PDA

View Full Version : "ge zij ne schat" :-):-):-)


bembem
24 maart 2019, 18:06
aan het centraal station in A'pen ben ik zo al een paar keer aangeklampt/aangesproken door (zo wat verlepte) vrouwen die me om 2€ vroegen omdat ze hun trein zogezegd gemist hadden; ik heb ze telkens dat gegeven en zo happy dat die waren... hun gezichtje klaarde op met een smile v hier tot ginder + een "ge zij ne schat!" als bedankje..... haa! wat kan een mens nog meer willen, doet deugd zo eens iemand te plezieren, ook al is het uiteraard niet vr een treinticket maar drank of whatever....... hihihi xD ^______________________^

Steben
24 maart 2019, 18:07
Goed gedaan. Als ze vol goesting zitten zomaar zorgen dat er geen kleine van komt. Alsof enkel mannen goesting hebben.

Demper
24 maart 2019, 23:27
Je kan ze eens stevig baffen.

kojak
24 maart 2019, 23:36
....ge zij ne schat!...

Dank u. :thumbsup:

( ... de rest van je posting heb ik wel niet gelezen.... :lol: ;) )

Mambo
24 maart 2019, 23:48
In Gent werk ik veel in de winkelstraten.
Na vele jaren herken ik de bedelaars.
Ik weet waar ze uithangen als ze niet bedelen ook.
En weet tussendoor de echte sukkelaars zitten en de fakers.

Ik geef het u op een briefje, er zijn veel fakers actief.
Let dubbel op met die scheve voeten. Ze staan niet altijd scheef. En die welke geld vragen voor nachtopvang. Daar gaan ze mee winkelen.


Maar er zijn ook echte sukkelaars.

Elio di Supo
25 maart 2019, 02:49
ook al is het uiteraard niet vr een treinticket maar drank of whatever....... hihihi xD ^______________________^

Ja, drank maakt gelukkig, ihihihihihihihihi :oops:

Lof der Zotheid
25 maart 2019, 11:21
aan het centraal station in A'pen ben ik zo al een paar keer aangeklampt/aangesproken door (zo wat verlepte) vrouwen die me om 2€ vroegen omdat ze hun trein zogezegd gemist hadden; ik heb ze telkens dat gegeven en zo happy dat die waren... hun gezichtje klaarde op met een smile v hier tot ginder + een "ge zij ne schat!" als bedankje..... haa! wat kan een mens nog meer willen, doet deugd zo eens iemand te plezieren, ook al is het uiteraard niet vr een treinticket maar drank of whatever....... hihihi xD ^______________________^

Zozo, almoezen uitdelen van onze zuurverdiende belastingcenten.

Hihihi. XD. Prôôôôôt. Lolololol. Discuss pls.