PDA

View Full Version : Greta...


Eyjafjallajökull
2 april 2019, 14:57
Zo heet mijn tante ook :-D

eno2
2 april 2019, 15:00
Lofzang op Greta

"To boldly go where nobody has gone before" - Dat is wat Greta deed en wat wereldwijde weerklank vond. Het is dan ook grappig een hoop nobele en on-nobele onbekenden haar met de grond gelijk te zien maken hier, waartussen één minkukel dat deed in de schunnigste der bewoordingen. Greta is bijzonder mondig en assertief. Maar wat kunnen zulke 'pubers', sic , adolescenten wiens toekomst op het spel staat, doen om het tij te (helpen) keren? Een klimaat-advocate kan een regering veroordeeld krijgen. Maar als die 'pubers', sic, adolescenten buiten de schooluren manifesteren, draait niemand (die er toe doet) zijn hoofd of zijn hand om. Het idee en de actie van het spijbelen was geniaal. En dat mogen al die criticasters die zelf hoogstwaarschijnlijk nooit hun neus uitgestoken hebben voor een zaak die groter is dan hun ego, in hun zakken steken. Laat staan de deniers en de delayers.

Lof der Zotheid
2 april 2019, 15:00
En was er ook een Pedobeer die over haar elucubreerde toen ze 14 was? Of is ze gaan klimaatspijbelen op haar zestiende?

:mrgreen:

Eyjafjallajökull
2 april 2019, 15:02
En was er ook een Pedobeer die over haar elucubreerde toen ze 14 was? Of is ze gaan klimaatspijbelen op haar zestiende?

:mrgreen:

Niks van dat alles, man.

Je ziet, de ene Greta is de andere niet :-D

eno2
2 april 2019, 15:04
Vergelijk dat 'nobel en onnobel onbekend zijn' maar eens met Greta's terecht genomineerd zijn voor de Nobelprijs, dan begrijp je meteen de woordspeling.

Wapper
2 april 2019, 15:07
Lofzang op Greta

"To boldly go where nobody has gone before" - Dat is wat Greta deed en wat wereldwijde weerklank vond. Het is dan ook grappig een hoop nobele en on-nobele onbekenden haar met de grond gelijk te zien maken hier, waartussen één minkukel dat deed in de schunnigste der bewoordingen. Greta is bijzonder mondig en assertief. Maar wat kunnen zulke 'pubers', sic , adolescenten wiens toekomst op het spel staat, doen om het tij te (helpen) keren? Een klimaat-advocate kan een regering veroordeeld krijgen. Maar als die 'pubers', sic, adolescenten buiten de schooluren manifesteren, draait niemand (die er toe doet) zijn hoofd of zijn hand om. Het idee en de actie van het spijbelen was geniaal. En dat mogen al die criticasters die zelf hoogstwaarschijnlijk nooit hun neus uitgestoken hebben voor een zaak die groter is dan hun ego, in hun zakken steken. Laat staan de deniers en de delayers.

Klimaatspam

Lof der Zotheid
2 april 2019, 15:25
Ik denk dat de eilandpedo zijn negeerlijst weer eens helemaal lek is.

Lof der Zotheid
2 april 2019, 15:26
Niks van dat alles, man.

Je ziet, de ene Greta is de andere niet :-D

Da's ook weer waar. Ik neem aan dat ze in de jonge tijd van uw tante Greta wel wisten hoe met elucubrerende pedobeertjes en ander gespuis om te gaan...

Skobelev
2 april 2019, 15:54
'k Heb zo een vriendin. Maar dat is niets voor de forumpedo. Ze is 40 jaar ouder en weegt ook 60kg meer.

Anna List
2 april 2019, 16:17
Zo heet mijn tante ook :-D

:rofl:

Anna List
2 april 2019, 16:19
Vergelijk dat 'nobel en onnobel onbekend zijn' maar eens met Greta's terecht genomineerd zijn voor de Nobelprijs, dan begrijp je meteen de woordspeling.

Jong, zijde gij nu nog niet doodgevallen?
Jammer.

Lof der Zotheid
2 april 2019, 16:29
Vergelijk dat 'nobel en onnobel onbekend zijn' maar eens met Greta's terecht genomineerd zijn voor de Nobelprijs, dan begrijp je meteen de woordspeling.

Bol 't af.

Eyjafjallajökull
2 april 2019, 17:43
Jong, zijde gij nu nog niet doodgevallen?
Jammer.

En binnen de 3 minuten had ik beet :-D

DewareJakob
2 april 2019, 18:26
Ik denk dat de eilandpedo zijn negeerlijst weer eens helemaal lek is.
Is daar een maximum op? :-( Hopelijk niet! ;-)

Anna List
2 april 2019, 18:28
En binnen de 3 minuten had ik beet :-D

:rofl:

Is dat geen stalking eigenlijk?

Eyjafjallajökull
2 april 2019, 19:35
:rofl:

Is dat geen stalking eigenlijk?

Pol zijn onderzoeksrechter is al op de hoogte !

Anna List
2 april 2019, 20:43
Pol zijn onderzoeksrechter is al op de hoogte !

:lol::lol::lol:

Lof der Zotheid
3 april 2019, 09:49
Is daar een maximum op? :-( Hopelijk niet! ;-)

Het probleem is dat het bij den pedo niet uitmaakt of er een maximum is. Hij leest al zijn "negeerlijsters". Getuige zijn zijn reacties...

The Paulus Experience
3 april 2019, 09:54
Pol zijn onderzoeksrechter is al op de hoogte !

:-D

Anna List
3 april 2019, 09:56
'k Heb zo een vriendin. Maar dat is niets voor de forumpedo. Ze is 40 jaar ouder en weegt ook 60kg meer.

dat is nog steeds 18 jaar jonger dan eno2 ...

Elio di Supo
3 april 2019, 09:58
dat is nog steeds 18 jaar jonger dan eno2 ...

Slappo is bijna zo oud als mijn schoonmoeder. Maar dat wil ik zelfs mijn schoonmoeder niet aan doen. Ge moet dus niet vragen ...

Eyjafjallajökull
4 april 2019, 06:08
Slappo is bijna zo oud als mijn schoonmoeder. Maar dat wil ik zelfs mijn schoonmoeder niet aan doen. Ge moet dus niet vragen ...

8O

Anna List
4 april 2019, 06:33
allez zeg, en dat hadden zo'n toffe familiefeesten kunnen worden :lol:

Hoomer
4 april 2019, 07:10
Greta y Los Garbo (https://youtu.be/MTb5KGLFYtE)

Anna List
4 april 2019, 07:11
Greta y Los Garbo (https://youtu.be/MTb5KGLFYtE)

zo ziede maar, ze geven die naam Greta niet alleen aan lelijke wijven.