PDA

View Full Version : Wanneer een op een berg wonende pedo tegen een meisje zegt :"het is hier een trekgat"


Eduard Khil
22 maart 2019, 17:32
... wat bedoelt ie dan precies?

Pandareus
22 maart 2019, 17:41
... wat bedoelt ie dan precies?

Vermoedelijk gaat hij ervan uit dat het meisje nog geen engels begrijpt en dus praat hij niet over een 'glory hole' maar probeert haar in het nederlands te overhalen.

Eyjafjallajökull
22 maart 2019, 19:40
Een mistig trekgat ?

Anna List
22 maart 2019, 19:44
... wat bedoelt ie dan precies?

Daarbij heeft hij bovendien een bijzonder kindsterretje in gedachte wsl.

Wapper
22 maart 2019, 22:22
... wat bedoelt ie dan precies?

Ik ga mijn roos potlood etaleren.

Eduard Khil
22 maart 2019, 22:24
Ik ga mijn roos potlood etaleren.

dat mag niet van Jacob Rees Mogg

https://si.wsj.net/public/resources/images/FN-AE162_FN_Ree_P_20180712111242.jpg

eno2
22 maart 2019, 23:29
Wanneer een droltrol een superdroltrol wordt

Wapper
23 maart 2019, 00:01
Wanneer een droltrol een superdroltrol wordt

Gelieve uw roos potlood in bedwang te houden.
Koud water helpt.

Demper
23 maart 2019, 01:47
Wanneer een droltrol een superdroltrol wordt

wat is een schijtbuil?

Elio di Supo
23 maart 2019, 05:33
Wanneer een droltrol een superdroltrol wordt

Vertel eens, hoe heeft u die fase ervaren?

Demper
23 maart 2019, 17:51
Vertel eens, hoe heeft u die fase ervaren?

Hij werd vegan....

Anna List
23 maart 2019, 18:24
Vertel eens, hoe heeft u die fase ervaren?

Hij droomde verder van kinder sterretjes.

Libro
23 maart 2019, 19:42
Ik ga mijn roos potlood etaleren.

Roos potlood? Racist! ;)

Lof der Zotheid
25 maart 2019, 12:09
Wanneer een droltrol een superdroltrol wordt

:cheer: U.P. Yours! :cheer:

quercus
25 maart 2019, 12:43
Het wordt hier met de dag minder genietbaar, gewoon omdat een pipo met psychische problemen uit El Hierro dit forum volpropt met draden over de meest onnozele onderwerpen. Ik denk dat voor hem de meest aangewezen therapie bestaat in een zelf opgelegde forumonthouding tot er beterschap optreedt. Laten we hopen dat de boodschap doordringt.

DewareJakob
25 maart 2019, 13:09
Het wordt hier met de dag minder genietbaar, gewoon omdat een pipo met psychische problemen uit El Hierro dit forum volpropt met draden over de meest onnozele onderwerpen. Ik denk dat voor hem de meest aangewezen therapie bestaat in een zelf opgelegde forumonthouding tot er beterschap optreedt. Laten we hopen dat de boodschap doordringt.

Dikke 2
Voeg daarbij diegene die al haar onhebbelijkheden van diefstal over zuiver racisme tot parasitair gedrag op dit forum te koop stelt, en dan klaagt en verbaasd is dat er reactie op komt die ze niet kan pruimen.

Lof der Zotheid
26 maart 2019, 15:02
Het wordt hier met de dag minder genietbaar, gewoon omdat een pipo met psychische problemen uit El Hierro dit forum volpropt met draden over de meest onnozele onderwerpen. Ik denk dat voor hem de meest aangewezen therapie bestaat in een zelf opgelegde forumonthouding tot er beterschap optreedt. Laten we hopen dat de boodschap doordringt.

Ik vrees dat dat niet vanzelf zal gebeuren...

Tavek
26 maart 2019, 15:46
dat mag niet van Jacob Rees Mogg

https://si.wsj.net/public/resources/images/FN-AE162_FN_Ree_P_20180712111242.jpg

Die gaf les op het college vroeger, godsdienst.

Eyjafjallajökull
27 maart 2019, 18:15
Die gaf les op het college vroeger, godsdienst.

Op jouw college ?

eno2
27 maart 2019, 18:18
Wat is de drijvende factor achter obsessief trolgedrag?

Verveling, aandachtzoekerij, slechte luim, kwaadaaardigheid en haat. Gestimuleerd door straffeloosheid (gemakkelijk doelwit) .

Wanneer mensen denken anononiem te zijn, gaan ze dingen doen die ze anders niet zouden doen.

Er zijn een paar interessante antwoorden in Quora.


https://www.quora.com/Why-do-people-troll

……….There are a surprising number of people in the world that get their jollies from pushing people’s buttons. The more outrage they can produce, the happier they are. This describes your garden variety troll.


………. Because human beings are capable of the strangest things when promised that they can get away with the consequences.

------ Basically because they derive self-satisfaction from causing emotional distress to other people. Most trolling is an expression of sub-clinical narcissism or psychopathy, but a small minority of trolls rate at clinical levels for Narcissistic personality disorder or Antisocial personality disorder

-------……….. Probably because they’ve found that they can get attention by getting other people angry. Negative attention is better — to them — than being ignored.
There’s a real deficit in empathy in these people.



https://www.independent.co.uk/life-style/online-trolls-why-people-become-cyber-bullies-social-media-twitter-facebook-study-cornell-stanford-a7616126.html
Trolling has become something of an epidemic, but why so many people do it is a mystery - surely there can’t be that many hateful people in the world? Why do trolls spread so much vitriol online that they wouldn’t dream about doing in person?
Well, new research has discovered why and how normal people turn into trolls on the internet. “It’s a spiral of negativity. Just one person waking up cranky can create a spark and, because of discussion context and voting, these sparks can spiral out into cascades of bad behaviour.

http://theconversation.com/our-experiments-taught-us-why-people-troll-72798

Since trolling is situational, and ordinary people can be influenced to troll, such behavior can end up spreading from person to person. A single troll comment in a discussion – perhaps written by a person who woke up on the wrong side of the bed – can lead to worse moods among other participants, and even more troll comments elsewhere. As this negative behavior continues to propagate, trolling can end up becoming the norm in communities if left unchecked.
Trolling also can differ in severity, from swearing to targeted bullying, which necessitates different responses.

Hypochonder
27 maart 2019, 18:23
Dat meisje kan maar beter lopen voor haar leven dan en het leger inschakelen zodat ze die berg bestoken met zwaar artilleriegeschut.

Pandareus
27 maart 2019, 18:48
Wat is de drijvende factor achter obsessief trolgedrag?

Verveling, aandachtzoekerij, slechte luim, kwaadaaardigheid en haat. Gestimuleerd door straffeloosheid (gemakkelijk doelwit) .

Wanneer mensen denken anononiem te zijn, gaan ze dingen doen die ze anders niet zouden doen.

Er zijn een paar interessante antwoorden in Quora.

forumreglement : flooden ==> 2 banpunten.

Hoeveel krediet heb je nog ?

Eduard Khil
27 maart 2019, 19:25
Die gaf les op het college vroeger, godsdienst.

jij hebt les gekregen van Jacob Rees Mogg??? 8O

Eyjafjallajökull
4 april 2019, 16:59
Dat meisje kan maar beter lopen voor haar leven dan en het leger inschakelen zodat ze die berg bestoken met zwaar artilleriegeschut.

Ook een idee.

Wapper
4 april 2019, 21:20
Dat meisje kan maar beter lopen voor haar leven dan en het leger inschakelen zodat ze die berg bestoken met zwaar artilleriegeschut.

Spectaculaire effecten!

https://media3.giphy.com/media/VwXwlPjawJ3i0/giphy.gif

Eyjafjallajökull
13 april 2019, 16:02
Spectaculaire effecten!

https://media3.giphy.com/media/VwXwlPjawJ3i0/giphy.gif

Wow...

Eduard Khil
13 april 2019, 16:15
he, dit topic heeft het overleefd :lol:

Hoomer
13 april 2019, 16:27
he, dit topic heeft het overleefd :lol:

Het is dan ook een geweldig topic, mijn gedacht.