PDA

View Full Version : Welke straf voor tienerpooiers en loverboys?


Libro
7 januari 2019, 17:28
Zet hun slachtoffers een week op een dieet van asperges, bloemkolen, bonen, spruiten en koolzuurhoudende dranken en organiseer dan een orgie van facesitting en golden showers.

http://www.clipartbest.com/cliparts/acq/oBR/acqoBReRi.jpeg

The Paulus Experience
7 januari 2019, 17:57
Gij altijd met uw verborgen verlangens...

De voorziene gevangenisstraf effectief uitvoeren volstaat

maddox
7 januari 2019, 18:00
Gewoon de steenkoolmijnen of soortgelijk werkamp volstaat hoor.

Een dieet van halal/veganistische/kosjere bonenpap zal de rest van de klus wel klaren zeker?

Vrijheideerst
7 januari 2019, 18:06
Ze naar de ganse discografie laten luisteren van Helmut Lotti.

Het Verzet
7 januari 2019, 18:23
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/4/4b/EscapefromNYposter.jpg/220px-EscapefromNYposter.jpg

Steben
7 januari 2019, 18:24
Hopend dat ze dat NIET leuk vinden? Gevaarlijk.

Zucht
7 januari 2019, 18:46
Nog eens quoten uit een nummertje van een rapper van de ouwe stempel : Grandmaster Flash in "The Message".

Now you're unemployed, all non-void
Walkin' round like you're Pretty Boy Floyd
Turned stick-up kid, but look what you did
Got sent up for a eight-year bid
Now your manhood is took and you're a Maytag
Spend the next two years as a undercover fag
Bein' used and abused to serve like hell
Til one day, you was found hung dead in the cell
It was plain to see that your life was lost
You was cold and your body swung back and forth

Tavek
7 januari 2019, 19:03
tienerpooiers en loverboys ?

Castratie.

Libro
7 januari 2019, 19:11
Ze naar de ganse discografie laten luisteren van Helmut Lotti.

Gooi Laura Lynn, Christoph en Lindsey er ook maar bij.

Libro
7 januari 2019, 19:13
Gij altijd met uw verborgen verlangens...

De voorziene gevangenisstraf effectief uitvoeren volstaat

Vind je dit zelf niet naïef? Tot drie keer toe zijn enkelband afknippen en toch nog thuisarrest krijgen? En dan nog verwachten dat hij een effectieve celstraf krijgt? Het is door de farce die ons gerecht is, dat we nu onze frustratie eens ventileren met het verzinnen van gore straffen. Justitie zou zich best herpakken voor er iemand die straffen effectief gaat toepassen.

Universalia
7 januari 2019, 19:46
tienerpooiers en loverboys ?

Castratie.

Dat lijkt mij inderdaad ook het beste plan. :twisted:

‘Seks is aandacht, en een pak slaag eigenlijk ook’ (http://www.standaard.be/plus/20190107/avond/optimized/1)

Als het er zijn die in ons land niet thuishoren, gelijk huiswaarts sturen.

maddox
7 januari 2019, 19:47
Ze naar de ganse discografie laten luisteren van Helmut Lotti.

Gooi Laura Lynn, Christoph en Lindsey er ook maar bij.

Er zijn grenzen, maar dat, moet ik toegeven, is er los over.

maddox
7 januari 2019, 19:49
tienerpooiers en loverboys ?

Castratie.

Dat gaat die kwispels niet stoppen hoor. Ze gaan het gebrek aan ballen dan gewoon compenseren met brutaler en gewelddadiger gedrag.

Universalia
7 januari 2019, 19:56
Dat gaat die kwispels niet stoppen hoor. Ze gaan het gebrek aan ballen dan gewoon compenseren met brutaler en gewelddadiger gedrag.

Dan wacht de gevangenis.

Cel van 2 op 2, betonplex bed, plasemmer, water & brood en luidsprekers die dag & nacht het geschreeuw van aangevallen mensen luid laten schallen.

In het midden van de cel een ijzeren ketting aan het plafond vastgemaakt met een metalen plaatje met de wijze woorden: 'Help yourself' op ...

Problem solved, case closed of niet? 8O

Ik moet die film 'Papillon' toch nog eens bekijken want :|

Tavek
7 januari 2019, 20:05
Dat gaat die kwispels niet stoppen hoor. Ze gaan het gebrek aan ballen dan gewoon compenseren met brutaler en gewelddadiger gedrag.

Dat denk ik niet. Testosteron is voor een groot deel weggehaald.

Universalia
7 januari 2019, 20:08
Dat denk ik niet. Testosteron is voor een groot deel weggehaald.

:-o

Nieuwe klacht tegen rapper Moreno. (http://www.standaard.be/cnt/dmf20190107_04084473)

maddox
7 januari 2019, 20:25
Dat denk ik niet. Testosteron is voor een groot deel weggehaald.

Laat het ons testen, we hebben al minstens 1 zo'n figuur in de cel zitten.

Demper
7 januari 2019, 22:26
tienerpooiers en loverboys ?

Castratie.

Daar is uw lievelingske Hillary Clinton niet mee akoord.

maddox
7 januari 2019, 22:52
Dan wacht de gevangenis.

Cel van 2 op 2, betonplex bed, plasemmer, water & brood en luidsprekers die dag & nacht het geschreeuw van aangevallen mensen luid laten schallen.

In het midden van de cel een ijzeren ketting aan het plafond vastgemaakt met een metalen plaatje met de wijze woorden: 'Help yourself' op ...

Problem solved, case closed of niet? 8O

Ik moet die film 'Papillon' toch nog eens bekijken want :|

Vervang die ketting door een drukknop. Die drukknop doet niet meer dan bevestigen dat de celbewoner vrijwillig orgaandonor wil worden.

kojak
7 januari 2019, 22:56
Laat ze een week lang, meer is niet nodig, het toilet van Demper kuisen....

Libro
7 januari 2019, 23:05
Dat denk ik niet. Testosteron is voor een groot deel weggehaald.

Oestrogeen opspuiten: misselijkheid, risico op tromboses en borstvorming gegarandeerd.

IJsboer
7 januari 2019, 23:15
Zet hun slachtoffers een week op een dieet van asperges, bloemkolen, bonen, spruiten en koolzuurhoudende dranken en organiseer dan een orgie van facesitting en golden showers.

http://www.clipartbest.com/cliparts/acq/oBR/acqoBReRi.jpeg

Ze zijn heel stout en verdienen een boete van minstens 50 euro

Mvg,
Koen Geens

Libro
7 januari 2019, 23:25
Ze zijn heel stout en verdienen een boete van minstens 50 euro

Mvg,
Koen Geens

:lol:

Vrijheideerst
8 januari 2019, 07:40
Gooi Laura Lynn, Christoph en Lindsey er ook maar bij.

Zo'n sadist had ik in jou nooit gezien eigenlijk. :magniet:

"En hier is je haarstukje". :-D

Skobelev
8 januari 2019, 07:45
Mannen die minderjarigen misbruiken verdienen niets beter dan levenslange dwangarbeid zonder mogelijkheid tot invrijheidstelling.

Anna List
8 januari 2019, 07:46
Gewoon de steenkoolmijnen of soortgelijk werkamp volstaat hoor.

Een dieet van halal/veganistische/kosjere bonenpap zal de rest van de klus wel klaren zeker?

Saoudi Arabië doet dat anders.

zo'n gasten eruit, tezamen met heel hun familie tot in tweede graad.


en SA is voorzitter in de commissie mensenrechten van de VN ... dus slecht kan dat niet zijn.

Universalia
8 januari 2019, 08:29
N-VA: ‘Justitie veel te laks voor tienerpooier’ (http://www.standaard.be/cnt/dmf20190107_04084546)

N-VA’ers roepenen op tot actie nadat de 20-jarige rapper Soufiane Eddyani, populair bij kinderen en tieners, onder vuur kwam te liggen omdat hij een veroordeelde tienerpooier vergoelijkte.

Er komt een centraal meldpunt waar slachtoffers van tienerpooiers telefonisch terecht kunnen. Een Vlaams Parlementslid is blij dat het meldpunt er na lang aandringen eindelijk komt, ‘maar in feite is het hallucinant dat het zo lang heeft geduurd’.

Justitie gaat niet alleen bij deze zaak in de fout maar tevens ook bij vele andere de laatste tijden zo van ...

"Och, het is niets maar niet meer doen hé!!! :roll:"

Het Verzet
8 januari 2019, 08:37
De ophef bij de politici :roll:, en dat terwijl mannen als Votron zelfs gewoon niks krijgen.

Skobelev
8 januari 2019, 08:57
De ophef bij de politici :roll:, en dat terwijl mannen als Votron zelfs gewoon niks krijgen.

Dat maakt het voor u minder erg voor de slachtoffers van de pooiers?

Anna List
8 januari 2019, 08:58
De ophef bij de politici :roll:, en dat terwijl mannen als Votron zelfs gewoon niks krijgen.

zum kotzen die vergelijking en die timing.

Libro
8 januari 2019, 09:04
Zo'n sadist had ik in jou nooit gezien eigenlijk. :magniet:

"En hier is je haarstukje". :-D

Stille waters...

Anna List
8 januari 2019, 09:05
Magistraat mensenhandel: “Ik geloof niet dat tienerpooiers hun leven kunnen beteren”
07-01-19, 19.14u - Ann Van den Broek
Lees later
Magistraat mensenhandel Els Traets voert met het Antwerpse parket al enkele jaren een verbeten strijd tegen tienerpooiers. “Ik zou graag optimistisch zijn, maar ik zie niet hoe iemand met zo’n mensbeeld ooit weer op het rechte pad kan geraken.”

Hebt u een idee hoe groot dat verhaal is? Officieel zijn een zestigtal slachtoffers gekend, maar dat is wellicht niet het volledige plaatje.
“Zeker niet. Zoals steeds in het geval van mensenhandel gaan we uit van een groot dark number. Het aantal slachtoffers is ongetwijfeld veel groter, maar het gaat om erg kwetsbare jonge meisjes die meestal geen positieve ervaringen hebben met politie en/of justitie. Dat maakt hen moeilijk te detecteren.”

Hoe groot is de kans dat zij hun leven nog beteren?

‘Er is geen enkele reden waarom die jongens niet op een eerlijke manier geld zouden kunnen verdienen’


“Ik geloof niet in verbetering. Dat zijn gasten van een jaar of twintig die iemands fysieke integriteit inzetten voor het eigen profijt. Ze doen dat bovendien vrijwillig: er is geen enkele reden waarom die jongens niet op een eerlijke manier geld zouden kunnen verdienen. Ik zou graag optimistisch zijn, maar ik zie niet hoe iemand met zo’n mensbeeld ooit weer op het rechte pad zou kunnen geraken. We zien dan ook vaak recidivisten in de rechtbank.”
Komen ze niet te snel vrij? Vaak zitten tienerpooiers maar enkele jaren in de cel.
“Over de strafuitvoering ga ik me niet uitspreken. Het is natuurlijk ook niet de bedoeling die jongens meteen levenslang te geven. Maar een oplossing is er voorlopig niet. Ik hoop dat we ooit een therapie of behandeling vinden die aanslaat. Tot het zover is, ben ik pessimistisch. In mijn ogen blijven ze nu altijd een gevaar voor de samenleving.”
https://www.demorgen.be/binnenland/magistraat-mensenhandel-ik-geloof-niet-dat-tienerpooiers-hun-leven-kunnen-beteren-be2b5ead/

best ophangen om meer slachtoffers te voorkomen dus.

Universalia
8 januari 2019, 09:07
https://www.demorgen.be/binnenland/magistraat-mensenhandel-ik-geloof-niet-dat-tienerpooiers-hun-leven-kunnen-beteren-be2b5ead/

best ophangen om meer slachtoffers te voorkomen dus.

Dat leek mij ook de beste optie maar dat gaat wel weer tegenstand krijgen vanuit bepaalde hoeken- en kanten zeker?

TheFourHorsemen
8 januari 2019, 09:07
Gewoon de steenkoolmijnen of soortgelijk werkamp volstaat hoor.

Een dieet van halal/veganistische/kosjere bonenpap zal de rest van de klus wel klaren zeker?

Helaas niet mogelijk. Dan moeten we wel het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens opzeggen. Dwangarbeid is verboden.

Anna List
8 januari 2019, 09:09
Dat leek mij ook de beste optie maar dat gaat wel weer tegenstand krijgen vanuit bepaalde hoeken- en kanten zeker?

who cares ?!


:cheer: koperdraad! :cheer:

Skobelev
8 januari 2019, 09:23
Helaas niet mogelijk. Dan moeten we wel het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens opzeggen. Dwangarbeid is verboden.

Voor mij niet gelaten. Het zou ons de gelegenheid geven rechtvaardige straffen uit te spreken en de bevolking te beschermen tegen bv dergelijke criminele uitwassen.

Jantje
8 januari 2019, 09:42
Helaas niet mogelijk. Dan moeten we wel het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens opzeggen. Dwangarbeid is verboden.

Ze hebben zelf deze regels genegeerd, waarom zouden wij ze dan moeten toepassen voor hen?

TheFourHorsemen
8 januari 2019, 09:51
Ze hebben zelf deze regels genegeerd, waarom zouden wij ze dan moeten toepassen voor hen?

Omdat het principe van dergelijke rechten net is dat ze toepasbaar zijn, ongeacht het geval. Het zijn mensenrechten, die - in de logica van het verdrag - onlosmakelijk gekoppeld zijn aan het loutere feit dat men een mens is.

Uiteraard kan er discussie zijn over welke van deze rechten nu zo fundamenteel zijn.

Skobelev
8 januari 2019, 09:55
Ze hebben zelf deze regels genegeerd, waarom zouden wij ze dan moeten toepassen voor hen?

Omdat we ten allen tijde "beter" moeten zijn dan het gespuis hé Jantje.

Jantje
8 januari 2019, 10:08
Omdat het principe van dergelijke rechten net is dat ze toepasbaar zijn, ongeacht het geval. Het zijn mensenrechten, die - in de logica van het verdrag - onlosmakelijk gekoppeld zijn aan het loutere feit dat men een mens is.


Deze pooiers schenden elke regel van het verdrag.
Voor hen bestaat dat verdrag niet als het om andere gaat, dus waarom zou het toepasbaar zijn als het om hen gaat?
Zij bezien meisjes en vrouwen als koopwaar en een bron van inkomsten, niet als mensen.


Uiteraard kan er discussie zijn over welke van deze rechten nu zo fundamenteel zijn.

Niet echt, de basisregel om rechten te hebben, is de verplichtingen ervan te respecteren.
Je kan niet verwachten dat personen die door jou gebruikt zijn als koopwaar en door jou zwaar misbruikt en mishandeld zijn, jou nog als een mens zien.

TheFourHorsemen
8 januari 2019, 10:15
Deze pooiers schenden elke regel van het verdrag.
Voor hen bestaat dat verdrag niet als het om andere gaat, dus waarom zou het toepasbaar zijn als het om hen gaat?
Zij bezien meisjes en vrouwen als koopwaar en een bron van inkomsten, niet als mensen.



Niet echt, de basisregel om rechten te hebben, is de verplichtingen ervan te respecteren.
Je kan niet verwachten dat personen die door jou gebruikt zijn als koopwaar en door jou zwaar misbruikt en mishandeld zijn, jou nog als een mens zien.

Neen, het principe van mensenrechten is dat ze toepasbaar zijn ongeacht wat de persoon in kwestie doet.

Dat u dit niet wil accepteren is uw zaak.

De mensenrechten heeft men, zonder dat men verplichtingen moet respecteren. Dat is nu net het principe aan die speciale categorie van onvervreemdbare rechten.

Anna List
8 januari 2019, 10:18
Neen, het principe van mensenrechten is dat ze toepasbaar zijn ongeacht wat de persoon in kwestie doet.

Dat u dit niet wil accepteren is uw zaak.

De mensenrechten heeft men, zonder dat men verplichtingen moet respecteren. Dat is nu net het principe aan die speciale categorie van onvervreemdbare rechten.

ok, gij uw zin.

ik vind dat zo'n loverboy kinderpooier altijd het onvervreemdbare recht heeft om aan een koperdraadje opgeknoopt te worden, waar ook ter wereld. :-)

TheFourHorsemen
8 januari 2019, 10:21
ok, gij uw zin.

ik vind dat zo'n loverboy kinderpooier altijd het onvervreemdbare recht heeft om aan een koperdraadje opgeknoopt te worden, waar ook ter wereld. :-)

Voila, gij hebt het begrepen.

Gewoon de 'onvervreemdbare rechten' anders invullen. :-D

Omdat het principe van dergelijke rechten net is dat ze toepasbaar zijn, ongeacht het geval. Het zijn mensenrechten, die - in de logica van het verdrag - onlosmakelijk gekoppeld zijn aan het loutere feit dat men een mens is.

Uiteraard kan er discussie zijn over welke van deze rechten nu zo fundamenteel zijn.

Het Verzet
8 januari 2019, 10:25
Dat maakt het voor u minder erg voor de slachtoffers van de pooiers?

Nee, belange niet. Zulke mannen mogen ze voor mijn part een spuitje geven.
Maar kinderpooiers werd in 2016 al aangehaald door Child Focus. Ondertussen is de situatie alleen erger geworden.
Ipv nu verontwaardigd te zijn op sociale media had men gvd beter toen wat hardere maatregelen getroffen in plaats van steeds dat typisch Belgische halfslap gelul.

Skobelev
8 januari 2019, 10:33
Nee, belange niet. Zulke mannen mogen ze voor mijn part een spuitje geven.
Maar kinderpooiers werd in 2016 al aangehaald door Child Focus. Ondertussen is de situatie alleen erger geworden.
Ipv nu verontwaardigd te zijn op sociale media had men gvd beter toen wat hardere maatregelen getroffen in plaats van steeds dat typisch Belgische halfslap gelul.

Daarover zijn we het volmondig eens. De invulling zal echter nog wat verschillen tussen ons beiden. ;-)

Zipper
8 januari 2019, 10:33
ok, gij uw zin.

ik vind dat zo'n loverboy kinderpooier altijd het onvervreemdbare recht heeft om aan een koperdraadje opgeknoopt te worden, waar ook ter wereld. :-)

Zeer zeker. Gedwongen prostitutie is tenslotte een zeer zware misdaad die jonge levens voor altijd verwoest.

Anna List
8 januari 2019, 10:35
Nee, belange niet. Zulke mannen mogen ze voor mijn part een spuitje geven.
Maar kinderpooiers werd in 2016 al aangehaald door Child Focus. Ondertussen is de situatie alleen erger geworden.
Ipv nu verontwaardigd te zijn op sociale media had men gvd beter toen wat hardere maatregelen getroffen in plaats van steeds dat typisch Belgische halfslap gelul.

Nederland schat dat ze er zo'n 1500 rondlopen hebben...
er is geen enkele reden om aan te nemen dat het in B-land minder erg zou zijn.

Het Verzet
8 januari 2019, 10:52
Nederland schat dat ze er zo'n 1500 rondlopen hebben...
er is geen enkele reden om aan te nemen dat het in B-land minder erg zou zijn.

Och, en 't is niet alleen dat, maar als lees welke straffen groepsverkrachters of pedofielen soms krijgen, gaat mijn bloed koken.

Die vergelijking met Votron deed niks terzake, wou de feiten zeker niet denigreren. Mijn excuses daarvoor.

Jay-P.
8 januari 2019, 10:57
tienerpooiers en loverboys ? Castratie.Liefst horizontaal vanaf de navel.

Anna List
8 januari 2019, 10:59
Och, en 't is niet alleen dat, maar als lees welke straffen groepsverkrachters of pedofielen soms krijgen, gaat mijn bloed koken.

Die vergelijking met Votron deed niks terzake, wou de feiten zeker niet denigreren. Mijn excuses daarvoor.

idd hemeltergend.

ik ben het overigens met u eens dat Votron en baron Buysse in de gevangenis horen, daar niet van.

Jantje
8 januari 2019, 11:13
Neen, het principe van mensenrechten is dat ze toepasbaar zijn ongeacht wat de persoon in kwestie doet.

Dat u dit niet wil accepteren is uw zaak.

De mensenrechten heeft men, zonder dat men verplichtingen moet respecteren. Dat is nu net het principe aan die speciale categorie van onvervreemdbare rechten.

Denk niet dat je ons moet uitleggen wat die rechten inhouden.
De vraag is of er nog een draagvlak is bij de bevolking om die rechten te blijven toepassen op mensenhandelaars, pooiers, verkrachters, terroristen en consoorten.
En dat draagvlak word steeds kleiner, net zoals het draagvlak voor de toevloed aan gelukszoekers steeds kleiner word.
Alles heeft zijn grenzen, ook de verdraagzaamheid en vergevingsgezindheid van een maatschappij.

Anna List
8 januari 2019, 14:18
welke straf?
een reisje naar Ibiza.

"Er was een gesprek op een geheime locatie gepland met Soufiane Eddyani en twee meerderjarige slachtoffers van tienerpooiers. Ik vond het niet kunnen dat er minderjarigen bij betrokken zouden worden. Twee meisjes waren bereid om dat gesprek aan te gaan. Ik kan nu alleen maar zeggen dat hij zijn kat heeft gestuurd", zegt Saskia Van Nieuwenhove in "De afspraak".
"Die meisjes waren veel moediger dan Eddyani. Het gaat om een zwaar strafdossier van acht jaar effectief voor mensenhandel. Het gaat om systematische seksuele uitbuiting. De gruwel voor die meisjes was enorm. Die meisjes wilden zeggen dat het nummer van Eddyani niet kan. Ze zijn zo gebruuskeerd en hebben zoveel meegemaakt, dat ze minder vallen over de tekst, maar wel hard de neiging hebben om Eddyani te zeggen wat mensenhandel is."
De meisjes die het slachtoffer waren van mensenhandel waren ook bijzonder verontwaardigd dat tienerpooier Moreno de toestemming zou hebben gekregen van Justitie om een videoclip te maken in Ibiza. "Dat is aanvaard binnen de strafuitvoering door de assistent van Justitie", aldus Van Nieuwenhove.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/01/07/nieuwe-klacht-tegen-rapper-moreno-zou-opnieuw-draaien-rond-tiene/

Skobelev
8 januari 2019, 18:29
Nog enen, opknopen, meteen. 'k Wil nog komen helpen.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/arts-61-verkracht-zijn-baby-kleindochtertje-van-amper-vijf-maanden-oud-hij-krijgt-8-jaar-cel~a36bf96d/

Boduo
8 januari 2019, 20:06
Denk niet dat je ons moet uitleggen wat die rechten inhouden.
De vraag is of er nog een draagvlak is bij de bevolking om die rechten te blijven toepassen op mensenhandelaars, pooiers, verkrachters, terroristen en consoorten.
En dat draagvlak word steeds kleiner, net zoals het draagvlak voor de toevloed aan gelukszoekers steeds kleiner word.
Alles heeft zijn grenzen, ook de verdraagzaamheid en vergevingsgezindheid van een maatschappij.

"Alles mag, alles kan" is nu zogezegd "modern".
Inderdaad: er zijn NOG ALTIJD grenzen.
Zonder grenzen valt alles in anarchie.

Demper
8 januari 2019, 21:53
Nog enen, opknopen, meteen. 'k Wil nog komen helpen.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/arts-61-verkracht-zijn-baby-kleindochtertje-van-amper-vijf-maanden-oud-hij-krijgt-8-jaar-cel~a36bf96d/

De mens is slecht.

Xenophon
9 januari 2019, 00:53
De mens is slecht.

Anders hadden we de dominante soort niet geweest.

Universalia
9 januari 2019, 08:23
Och, en 't is niet alleen dat, maar als lees welke straffen groepsverkrachters of pedofielen soms krijgen, gaat mijn bloed koken.

Die vergelijking met Votron deed niks terzake, wou de feiten zeker niet denigreren. Mijn excuses daarvoor.

Er zijn er bij die de trappen van de rechtbank nog niet zouden mogen halen. :roll:

Uw bloed kookt dan niet alleen.

Politici en 'leiders' zien ook het gevaar niet van deze situaties.

Veel van onze mensen kan je op huidig ogenblik vergelijken met een vulkaan, die rommelt eerst een tijdje voor hij uitbarst. :?