PDA

View Full Version : Soms droom ik over adolescente jongens, ben ik nu een pedofiel (of een cougar,)?!


bembem
22 maart 2019, 22:58
Ja wat is het nu?
Ps River Phoenix v id film Stand by me, :o

bembem
22 maart 2019, 22:59
(Die vond ik wel iets hebben ja, ooh shocking!)

Eduard Khil
22 maart 2019, 23:00
hallo eno :lol:

bembem
22 maart 2019, 23:00
Nee

bembem
22 maart 2019, 23:02
Leonardo DiCaprio adolescent vond ik ook wel iets hebben...
Oh, and Jodie Foster in Taxi Driver....

Anna List
22 maart 2019, 23:02
Dream on.

Eduard Khil
22 maart 2019, 23:04
Nee

hallo eno

Eduard Khil
22 maart 2019, 23:05
Leonardo DiCaprio adolescent vond ik ook wel iets hebben...
Oh, and Jodie Foster in Taxi Driver....

ooit een van die superblanke wereldheersers iets weten doen met een dikke chinees of een grijze pedo van boven op de berg?

bembem
22 maart 2019, 23:08
Awel ja, dromen staat vrij ;-);-):-):-)

maddox
22 maart 2019, 23:08
Dromen is geen probleem, adolescenten mogen ook van bil gaan.

En vrouwen krijgen een voordeeltje, een cougar die een 16 jarige de levenslessen leert, die doet een nuttig iets.

bembem
22 maart 2019, 23:10
Dromen is geen probleem, adolescenten mogen ook van bil gaan.

En vrouwen krijgen een voordeeltje, een cougar die een 16 jarige de levenslessen leert, die doet een nuttig iets.

Ah bon

bembem
22 maart 2019, 23:11
Amai maddox en niks v commentaar over die Jodie?? (Dat was nochtans een kindhoertje...) :s

maddox
22 maart 2019, 23:12
Ah bon

Ik heb leren op een oude fiets. Perfect vrijwillig. Als razende bal hormonen was dat ideaal. Ze heeft me respect voor vrouwen meegegeven.

bembem
22 maart 2019, 23:14
Ik heb leren op een oude fiets. Perfect vrijwillig. Als razende bal hormonen was dat ideaal. Ze heeft me respect voor vrouwen meegegeven.

Houlala :rofl:

eno2
22 maart 2019, 23:18
Stop it Now! Voor mensen met pedofiele gevoelens
https://stopitnow.be/
Stop it Now! biedt ondersteuning aan mensen met pedofiele gevoelens en hun naasten. Stop it Now! biedt een luisterend oor, informatie, advies

bembem
22 maart 2019, 23:20
Hihi

maddox
22 maart 2019, 23:25
Amai maddox en niks v commentaar over die Jodie?? (Dat was nochtans een kindhoertje...) :s

Maak eens het verschil tussen een filmrol en real life cougars.

Oh, het lijkt erop dat u beide rollen niet kan vervullen.

SDX
22 maart 2019, 23:29
Op commando vd bergpedo jezelf voor schut zetten.

Echt als je denkt dat 't niet gekker kan...verschijnt 'n nog grotere gek.

En nog 1, om ondersteuning te vragen voor pedo's.

bembem
22 maart 2019, 23:29
Here we go :lol::lol:

bembem
22 maart 2019, 23:32
Maak eens het verschil tussen een filmrol en real life cougars.

Oh, het lijkt erop dat u beide rollen niet kan vervullen.

Ja maar het gaat toch over dromen??

maddox
22 maart 2019, 23:35
Anna List. Eno's alter ego heeft specifiek gekozen voor de semantische benadering.

Adolescenten zijn geen 14 jarige meisjes die er 12 uitzien. Ik denk niet dat veel forumleden een probleem zien in een cougar (rijpe vrouw, niet overrijp, nog iets dat Bemmetje over het hoofd ziet) die een 16 jarige razende bal hormonen in een jongemanslichaam verlossing bied.

bembem
22 maart 2019, 23:37
Lol

Elio di Supo
23 maart 2019, 05:43
Ja wat is het nu?
Ps River Phoenix v id film Stand by me, :o

Je hebt de leeftijd om een van beide te zijn maar niet de geestelijke ontwikkeling. Ik denk dat je eerder een kindvrouwtje bent.

Maar wettelijk gezien zou ik toch terughoudendheid aanraden. In het hypothetische geval natuurlijk dat iemand sexuele interesses in uw persoontje zou tonen.

fred vanhove
23 maart 2019, 06:11
Je hebt de leeftijd om een van beide te zijn maar niet de geestelijke ontwikkeling. Ik denk dat je eerder een kindvrouwtje bent.

Maar wettelijk gezien zou ik toch terughoudendheid aanraden. In het hypothetische geval natuurlijk dat iemand sexuele interesses in uw persoontje zou tonen.

:lol: en gij gelooft dat ? :lol:

Elio di Supo
23 maart 2019, 06:13
:lol: en gij gelooft dat ? :lol:

Ze heeft onlangs een selfie gepost terwijl ze een zakje van de Jumbo ophield. Who knows and who cares?

fred vanhove
23 maart 2019, 06:41
Ze heeft onlangs een selfie gepost terwijl ze een zakje van de Jumbo ophield. Who knows and who cares?

Ze ? :lol: Je kan hier posten wat je wil:-D Een dikke Koreaanse vrouw die leeft van een uitkering maar blijkbaar haar leven slijt in de go-go bars van Pattaya:-D:-D

Sommige mensen gaan hier graag een interessante discussie aan anderen zitten hier maar wat te trollen of zich te vermaken achter een virtueel figuurtje:roll:

Niet te ernstig nemen hier;-)

Pandareus
23 maart 2019, 07:57
:lol: en gij gelooft dat ? :lol:

Het past bij haar fetisj voor Hello Kitty rommel. Welke (mentaal) volwassene wil nu zulke dingen kopen ?

Elio di Supo
23 maart 2019, 08:14
Ze ? :lol: Je kan hier posten wat je wil:-D Een dikke Koreaanse vrouw die leeft van een uitkering maar blijkbaar haar leven slijt in de go-go bars van Pattaya:-D:-D



Ja, ze zal bepaalde aspecten van haar leven wat aandikken of zelfs uit haar duim zuigen. Best zielig en irritant.

fred vanhove
23 maart 2019, 09:23
Ja, ze zal bepaalde aspecten van haar leven wat aandikken of zelfs uit haar duim zuigen. Best zielig en irritant.

Als je blijft geloven dat hij een zij is zal zijn plezier er alleen maar groter bij worden. Vooruit Elio .....zo dom lijk je me nu toch ook weer niet:roll:

Ken jij 1 alleenstaande vrouw die naar de bars in Pattaya gaat ? :-D

Eyjafjallajökull
23 maart 2019, 09:48
Ja wat is het nu?
Ps River Phoenix v id film Stand by me, :o

Wat voor debiel moet je eigenlijk zijn om het verschil niet te zien tussen dromen over adolescenten en als 74-jarige dromen over seksuele handelingen met 14-jarigen ?

maddox
23 maart 2019, 10:25
Als je blijft geloven dat hij een zij is zal zijn plezier er alleen maar groter bij worden. Vooruit Elio .....zo dom lijk je me nu toch ook weer niet:roll:
Wie weet speelt Elio ook een rolletje/typetje?
Ken jij 1 alleenstaande vrouw die naar de bars in Pattaya gaat ? :-D
Neen, geen "vrouw" persoonlijk, maar wel een type van vrouwen die soortgelijke wensen/eisen stelt aan haar partners... Maar die hoeven niet naar Pattaya te gaan. Die kunnen al terecht in zaken zoals Willy Moustache.
Als je daar veilig wil mee vrijen lijkt me deze scene (https://www.youtube.com/watch?v=wVxSUz-Fk24) wel een goeie opleiding.

Elio di Supo
23 maart 2019, 10:31
Als je blijft geloven dat hij een zij is zal zijn plezier er alleen maar groter bij worden. Vooruit Elio .....zo dom lijk je me nu toch ook weer niet:roll:

Ken jij 1 alleenstaande vrouw die naar de bars in Pattaya gaat ? :-D

Ik denk niet dat deze persoon ooit in Pattaya is geweest.

SDX
23 maart 2019, 12:34
Ik denk niet dat deze persoon ooit in Pattaya is geweest.

Ze zit op Engelstalige Aziatische fora, waar ze die terminologie geleerd heeft (@Fred), en de foto's vandaan haalt.

Ze is wel degelijk wie ze zegt te zijn, ik ken iemand die bij haar op bezoek is geweest.

Dat maakt 't zelfs nog triester.

NieuwNoors
23 maart 2019, 12:47
Sorry bembem, maar ik vind het ziekelijk en gestoord om op 14-15-16-17-jarige jongens te 'vallen'.
Ik heb zelf een zoon, intussen allang volwassen maar ik heb ook een net-geen 14 jarige kleinzoon.
De eerste volwassene, man of vrouw die MIJN kleinzoon ongepast aanraakt of ongepaste dingen tegen hem zegt die is nog lang niet jarig!

Jay-P.
23 maart 2019, 12:51
Sorry bembem, maar ik vind het ziekelijk en gestoord om op 14-15-16-17-jarige jongens te 'vallen'.
Ik heb zelf een zoon, intussen allang volwassen maar ik heb ook een net-geen 14 jarige kleinzoon.
De eerste volwassene, man of vrouw die MIJN kleinzoon ongepast aanraakt of ongepaste dingen tegen hem zegt die is nog lang niet jarig!Lang is relatief. 1X jaarlijks is een feit.

NieuwNoors
23 maart 2019, 12:56
Lang is relatief. 1X jaarlijks is een feit.
Ge wet wel wa da'k wil zegge. :-)

Jay-P.
23 maart 2019, 13:03
Ge wet wel wa da'k wil zegge. :-)Twas te schoein oem te loate ligge he, koegarke... :-P

NieuwNoors
23 maart 2019, 13:04
Twas te schoein oem te loate ligge he, koegarke... :-P

Gaa mettekou!

Steben
23 maart 2019, 13:05
Anna List. Eno's alter ego heeft specifiek gekozen voor de semantische benadering.

Adolescenten zijn geen 14 jarige meisjes die er 12 uitzien. Ik denk niet dat veel forumleden een probleem zien in een cougar (rijpe vrouw, niet overrijp, nog iets dat Bemmetje over het hoofd ziet) die een 16 jarige razende bal hormonen in een jongemanslichaam verlossing bied.

Het populistische quantiteitsprincipe gaan hanteren om strikte morele code te gaan onderscheiden.
Tu quoque!

De massa heeft macht, maar daarom niet gelijk.

Jay-P.
23 maart 2019, 13:08
Het populistische quantiteitsprincipe gaan hanteren om strikte morele code te gaan onderscheiden.
Tu quoque!

De massa heeft macht, maar daarom niet gelijk.Zeg dat tegen uwe sosse-maat, he... (niet Di Supo, btw)

bembem
23 maart 2019, 13:43
Calm down people lol irl zit ik niet aan de jongetjes hoor :-P:-P:-P:-P:-P

Elio di Supo
23 maart 2019, 13:44
Calm down people lol irl zit ik niet aan de jongetjes hoor :-P:-P:-P:-P:-P

Nee, daarvoor zie je er een beetje te onappetijtelijk uit.

maddox
23 maart 2019, 16:55
Calm down people lol irl zit ik niet aan de jongetjes hoor :-P:-P:-P:-P:-P

Ik denk eerder dat jongens niet aan jou zitten.
Langs de andere kant, een paar pinten en razende hormonen maken zo'n adolescente piet op 2 voeten wel zeer weinig kieskeurig.

Eduard Khil
23 maart 2019, 17:42
Nee, daarvoor zie je er een beetje te onappetijtelijk uit.

:rofl:

Demper
23 maart 2019, 17:43
:rofl:

:rofl:

Libro
23 maart 2019, 20:40
Calm down people lol irl zit ik niet aan de jongetjes hoor :-P:-P:-P:-P:-P

Na uw coming out hier hadden we dat wel door. Brooke Shields draagt meer je voorkeur weg?

bembem
23 maart 2019, 20:49
Na uw coming out hier hadden we dat wel door. Brooke Shields draagt meer je voorkeur weg?

nee, ik val eerder op blond met dikke borsten :-):-)

bembem
23 maart 2019, 20:50
Ik denk eerder dat jongens niet aan jou zitten.
Langs de andere kant, een paar pinten en razende hormonen maken zo'n adolescente piet op 2 voeten wel zeer weinig kieskeurig.

goh je zou versteld staan wat ik kan krijgen, althans geen vette walrussen ;-);-);-)

bembem
23 maart 2019, 20:51
lol, this is fun :rofl: :rofl: :-P:-P :BIG:

Elio di Supo
23 maart 2019, 20:53
goh je zou versteld staan wat ik kan krijgen, althans geen vette walrussen ;-);-);-)

:lol::lol::lol: Dat internet toch. Je kunt zijn wat je maar wil :lol::lol::lol:

https://i.pinimg.com/originals/81/5f/d5/815fd59b2032daf6b159d343e0d36878.jpg

Elio di Supo
23 maart 2019, 20:55
lol, this is fun :rofl: :rofl: :-P:-P :BIG:

https://media.giphy.com/media/KEuCac2m3uBmo/giphy.gif

Elio di Supo
23 maart 2019, 21:42
goh je zou versteld staan wat ik kan krijgen, althans geen vette walrussen ;-);-);-)

Sta me toe hieraan te twijfelen 8-) 1 beeld zegt soms meer dan 1000 woorden ... :?

https://i.ibb.co/DbqpVdK/JJJ2.jpg

Eyjafjallajökull
23 maart 2019, 21:47
Sta me toe hieraan te twijfelen 8-) 1 beeld zegt soms meer dan 1000 woorden ... :?

https://i.ibb.co/DbqpVdK/JJJ2.jpg

Wat is dat voor iets lelijks ? :?

Dat verdient even veel bp's als die harige reet :lol:

Elio di Supo
23 maart 2019, 21:51
Wat is dat voor iets lelijks ? :?



Dat krijg je van teveel MacDo te eten.

maddox
23 maart 2019, 23:38
Walrussen gaan daaraan dood, dat snapt u toch. Die plastiek zak is gewoon moordend.

Svennies
24 maart 2019, 00:18
Nee, daarvoor zie je er een beetje te onappetijtelijk uit.

En kan ze niet hard genoeg lopen om die gastjes in te halen.......

Hoomer
24 maart 2019, 07:25
Wat is dat voor iets lelijks ? :?

Dat verdient even veel bp's als die harige reet :lol:

Dat is nog eentje van de betere selfies er zijn er andere die ze hier geplaatst heeft.

Eduard Khil
24 maart 2019, 08:27
Sta me toe hieraan te twijfelen 8-) 1 beeld zegt soms meer dan 1000 woorden ... :?

https://i.ibb.co/DbqpVdK/JJJ2.jpg

gatver, kerel, ik was aan het ontbijten

Pandareus
24 maart 2019, 08:38
gatver, kerel, ik was aan het ontbijten

aub Eduard

https://www.wikihow.com/Clean-Up-Vomit

bembem
24 maart 2019, 08:47
goh zeg ik ben hier echt v aangedaan hoor :cry::cry:

*ween ween, bleit bleit*

Skobelev
24 maart 2019, 10:40
Tja, hoe zit dat eigenlijk.
Strikt wettelijk mag je niet tot daden overgaan, maar...
Bem, als je mentaal zelf maar op het niveau van een 12-jarige zit denk ik wel dat je mag dromen van adolescente jongens.

Hoomer
24 maart 2019, 10:45
Tja, hoe zit dat eigenlijk.
Strikt wettelijk mag je niet tot daden overgaan, maar...
Bem, als je mentaal zelf maar op het niveau van een 12-jarige zit denk ik wel dat je mag dromen van adolescente jongens.

En hoe zit het dan met cybersex met, ik zeg maar iets, vijfenzeventigjarigen bv.? Moet ze dan 2 vlechtjes maken? Ik vraag het maar hee.

Elio di Supo
24 maart 2019, 12:37
Sta me toe hieraan te twijfelen 8-) 1 beeld zegt soms meer dan 1000 woorden ... :?

https://i.ibb.co/DbqpVdK/JJJ2.jpg

Ben ik de enige die vind dat die pupillen nogal wijd staan?

Mambo
24 maart 2019, 12:38
Ben ik de enige die vind dat die pupillen nogal wijd staan?

Nee.
En ook precies een blind oog?

Lof der Zotheid
25 maart 2019, 12:02
Ben ik de enige die vind dat die pupillen nogal wijd staan?

Niet enkel nogal. Men vraagt zich af wat die allemaal slikt.

Elio di Supo
25 maart 2019, 12:04
Niet enkel nogal. Men vraagt zich af wat die allemaal slikt.

Het resultaat kunnen we dagelijks "bewonderen" hier.