijnwerker, en dan nog, de meesten zitten gewoon gebonden aan standaard kastmaten hoor, ook Dovy dus daarin zit geen verschil met IKEA.

Anna List
18 december 2018, 09:51
Bedankt voor de tip, morgen komen ze allebei langs met hun tekeningen en ik ga daar zeker naar vragen! Al gaan ze waarschijnlijk niet met lades werken. Wel een soort van treksysteem om de kasten die omhoog hangen naar beneden te kunnen trekken. Misschien dat dat systeem dan ook van dat merk kan bestaan. Voor mij is nu vooral het functionele van belang niet het esthetische.
Ik had tot hiertoe vooral een voorkeur voor de lokale zelfstandige, veel vriendelijker en kreeg het gevoel dat hij vooral begreep waar ik naartoe ging. Was ook hij die niet meteen polste of ik wil geld had. Die grote Hollandse firma wilde al direct $$$ zien rollen. :lol:

vooral eens vragen of zij geen referentie hebben waar je eens kan gaan kijken/mee praten ... als je zelf niemand kent die al met hen gewerkt heeft.

Skobelev
18 december 2018, 09:52
Voor 1 keer moet ik Panda bijtreden. Zoek een lokale schrijnwerker en laat die man alles zelf maken zoals jij het wenst. Het werkblad kan je bij Brachot-Hermant laten maken.

IJsboer
18 december 2018, 12:44
Ja ik kan af en toe eens iets serieus vragen.
Iemand ervaringen mee? Heb geen zin om mij int zak te laten zetten, ze profiteren al genoeg van alleenstaande vrouwen. Heb er al twee laten komen voor tekening/offerte voor aanpassingen. 2ou ik Dovy ook eens opbellen? Of tips waar ik op moet letten?

Als je graag heel veel betaalt voor een keuken, lijkt Dovy een goed plan. Vooral zijn leugen dat laminaat beter is wordt gemakkelijk klakkeloos aangenomen.

Duupje
18 december 2018, 12:58
Als je graag heel veel betaalt voor een keuken, lijkt Dovy een goed plan. Vooral zijn leugen dat laminaat beter is wordt gemakkelijk klakkeloos aangenomen.

Ja kga het achterwege laten en bij de lokale zelfstandigen wel ne goeie uitzoeken! :)

maddox
18 december 2018, 13:06
Als je budgetgebonden bent, Ikea geeft waar voor het geld. Maar let wel op het typetje dat je dan aankoopt.

Kwa planning werkt de Ikea software prima, je moet alleen zeker zijn van de maten van het lokaal en de plaatsing van de afvoeren/waterpunten/stopkontakten. (en ook plaatsing is een optie, als je laat plaatsen kost zo'n Ikea keuken niet veel meer als je dat zelf doet, het verschil zit in de BTW, 6% tegenover 21%)

Als je echt maatwerk kan betalen, dan zou ik samenwerken met een lokale "echte" schrijwerker, en zelf veel doen kwa het bedenken van unieke oplossingen.

Anna List
18 december 2018, 13:08
Als je budgetgebonden bent, Ikea geeft waar voor het geld. Maar let wel op het typetje dat je dan aankoopt.

Kwa planning werkt de Ikea software prima, je moet alleen zeker zijn van de maten van het lokaal en de plaatsing van de afvoeren/waterpunten/stopkontakten. (en ook plaatsing is een optie, als je laat plaatsen kost zo'n Ikea keuken niet veel meer als je dat zelf doet, het verschil zit in de BTW, 6% tegenover 21%)

Als je echt maatwerk kan betalen, dan zou ik samenwerken met een lokale "echte" schrijwerker, en zelf veel doen kwa het bedenken van unieke oplossingen.

prijs kwaliteit denk ik dat je t best zit bij IKEA en daar de meest kwalitatieve kiest.

Dadeemelee
18 december 2018, 13:32
waarom kijk je niet eens bij IKEA? (alleen opletten dat je t duurste beslag daar neemt, dat is sowieso wat de prijs van je keuken bepaalt...samen met de toestellen natuurlijk)

Onlangs zo een keuken in mekaar gezet. Dat is goeie kwaliteit voor een tiende van de prijs die je bij Dovy en consoorten betaalt.

Pandareus
18 december 2018, 13:33
Als je graag heel veel betaalt voor een keuken, lijkt Dovy een goed plan. Vooral zijn leugen dat laminaat beter is wordt gemakkelijk klakkeloos aangenomen.

Een andere kloterij waar hij ook veel mensen mee liggen heeft is dat zijn fronten van 2,4 cm dik 'veel sterker' zijn dan diegene van andere fabrikanten. Dat is echt de burger die niks van techniek kent bullshit wijsmaken.

Pandareus
18 december 2018, 13:34
Ja kga het achterwege laten en bij de lokale zelfstandigen wel ne goeie uitzoeken! :)

:thumbsup:

Pandareus
18 december 2018, 13:41
prijs kwaliteit denk ik dat je t best zit bij IKEA en daar de meest kwalitatieve kiest.

Ik heb dat gedaan voor een huis in verhuring : oude 'keuken' van 1975 volledig uitgebroken, en een Ikea keuken van de beste serie, en idd : goed opletten dat je het beste beslag kiest. Kwaliteit is echt niet slecht. Het enige wat eigenlijk zwakjes is en blijft bij Ikea is het werkblad. Zelfs hun beste kwaliteit benadert nog niet in de verste verte hetgeen wat je bij een degelijk bedrijf kunt kopen. Maar wel tegen een ander prijskaartje natuurlijk.

Mijn gedacht : als het voor bij je thuis is en je moet kiezen tussen rommel van 1.000 euro en een werkblad in arduin van 3.000 euro waar je je leven lang van kunt plezier van hebben twijfel dan niet.

Voor een (ver)huurhuis ligt de zaak anders. Daar spelen andere criteria.

Pandareus
18 december 2018, 13:43
Onlangs zo een keuken in mekaar gezet. Dat is goeie kwaliteit voor een tiende van de prijs die je bij Dovy en consoorten betaalt.

Een tiende is wellicht wat overdreven ;-) Maar wat Dovy vraagt voor gestandaardiseerde industriële productie is gewoon belachelijk.

Dadeemelee
18 december 2018, 13:50
Een tiende is wellicht wat overdreven ;-) Maar wat Dovy vraagt voor gestandaardiseerde industriële productie is gewoon belachelijk.

Het was een set van iets meer dan 2 meter met gootsteen en kraan met met massief eiken werkblad. Kost iets minder dan 900 Euro. Daar komt geen enkele installateur voor af.

Probleem is wel als je ook de muren met tegels wil doen. Daar begin ik zelf niet aan.

Anna List
18 december 2018, 13:57
Het was een set van iets meer dan 2 meter met gootsteen en kraan met met massief eiken werkblad. Kost iets minder dan 900 Euro. Daar komt geen enkele installateur voor af.

Probleem is wel als je ook de muren met tegels wil doen. Daar begin ik zelf niet aan.

als je muren wat meevallen, is daar nochtans niet veel aan. al heb ik nu bij mij een (melk)glas laten zetten.

Duupje
18 december 2018, 15:04
'k Ga morgen zien wat ze me voorstellen. Dan kan ik daarop verder bouwen en aanpassen gelijk ik het wil. 't Zal niet simpel zijn, onderrijdbare gootsteen, uittrekbaar werkblad, kasten die naar beneden kunnen getrokken worden waarschijnlijk. En dat allemaal op een kleine plek.
Zucht, ik zie dat nu al niet meer zitten en ze zijn nog niet eens begonnen.
Het zal geen arduinen werkblad worden in elk geval, dat krijg ik nooit uitgetrokken. :lol: 'k Zit daar dan schoon met een werkblad dat ik niet zou kunnen gebruiken.
Echt, ik hou mijn hart nu al vast voor volgende maand die badkamer. Inloopdouche plaatsen, onderrijdbare wastafels, enz... en eerst al dat afbraakwerk, ZUCHT! :-(

Demper
18 december 2018, 16:12
'k Ga morgen zien wat ze me voorstellen. Dan kan ik daarop verder bouwen en aanpassen gelijk ik het wil. 't Zal niet simpel zijn, onderrijdbare gootsteen, uittrekbaar werkblad, kasten die naar beneden kunnen getrokken worden waarschijnlijk. En dat allemaal op een kleine plek.
Zucht, ik zie dat nu al niet meer zitten en ze zijn nog niet eens begonnen.
Het zal geen arduinen werkblad worden in elk geval, dat krijg ik nooit uitgetrokken. :lol: 'k Zit daar dan schoon met een werkblad dat ik niet zou kunnen gebruiken.
Echt, ik hou mijn hart nu al vast voor volgende maand die badkamer. Inloopdouche plaatsen, onderrijdbare wastafels, enz... en eerst al dat afbraakwerk, ZUCHT! :-(

Zaag zo niet.

Pandareus
18 december 2018, 17:03
'k Ga morgen zien wat ze me voorstellen. Dan kan ik daarop verder bouwen en aanpassen gelijk ik het wil. 't Zal niet simpel zijn, onderrijdbare gootsteen, uittrekbaar werkblad, kasten die naar beneden kunnen getrokken worden waarschijnlijk. En dat allemaal op een kleine plek.
Zucht, ik zie dat nu al niet meer zitten en ze zijn nog niet eens begonnen.
Het zal geen arduinen werkblad worden in elk geval, dat krijg ik nooit uitgetrokken. :lol: 'k Zit daar dan schoon met een werkblad dat ik niet zou kunnen gebruiken.
Echt, ik hou mijn hart nu al vast voor volgende maand die badkamer. Inloopdouche plaatsen, onderrijdbare wastafels, enz... en eerst al dat afbraakwerk, ZUCHT! :-(

Arduin is inderdaad veeel te zwaar om met een verplaatsbaar werkblad te werken. Ik zou eens kijken naar Corian. Kunststof, zeer maatvast, kan goed tegen zuren (in tegenstelling tot arduin...) en ze kunnen dat in elke gewenste vorm frezen.

Skobelev
18 december 2018, 17:28
Een andere kloterij waar hij ook veel mensen mee liggen heeft is dat zijn fronten van 2,4 cm dik 'veel sterker' zijn dan diegene van andere fabrikanten. Dat is echt de burger die niks van techniek kent bullshit wijsmaken.

Met "frontlaminaat" of is het "strontlaminaat"?

Mambo
18 december 2018, 17:52
'k Ga morgen zien wat ze me voorstellen. Dan kan ik daarop verder bouwen en aanpassen gelijk ik het wil. 't Zal niet simpel zijn, onderrijdbare gootsteen, uittrekbaar werkblad, kasten die naar beneden kunnen getrokken worden waarschijnlijk. En dat allemaal op een kleine plek.
Zucht, ik zie dat nu al niet meer zitten en ze zijn nog niet eens begonnen.
Het zal geen arduinen werkblad worden in elk geval, dat krijg ik nooit uitgetrokken. :lol: 'k Zit daar dan schoon met een werkblad dat ik niet zou kunnen gebruiken.
Echt, ik hou mijn hart nu al vast voor volgende maand die badkamer. Inloopdouche plaatsen, onderrijdbare wastafels, enz... en eerst al dat afbraakwerk, ZUCHT! :-(

Och dat valt wel mee.
Ga een paar weken op reis terwijl ze werken

Eduard Khil
18 december 2018, 18:49
Een tiende is wellicht wat overdreven ;-) Maar wat Dovy vraagt voor gestandaardiseerde industriële productie is gewoon belachelijk.

Hahaha! Den Donald is dan ook een goeie ondernemende west-vlaming! Geld geld geld geld geld!

Demper
18 december 2018, 23:22
Hahaha! Den Donald is dan ook een goeie ondernemende west-vlaming! Geld geld geld geld geld!

Donald de muilentrekker is een echte West-Vlomse dief en zakkenvuller.

Eduard Khil
19 december 2018, 17:19
Donald de muilentrekker is een echte West-Vlomse dief en zakkenvuller.

haha! Stinkend rijk geworden op de kap van domme niet-westvlamingen! hahahaha! Geld geld geld geld geld!

Duupje
19 december 2018, 20:17
Ze is besteld.
Nu wachten tot ze gemaakt en geplaatst wordt.
En niet via Dovy.

:cheer: nieuwe keuken :cheer:

Xenophon
19 december 2018, 20:21
Met "frontlaminaat" of is het "strontlaminaat"?

Voor een geel scherpe prijs.

Dadeemelee
19 december 2018, 20:29
Voor een geel scherpe prijs.

Wij pluimen uw kieken :lol:

Eduard Khil
19 december 2018, 20:44
Voor een geel scherpe prijs.

gele hesjes? Hele gesjes? Hele hesjes? Gele Gesjes?

Eduard Khil
19 december 2018, 20:45
https://derijkstebelgen.be/nieuws/de-rijkste-belgen-zijn-west-vlamingen


hahaha! Domme andere provincies in het zak zetten! Daar zijn we goed in! :lol:

geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!

Henri1
19 december 2018, 20:47
Ja ik kan af en toe eens iets serieus vragen.
Iemand ervaringen mee? Heb geen zin om mij int zak te laten zetten, ze profiteren al genoeg van alleenstaande vrouwen. Heb er al twee laten komen voor tekening/offerte voor aanpassingen. 2ou ik Dovy ook eens opbellen? Of tips waar ik op moet letten?

Staat er hier iets in de aanbieding ?

Henri1
19 december 2018, 20:48
Omdat ze aangepast en dus op maat gemaakt moet worden.
En vermits ik eigenlijk geen grote keuken heb, wordt dat een fameuze uitdaging.
Die ene die hier is geweest is een firma uit holland, de andere een lokale schrijnwerker (lokale economie wat steunen). Dacht nu nog eventueel een grotere, bekende firma eens te laten komen maar eerlijk, geen idee waar te beginnen!

Een Hollandse firma ?

Guinevere
19 december 2018, 21:28
IKEA keukens, badkamers, eetkamers, salons, slaapkamers,...

You name it, this multinational has it.

Ik zou de werken ook wel, mss zelfs in het zwart, door vreemdelingen laten doen. Scheelt een pak in de pocket.

Oeps, te laat precies.

Duupje
19 december 2018, 21:34
Een Hollandse firma ?

Jep Pronkergo, ze hebben vree veel ervaring met keukens op maat voor mensen met beperkingen.

Demper
19 december 2018, 22:00
https://derijkstebelgen.be/nieuws/de-rijkste-belgen-zijn-west-vlamingen


hahaha! Domme andere provincies in het zak zetten! Daar zijn we goed in! :lol:

geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!geld geld geld geld geld geld geld!

Trolololo!

Skobelev
20 december 2018, 07:13
Wij pluimen u, kieken :lol:

FIFY

Anna List
20 december 2018, 07:46
Jep Pronkergo, ze hebben vree veel ervaring met keukens op maat voor mensen met beperkingen.

https://keukenbrochuresaanvragen.nl/ervaringen-pronk-ergo-keukens/

Rahowa
20 december 2018, 19:31
8 jaar geleden heb ik in onze vorige woning er eentje laten zetten,we woonden toen ook op amper 1 km van de DOVY-fabriek.Eigenlijk kan ik er alleen maar lof over hebben,qua prijs-kwaliteit is DOVY niet te overtreffen.Verleden jaar zijn we verhuisd ,sleutel op de deur,en als er iets is waar ik spijt van heb dan is het dat er geen keuken van DOVY zit in mijn woning.De prijs van mijn huidige keuken is een pak hoger dan mijn vorige,maar de kwaliteit een stuk minder.

Rahowa
20 december 2018, 19:35
https://derijkstebelgen.be/nieuws/de-rijkste-belgen-zijn-west-vlamingen


hahaha! Domme andere provincies in het zak zetten! Daar zijn we goed in! :lol:
!

Volgens mij zitten daar veel Brusselaars bij die in Knokke zijn aangespoeld.

reservespeler
21 december 2018, 07:48
Ik heb goede ervaring gehad met een lokale schrijnwerker, eenmanszaak. Die maken alles zelf, maatwerk is geen probleem en hij heeft gewerkt op een plan dat mijn madam uittekende. Als het echt voor maatwerk is, lijkt een 'groot' bedrijf mij niet de beste keuze. Die hun sterkste punt is namelijk standaard keukens, en de variaties drijven de kost meestal op. Lokale ambachtsman rekent ook geen transportkost, en als er achteraf een klein mankement is staan ze er zeer snel om dat op te lossen.
Ook financieel viel het goed mee : een relatief laag voorschot, en hij heeft ons 2 keer uitgenodigd naar het atelier om de vooruitgang te bekijken aan de casco vooraleer hij nog tussentijdse facturen bezorgde.
Als ik je een tip mag geven : spreek met je leverancier om ladegeleiders van het merk Blum te gebruiken. Dat zijn de beste.

Standaard keukenbouwers werken met kasten opgaand met 5 centimeter. Aan de zijkanten plaatsen ze dan passtukken, zoals iedere keukenbouwer dat doet. Dit wordt gedaan om eventuele onhaaksheden van de muren op te vangen.

Wij maken soms gebruik van zo'n grote keukenbouwers (in bedrijven waar wij aanpassingen doen), meestal goed vakwerk.

Dit is dus geen criterium om te kiezen voor een grote of een kleine.

Soms maken wij die ook zelf, we maken een ruwe schets, gaan daarmee naar een zagerij, zij ontwerpen dan de kasten en wij moeten ze gewoon in elkaar schroeven (Ikea systeem, maar dan veel goedkoper).

Volgens mij is het enige criterium de kwaliteit, volgens vrienden moet je daarvoor niet bij Dovy zijn!

reservespeler
21 december 2018, 07:51
Ik heb goede ervaring gehad met een lokale schrijnwerker, eenmanszaak. Die maken alles zelf, maatwerk is geen probleem en hij heeft gewerkt op een plan dat mijn madam uittekende. Als het echt voor maatwerk is, lijkt een 'groot' bedrijf mij niet de beste keuze. Die hun sterkste punt is namelijk standaard keukens, en de variaties drijven de kost meestal op. Lokale ambachtsman rekent ook geen transportkost, en als er achteraf een klein mankement is staan ze er zeer snel om dat op te lossen.
Ook financieel viel het goed mee : een relatief laag voorschot, en hij heeft ons 2 keer uitgenodigd naar het atelier om de vooruitgang te bekijken aan de casco vooraleer hij nog tussentijdse facturen bezorgde.
Als ik je een tip mag geven : spreek met je leverancier om ladegeleiders van het merk Blum te gebruiken. Dat zijn de beste.

Blum is peperduur (in vergelijking met andere mogelijkheden) maar gewoon topkwaliteit. Wij plaatsen (of laten die plaatsen) in burelen en professionele keukens. meer dan 20 jaar ervaring mee. Nooit problemen en ze leveren maatwerk!

jogo
23 december 2018, 22:45
https://www.youtube.com/watch?v=RAzo6rFW724