PDA

View Full Version : Avengers.


Dadeemelee
24 april 2019, 07:39
De Grande Finale komt eraan.

Ik ga de volledige reeks alvast herbekijken. Phase 1&2 liggen klaar. :-)
Wie nog?

Het Verzet
24 april 2019, 07:55
Nee merci. Wanneer gaat die superheldenzever nu eindelijk nekeer stoppen.

Tavek
24 april 2019, 07:58
Ge moet er voor zijn.

Ik ben er voor ;)

Infinity War komt straks op ja, als voorbereiding voor deze film.

Endgame is retegoed volgens de eerste reviews.

Dadeemelee
24 april 2019, 08:02
Ge moet er voor zijn.

Ik ben er voor ;)

Infinity War komt straks op ja, als voorbereiding voor deze film.

Endgame is retegoed volgens de eerste reviews.

Maar ja. Dat zijn gewoon leuke films. :-D

Libro
24 april 2019, 08:50
Radio 1 wijdde er daarstraks een heel topic aan. En oh ja, ze vermeldden ook even dat er ook nog een film over Van Gogh uitkomt :roll:.

Dadeemelee
25 april 2019, 15:06
Gisteren met Iron Man 1 begonnen. Die was minder goed dan ik mij herinnerde.

Lof der Zotheid
25 april 2019, 15:21
Nee merci. Wanneer gaat die superheldenzever nu eindelijk nekeer stoppen.

Als er nog eens films met zeveraars en lafaards in de hoofdrol waren, zou het tenminste nog eens een welkome afwisseling zijn. Het is gewoon veel eerlijker en actueler. Laten we toch wel wezen: elke weldenkende mens is een zelfzuchtige lafaard die enkel zijn eigen interesses dient. :mrgreen:

TV-verslaafde
25 april 2019, 16:59
Als er nog eens films met zeveraars en lafaards in de hoofdrol waren, zou het tenminste nog eens een welkome afwisseling zijn. Het is gewoon veel eerlijker en actueler. Laten we toch wel wezen: elke weldenkende mens is een zelfzuchtige lafaard die enkel zijn eigen interesses dient. :mrgreen:

Doe daar nog onverschilligheid bij.

Normaal kom je nog uit je zetel voor een wijf, maar ja tegenwoordig zijn die ook allemaal waardeloos.

Een sneaky snake die niets aankan als hoofdrol, de nieuwe held... We moeten meegaan met de tijd.

Anna List
25 april 2019, 17:25
Radio 1 wijdde er daarstraks een heel topic aan. En oh ja, ze vermeldden ook even dat er ook nog een film over Van Gogh uitkomt :roll:.

De moord op Theo?

Tavek
25 april 2019, 18:52
Maar ja. Dat zijn gewoon leuke films. :-D

Top entertainment.

Ik moet vermdomme captain marvel nog zien.

Is trouwens een schoon vrouwtje.

Dadeemelee
25 april 2019, 19:32
Top entertainment.

Ik moet vermdomme captain marvel nog zien.

Is trouwens een schoon vrouwtje.

Ik wacht tot ze op Play More komen en koop achteraf de verzamelboxen. Captain Marvel zal in de Phase 3.2 box zitten.

Momenteel naar Hulk aan het kijken. :-)

kiko
25 april 2019, 19:48
Radio 1 wijdde er daarstraks een heel topic aan. En oh ja, ze vermeldden ook even dat er ook nog een film over Van Gogh uitkomt.
Ik denk dat er ondertussen al tien films over Van Gogh uitgekomen zijn. Het nieuwe en verrassende is er ondertussen ook al lang van af.

IanVD
25 april 2019, 20:29
Nee merci. Wanneer gaat die superheldenzever nu eindelijk nekeer stoppen.

Zal nog even duren, Marvel heeft al een 10tal nieuwe films gepland voor de komende 3 jaar.

Pandareus
26 april 2019, 06:45
De Grande Finale komt eraan.

Ik ga de volledige reeks alvast herbekijken. Phase 1&2 liggen klaar. :-)
Wie nog?

Ik ook. Avengers is werkelijk top. :-D

Eduard Khil
27 april 2019, 19:20
https://www.hln.be/bizar/man-verklapt-einde-van-avengers-endgame-aan-cinemagangers-en-wordt-prompt-in-elkaar-geslagen~a15880544/

Tavek
27 april 2019, 20:27
3000 Rip

Dadeemelee
3 mei 2019, 23:02
Captain America: the first Avenger.

Op zich is dit geen slechte film, maar het pledge to the flag ego American gedoe bederft het.

Wel aanbevolen voor de NVA elite.

maddox
3 mei 2019, 23:07
Ik ben meer een Deadpool aanhanger.

Dadeemelee
3 mei 2019, 23:11
Ik ben meer een Deadpool aanhanger.

Oh ja Deadpool is fantastisch. :thumbsup:

Zucht
3 mei 2019, 23:15
Guardians of the Galaxy zijn mijn favorieten.
(met op korte afstand rosse black widow , Hella en Pepper Potts )

Dadeemelee
3 mei 2019, 23:17
Guardians of the Galaxy zijn mijn favorieten.
(met op korte afstand rosse black widow , Hella en Pepper Potts )

Ja uiteraard. Guardians of the Galaxy dat is fun fun fun.

maddox
3 mei 2019, 23:31
Guardians of the Galaxy zijn mijn favorieten.
(met op korte afstand rosse black widow , Hella en Pepper Potts )

Als ge over superheldinnen hebt, geef ik mijn voorkeur aan Ms Venus/SuperMilf

https://images-wixmp-ed30a86b8c4ca887773594c2.wixmp.com/f/c0868b39-2c64-4fc7-bb2b-2f8619feaaf7/d31h6vd-cb5dc8df-a8bf-43c5-b867-77ed95e99328.jpg?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJ IUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQz NzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZT BkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6 W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2MwODY4YjM5LTJjNjQtNGZjNy1iYj JiLTJmODYxOWZlYWFmN1wvZDMxaDZ2ZC1jYjVkYzhkZi1hOGJm LTQzYzUtYjg2Ny03N2VkOTVlOTkzMjguanBnIn1dXSwiYXVkIj pbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0.bPqoLvj1 ub37J2qd6bhlvDHzBzOVE5TNW6F0MyXM_64

Dadeemelee
3 mei 2019, 23:38
Als ge over superheldinnen hebt, geef ik mijn voorkeur aan Ms Venus/SuperMilf

https://images-wixmp-ed30a86b8c4ca887773594c2.wixmp.com/f/c0868b39-2c64-4fc7-bb2b-2f8619feaaf7/d31h6vd-cb5dc8df-a8bf-43c5-b867-77ed95e99328.jpg?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJ IUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQz NzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZT BkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6 W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2MwODY4YjM5LTJjNjQtNGZjNy1iYj JiLTJmODYxOWZlYWFmN1wvZDMxaDZ2ZC1jYjVkYzhkZi1hOGJm LTQzYzUtYjg2Ny03N2VkOTVlOTkzMjguanBnIn1dXSwiYXVkIj pbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0.bPqoLvj1 ub37J2qd6bhlvDHzBzOVE5TNW6F0MyXM_64

Power Girl. :-)

https://d1466nnw0ex81e.cloudfront.net/n_iv/600/3259163.jpg

Pandareus
4 mei 2019, 07:48
Captain America: the first Avenger.

Op zich is dit geen slechte film, maar het pledge to the flag ego American gedoe bederft het.

Wel aanbevolen voor de NVA elite.

:lol::lol::lol:

Pandareus
4 mei 2019, 07:50
Ik ben meer een Deadpool aanhanger.

Deadpool is idd zeer goed. Een van de zeldzame voorbeelden waar humor 'werkt' in een superhelden film. Van spiderman bv krijg ik de kriebels van dat geforceerde 'leukigheidjes' rondstrooien. Idem zo bij Iron man waar er veel te veel van die shit bijkomt.

dalibor
4 mei 2019, 10:03
Zijn die stripverhalen nu stilaan niet allemaal verfilmd?

Dadeemelee
4 mei 2019, 10:05
Zijn die stripverhalen nu stilaan niet allemaal verfilmd?

Neen bijlange niet. ‘Multiverse’ is het toverwoord. ;-) 8O

maddox
4 mei 2019, 10:49
Zijn die stripverhalen nu stilaan niet allemaal verfilmd?

Marvel is al bezig sinds januari 1939. Met 40 comics per maand hebben ze nog wel wat bronmateriaal.

En dan hebben we nog DC comics, dat al sinds 1935 bezig is.

Zucht
4 mei 2019, 22:02
De twee kickass filmen zijn dan wel een parodie maar ook wel gewoon schitterend.
https://www.youtube.com/watch?v=5gSJMxpYB2w

Eduard Khil
4 mei 2019, 23:18
Marvel is al bezig sinds januari 1939. Met 40 comics per maand hebben ze nog wel wat bronmateriaal.

En dan hebben we nog DC comics, dat al sinds 1935 bezig is.

40 per maand? Hoeveel volk werkt daar wel? 8O

Dadeemelee
4 mei 2019, 23:29
40 per maand? Hoeveel volk werkt daar wel? 8O

Meer dan je denkt. Maar de film franchise is financieel immens groter dan de comics.

maddox
5 mei 2019, 09:00
40 per maand? Hoeveel volk werkt daar wel? 8O

Zo veel werk zijn die comics niet. Het is gesneden op VS burger IQ, en het zijn flinterdunne strips.
Zelfs een modern Rode Ridder album is dikker en meer betekenisvol.


En met computerassistentie moet de productiviteit per persoon nog sterk opgedreven kunnen worden. Een database van alle "moves" der superhelden en schurken, wat tekstballonnetjes en je kan met een RNG comics laten uitspuwen aan de lopende band, zonder dat er veel menselijke input meer nodig is. Misschien om een verhaallijn uit te schrijven en de filters te selecteren.

Max van Dietschland
5 mei 2019, 09:18
Captain America: the first Avenger.

Op zich is dit geen slechte film, maar het pledge to the flag ego American gedoe bederft het.

Wel aanbevolen voor de NVA elite.

De titel Captain America alleen al, dan weet je al genoeg.
Voor mij geen films waar de VS geadoreerd wordt.

In het superheldengenre nog maar 3 films gezien, de twee films over Thor en één X-men film (Apocalypse). Vervolg op deze laatste X-men film is er volgende maand al. Het gaat daar blijkbaar vooruit.

Elio di Supo
6 mei 2019, 06:37
De titel Captain America alleen al, dan weet je al genoeg.
Voor mij geen films waar de VS geadoreerd wordt.



Kapitein Dietsland klinkt veel beter. Vooral als die zo'n Frisbee heeft met de Vlaamse leeuw.

Lof der Zotheid
6 mei 2019, 08:40
Kapitein Dietsland klinkt veel beter. Vooral als die zo'n Frisbee heeft met de Vlaamse leeuw.

Imperator Dietschland! Sidder ende beef!

Dadeemelee
6 mei 2019, 09:56
Imperator Dietschland! Sidder ende beef!

They come in peace. ;-) :lol:

https://hellford667.files.wordpress.com/2012/05/iron-sky-movie.jpg

Dadeemelee
12 mei 2019, 20:23
Avengers Assemble is plusminus ok. Ik heb de films met superheroes tesamen altijd de zwakste uit de reeks gevonden. Dit is geen uitzondering.
En Hawk is echt een miskleun. Je hebt er nog zo in de comics maar die houden ze meestal uit de films. Een superhero met pijlen. :|

Eduard Khil
12 mei 2019, 21:02
Kapitein Dietsland klinkt veel beter. Vooral als die zo'n Frisbee heeft met de Vlaamse leeuw.

:lol:

Max van Dietschland
12 mei 2019, 21:53
Dit is pas een machtig personage.

https://www.youtube.com/watch?v=O2F91Up9fT8

Zonder de Keizer was Star Wars niet veel meer. Het is zelfs zo dat ze hem zullen terugbrengen in episode 9 :-D

maddox
12 mei 2019, 22:56
Dit is pas een machtig personage.

https://www.youtube.com/watch?v=O2F91Up9fT8

Zonder de Keizer was Star Wars niet veel meer. Het is zelfs zo dat ze hem zullen terugbrengen in episode 9 :-D

Als je de Star Wars strips en boeken zou volgen, dan wist je al lang dat Emperor Palpatine zowiezo kan terugkomen, omdat ie een methode via de Dark Side heeft om zijn geest te transfereren, hij moet alleen een geschikt lichaam vinden. Clonen is een optie, maar is kortetermijn, daar elke generatie clone een kortere levensduur heeft (verklaart door de teleromase, als ze dan tijdens de prequels mitochondriën als force core kunnen geven)

Dadeemelee
9 juli 2019, 18:42
Guardians of the Galaxy zijn mijn favorieten.
(met op korte afstand rosse black widow , Hella en Pepper Potts )

Ben daar ondertussen aanbeland met mijn retrospectieve. En ook de derde bezichtiging blijft goed.

En dan die jaren 80 muziek op een Walkman. :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=Kt-tLuszKBA

Dadeemelee
23 juli 2019, 19:58
Ant-Man blijft naast Guardians een topfavoriet. Het is volkomen van de pot gerukt, maar vooral heel grappig.
En de mieren zij heel sympathiek en het is iets origineel. :thumbsup:

Dadeemelee
7 september 2019, 18:24
Captain Marvel was goed. Niet uitzonderlijk, maar gewoon een goeie film in de reeks.
En dat Agent Coulson even komt piepen is leuk.

Ook weer controversieel na Black Panther. Een vrouwelijke Marvel in de hoofdrol. Krijgt daarom een hoop tegenwind en meewind.

Edit: die namen zijn wel lame. Mar Vell. :|

kiko
7 september 2019, 19:41
En met computerassistentie moet de productiviteit per persoon nog sterk opgedreven kunnen worden. Een database van alle "moves" der superhelden en schurken, wat tekstballonnetjes en je kan met een RNG comics laten uitspuwen aan de lopende band, zonder dat er veel menselijke input meer nodig is.
Eh neen. Echt niet.

Henri1
7 september 2019, 19:53
De Grande Finale komt eraan.

Ik ga de volledige reeks alvast herbekijken. Phase 1&2 liggen klaar. :-)
Wie nog?

Met John Steed ?

Dadeemelee
7 september 2019, 20:01
Met John Steed ?

Ralph Fiennes. :thumbsup:

Edit: ik wil de originele Wrekers ook eens bekijken, maar ik vrees dat het een ontgoocheling wordt. :-(

Zucht
7 september 2019, 20:58
Ralph Fiennes. :thumbsup:

Edit: ik wil de originele Wrekers ook eens bekijken, maar ik vrees dat het een ontgoocheling wordt. :-(

Ach kan misschien wel beter meevallen dan je denkt.
Ik was nog een klein puberke , maar herinner me nog dat ik Tara King duidelijk verkoos boven Emma Peel (die nochtans over 't algemeen als de beste van de sidekicks beschowd wordt)

https://www.youtube.com/watch?v=-K-02B2KLq4

Henri1
7 september 2019, 22:49
Ach kan misschien wel beter meevallen dan je denkt.
Ik was nog een klein puberke , maar herinner me nog dat ik Tara King duidelijk verkoos boven Emma Peel (die nochtans over 't algemeen als de beste van de sidekicks beschowd wordt)

https://www.youtube.com/watch?v=-K-02B2KLq4

Ik vond Joanna Lumley een lekker stuk.

Dadeemelee
14 september 2019, 18:09
Avengers Endgame gezien. Vond ik de beste van de ‘ensemble’ films in de reeks.
Ik ga er ook geen spoilers over geven, enkel zeggen dat het best is om vooraf de vorige films nog eens te herbekijken (zoals ik gelukkig gedaan heb).

maddox
14 september 2019, 18:48
Eh neen. Echt niet.

Denk je?
Het is nu al een eenheidsworst.

nabat54
15 september 2019, 03:43
Captain America: the first Avenger.

Op zich is dit geen slechte film, maar het pledge to the flag ego American gedoe bederft het.

Wel aanbevolen voor de NVA elite.

Heel diep vanbinnen zit een N-VA kiezer in jou , kom maar uit de kast. :twisted:

Dadeemelee
15 september 2019, 17:42
Net gelezen: ScaJo heeft er 42 miljoen mee verdiend. Arme voetballers. 8O

Universalia
16 september 2019, 09:59
Heb die laatste Avengers (Endgame) liggen maar nog niet naar gekeken. :|

Tavek
16 september 2019, 12:43
Net gelezen: ScaJo heeft er 42 miljoen mee verdiend. Arme voetballers. 8O

Die voetballers zijn ook maar acteurs he. Die voeren een showke op.

Zucht
17 september 2019, 15:49
Heb die laatste Avengers (Endgame) liggen maar nog niet naar gekeken. :|

Waar wacht je op ?
Je zal hem waarschijnlijk minstens twee keer bekijken.
Tenzij je aandacht tijdens de eerste visie geen moment verslapt.

Vrijheideerst
17 september 2019, 16:14
Scarlett Johansson as Black Widow moet volstaan als reden.

Vlad
17 september 2019, 19:27
The Boys. Hopelijk is dit het einde van het genre "leeg verhaal - let's look cool" :twisted:

Nu nog een einde maken aan het andere uiterste : reality tv.

Dadeemelee
18 september 2019, 18:38
Waar wacht je op ?
Je zal hem waarschijnlijk minstens twee keer bekijken.
Tenzij je aandacht tijdens de eerste visie geen moment verslapt.

Ja ze zijn wel kwistig met de knipogen. Daarom ook: volledige reeks (her-) bekijken of anders heb je er niks aan behalve wat cgi geweld.

Dadeemelee
16 november 2019, 20:54
Spiderman Far From Home is een goeie, maar borduurt wel voort op Stark & co.
Benieuwd wat ze er verder gaan op bouwen. Lijkt erop dat ze meer de individuele toer opgaan zoals met Deadpool en Venom.

DC hetzelfde trouwens. Shazam was heel leuk.