PDA

View Full Version : The welcome back thread.


Dadeemelee
22 december 2018, 23:33
Sxx verdient het uiteraard.

Maar er zijn er meer denk ik.

Pun intended uiteraard.

Anna List
22 december 2018, 23:51
Wie is Sxx mss?

Dadeemelee
22 december 2018, 23:53
Wie is Sxx mss?

You infidel ;-)

Welcome!

Guinevere
23 december 2018, 00:07
Wie is Sxx mss?

Sox.

Wapper
23 december 2018, 00:32
Welcome back forumkoning Eno II!

kojak
23 december 2018, 00:40
Welcome back forumkoning Eno II!

https://img.purch.com/w/660/aHR0cDovL3d3dy5saXZlc2NpZW5jZS5jb20vaW1hZ2VzL2kvMD AwLzAzNi8yODAvb3JpZ2luYWwvaGVhcnRfYXR0YWNrLmpwZw==

Anna List
23 december 2018, 01:16
Sox.

Sokken?

Pandareus
23 december 2018, 07:19
Welcome back forumkoning Eno II!


8O


https://media.giphy.com/media/NUZ5OqHdbknHa/giphy.gif

Hoomer
23 december 2018, 08:25
Welcome back forumkoning Eno II!

Er waren eens drie zelfbenoemde forumkoninginnen en hun forumnar, de aanvang van "une belle romance". Door het manipulatieve gedrag van de nar gingen de zelfbenoemde koninginnen in vrijwillige ballingschap, nee ze werden niet verdreven uit hun koninkrijk ze werden gelokt naar de duisteren koude leefwereld van de nar. Eenmaal de koninginnen in zijn macht ging de hofnar zich ontpoppen tot een ware despoot die geen tegenspraak meer dulde. Sidderend en bevend van de angst probeerden de drie koninginnen de hulp in te roepen van enkele bekende witte forumridders, maar helaas hadden deze geen tijd om de drie misleide dames te gaan redden, Duupje en SDX waren immers terug opgedaagd in de veilige warme armen van het koninkrijk der letteren, Duupje en SDW werden met overdonderende meerderheid en eenparigheid der stemmen verkozen tot die nieuwe forumqueens.
In de duistere spellonken van het WWW klonk geween en tandengeknars, de revolutie die de forumnar wilde teweeg brengen had zich tegen hem en zijn volgelingen gekeerd..

Alle figuren in deze zijn fictief, eventuele gelijkenissen zijn puur toevallig.

NieuwNoors
23 december 2018, 14:12
Er waren eens drie zelfbenoemde forumkoninginnen en hun forumnar, de aanvang van "une belle romance". Door het manipulatieve gedrag van de nar gingen de zelfbenoemde koninginnen in vrijwillige ballingschap, nee ze werden niet verdreven uit hun koninkrijk ze werden gelokt naar de duisteren koude leefwereld van de nar. Eenmaal de koninginnen in zijn macht ging de hofnar zich ontpoppen tot een ware despoot die geen tegenspraak meer dulde. Sidderend en bevend van de angst probeerden de drie koninginnen de hulp in te roepen van enkele bekende witte forumridders, maar helaas hadden deze geen tijd om de drie misleide dames te gaan redden, Duupje en SDX waren immers terug opgedaagd in de veilige warme armen van het koninkrijk der letteren, Duupje en SDW werden met overdonderende meerderheid en eenparigheid der stemmen verkozen tot die nieuwe forumqueens.
In de duistere spellonken van het WWW klonk geween en tandengeknars, de revolutie die de forumnar wilde teweeg brengen had zich tegen hem en zijn volgelingen gekeerd..

Alle figuren in deze zijn fictief, eventuele gelijkenissen zijn puur toevallig.
Ik hoorde gisteren een verhaal. Het ging als volgt:
Er was eens een vrouwenhater. Hij kon het niet verkroppen dat er enkele dames VERKOZEN werden tot queen op een forum. Deze dames waren helemaal niet zelfbenoemd, ze werden door anderen verkozen dus.
De vrouwenhater kon dit niet verkroppen en kon het niet laten om de dames te bashen, te kleineren en uit te schelden en dit al jaren lang. Alleen mannen mochten zich registreren op dat forum volgens de vrouwenhater. Enige tijd geleden werd de vrouwenhater op de vingers getikt door moderatie. Hater kreeg een waarschuwing, waarop hater op dat forum komen janken is zoals een klein kind. Hij bleitte!! In de duistere spelonken klonk het geween en gebleit van die vrouwenhater.

Alle figuren in deze post zijn fictief natuurlijk. Eventuele gelijkenissen
zijn puur toevallig.

Jay-P.
23 december 2018, 14:14
Ik hoorde gisteren een verhaal. Het ging als volgt:
Er was eens een vrouwenhater. Hij kon het niet verkroppen dat er enkele dames VERKOZEN werden tot queen op een forum. Deze dames waren helemaal niet zelfbenoemd, ze werden door anderen verkozen dus.
De vrouwenhater kon dit niet verkroppen en kon het niet laten om de dames te bashen, te kleineren en uit te schelden en dit al jaren lang. Alleen mannen mochten zich registreren op dat forum volgens de vrouwenhater. Enige tijd geleden werd de vrouwenhater op de vingers getikt door moderatie. Hater kreeg een waarschuwing, waarop hater op dat forum komen janken is zoals een klein kind. Hij bleitte!! In de duistere spelonken klonk het geween en gebleit van die vrouwenhater.

Alle figuren in deze post zijn fictief natuurlijk. Eventuele gelijkenissen
zijn puur toevallig.Leegebiest!

Anna List
23 december 2018, 14:21
Welcome back, Jack!

Hoomer
23 december 2018, 14:23
Ik hoorde gisteren een verhaal. Het ging als volgt:
Er was eens een vrouwenhater. Hij kon het niet verkroppen dat er enkele dames VERKOZEN werden tot queen op een forum. Deze dames waren helemaal niet zelfbenoemd, ze werden door anderen verkozen dus.
De vrouwenhater kon dit niet verkroppen en kon het niet laten om de dames te bashen, te kleineren en uit te schelden en dit al jaren lang. Alleen mannen mochten zich registreren op dat forum volgens de vrouwenhater. Enige tijd geleden werd de vrouwenhater op de vingers getikt door moderatie. Hater kreeg een waarschuwing, waarop hater op dat forum komen janken is zoals een klein kind. Hij bleitte!! In de duistere spelonken klonk het geween en gebleit van die vrouwenhater.

Alle figuren in deze post zijn fictief natuurlijk. Eventuele gelijkenissen
zijn puur toevallig.

Schoenmaker blijf bij uw leest, nee verhalen schrijven is u niet gegeven laat uw werk nog niet staan. Om een mooi verhaaltje te schrijven moet men zicht eerst ontdoen van alle vooroordelen, als men haat of liefde koestert moet men deze kunnen opzij zetten, niemand is gediend door haatvolle verhalen. Doe zoals Hoomer en zet jullie hart open voor liefde en de warmte der vriendschap.
Kusjes van uw vriend Hoomer. ;-)

Hoomer
23 december 2018, 14:24
Welcome back, Jack!
Ha ik heb onze weddenschap gewonnen, het heeft me moeite gekost maar ze is er. ;-) lol.

NieuwNoors
23 december 2018, 14:41
Leegebiest!

Neije zenne, ik leeg ni. 'k Em dei histoure gisteren uure vertelle....dômei da'k dad ee gepost em.

NieuwNoors
23 december 2018, 14:43
Schoenmaker blijf bij uw leest, nee verhalen schrijven is u niet gegeven laat uw werk nog niet staan. Om een mooi verhaaltje te schrijven moet men zicht eerst ontdoen van alle vooroordelen, als men haat of liefde koestert moet men deze kunnen opzij zetten, niemand is gediend door haatvolle verhalen. Doe zoals Hoomer en zet jullie hart open voor liefde en de warmte der vriendschap.
Kusjes van uw vriend Hoomer. ;-)

Merci maar nee...........echt ni! Alleen mijnen Albeir mag mij kussen

NieuwNoors
23 december 2018, 14:45
Schoenmaker blijf bij uw leest, nee verhalen schrijven is u niet gegeven laat uw werk nog niet staan. Om een mooi verhaaltje te schrijven moet men zicht eerst ontdoen van alle vooroordelen, als men haat of liefde koestert moet men deze kunnen opzij zetten, niemand is gediend door haatvolle verhalen. Doe zoals Hoomer en zet jullie hart open voor liefde en de warmte der vriendschap.
Kusjes van uw vriend Hoomer. ;-)
......zegt degenen die spelonken met 2 'll'-en schrijft. Maar het is u vergeven Hoomer.

Hoomer
23 december 2018, 15:17
......zegt degenen die spelonken met 2 'll'-en schrijft. Maar het is u vergeven Hoomer.

Ach je kan lezen en begrijpen wat ik bedoel dus het zal wel in orde zijn zekers, ;-) maar in ieder geval welkom terug, en BTW wanneer plannen uw lotgenoten hun terugkeer?

Anna List
23 december 2018, 15:19
Welcome back NN !!!

:hug:

NieuwNoors
23 december 2018, 15:20
Welcome back NN !!!

:hug:

Wat vals!

Anna List
23 december 2018, 15:21
Wat vals!

? Waar slaat dat op?

Hoomer
23 december 2018, 15:33
Wat vals!

Komaan Noorke, onzen Ana List heeft u hier altijd door dik en dun verdedigd, hij heeft zelfs offerandes aangeboden aan de forumgoden voor uw behouden terugkeer. 't Waar he Anna?

PS Dat is meer dan jij voor die goeden ouden Hoomer zou doen denk ik dan. ;-)

Hoomer
23 december 2018, 15:49
Haha welkom terug Marieke blij dat je terug mag posten. Nu ons bemmeke nog. ;-)

Marie van de koster
23 december 2018, 15:59
Ik hoorde gisteren een verhaal. Het ging als volgt:
Er was eens een vrouwenhater. Hij kon het niet verkroppen dat er enkele dames VERKOZEN werden tot queen op een forum. Deze dames waren helemaal niet zelfbenoemd, ze werden door anderen verkozen dus.
De vrouwenhater kon dit niet verkroppen en kon het niet laten om de dames te bashen, te kleineren en uit te schelden en dit al jaren lang. Alleen mannen mochten zich registreren op dat forum volgens de vrouwenhater. Enige tijd geleden werd de vrouwenhater op de vingers getikt door moderatie. Hater kreeg een waarschuwing, waarop hater op dat forum komen janken is zoals een klein kind. Hij bleitte!! In de duistere spelonken klonk het geween en gebleit van die vrouwenhater.

Alle figuren in deze post zijn fictief natuurlijk. Eventuele gelijkenissen
zijn puur toevallig.

:lol:

Marie van de koster
23 december 2018, 16:00
Schoenmaker blijf bij uw leest, nee verhalen schrijven is u niet gegeven laat uw werk nog niet staan. Om een mooi verhaaltje te schrijven moet men zicht eerst ontdoen van alle vooroordelen, als men haat of liefde koestert moet men deze kunnen opzij zetten, niemand is gediend door haatvolle verhalen. Doe zoals Hoomer en zet jullie hart open voor liefde en de warmte der vriendschap.
Kusjes van uw vriend Hoomer. ;-)

Hoomer zonder vooroordelen = contradictio in terminis! :rofl:

Marie van de koster
23 december 2018, 16:02
Haha welkom terug Marieke blij dat je terug mag posten. Nu ons bemmeke nog. ;-)

Ik ben seffens terug weg! En Hoomer mis ik 100 % zeker niet!

Hoomer
23 december 2018, 16:07
Ik ben seffens terug weg! En Hoomer mis ik 100 % zeker niet!

Komaan Marie hebt ge me echt niet een klein beetje gemist? ;-)

NieuwNoors
26 december 2018, 13:24
Onnozel manneke. Ik veronderstel dat u zichzelf heel interessant vindt, da's er dan toch één die er zo over denkt.

Hier nog één die er hetzelfde over denkt!

Xenophon
26 december 2018, 13:30
Arme Hoomer.

NieuwNoors
26 december 2018, 13:38
Ha ik heb onze weddenschap gewonnen, het heeft me moeite gekost maar ze is er. ;-) lol.

Allee, ik ben content voor u dat ge door uw weddenschap een zielig pintje gewonnen hebt. Geniet ervan Hoomer, schol!

Hoomer
26 december 2018, 15:07
Arme Hoomer.

Ik denk echt dat ze me graag zien, je weet wat ze zeggen he. ;-)
Jongens plagen is liefde vragen. 8-)

NieuwNoors
26 december 2018, 15:41
Ik denk echt dat ze me graag zien, je weet wat ze zeggen he. ;-)
Jongens plagen is liefde vragen. 8-)

Voor mij zijn jongens -25 jarigen. Daarna zijn het mannen.
Leef maar voort in uw illusie dat gij ne jongen zijt :rofl:

Marie van de koster
26 december 2018, 16:40
Komaan Marie hebt ge me echt niet een klein beetje gemist? ;-)

Nee ventje, echt niet, geen millimeterke, zelfs geen micrometerke.

Anna List
26 december 2018, 16:43
Vredevolle kerst iedereen!

Hoomer
26 december 2018, 16:53
Vredevolle kerst iedereen!

Voor u en de rest van het forum ook prettige feesten gewenst, en voor die lieve schatten die hun haat tegen den Hoomer niet kunnen verbergen, toch een vreugdevol jaar zonder haat toegewenst. ;-)
Het is tweede kerstdag en ze vliegen er al in. :roll:

NieuwNoors
26 december 2018, 17:26
Nee ventje, echt niet, geen millimeterke, zelfs geen micrometerke.

Hahahaaaaaaaaaa ja, hij denkt dat hij een 'jongen' is....:-D

Dadeemelee
26 december 2018, 23:57
Ik weet eigenlijk niet waar te beginnen.

Zoveel welcome-backers.

Ik vraag subsisies aan. :twisted:

kojak
27 december 2018, 00:06
'tja.... sinds dat we gene round-up meer mogen gebruiken, komen ze allemaal terug hé. :lol:

Elio di Supo
27 december 2018, 06:35
Ik vraag mij af waarom sommigen toch blijven terugkomen als ze het schijt aan iedereen hebben.

Marie van de koster
27 december 2018, 11:51
Ik vraag mij af waarom sommigen toch blijven terugkomen als ze het schijt aan iedereen hebben.

Ik snap niet waarom u in het gezelschap van die sommigen wilt blijven vertoeven :-o Zo 'ne gesoficticeerde mens als u bent! :-)

Elio di Supo
27 december 2018, 11:55
Ik snap niet waarom u in het gezelschap van die sommigen wilt blijven vertoeven :-o Zo 'ne gesoficticeerde mens als u bent! :-)

Om dezelfde reden dat witte paterkes tussen de negerkes vertoefden ;-)

Anna List
27 december 2018, 12:06
Om dezelfde reden dat witte paterkes tussen de negerkes vertoefden ;-)

Puur voor de seks dus.

kojak
27 december 2018, 12:07
Om dezelfde reden dat witte paterkes tussen de negerkes vertoefden ;-)

lol....

Mis-puntjes ?

https://natuurfreak.files.wordpress.com/2012/06/bokrijk-24-mei-2012-2-092.jpg

Hij twijfelt ... :lol:

Die pastoorsmutsen zijn zalig. Ik sta er goed mee ook.
Ik had al een vermoeden dat jij ne pastoor was. https://forums.techhob.be/images/smilies/thinking18.gif

'k zal een kaarske branden voor u, en wie weet kom je dan wel ne keer het nonneke van uw leven tegen. ;)

kojak
27 december 2018, 12:08
Puur voor de seks dus.


Zou hij een oogje hebben op Marie van de koster ? :lol:

Anna List
27 december 2018, 12:09
Zou hij een oogje hebben op Marie van de koster ? :lol:

Hij kan er toch niet over zwijgen, dat is meestal een veeg teken .

Elio di Supo
27 december 2018, 12:10
Puur voor de seks dus.

Die paterkes hadden toen geen internet he.

kojak
27 december 2018, 12:11
't gaat hier nog skoon worden...

Binnen een paar maand loopt dat hier vol mé klein paterkes en nonnekes...

Marie van de koster
27 december 2018, 17:50
Zou hij een oogje hebben op Marie van de koster ? :lol:

8O 8O 8O 8O 8O

Anna List
27 december 2018, 19:21
:cheer: Pol Dolf!! :cheer:

kojak
27 december 2018, 19:32
8O 8O 8O 8O 8O


Zo is 't. .... :lol: ;)