PDA

View Full Version : Facesitting met Pakistaanse Vrouwen


Demper
13 april 2019, 14:49
Heel aromatisch.

Bhairav
13 april 2019, 18:54
Politiek incorrecte bui?

Anna List
13 april 2019, 19:16
Politiek incorrecte bui?

Wat is daar juist politiek incorrect aan mss?

Guinevere
13 april 2019, 21:52
Ben je zeker? Die doen doorgaans niet aan orale seks.

Maar ik wil wel eens op uw hals zitten. En dan hevig op en neer springen.

maddox
13 april 2019, 22:04
Ben je zeker? Die doen doorgaans niet aan orale seks.

Maar ik wil wel eens op uw hals zitten. En dan hevig op en neer springen.

Neen, Pakistaanse mannen zijn meestal zeer beperkt in hun kennis der liefdeskunst, en zien hun neukertje gewoon als een teef die gewoon volgestopt moet worden om een nest pups te werpen.

Anna List
13 april 2019, 22:06
Ben je zeker? Die doen doorgaans niet aan orale seks.

Maar ik wil wel eens op uw hals zitten. En dan hevig op en neer springen.

Hoe doe je dat? Tegelijk op zijn hals zitten en op en neer springen? Is dat een lokale Pakistaanse vorm van twerken? Ben je daar goed in mss? :-P

IJsboer
14 april 2019, 00:29
Deze draad

:rofl:
:rofl:
:rofl:

maddox
14 april 2019, 01:07
Hoe doe je dat? Tegelijk op zijn hals zitten en op en neer springen? Is dat een lokale Pakistaanse vorm van twerken? Ben je daar goed in mss? :-P

Neen, da's een variante van het skippybal rijden (https://www.youtube.com/watch?v=Y6inDYKFWNM).

Hypochonder
14 april 2019, 05:07
Neen, Pakistaanse mannen zijn meestal zeer beperkt in hun kennis der liefdeskunst, en zien hun neukertje gewoon als een teef die gewoon volgestopt moet worden om een nest pups te werpen.

U moet natuurlijk begrijpen dat Guinevere een heel leven werd wijsgemaakt dat moslims superieur zijn aan westers schorem. Als zij met de neus op de feiten wordt gedrukt dan blijft het meestal muisstil van haar kant.

Pandareus
14 april 2019, 05:48
U moet natuurlijk begrijpen dat Guinevere een heel leven werd wijsgemaakt dat moslims superieur zijn aan westers schorem. Als zij met de neus op de feiten wordt gedrukt dan blijft het meestal muisstil van haar kant.

In de context van dit draadje is het meer Demper die met de 'feiten' op de neus wordt gedrukt. :mrgreen:

't is nen echten carpet muncher.

Mambo
14 april 2019, 12:07
Opgelet voor een henna snor na het grasduinen.

Dat was je niet zomaar af.

Xenophon
14 april 2019, 15:09
Ik ben eens met een Pakistaanse vrouw geweest, lang geleden.Kon heel goed koken, ze maakte regelmatig Pakistaanse donuts, om het gat in het middelste deel van de donut te krijgen gebruikte ze mijn stijve leubbe.

Zo doen we dat in Pakistan, vertelde ze me.

Ik geloofde dat niet echt, maar ik hielp haar in de keuken zoveel ik kon.

Pandareus
14 april 2019, 15:33
Ik ben eens met een Pakistaanse vrouw geweest, lang geleden.Kon heel goed koken, ze maakte regelmatig Pakistaanse donuts, om het gat in het middelste deel van de donut te krijgen gebruikte ze mijn stijve leubbe.

Zo doen we dat in Pakistan, vertelde ze me.

Ik geloofde dat niet echt, maar ik hielp haar in de keuken zoveel ik kon.

:lol:

maddox
14 april 2019, 16:57
Ik ben eens met een Pakistaanse vrouw geweest, lang geleden.Kon heel goed koken, ze maakte regelmatig Pakistaanse donuts, om het gat in het middelste deel van de donut te krijgen gebruikte ze mijn stijve leubbe.

Zo doen we dat in Pakistan, vertelde ze me.

Ik geloofde dat niet echt, maar ik hielp haar in de keuken zoveel ik kon.

Nu weet ik waar de donut uit deze clip (https://www.youtube.com/watch?v=DwYBXCxXCS8) vandaan komt.

Henri1
14 april 2019, 17:25
Heel aromatisch.

En ik maar onterecht denken dat je je leven gebeterd had.

Gelukkig won onze Waalse vriend vandaag Paris-Roubaix.

Zucht
14 april 2019, 17:29
En ik maar onterecht denken dat je je leven gebeterd had.

Gelukkig won onze Waalse vriend vandaag Paris-Roubaix.

Monegaskische vriend eigenlijk.
Maar toch, heel sterke prestatie.
Hopelijk niet te danken aan het snuiven van Pakistaanse popotins..

Anna List
14 april 2019, 19:54
Ik ben eens met een Pakistaanse vrouw geweest, lang geleden.Kon heel goed koken, ze maakte regelmatig Pakistaanse donuts, om het gat in het middelste deel van de donut te krijgen gebruikte ze mijn stijve leubbe.

Zo doen we dat in Pakistan, vertelde ze me.

Ik geloofde dat niet echt, maar ik hielp haar in de keuken zoveel ik kon.

Kwam veel flamigel aan te pas na het frituren zeker?

Guinevere
14 april 2019, 20:06
Neen, Pakistaanse mannen zijn meestal zeer beperkt in hun kennis der liefdeskunst, en zien hun neukertje gewoon als een teef die gewoon volgestopt moet worden om een nest pups te werpen.

Kan me nix schelen. Ik vind het zelf ook niet leuk om iemand's pipi in mijn mond te krijgen, waarom zou ik dat dan bij een ander doen. Echt vies, bah en jakkes.

Guinevere
14 april 2019, 20:08
U moet natuurlijk begrijpen dat Guinevere een heel leven werd wijsgemaakt dat moslims superieur zijn aan westers schorem. Als zij met de neus op de feiten wordt gedrukt dan blijft het meestal muisstil van haar kant.

Fout mensenkennertje. Als ik stil val is het meestal vanwege het belabberde niveau van de kafir...

Anna List
14 april 2019, 20:14
Kan me nix schelen. Ik vind het zelf ook niet leuk om iemand's pipi in mijn mond te krijgen, waarom zou ik dat dan bij een ander doen. Echt vies, bah en jakkes.

Orale seks en plasseks, dat zijn echt wel heel verschillende dingen ze...

Pandareus
14 april 2019, 20:23
Orale seks en plasseks, dat zijn echt wel heel verschillende dingen ze...

Haar vergelijking raakt idd kant noch boort... :?

Anna List
14 april 2019, 20:28
Haar vergelijking raakt idd kant noch boort... :?

Boor het er nog wat in, ja.

Guinevere
14 april 2019, 20:29
Orale seks en plasseks, dat zijn echt wel heel verschillende dingen ze...

Ik bedoel iemand's "pipi". Snap je het.

Gipsy
14 april 2019, 20:31
En ik maar onterecht denken dat je je leven gebeterd had.

Gelukkig won onze Waalse vriend vandaag Paris-Roubaix.

Ne Waal die hard werkt en goed Nederlands spreekt, er zijn geen zekerheden meer.

Anna List
14 april 2019, 20:31
Ik bedoel iemand's "pipi". Snap je het.

Nee, ik snap er eerlijk gezegd niks van... :oops:

Guinevere
14 april 2019, 20:31
Haar vergelijking raakt idd kant noch boort... :?

Vergelijking?

Xenophon
14 april 2019, 20:37
Kwam veel flamigel aan te pas na het frituren zeker?

Ja, dat leer je snel, ze af de leubbe halen alvorens ze te bakken.

Wapper
14 april 2019, 20:44
Ja, dat leer je snel, ze af de leubbe halen alvorens ze te bakken.

:rofl:

maddox
14 april 2019, 21:00
Kan me nix schelen. Ik vind het zelf ook niet leuk om iemand's pipi in mijn mond te krijgen, waarom zou ik dat dan bij een ander doen. Echt vies, bah en jakkes.

Als uw preut goed gewassen is, hoeveel pipi hangt er dan aan?

Anna List
14 april 2019, 21:03
Ja, dat leer je snel, ze af de leubbe halen alvorens ze te bakken.

:lol:

TV-verslaafde
14 april 2019, 21:06
Ik ben eens met een Pakistaanse vrouw geweest, lang geleden.Kon heel goed koken, ze maakte regelmatig Pakistaanse donuts, om het gat in het middelste deel van de donut te krijgen gebruikte ze mijn stijve leubbe.

Zo doen we dat in Pakistan, vertelde ze me.

Ik geloofde dat niet echt, maar ik hielp haar in de keuken zoveel ik kon.

Goeie bluf. Hehe.

-lol-

Demper
14 april 2019, 22:52
Ben je zeker? Die doen doorgaans niet aan orale seks.

Maar ik wil wel eens op uw hals zitten. En dan hevig op en neer springen.

Dat is eerder poging tot doodslag met zo een dikke kont.

Onthaart gij uw bilspleet, meisje?

Demper
14 april 2019, 22:57
Ik ben eens met een Pakistaanse vrouw geweest, lang geleden.Kon heel goed koken, ze maakte regelmatig Pakistaanse donuts, om het gat in het middelste deel van de donut te krijgen gebruikte ze mijn stijve leubbe.

Zo doen we dat in Pakistan, vertelde ze me.

Ik geloofde dat niet echt, maar ik hielp haar in de keuken zoveel ik kon.

Waarom kreeg moeke zoveel slaag?

Demper
14 april 2019, 22:59
Kan me nix schelen. Ik vind het zelf ook niet leuk om iemand's pipi in mijn mond te krijgen, waarom zou ik dat dan bij een ander doen. Echt vies, bah en jakkes.

Vrouwen die niet pijpen kunnen beter terugkeren naar Pakistan.

maddox
15 april 2019, 00:05
Dat is eerder poging tot doodslag met zo een dikke kont.
Als ge de gebruikelijke progressie van een moslima ziet. Als kindje en jonge vrouw, graatmager.
Als gehuwde vrouw is het snel een peermodel dat zelfs een boerka niet kan verstoppen. Aangezien Guinevere beweert een gehuwde moslima-moeder te zijn, kunnen we alleen gokken dat haar beweerde kont meer dan handsvolle billen vertegenwoordigt.

Onthaart gij uw bilspleet, meisje?
Stel je voor dat er te weinig gelijkenis is met een geitenreet.

Pandareus
15 april 2019, 06:00
Ja, dat leer je snel, ze af de leubbe halen alvorens ze te bakken.

:lol::lol::lol:

Xenophon
15 april 2019, 09:26
Waarom kreeg moeke zoveel slaag?

Ze was dat zo gewoon van in het thuisland.

IJsboer
15 april 2019, 11:19
Ik lig hier nog steeds met buikkrampen van het lachen door deze titel en de eerste post te lezen. Ik heb echt medische bijstand nodig als het niet betert... :rofl::rofl::rofl:

maddox
15 april 2019, 12:36
komkom, gij kent haar niet gelijk ik, Guine heeft eigenlijk best wel een lekker heet kontje.



Ik verwijs naar een geiten-reet en harig. Dat u de link legt naar het forumlid Guinevere -zelfverklaard moslima en moeder- is niet mijn fout.

Anna List
15 april 2019, 12:38
Ik verwijs naar een geiten-reet en harig. Dat u de link legt naar het forumlid Guinevere -zelfverklaard moslima en moeder- is niet mijn fout.

BS zelfs google kent geen guinegeit.

nu niet terugkrabbelen maddox

maddox
15 april 2019, 12:48
BS zelfs google kent geen guinegeit.

nu niet terugkrabbelen maddox

Hmm, te laat om mijn slecht gedelete PA volledig weg te werken.

Anna List
15 april 2019, 12:50
Hmm, te laat om mijn slecht gedelete PA volledig weg te werken.

guine is een goeike, die drukt niet op RD.

maddox
15 april 2019, 13:04
guine is een goeike, die drukt niet op RD.

Dan is de vraag, kan een realiteit een PA zijn?

Anna List
15 april 2019, 13:07
Dan is de vraag, kan een realiteit een PA zijn?

ik heb toch ooit al eens een permban gehad om Largo_W een idioot te noemen, terwijl dat 100% waarheidsgetrouw was.

Guinevere
15 april 2019, 21:44
guine is een goeike, die drukt niet op RD.

Wat? Waarover heb ik gelezen?

Effe zoeken...

Guinevere
15 april 2019, 21:45
Dat is eerder poging tot doodslag met zo een dikke kont.

Onthaart gij uw bilspleet, meisje?

Dat heb je goed begrepen en natuurlijk niet. :lol:

Guinevere
15 april 2019, 21:48
Vrouwen die niet pijpen kunnen beter terugkeren naar Pakistan.

Nee.

Guinevere
15 april 2019, 21:56
Als ge de gebruikelijke progressie van een moslima ziet. Als kindje en jonge vrouw, graatmager.
Als gehuwde vrouw is het snel een peermodel dat zelfs een boerka niet kan verstoppen. Aangezien Guinevere beweert een gehuwde moslima-moeder te zijn, kunnen we alleen gokken dat haar beweerde kont meer dan handsvolle billen vertegenwoordigt.

Stel je voor dat er te weinig gelijkenis is met een geitenreet.

Ale, ik zal toch zo vriendelijk zijn u uit uw nieuwsgierigheid helpen. Zoals elke vrouw ben ik zeker ook bijgekomen door m'n zwangerschap. Waar ik vroeger als bovenstuk vrij gemakkelijk in een 's' paste moet ik nu eerder voor s/m gaan. En zo ook nu met onderstukken: 38/40 en doorgaans M. Maar ik heb niet plotseling de kont van een walvis gekregen. Denk ik, he :lol:

Anna List
15 april 2019, 21:58
Ale, ik zal toch zo vriendelijk zijn u uit uw nieuwsgierigheid helpen. Zoals elke vrouw ben ik zeker ook bijgekomen door m'n zwangerschap. Waar ik vroeger als bovenstuk vrij gemakkelijk in een 's' paste moet ik nu eerder voor s/m gaan. En zo ook nu met onderstukken: 38/40 en doorgaans M. Maar ik heb niet plotseling de kont van een walvis gekregen. Denk ik, he :lol:

Ik wist het wel.8-)

Guinevere
15 april 2019, 22:01
15 minuutjes een harige Guinegeitreet op je gezicht , en al je medische problemen verdwijnen als sneeuw op een gloeiend hete stalen plaat.

Volgens mij zit je dicht bij de waarheid maar ik zou nooit op iemand's gezicht zitten en zal u vanwege uw hatelijkheid toch moeten rapporteren. Huuil ! :twisted:

Guinevere
15 april 2019, 22:03
Hmm, te laat om mijn slecht gedelete PA volledig weg te werken.

Huuiiiil ! :twisted:

maddox
15 april 2019, 22:16
Volgens mij zit je dicht bij de waarheid maar ik zou nooit op iemand's gezicht zitten en zal u vanwege uw hatelijkheid toch moeten rapporteren. Huuil ! :twisted:
Rapporteer erop los.
Dat heb je goed begrepen en natuurlijk niet.
Maar op zijn minst weten we nu dat u een harige reet hebt.
Maar ik wil wel eens op uw hals zitten. En dan hevig op en neer springen.
Neen, dat klopt, U wil niet op iemands gezicht zitten, stel u voor dat u genot zou leren kennen.
Alhoewel de perfecte man het genot van de vrouw niet onbelangrijk vond en het ook koppelde aan het geslacht van de baby die uit het genot kon voortkomen.

Anna List
15 april 2019, 22:17
Volgens mij zit je dicht bij de waarheid maar ik zou nooit op iemand's gezicht zitten en zal u vanwege uw hatelijkheid toch moeten rapporteren. Huuil ! :twisted:

Dat had ik dan weer fout ingeschat van je.

maddox
15 april 2019, 22:18
Ale, ik zal toch zo vriendelijk zijn u uit uw nieuwsgierigheid helpen. Zoals elke vrouw ben ik zeker ook bijgekomen door m'n zwangerschap. Waar ik vroeger als bovenstuk vrij gemakkelijk in een 's' paste moet ik nu eerder voor s/m gaan. En zo ook nu met onderstukken: 38/40 en doorgaans M. Maar ik heb niet plotseling de kont van een walvis gekregen. Denk ik, he :lol:

Plots is wel overroepen, zo'n perfecte peervorm haal je niet op een jaartje tijd. Daar kruipt wel meer moeite en tijd in.

Guinevere
15 april 2019, 22:23
Neen, dat klopt, U wil niet op iemands gezicht zitten, stel u voor dat u genot zou leren kennen.
Alhoewel de perfecte man het genot van de vrouw niet onbelangrijk vond en het ook koppelde aan het geslacht van de baby die uit het genot kon voortkomen.

Ik vind dat eerder boertig. En over mijn genot hoef je je ook echt geen zorgen te maken. Ik geniet genoeg ondanks m'n behaarde gat. :lol:
Maar wat bedoel je met baby's geslacht?

Guinevere
15 april 2019, 22:25
Dat had ik dan weer fout ingeschat van je.

Ik zie niet in waarom er per se op mij gescholden moet worden, ook al is het in deze k&k draad.

Anna List
15 april 2019, 22:26
Ik zie niet in waarom er per se op mij gescholden moet worden, ook al is het in deze k&k draad.

Had niet gedacht dat je t je zou laten raken.dacht dat je daar intussen wel boven stond.

Guinevere
15 april 2019, 22:30
Had niet gedacht dat je t je zou laten raken.dacht dat je daar intussen wel boven stond.

Anna doe niet zo listig. ;) Vrouwen staan erom bekend een klein hartje te hebben.

Anna List
15 april 2019, 22:32
Anna doe niet zo listig. ;) Vrouwen staan erom bekend een klein hartje te hebben.

:-P

En nog veel meer ook.

maddox
15 april 2019, 23:59
Ik vind dat eerder boertig. En over mijn genot hoef je je ook echt geen zorgen te maken. Ik geniet genoeg ondanks m'n behaarde gat. :lol:
Ik hoop het voor u.
Maar wat bedoel je met baby's geslacht?

Zoals ik het schreef.
1 van de hadiths (https://muflihun.com/bukhari/55/546)beschrijft hoe de Profeet 3 moeilijke vragen voor de kiezen kreeg, en 1 van die vragen was hoe het uiterlijk/geslacht van een baby bepaald wordt.
Als de man het eerst "ontlaad", dan gaat het kind op hem lijken (jongetje zijn), indien de vrouw het eerste ontlaad, dan gaat het kind op haar lijken (een meisje dus)

Anna List
16 april 2019, 05:52
gij hebt een dochtertje zeker, Guinevere? :p

Guinevere
16 april 2019, 12:34
gij hebt een dochtertje zeker, Guinevere? :p

Ja, maar ik ben niet zeker of ik eerst klaar kwam.
Kwam ik wel?
Hij kwam zeker wel. :oops: :lol:

Anna List
16 april 2019, 12:36
Ja, maar ik ben niet zeker of ik eerst klaar kwam.
Kwam ik wel?
Hij kwam zeker wel. :oops: :lol:

zolang je maar niet te snel tevreden bent. ;-)
tenzij je blij bent ervan af te zijn...

maddox
16 april 2019, 13:44
Ja, maar ik ben niet zeker of ik eerst klaar kwam.
Kwam ik wel?
Als ge uwzelf die vraag moet stellen, dan weten mensen die klaarkomen wel kennen het antwoord nu al.

En neen, de timing van een orgasme bepaald niet het geslacht of uiterlijk van een baby.

Anna List
16 april 2019, 13:48
Als ge uwzelf die vraag moet stellen, dan weten mensen die klaarkomen wel kennen het antwoord nu al.

En neen, de timing van een orgasme bepaald niet het geslacht of uiterlijk van een baby.

8O zegt gij nu dat de Profeet znzb zich vergist heeft? :-P

Jay-P.
16 april 2019, 13:48
Als ge uwzelf die vraag moet stellen, dan weten mensen die klaarkomen wel kennen het antwoord nu al.

En neen, de timing van een orgasme bepaald niet het geslacht of uiterlijk van een baby.[lowclass comment]Bij de vent is't gewoon het niet klaarkomen dat de beste contraconceptie is voor de maskes die hij oppompte.[/lowclass comment]

maddox
16 april 2019, 15:30
8O zegt gij nu dat de Profeet znzb zich vergist heeft? :-P

Ik schrijf alleen dat de timing van het orgasme geen meetbare invloed heeft op het geslacht of uiterlijk van een baby tijdens de verwekking.


Wat er later in de zwangerschap gebeurd met orgasmes is een ander verhaal, en die studies moet ik nog eens opzoeken en lezen.
(slikken blijkt wel te werken tegen zwangerschapsvergiftiging, maar da's niet het vrouwelijke orgasme nietwaar)

Hypochonder
16 april 2019, 17:08
Facesitting met Pakistaanse sausputlegers.

Guinevere
16 april 2019, 19:17
zolang je maar niet te snel tevreden bent. ;-)
tenzij je blij bent ervan af te zijn...

Wie enkel nog seksdates heeft zal dat idd niet meer kennen, dat ze er snel vanaf wil zijn :-P

Guinevere
16 april 2019, 19:26
Als ge uwzelf die vraag moet stellen, dan weten mensen die klaarkomen wel kennen het antwoord nu al.

En neen, de timing van een orgasme bepaald niet het geslacht of uiterlijk van een baby.

Nieuwsflash: vrouwen komen heus niet altijd klaar tijdens de... intercourse (olala). Alleen zal 'ze' het niet elke keer aan uw neus hangen. Maar dat wist je wss al.
Wat mezelf betreft: ik weet het gewoon echt niet meer.
En geloof ook niet dat het meteen een invloed heeft op het evt geslacht van uw kind. Dat bepaalt God... maar ik wenste destijds wel een dochter eigenlijk, mijn man ook, net zo schattig als m'n nichtje.
Ten derde merk ik op dat je de verkeerde hadiths bij je uitleg plaatst. Krijg je daar een kick van ofzo? Alsof ik daarin zou trappen en m'n religie niet ken.

Gipsy
16 april 2019, 20:04
Weeral zo een verloedering van het Vlaams naar dat stupide Hollands. In het Vlaams zegt men, ik heb geschoten. Moest men over 40 jaar gezegd hebben, ik ben klaargekomen dan zou men gevraagd hebben met wat?

cookie monster
16 april 2019, 20:58
het evt geslacht van uw kind. Dat bepaalt God...
Nou , de grootste onzin van deze hele draad !!!!

maddox
16 april 2019, 22:36
Nieuwsflash: vrouwen komen heus niet altijd klaar tijdens de... intercourse (olala). Alleen zal 'ze' het niet elke keer aan uw neus hangen. Maar dat wist je wss al. Dat klopt.

Wat mezelf betreft: ik weet het gewoon echt niet meer.
De verwekking van uw dochtertje niet meer herinneren.
En geloof ook niet dat het meteen een invloed heeft op het evt geslacht van uw kind. Dat bepaalt God... maar ik wenste destijds wel een dochter eigenlijk, mijn man ook, net zo schattig als m'n nichtje.
Ten derde merk ik op dat je de verkeerde hadiths bij je uitleg plaatst. Krijg je daar een kick van ofzo? Alsof ik daarin zou trappen en m'n religie niet ken.
Wat was er dan verkeerd aan die Hadith in de link, of een andere vraag, heeft de profeet dan volgens een andere hadith dat dan niet gezegd?

Anna List
16 april 2019, 22:47
Wie enkel nog seksdates heeft zal dat idd niet meer kennen, dat ze er snel vanaf wil zijn :-P

Wie is in dat geval mss? ;-)

Anna List
16 april 2019, 22:49
Dat klopt.


De verwekking van uw dochtertje niet meer herinneren.

Wat was er dan verkeerd aan die Hadith in de link, of een andere vraag, heeft de profeet dan volgens een andere hadith dat dan niet gezegd?

Lol, het zou een pak zieliger zijn die verdenking wel te herinneren me dunkt...

Henri1
17 april 2019, 18:34
Hoe is de situatie nu Demper ?

Lof der Zotheid
18 april 2019, 08:07
Hoe is de situatie nu Demper ?

Hij steekt in Pakistan onder de achterkant van een Pakistaanse facesitter vast. Hij kan niet eens meer bij zijn Bulgaarse saus.

Anna List
18 april 2019, 21:21
Hij steekt in Pakistan onder de achterkant van een Pakistaanse facesitter vast. Hij kan niet eens meer bij zijn Bulgaarse saus.

Moeten we geen reddingsoperatie opzetten? Of op zijn minst eens vragen aan Guinevere of ze eens wil informeren via haar connecties ginder...

Mambo
18 april 2019, 22:17
Als ge uwzelf die vraag moet stellen, dan weten mensen die klaarkomen wel kennen het antwoord nu al.

En neen, de timing van een orgasme bepaald niet het geslacht of uiterlijk van een baby.

Ja vroeger gingen die verhaaltjes wel de ronde.

Ben het vergeten hoor maar het was iets wie van boven zat dan was het een jongen of meisje.
En dergelijke prietpraat.
Klein pietje en zo...

Guinevere
18 april 2019, 22:40
Ja vroeger gingen die verhaaltjes wel de ronde.

Ben het vergeten hoor maar het was iets wie van boven zat dan was het een jongen of meisje.
En dergelijke prietpraat.
Klein pietje en zo...

Een man van 1m85 heeft geen klein pietje, hoor. Dus dat kan ook al niet de oorzaak van het geslacht zijn. En voor de rest herinner ik me geen bijzondere standjes e.d.

Ik ken trouwens een veel kleinere Pakistaanse man... die heeft ondertussen 3 zonen.

Demper
20 april 2019, 15:50
Ik geniet genoeg ondanks m'n behaarde gat. :lol:


Ik riek het van ver.

Demper
20 april 2019, 15:51
Vrouwen staan erom bekend een klein hartje te hebben.

Dat gelooft geen kat meer.

Vrouwen zijn meedogenloze opportunisten.

Guinevere
20 april 2019, 16:33
Ik riek het van ver.

Dat kan niet want ik ben een hygiënische persoon.

Guinevere
20 april 2019, 16:34
Dat gelooft geen kat meer.

Vrouwen zijn meedogenloze opportunisten.

Wat heeft dat ermee te maken? En mannen moeten heus niet onderdoen voor vrouwen wat betreft opportunisme.

Demper
20 april 2019, 16:34
Dat kan niet want ik ben een hygiënische persoon.

Van jezelf ruik je dat niet.

maddox
20 april 2019, 17:13
Dat kan niet want ik ben een hygiënische persoon.

Een goede vrijbeurt kan je later nog steeds ruiken. Zelfs een douche verstopt dat niet allemaal.
Zeker niet met de neus op de feiten gedrukt.

Demper
20 april 2019, 17:15
Een gesausde vrouw kan je goed ruiken inderdaad.

Rahowa
21 april 2019, 09:28
Monegaskische vriend eigenlijk.


Haha,de goede belz en anti-Vlaming Gibert vertikt het om ook maar 1 cent belasting te betalen in zijn geliefde belzieke.

Lof der Zotheid
23 april 2019, 12:12
Moeten we geen reddingsoperatie opzetten? Of op zijn minst eens vragen aan Guinevere of ze eens wil informeren via haar connecties ginder...

Maar nee, de Demper wil niet gestoord worden tijdens het genot van zijn laatste wetenschappelijke experiment. Trouwens, ik meen te vernemen dat Demper terug is?

:cheer: Demperchen! :cheer:

Demper
27 april 2019, 17:30
Maar nee, de Demper wil niet gestoord worden tijdens het genot van zijn laatste wetenschappelijke experiment. Trouwens, ik meen te vernemen dat Demper terug is?

:cheer: Demperchen! :cheer:

:cheer: :cheer: :cheer: