PDA

View Full Version : Coleman (7) gelooft nog steeds in de Kerstman na telefoongesprek met Trump

Universalia
26 december 2018, 08:50
Coleman (7) gelooft nog steeds in de Kerstman na telefoongesprek met Trump. (http://www.standaard.be/cnt/dmf20181226_04062461)

Een zevenjarig meisje in de VS gelooft nog steeds in de Kerstman, ook al sloeg VS-president Donald Trump haar op kerstavond een beetje uit haar lood.

Direct was de media er als de kiekens (met alle respect voor de echte kiekens) bij om Trump weer maar eens een slag in het gezicht te kunnen geven.

Begint beetje zielig te worden al die openlijke aanvallen op The Donald.

De meeste mensen begrijpen die gewoon niet.

Mocht ik daar president zijn, ik zou er mij zelfs niet met bezighouden met die telefoongesprekken, ik beperkte het op een bericht op TV/kranten andere media met de nodige Kerst- en Nieuwjaarswensen, meer moet dat niet zijn. https://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/kerstmis/animaatjes-kerstmis-5478750.gif

kiko
26 december 2018, 17:21
Direct was de media er als de kiekens (met alle respect voor de echte kiekens) bij om Trump weer maar eens een slag in het gezicht te kunnen geven.

Begint beetje zielig te worden al die openlijke aanvallen op The Donald.

De meeste mensen begrijpen die gewoon niet.
Een president die haast elke dag sterke, domme, beledigende, verwarrende of ongefundeerde uitspraken doet, kan zich inderdaad aan veel media-aandacht verwachten.

Blijkbaar vind jij dat onlogisch.

Universalia
26 december 2018, 20:36
Een president die haast elke dag sterke, domme, beledigende, verwarrende of ongefundeerde uitspraken doet, kan zich inderdaad aan veel media-aandacht verwachten.

Laten we niet vergeten dat de media in bepaalde gevallen een gevaarlijk instrument is en zaken in een verkeerd daglicht kunnen stellen.

Soms kan de media mensen ophemelen maar daarnaast kunnen ze ook afgekraakt worden.

Hangt er juist maar van af of de kijker/lezer er aanstoot aan neemt.

The Donald doet wel eens 'rare' uitspraken maar ik denk dat hij even dikwijls verkeerd begrepen wordt. :roll:

Dadeemelee
26 december 2018, 20:39

Hij zit aan 5 leugens of leugenachtige uitspraken per dag.

Bill Clinton was bijna impeached voor eentje. :lol:

kiko
26 december 2018, 21:01
The Donald doet wel eens 'rare' uitspraken
Understatement van de dag.

maar ik denk dat hij even dikwijls verkeerd begrepen wordt.
Dan moet hij maar duidelijker zijn.

Elio di Supo
27 december 2018, 06:57
Hij zit aan 5 leugens of leugenachtige uitspraken per dag.

En nu hij eens een keer de waarheid zegt is het weer niet goed.

Karel Martel B
27 december 2018, 12:10
En nu hij eens een keer de waarheid zegt is het weer niet goed.

https://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=109892&d=1545909334