PDA

View Full Version : Schlagerzanger Paul Severs in coma na zware hartaanval


Universalia
13 maart 2019, 06:38
Voor zijn fans zal het hard aankomen.

Schlagerzanger Paul Severs in coma na zware hartaanval. (http://www.standaard.be/cnt/dmf20190312_04248411)

Schlagerzanger Paul Severs (70) heeft dinsdagochtend een zware hartaanval gekregen.

Niet dat ik fan ben van de stijl van liedjes maar ik wens hem toch een goed herstel.

dpg
13 maart 2019, 06:44
So what , zijn fans waren al langer hersendood.

kojak
13 maart 2019, 10:36
Niet dadelijk mijn favoriet, maar hij is wel een graag geziene gast bij zijn publiek.
Ik wens hem van harte beterschap.

Anna List
13 maart 2019, 10:44
So what , zijn fans waren al langer hersendood.

Netjes....

Libro
13 maart 2019, 13:52
Netjes....

Zijn fans hebben tenminste nog hersens die dood kunnen gaan. De fans van bepaalde andere figuren daarentegen... ;-)

http://pre12.deviantart.net/8156/th/pre/i/2015/277/f/b/wednesday_addams_by_very_busy_bunny-d9bxx5s.jpg

Anna List
13 maart 2019, 13:55
Zijn fans hebben tenminste nog hersens die dood kunnen gaan. De fans van bepaalde andere figuren daarentegen... ;-)

http://pre12.deviantart.net/8156/th/pre/i/2015/277/f/b/wednesday_addams_by_very_busy_bunny-d9bxx5s.jpg


er brandt licht, maar er is niemand thuis? :p

Libro
13 maart 2019, 14:06
er brandt licht, maar er is niemand thuis? :p

Weinig volk op de bovenverdieping, ja.

NieuwNoors
13 maart 2019, 21:22
So what , zijn fans waren al langer hersendood.

Laat ik ' toevallig' als kind van 6_7 jaar fan geweest zijn van Paul - en dat was ik.
Dan was ik al sinds de jaren '70 hersendood. Toch vreemd dat ik hier nu als hersendode kan reageren. Raar!
Laat ik nog toevalliger Paul persoonlijk kennen, wat zo is.
Ik ga hier niet vertellen hoe en waarom maar ik ken Paul en zijn familie
heel goed.
Paul is ne crème van een man met een heel groot hart.
Ik hoop dat hij goed herstelt en dat hij jouw schandalige post niet leest!

Universalia
13 maart 2019, 23:01
Zijn fans hebben tenminste nog hersens die dood kunnen gaan. De fans van bepaalde andere figuren daarentegen... ;-)

http://pre12.deviantart.net/8156/th/pre/i/2015/277/f/b/wednesday_addams_by_very_busy_bunny-d9bxx5s.jpg

Oei, die wil de boel in brand steken? :|

SDX
14 maart 2019, 00:01
Oei, die wil de boel in brand steken? :|

Bij gebrek aan genoeg opwarming, alvast 'n handje helpen, zal ze gedacht hebben.
Anders zijn al die betogingen & paniekzaaierij totaal nutteloos geweest.

Bobke
14 maart 2019, 06:35
Oei, die wil de boel in brand steken? :|
Of haar vingers verbranden.

Elio di Supo
23 maart 2019, 23:23
Is hij intussen al uit zijn coma?

Marie van de koster
24 maart 2019, 09:00
Ik had een boontje voor hem in mijn jonge jaren. Hij heeft een aangename stem en zag er niet slecht uit. Ik hoop dat hij spoedig beter wordt. :-)

Universalia
24 maart 2019, 09:04
Is hij intussen al uit zijn coma?

Een bericht (2 dagen geleden) leerde:

Paul Severs staat voor operatie na hartstilstand, toestand stabieler. (https://www.gva.be/cnt/dmf20190322_04274781/paul-severs-staat-voor-operatie-na-hartstilstand-optredens-geannuleerd-tot-12-mei)

Voor de fans van: véél optredens geannuleerd.

:?

reservespeler
24 maart 2019, 10:13
So what , zijn fans waren al langer hersendood.

Zeer lage reactie.

DucDEnghien
25 maart 2019, 14:48
Is hij intussen al uit zijn coma?

Nobody cares. En een lijntje coke zoals hij vroeger gewoon was, zal ook niet meer helpen.

Xenophon
25 maart 2019, 17:42
Heb hem in zijn jongere jaren nog zijn eerste gitaarakkoorden geleerd.

Elio di Supo
25 maart 2019, 20:08
Nobody cares.

Spreek voor uzelf he zeg.

Elio di Supo
30 maart 2019, 06:22
Blijkbaar is hij nu uit zijn coma.

Eduard Khil
30 maart 2019, 07:53
als hij dood gaat, zal ik voor mijn collega hier wel een stoel reserveren

dpg
30 maart 2019, 08:19
Zeer lage reactie.

Veel huillie huillie hier :-) :-)

Libro
30 maart 2019, 09:23
Blijkbaar is hij nu uit zijn coma.

Het gaat toch niet goed: https://www.hln.be/showbizz/paul-severs-opnieuw-uit-coma-maar-kans-op-nieuwe-neurologische-en-motorische-problemen~adabd5a5/

NieuwNoors
30 maart 2019, 16:19
Ik had een boontje voor hem in mijn jonge jaren. Hij heeft een aangename stem en zag er niet slecht uit. Ik hoop dat hij spoedig beter wordt. :-)

Ik zie/ zag Paul regelmatig alsook zijn vrouw Paulette.
Paul is een hele aangename en lieve man, die heeft heel vaak gratis optredens gedaan voor de mindervaliden omdat hij een groot hart heeft.
EN ja; nog steeds een mooie man!:-D
Waar ik me wel aan erger; in de media wordt hij beschreven als de zanger van 'zeg eens meisje'.....fffffffffffff.
Paul zong in de jaren 60/70 zijn allermooiste liedjes:
- Irina
-Geen wonder dat ik ween
-Lief, jij bent zo lief (mijn favoriet liedje trouwens)
-Puzzels
enz. Ik hoop dus ook dat Paul beter wordt. Ik volg hem (zijn zoon nu even) op FB.
Veel beterschap aan Paul! :hug::hug::hug::hug::hug:

IJsboer
30 maart 2019, 16:23
Ik zie/ zag Paul regelmatig alsook zijn vrouw Paulette.
Paul is een hele aangename en lieve man, die heeft heel vaak gratis optredens gedaan voor de mindervaliden omdat hij een groot hart heeft.
EN ja; nog steeds een mooie man!:-D
Waar ik me wel aan erger; in de media wordt hij beschreven als de zanger van 'zeg eens meisje'.....fffffffffffff.
Paul zong in de jaren 60/70 zijn allermooiste liedjes:
- Irina
-Geen wonder dat ik ween
-Lief, jij bent zo lief (mijn favoriet liedje trouwens)
-Puzzels
enz. Ik hoop dus ook dat Paul beter wordt. Ik volg hem (zijn zoon nu even) op FB.
Veel beterschap aan Paul! :hug::hug::hug::hug::hug:

Ik wens hem ook veel beterschap toe. Ik vind zijn liedjes wel catchy.
Hopelijk gaat het beter, alleszins, try to believe it's getting better. ;-)

NieuwNoors
30 maart 2019, 16:26
Nog een kleine anecdote; toen ik in het ziekenhuis lag na de geboorte van mijn jongste kind lag ik op een 2-persoonskamer. Bleek dat de jonge vrouw naast mij een nichtje was van Paul want ze had mij dat verteld.
Op dag 3 stond Paul plots in 'mijn' kamer. Hij had rode rozen mee voor zijn nichtje en spontaan gaf hij er mij ook 3! :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

IJsboer
30 maart 2019, 16:29
Nog een kleine anecdote; toen ik in het ziekenhuis lag na de geboorte van mijn jongste kind lag ik op een 2-persoonskamer. Bleek dat de jonge vrouw naast mij een nichtje was van Paul want ze had mij dat verteld.
Op dag 3 stond Paul plots in 'mijn' kamer. Hij had rode rozen mee voor zijn nichtje en spontaan gaf hij er mij ook 3! :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

Een charmeur! :D

Vandaag ontbreken zulke mannen in de maatschappij omdat als je tegenwoordig gewoon lief glimlacht naar een vrouw die je mooi vindt, je #meToo in je gezicht krijgt, ze overal "ongewenste immiteiten" beginnen te brullen en je met schaamrood bijna als een op heterdaad betrapte verkrachter met vieze blikken het toneel met de staart tussen de benen moet verlaten :(

NieuwNoors
30 maart 2019, 16:59
Een charmeur! :D

Vandaag ontbreken zulke mannen in de maatschappij omdat als je tegenwoordig gewoon lief glimlacht naar een vrouw die je mooi vindt, je #meToo in je gezicht krijgt, ze overal "ongewenste immiteiten" beginnen te brullen en je met schaamrood bijna als een op heterdaad betrapte verkrachter met vieze blikken het toneel met de staart tussen de benen moet verlaten :(

Ja 8-)8-)8-) Nen echte charmeur!

Gipsy
30 maart 2019, 21:02
Een charmeur! :D

Vandaag ontbreken zulke mannen in de maatschappij omdat als je tegenwoordig gewoon lief glimlacht naar een vrouw die je mooi vindt, je #meToo in je gezicht krijgt, ze overal "ongewenste immiteiten" beginnen te brullen en je met schaamrood bijna als een op heterdaad betrapte verkrachter met vieze blikken het toneel met de staart tussen de benen moet verlaten :(

Lief glimlachen, hou ouderwets. Wijven willen een echte vent die zijn ding doet als hij goesting heeft.

NieuwNoors
30 maart 2019, 21:21
Lief glimlachen, hou ouderwets. Wijven willen een echte vent die zijn ding doet als hij goesting heeft.

Maar: vrouwen willen nen echte man hoor! Da's wel een groot verschil trouwens. Spijtig voor u als ge uzelf als ne vent beschouwt

Gipsy
30 maart 2019, 21:30
Maar: vrouwen willen nen echte man hoor! Da's wel een groot verschil trouwens. Spijtig voor u als ge uzelf als ne vent beschouwt

Ik beschouw mezelf niet. Als ik een wijf zie die me aanstaat wil ik ze poepen. Wat vrouwen willen en denken daar speel ik een tijd de comedie mee. La fin justifie les moyens.

Marie van de koster
31 maart 2019, 10:14
Nog een kleine anecdote; toen ik in het ziekenhuis lag na de geboorte van mijn jongste kind lag ik op een 2-persoonskamer. Bleek dat de jonge vrouw naast mij een nichtje was van Paul want ze had mij dat verteld.
Op dag 3 stond Paul plots in 'mijn' kamer. Hij had rode rozen mee voor zijn nichtje en spontaan gaf hij er mij ook 3! :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

Wat een mooie herinnering.

Marie van de koster
31 maart 2019, 10:15
Lief glimlachen, hou ouderwets. Wijven willen een echte vent die zijn ding doet als hij goesting heeft.

Als ze in 't kraambed liggen? Zo'n achterlijke praat is toch typisch voor de venten.

DucDEnghien
7 april 2019, 06:39
"Paul Severs is al voor een derde keer sinds zijn hartstilstand in een coma gegleden."
Derde keer, goede keer?

Universalia
7 april 2019, 09:26
"Paul Severs is al voor een derde keer sinds zijn hartstilstand in een coma gegleden."
Derde keer, goede keer?

Paul Severs derde keer in coma. (http://www.standaard.be/cnt/dmf20190407_04307290)

Niet dat ik een groot fan ben van de zanger in kwestie maar hij heeft wel zijn fans natuurlijk.

Op huidig ogenblik hangt hij aan een zijden draadje.

Elio di Supo
7 april 2019, 18:53
"Paul Severs is al voor een derde keer sinds zijn hartstilstand in een coma gegleden."
Derde keer, goede keer?

Wow, hoog inschatten deed ik u nooit maar hier haal je echt sociopaten-niveau, edelachtbare.

Xenophon
7 april 2019, 18:55
Arme Paul.

Zipper
7 april 2019, 18:59
Wow, hoog inschatten deed ik u nooit maar hier haal je echt sociopaten-niveau, edelachtbare.

"ce n'est qu'un con de Flamand", zal hij wel gedacht hebben. :?

Anna List
7 april 2019, 19:01
Hoeveel keer gaat die mens nog door doodvallen?

DucDEnghien
7 april 2019, 19:37
Wow, hoog inschatten deed ik u nooit maar hier haal je echt sociopaten-niveau, edelachtbare.

https://www.youtube.com/watch?v=CCuxv2O1IIA

Libro
7 april 2019, 20:04
"ce n'est qu'un con de Flamand", zal hij wel gedacht hebben. :?

Paul Severs is nochtans heel populair in Wallonië.

DucDEnghien
7 april 2019, 20:33
Paul Severs is nochtans heel populair in Wallonië.

Populair is dan ook een Frans woord.

DewareJakob
7 april 2019, 20:43
Populair is dan ook een Frans woord.
Respect ook.

cookie monster
7 april 2019, 22:05
Derde keer, goede keer?
Hoezo ??

Henri1
7 april 2019, 22:07
Respect ook.

Als je respect toont krijg je het ook terug.

The Paulus Experience
8 april 2019, 18:02
De man zou geen bewustzijn meer vertonen.

Werd gemeld op het nieuws.

The Paulus Experience
8 april 2019, 18:03
Ik zeg het maar hé

Eduard Khil
8 april 2019, 18:13
ik zet hier alvast al een stoel bij voor mijn collega

reservespeler
8 april 2019, 18:17
Hij is meer dan waarschijnlijk een vogeltje voor de kat.
Alleen een wonder kan hem nog redden.

Universalia
8 april 2019, 18:51
Zoon van Paul Severs: “De situatie is uitzichtloos. De strijd was oneerlijk” (https://www.gva.be/cnt/dmf20190408_04309923/zoon-van-paul-severs-de-situatie-is-uitzichtloos-de-strijd-was-oneerlijk)

Zoals ik al eerder wist te schrijven hangt die Paul zijn leven aan een zijden draadje.

Anna List
8 april 2019, 19:03
De man zou geen bewustzijn meer vertonen.

Werd gemeld op het nieuws.

Dat is al een tijdje hé

NieuwNoors
8 april 2019, 19:40
Het gaat idd heel slecht met Paul. :cry:
Ik volg hem al jaren op FB. Nu gaat het via zijn zoon.
Ik ging naar bijna al zijn optredens, zeker als het hier in de buurt was.
Telkens mocht ik met hem na zijn optreden op de foto 8-)
Paul heeft een hart van goud en is altijd ne
gewone, eenvoudige en hele lieve man gebleven.
Paul= :angel::angel:

kojak
8 april 2019, 19:42
"Paul Severs is al voor een derde keer sinds zijn hartstilstand in een coma gegleden."
Derde keer, goede keer?


:roll:

Gipsy
8 april 2019, 19:49
Als ze in 't kraambed liggen? Zo'n achterlijke praat is toch typisch voor de venten.


Ik heb toen niet een antwoord gegeven maar een vrouw verleiden in een kraambed was de bedoeling niet. Een echte vrouw heeft inderdaad liever een vent die op zijn doel afgaat.

Maar de reden van mijn reactie nu is dat ik meeleef met iemand die de strijd tegen de dood zal verliezen. Of ik zijn liedjes en zijn personage gesuikerde kloterij vond doet niet terzake. Hij is juist een persoon nu die gaat gaan en hopelijk niet teveel afziet en mijn steun aan zijn familie. Zoals aan iedereen die gaat vertrekken en geen te grote smeerlap is geweest.

NieuwNoors
8 april 2019, 21:16
"Paul Severs is al voor een derde keer sinds zijn hartstilstand in een coma gegleden."
Derde keer, goede keer?

Wat een rotopmerking zeg! :evil:
Schaam u!

NieuwNoors
8 april 2019, 21:18
ik zet hier alvast al een stoel bij voor mijn collega
Vindt he uzelf nu grappig Edwaar? :roll:

Eduard Khil
8 april 2019, 21:22
Vindt he uzelf nu grappig Edwaar? :roll:

Ja.
En velen met mij :lol:

Eyjafjallajökull
8 april 2019, 21:42
Dat is al een tijdje hé

:lol:

Duupje
8 april 2019, 21:46
"Paul Severs is al voor een derde keer sinds zijn hartstilstand in een coma gegleden."
Derde keer, goede keer?

Zegt dat tegen mij irl. Direct een pets tegen uwe bol.
Qua respectvol zijn kan die wel tellen. Of zou jij het plezant vinden dat iemand zo'n kutopmerking maakt als het om uw geliefde(n) gaat?

kojak
8 april 2019, 22:56
Met een beetje geluk kan je hem uit zijn coma pijpen. Snuif er eerst nog eentje, dat deed hij ook graag.

Seg.... kan 't gaan ja !

NieuwNoors
8 april 2019, 22:58
Met een beetje geluk kan je hem uit zijn coma pijpen. Snuif er eerst nog eentje, dat deed hij ook graag.
Wat een schandalige en vrouwonvriendelijke/ vernederende reactie is dat zeg. Er zijn grenzen aan alles he! Een klein beetje fatsoen zou je niet misstaan.
Ik hoop dat je hier een permaban voor krijgt. Echt, hoe krijgt ge het door uw strot om zulke misplaatste opmerkingen te maken.
Bah!

Xenophon
8 april 2019, 23:06
Wat een schandalige en vrouwonvriendelijke/ vernederende reactie is dat zeg. Er zijn grenzen aan alles he! Een klein beetje fatsoen zou je niet misstaan.
Ik hoop dat je hier een permaban voor krijgt. Echt, hoe krijgt ge het door uw strot om zulke misplaatste opmerkingen te maken.
Bah!

Hij is maar wat aan het trollen.

Wist je dat?

IJsboer
9 april 2019, 08:20
Maar: vrouwen willen nen echte man hoor! Da's wel een groot verschil trouwens. Spijtig voor u als ge uzelf als ne vent beschouwt

Je moet zijn antwoord wat in de context plaatsen. Hij heeft het hier over "wijven". Daarmee bedoelt hij vrouwen die zich onzedelijk kleden en gedragen in het bijzijn van (liefst meerdere) mannen op een vrijdagnacht in de hoop hun laag zelfbeeld hiermee te verhogen, of niks te moeten betalen.

Ik had het daarentegen over een échte vrouw die je tegenkomt op een banale doordagelijkse weekdag op publiek terrein (zonder "poepintentie" :lol:). Dan moet het toch mogelijk zijn een complimentje te geven? Mannen geven graag complimentjes, en dat wil niet altijd zeggen dat ze "da wijf wille poepen" maar gewoon omdat het leuk voelt om een vrouw gecharmeerd te zien. het geeft een soort van machtsgevoel, een krachtig gevoel. het is gewoon fijn. Da's al. Gewoon vriendelijk zijn tegen een deftige dame, zonder metoo gezever uitgevonden door manwijven dus.

Duupje
9 april 2019, 09:11
Met een beetje geluk kan je hem uit zijn coma pijpen. Snuif er eerst nog eentje, dat deed hij ook graag.

:roll:

'k Zou hem 1000x liever uit zene coma pijpen, dan dak ene randdebiel zoals jij zou moeten reanimeren.

Komt nog eens terug as ge wa slimmer zijt, fooraap. :roll:

Duupje
9 april 2019, 09:16
Wat een schandalige en vrouwonvriendelijke/ vernederende reactie is dat zeg. Er zijn grenzen aan alles he! Een klein beetje fatsoen zou je niet misstaan.
Ik hoop dat je hier een permaban voor krijgt. Echt, hoe krijgt ge het door uw strot om zulke misplaatste opmerkingen te maken.
Bah!

Ne permban? Voor zoiets?
Meende gij da nu? Zelfs geen gewoon banpunten is em waard.
Ik heb al erger katjes gewassen zenne.
Zo'n mensen moeten ook een uitlaatklep hebben. Da zijn zo van die mannen dat op een forum ne grote bek opzet en thuis niks te zeggen heeft. Maken zichzelf wel belachelijk zonde probleem zelfs.
Hopelijk komt het verstand met de jaren. :-D

Ik heb het geluk dat ik mij kan verlagen tot zijn niveau. Anders snapt den arme duts het niet eens. Het verschil tussen hem en mij zit em in het feit dat ik mijn niveau terug kan verhogen meteen. En geloof mij vrij, zo'n kantjesvolk komt niet eens tot aan mijn enkels. :-)

Eyjafjallajökull
9 april 2019, 09:23
Duc heeft er hier een paar op hun paard gekregen :lol:

Het betere werk zeg maar.

Duupje
9 april 2019, 09:26
Duc heeft er hier een paar op hun paard gekregen :lol:

Het betere werk zeg maar.

Ik ben de reïncarnatie van Jeanne d'Arc jong! 8-)

Eyjafjallajökull
9 april 2019, 10:33
Ik ben de reïncarnatie van Jeanne d'Arc jong! 8-)

Cool :-D

Ik dacht al dat het hier wat verbrand rook...

Duupje
9 april 2019, 10:42
Cool :-D

Ik dacht al dat het hier wat verbrand rook...

Ge hebt er geen gedacht van, serieus aangebrande bazaar! :-D

IJsboer
9 april 2019, 16:16
Helaas is Paul Severs overleden.


https://m.hln.be/showbizz/paul-severs-70-overleden~ab03ba98/

Vrijheideerst
9 april 2019, 16:22
Geen wonder dat ik niet meer ween.

fred vanhove
9 april 2019, 16:25
Helaas is Paul Severs overleden.


https://m.hln.be/showbizz/paul-severs-70-overleden~ab03ba98/

RIP Paul .
Het soort muziek waar mensen als ik niet echt fan van zijn maar die je toch niet onverschillig laat.
Niet weg te denken op gezellige familiefeestjes.

Vrijheideerst
9 april 2019, 16:34
RIP Paul .
Het soort muziek waar mensen als ik niet echt fan van zijn maar die je toch niet onverschillig laat.
Niet weg te denken op gezellige familiefeestjes.

Na een pint of 25.

DewareJakob
9 april 2019, 16:53
Als je respect toont krijg je het ook terug.
Dat is een loze slagzin. Niet in La Belziek. de reden waarom jij op een Nederlandstalig forum zit iedere Nederlandstalige te bashen. En jij spreekt over respect.:roll::roll:

fred vanhove
9 april 2019, 16:56
Na een pint of 25.

Ook :-) maar 8 was althans voor mij ook al genoeg:-) Ambiance ...Goede herinneringen aan....mooie momenten:clapping:

Eyjafjallajökull
9 april 2019, 17:03
Ook :-) maar 8 was althans voor mij ook al genoeg:-) Ambiance ...Goede herinneringen aan....mooie momenten:clapping:

Zeg, Fred, waarom was je gebannen, man ?

Eduard Khil
9 april 2019, 17:42
Het feest hierboven is ondertussen losgebarsten! Zaragossa! Zaragossa!

cookie monster
9 april 2019, 18:02
Helaas is Paul Severs overleden.


https://m.hln.be/showbizz/paul-severs-70-overleden~ab03ba98/
RIP

kiko
9 april 2019, 18:31
Het feest hierboven is ondertussen losgebarsten! Zaragossa! Zaragossa!
Da's Jimmy Frey...

Libro
9 april 2019, 18:39
Helaas is Paul Severs overleden.


https://m.hln.be/showbizz/paul-severs-70-overleden~ab03ba98/

RIP. We zagen het jammer genoeg al van mijlen aankomen.

Libro
9 april 2019, 18:39
Het feest hierboven is ondertussen losgebarsten! Zaragossa! Zaragossa!

Tussen haakjes: brengt reclame maken voor Milka goed op? ;-)

Eduard Khil
9 april 2019, 18:50
Tussen haakjes: brengt reclame maken voor Milka goed op? ;-)

ee?

Eduard Khil
9 april 2019, 18:51
Da's Jimmy Frey...

die is ook al jaren dood. Hij weet het alleen zelf nog niet :lol:

Universalia
9 april 2019, 19:36
Paul Severs: eendagsvlieg met veel levens. (http://www.standaard.be/cnt/dmf20190409_04312188)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQu_5briyLQuWqUdyx5X96e2JckMK395 EXQrXg6wKVlMy5poRE9

NieuwNoors
9 april 2019, 20:28
Helaas is Paul Severs overleden.


https://m.hln.be/showbizz/paul-severs-70-overleden~ab03ba98/

Rip Paul! Ik zal je optredens missen :cry:
Jij wist als geen ander dat ik een grote fan was van jou.

NieuwNoors
9 april 2019, 20:33
die is ook al jaren dood. Hij weet het alleen zelf nog niet :lol:

Wat is er mis met een beetje respect voor oude(re) mensen Edwaar? En stop eens met uwe 'lol' want ge zijt echt niet grappig!

NieuwNoors
9 april 2019, 20:34
Paul Severs: eendagsvlieg met veel levens. (http://www.standaard.be/cnt/dmf20190409_04312188)

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQu_5briyLQuWqUdyx5X96e2JckMK395 EXQrXg6wKVlMy5poRE9

Heel mooi!

dalibor
9 april 2019, 20:37
Stommerik!

Zeg eens meisje; wat is er?

Eduard Khil
9 april 2019, 20:38
Wat is er mis met een beetje respect voor oude(re) mensen Edwaar? En stop eens met uwe 'lol' want ge zijt echt niet grappig!

Ik ben geboren in 1934, en jij?

Eduard Khil
9 april 2019, 20:39
Ondertussen hebben we hier het tweede vat al aangesloten. De polonaise is al duchtig ingezet en Eddy Wally heeft daarnet ook een liedje gezongen

NieuwNoors
9 april 2019, 20:48
Zeg eens meisje; wat is er?
Schrijf beter niks als je de tekst van Paul zijn lied niet kent.
"Zeg eens meisje waar ga jij vanavond heen".
Google maar eens dali.

NieuwNoors
9 april 2019, 20:50
Ik ben geboren in 1934, en jij?

Als gij (zonder uw alter ego de Khill) van 1934 zijt;
sorry maar dan zedde gij nen ouwe pee. :roll:

dalibor
9 april 2019, 20:52
Schrijf beter niks als je de tekst van Paul zijn lied niet kent.
"Zeg eens meisje waar ga jij vanavond heen".
Google maar eens dali.

Maar ik wil niet weten waar je heen gaat.

Eduard Khil
9 april 2019, 20:52
Als gij (zonder uw alter ego de Khill) van 1934 zijt;
sorry maar dan zedde gij nen ouwe pee. :roll:

jij hebt me zitten verwijten dat je respect moet hebben voor oude mensen. Practise what you preach :lol:

Eyjafjallajökull
9 april 2019, 21:36
Maar ik wil niet weten waar je heen gaat.

:lol:

Trouwens dat "meisje"-liedje, dat was van vóór het pedotijdperk mag ik hopen ?

Demper
10 april 2019, 00:44
Rust in vrede, Paul.

Uwe muziek trok op geen kloten.

Gipsy
10 april 2019, 11:40
jij hebt me zitten verwijten dat je respect moet hebben voor oude mensen. Practise what you preach :lol:

Ik zou nooit een oude vrouw bespringen omdat ik teveel respect heb voor haar.

Everytime
13 april 2019, 14:23
Zeg'ns meisje
https://www.youtube.com/watch?v=vhRhHvRV6vk

Si on dansait
https://www.youtube.com/watch?v=-kazMWvaA-Q

Jay-P.
13 april 2019, 14:29
Ik zou nooit een oude vrouw bespringen omdat ik teveel respect heb voor haar.Gij heb geen respect voor haarloze? 8O

Libro
19 april 2019, 22:40
ee?

Je treedt op in de laatste nieuwe reclame van Milka Oreo (https://www.youtube.com/watch?v=lrYBT2tCkF4) op YouTube.

NieuwNoors
20 april 2019, 11:52
Spijtig dat ik de uitvaart van Paul zal moeten missen :cry:
Ik moet werken.

Eduard Khil
20 april 2019, 12:12
Je treedt op in de laatste nieuwe reclame van Milka Oreo (https://www.youtube.com/watch?v=lrYBT2tCkF4) op YouTube.

wtf! Ik heb hier nog geen cent van gezien! Waar is mijn GELD GELD GELD GELD GELD!

Libro
20 april 2019, 12:24
wtf! Ik heb hier nog geen cent van gezien! Waar is mijn GELD GELD GELD GELD GELD!

Al goed dat je mij hebt, hé. ;)