PDA

View Full Version : Zijn alle huiltrollen ook pedoseksuelen ?


Eyjafjallajökull
20 maart 2019, 22:25
Anderzijds, ik ken maar 1 huiltrol :?

You know the drill : discuzz plz enz...

Eduard Khil
20 maart 2019, 22:30
proet proet proet! Woehahahaha! Vroooot vrooot! :lol:

eno2
20 maart 2019, 23:16
P.A
Persoonlijke draad
U.P. Yours

Eduard Khil
20 maart 2019, 23:18
een record! In de derde post is hij daar al :lol:

Demper
20 maart 2019, 23:21
U.P. Yours

verkapte scheldpartij smosty

maddox
20 maart 2019, 23:21
een record! In de derde post is hij daar al :lol:

Eno2 vind zichzelf een huiltrol. Dat weten we dan ook weeral.

Of zou hij bedoelen dat hij pedoseksueel is?

Elio di Supo
21 maart 2019, 05:41
P.A
Persoonlijke draad
U.P. Yours

Ken jij een huiltrol misschien?

Anna List
21 maart 2019, 09:02
Eno2 vind zichzelf een huiltrol. Dat weten we dan ook weeral.

Of zou hij bedoelen dat hij pedoseksueel is?

hij bedoelt niet alleen het tweede, hij kickt er op om het tig keer per dag te bevestigen, er mee weg te komen, en er aandacht voor te krijgen.

maddox
21 maart 2019, 09:06
hij bedoelt niet alleen het tweede, hij kickt er op om het tig keer per dag te bevestigen, er mee weg te komen, en er aandacht voor te krijgen.

Dan moeten we daar eens mee stoppen.

Vrijheideerst
21 maart 2019, 09:07
Is er daar al wetenschappelijk onderzoek naar gedaan?

Het Verzet
21 maart 2019, 09:07
Van dromen over een 14-jarige naar iemand pedoseksueel noemen :roll:
Op een of andere manier stel ik mij bij die roepers een kliekske voor die op't schoolplein het lunchgeld van de andere kindjes gaat aftroggelen.

Anna List
21 maart 2019, 09:14
Van dromen over een 14-jarige naar iemand pedoseksueel noemen :roll:
Op een of andere manier stel ik mij bij die roepers een kliekske voor die op't schoolplein het lunchgeld van de andere kindjes gaat aftroggelen.

ken jij één normale volwassene die droomt van stoeien met 14 jarigen mss? (al dan niet met penetratie) en dat dan als 'ludiek' komt voorstellen?

ik stel mij zoiets eerder voor als iemand die helemaal zonder schuldbesef zoiets komt vertellen in een gezellig keuvelend groepje, waarna het gesprek compleet stil valt en heel het gezelschap compleet geshockeerd is door het vertelde.

Het Verzet
21 maart 2019, 09:18
ken jij één normale volwassene die droomt van stoeien met 14 jarigen mss? (al dan niet met penetratie) en dat dan als 'ludiek' komt voorstellen?

ik stel mij zoiets eerder voor als iemand die helemaal zonder schuldbesef zoiets komt vertellen in een gezellig keuvelend groepje, waarna het gesprek compleet stil valt en heel het gezelschap compleet geshockeerd is door het vertelde.

Hij was in die droom misschien ook maar 15 jaar hé. Dan is het zelfs nog geen pedofilie. :lol:

Anna List
21 maart 2019, 09:20
Hij was in die droom misschien ook maar 15 jaar hé. Dan is het zelfs nog geen pedofilie. :lol:

daar was de context echt geen enkele verwijzing naar ...

integendeel, achteraf kwam hij met dubieuze verklaringen die hij voor een rechter zou afleggen daarover.

Elio di Supo
21 maart 2019, 09:21
Hij was in die droom misschien ook maar 15 jaar hé. Dan is het zelfs nog geen pedofilie. :lol:

Als jij droomt dat je een vrouw bent, maakt dat van jou dan ook een lesbienne?

Het Verzet
21 maart 2019, 09:25
daar was de context echt geen enkele verwijzing naar ...

integendeel, achteraf kwam hij met dubieuze verklaringen die hij voor een rechter zou afleggen daarover.

Hahaha, de rechter...
"Edelachtbare, we hebben hier iemand die gedroomd heeft dat hij seks had met een minderjarige...".
Ze gaan u zien komen...
Gaan nogal volk moeten aannemen, om al die droompedofielen en droommoordenaars te vervolgen.

Anna List
21 maart 2019, 09:26
Hahaha, de rechter...
"Edelachtbare, we hebben hier iemand die gedroomd heeft dat hij seks had met een minderjarige...".
Ze gaan u zien komen...
Gaan nogal volk moeten aannemen, om al die droompedofielen en droommoordenaars te vervolgen.

hij kwam met die rechter af hoor, ik niet. :roll:

Het Verzet
21 maart 2019, 09:28
Als jij droomt dat je een vrouw bent, maakt dat van jou dan ook een lesbienne?

Alleen als ze minderjarig is zeker?

Ik ben nog nooit een vrouw geweest. Wel een puber.

Elio di Supo
21 maart 2019, 09:33
Alleen als ze minderjarig is zeker?

Ik ben nog nooit een vrouw geweest. Wel een puber.

Dus het maakt niet uit wie je bent in je droom he.

IJsboer
21 maart 2019, 12:12
P.A
Persoonlijke draad
U.P. Yours

Leg uit wie er met de uitspraak "Zijn huiltrollen ook pedoseksuelen" aangevallen wordt en waarom. 8O

Universalia
21 maart 2019, 12:48
Zelf heb ik er altijd mijn twijfels aan gehad maar men maakte mij altijd wijs dat dromen bedrog waren?

Zo droom ik altijd van een mooie planeet, het heuvelachtige (Venusheuvel?) landschap is prachtig en als dat nog niet van het goede teveel was loopt die planeet vol met knappe vrouwen.

In mijn dromen, met THX sound en multicolor, weelderige graslandschappen, bloemen probeer ik dan zo een mooie vrouw te vangen.

Pijnlijk detail is dan wel dat juist als ik er bijna zo ééntje te pakken heb de wekker afloopt.

De wekker die geen lang leven beschoren is daarna.

:|

p.s.

Alvast bedankt om even mee te mogen trollen. :lol:

Pandareus
21 maart 2019, 12:52
ken jij één normale volwassene die droomt van stoeien met 14 jarigen mss? (al dan niet met penetratie) en dat dan als 'ludiek' komt voorstellen?

ik stel mij zoiets eerder voor als iemand die helemaal zonder schuldbesef zoiets komt vertellen in een gezellig keuvelend groepje, waarna het gesprek compleet stil valt en heel het gezelschap compleet geshockeerd is door het vertelde.

...om dan na het ogenblik van consternatie en verbijstering over te gaan tot actie en de betrokkene een pak slaag te verkopen en de goede raad om nooit meer in hun buurt te komen.

Pandareus
21 maart 2019, 12:57
Hahaha, de rechter...
"Edelachtbare, we hebben hier iemand die gedroomd heeft dat hij seks had met een minderjarige...".
Ze gaan u zien komen...
Gaan nogal volk moeten aannemen, om al die droompedofielen en droommoordenaars te vervolgen.

Ik krijg het lastige gevoel dat jij zijn pedofiele afwijking probeert te bagatelliseren ? Waarom ? Het klinkt een beetje op zijn 'van gheluwe' : die had ook maar 'een relatietje' en ontbrak ook elk schuldbesef.

Anna List
21 maart 2019, 13:03
Zelf heb ik er altijd mijn twijfels aan gehad maar men maakte mij altijd wijs dat dromen bedrog waren?

Zo droom ik altijd van een mooie planeet, het heuvelachtige (Venusheuvel?) landschap is prachtig en als dat nog niet van het goede teveel was loopt die planeet vol met knappe vrouwen.

In mijn dromen, met THX sound en multicolor, weelderige graslandschappen, bloemen probeer ik dan zo een mooie vrouw te vangen.

Pijnlijk detail is dan wel dat juist als ik er bijna zo ééntje te pakken heb de wekker afloopt.

De wekker die geen lang leven beschoren is daarna.

:|

p.s.

Alvast bedankt om even mee te mogen trollen. :lol:

gewoon praktisch, heb je daar dan de dromenvanger of de vrouwenvanger voor nodig?

Jay-P.
21 maart 2019, 13:05
gewoon praktisch, heb je daar dan de dromenvanger of de vrouwenvanger voor nodig?Mentaal een paar droomkloten groeien volstaat.

Eyjafjallajökull
21 maart 2019, 20:18
...om dan na het ogenblik van consternatie en verbijstering over te gaan tot actie en de betrokkene een pak slaag te verkopen en de goede raad om nooit meer in hun buurt te komen.

Waarna die zich terug trekt op een mistige, tochtige berg op een godvergeten eiland...

Universalia
21 maart 2019, 20:21
gewoon praktisch, heb je daar dan de dromenvanger of de vrouwenvanger voor nodig?

Nee hoor, niet nodig.

Soms een hulp om de tent waar ik met wakker geworden ben mee te helpen afbreken. (ok, dat is er zwaar over :roll: )

kojak
21 maart 2019, 20:57
Zelf heb ik er altijd mijn twijfels aan gehad maar men maakte mij altijd wijs dat dromen bedrog waren?

Zo droom ik altijd van een mooie planeet, het heuvelachtige (Venusheuvel?) landschap is prachtig en als dat nog niet van het goede teveel was loopt die planeet vol met knappe vrouwen.

In mijn dromen, met THX sound en multicolor, weelderige graslandschappen, bloemen probeer ik dan zo een mooie vrouw te vangen.

Pijnlijk detail is dan wel dat juist als ik er bijna zo ééntje te pakken heb de wekker afloopt.

De wekker die geen lang leven beschoren is daarna.

:|

p.s.

Alvast bedankt om even mee te mogen trollen. :lol:

Och arme....

http://users.telenet.be/netdata2/afbeeldingen/cartoons/goodmorning.jpg

Eduard Khil
21 maart 2019, 21:01
Waarna die zich terug trekt op een mistige, tochtige berg op een godvergeten eiland...

https://www.youtube.com/watch?v=BEm0AjTbsac

kojak
21 maart 2019, 21:02
...Soms een hulp om de tent waar ik met wakker geworden ben mee te helpen afbreken. (ok, dat is er zwaar over :roll: )

Boehaaa.... :lol:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR7rhowDm9jIprcw0gKqI5QamoxYARhI k1RE8pPRgGe1EPz9rzI4w

pop-up tentje. :mrgreen:

Anna List
21 maart 2019, 21:32
https://www.youtube.com/watch?v=BEm0AjTbsac

Hahaha de forumhobbit

kojak
21 maart 2019, 22:27
Als intermezzo, een streepje muziek. ;)

https://www.youtube.com/watch?v=XKp3VdRSYkA

Tavek
21 maart 2019, 22:30
Hahaha de forumhobbit

bembem ?

Anna List
22 maart 2019, 22:58
bembem ?

Misty mountains :lol:

eno2
22 maart 2019, 23:33
Zijn alle geobsedeerde droltrollen ook krankzinnig?

XenApp
22 maart 2019, 23:38
Zijn alle geobsedeerde droltrollen ook krankzinnig?

Misschien moet je nog een artikel schrijven op je andere favoriete forum. Er is daar nog een nood om over droltrol te elucubreren: https://www.wordreference.com/nlen/droltrollen

Universalia
23 maart 2019, 09:09
Boehaaa.... :lol:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR7rhowDm9jIprcw0gKqI5QamoxYARhI k1RE8pPRgGe1EPz9rzI4w

pop-up tentje. :mrgreen:

:rofl: Good One!!!

Eyjafjallajökull
23 maart 2019, 21:45
Zijn alle geobsedeerde droltrollen ook krankzinnig?

Als me jou als voorbeeld neemt zou men geneigd zijn ja te zeggen :-D