PDA

View Full Version : Dries: "ge hebt geluk dat ik kostuumschoenen aanhad"


The Paulus Experience
3 mei 2019, 14:08
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190503_04370540

Want anders had hij die 5 hangjongeren eigenhandig afgerost!
Gelukkig had hij de verkeerde schoenen aan.
Nu weet Dries waarom je soms andere schoenen moet aandoen
Maar dan heb je wel geen excuus meer uiteraard.

Dadeemelee
3 mei 2019, 14:24
Tony Stark heeft alvast laten weten dat S.H.I.E.L.D. op zoek is naar nieuwe leden. :)

dalibor
3 mei 2019, 14:27
Aandachtshoerderij: The Next Level.

Zipper
3 mei 2019, 14:32
Aandachtshoerderij: The Next Level.

Wel,wel,wel, indien een islamiet aangevallen zou worden, sta je hier binnen de korste keren wel "racisme" en "fascisten" te krijsen.

dalibor
3 mei 2019, 14:34
Wel,wel,wel, indien een islamiet aangevallen zou worden, sta je hier binnen de korste keren wel "racisme" en "fascisten" te krijsen.

Kan je daar een concreet voorbeeld van geven dat dat al is gebeurd?

cookie monster
3 mei 2019, 14:35
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190503_04370540
Het laat duidelijk zien , dat smeerlappen geen geweld schuwen !!
Fan of geen fan van VB , die 5 smeerlappen moeten berecht worden !!
Of wat als er bv een GROENE wordt aangepakt door smeerlappen ??

dalibor
3 mei 2019, 14:35
Als hij zijn kostuumschoenen niet aanheeft, draagt hij clownschoenen.

The Paulus Experience
3 mei 2019, 14:41
Het laat duidelijk zien , dat smeerlappen geen geweld schuwen !!
Fan of geen fan van VB , die 5 smeerlappen moeten berecht worden !!
Of wat als er bv een GROENE wordt aangepakt door smeerlappen ??

Dan ligt die ook op de grond hé.
Gaan we daar justitie mee overbelasten?

Tavek
3 mei 2019, 14:47
Nu weet ik het zeker.

De spartaan van Deurne is Dries van Langenhove

De schoofzak
3 mei 2019, 14:51
Ik begrijp dat hij als onafhankelijke blokker het woord molière niet kent.

dalibor
3 mei 2019, 14:51
Straks een opsporingsbericht na het journaal?

cookie monster
3 mei 2019, 15:07
Dan ligt die ook op de grond hé.
Gaan we daar justitie mee overbelasten?
Ah , sommige criminele feiten zouden feitelijk moeten beloond worden ??
Politiek is sowieso gebaseerd op corruptie !!

kojak
3 mei 2019, 19:06
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190503_04370540

Want anders had hij die 5 hangjongeren eigenhandig afgerost!
Gelukkig had hij de verkeerde schoenen aan.
Nu weet Dries waarom je soms andere schoenen moet aandoen
Maar dan heb je wel geen excuus meer uiteraard.

Foto rechts is nu wel niet aan de markt van Tervuren, maar het steegje tussen het zwembad en de Oud Gasthuisstraat.
Ze noemen het ook 'het schijt straatje' omwille van de vele hondepoep die er ligt.
Wat hij in dat straatje nu juist te zoeken had, is me een raadsel.
Nu ja, als je 5 jongeren wenst aan te vallen moet je nadien nu ook niet komen klagen hé. :lol:

Eduard Khil
3 mei 2019, 19:15
Tony Stark heeft alvast laten weten dat S.H.I.E.L.D. op zoek is naar nieuwe leden. :)

:lol:

Universalia
3 mei 2019, 19:17
Het zoveelste bewijs dat de aanvallers van dienst altijd met velen zijn. :?

Eduard Khil
3 mei 2019, 19:19
Dries is werkelijk een omhooggevallen linkse loser

Demper
3 mei 2019, 19:40
Dries is werkelijk een omhooggevallen linkse loser

Wat lult gij nu?

kojak
3 mei 2019, 19:55
Het zoveelste bewijs dat de aanvallers van dienst altijd met velen zijn. :?

Nee, hij was alleen. ;)

Libro
3 mei 2019, 20:04
Dries toch https://emojipedia-us.s3.amazonaws.com/thumbs/120/emoji-one/104/face-palm_1f926.png

kojak
3 mei 2019, 20:08
De volgende keer dat em nog eens naar Tervuren komt moet hij niet alleen deftige schoenen aan doen, maar mss ook een deftige vest. :lol:

https://i.pinimg.com/236x/a9/1a/9d/a91a9d9a5dac0ed4d1a083ea0ff31881--insane-asylum-halloween-party.jpg

morte-vivante
3 mei 2019, 20:26
Tony Stark heeft alvast laten weten dat S.H.I.E.L.D. op zoek is naar nieuwe leden. :)

dat zou wel heel knap zijn, endgame indachtig...

dpg
3 mei 2019, 20:33
Nu weet ik het zeker.

De spartaan van Deurne is Dries van Langenhove

:-D:-D:-D

daiwa
3 mei 2019, 21:50
Wel,wel,wel, indien een islamiet aangevallen zou worden, sta je hier binnen de korste keren wel "racisme" en "fascisten" te krijsen.

2 !

Dadeemelee
3 mei 2019, 21:53
dat zou wel heel knap zijn, endgame indachtig...

GEEN spoilers aub. 8O

Steben
3 mei 2019, 22:14
Dries is werkelijk een omhooggevallen linkse loser

U heeft een punt

XenApp
3 mei 2019, 22:24
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190503_04370540

Want anders had hij die 5 hangjongeren eigenhandig afgerost!
Gelukkig had hij de verkeerde schoenen aan.
Nu weet Dries waarom je soms andere schoenen moet aandoen
Maar dan heb je wel geen excuus meer uiteraard.

Ik zie hier veel defaitistische reacties. Blijkbaar zitten hier veel hardcore gelovigen die geloven in vergiffenis en de andere wang aanbieden.

Dadeemelee
3 mei 2019, 22:27
Ik zie hier veel defaitistische reacties. Blijkbaar zitten hier veel hardcore gelovigen die geloven in vergiffenis en de andere wang aanbieden.

Moest ik mijn kostuumschoenen niet aanhebben zou ik hier een keiharde repliek op geven. ;-)

The Paulus Experience
3 mei 2019, 22:30
heeft er eigenlijk iemand schrik van Dries? buiten Theo misschien?

Eduard Khil
3 mei 2019, 22:37
heeft er eigenlijk iemand schrik van Dries? buiten Theo misschien?

niemand heeft schrik van linkse losers.

kojak
3 mei 2019, 22:52
Moest ik mijn kostuumschoenen niet aanhebben zou ik hier een keiharde repliek op geven. ;-)

Uitleggen ja... ;)
Wie doet er nu zijn kostuumschoenen aan om naar een forum te komen ? :lol:

Ik zit hier gewoon op mijn sloeffen.

dalibor
4 mei 2019, 10:05
Waar zou Dries vandaag campagne voeren? En op welk schoeisel? Het is geen weer voor sandalen. Een combatshoe staat niet echt onder een kostuum

dalibor
4 mei 2019, 10:09
"Wapens kopen en zich voorbereiden op de strijd." zei hij destijds op dat forum waar vanalles staat waar hij bij nader gerechtelijk onderzoek helemaal niet achter stond.

Het stuk over gepast schoeisel werd jammerlijk over het hoofd gezien.

De schoofzak
4 mei 2019, 10:11
...
Wat hij in dat straatje nu juist te zoeken had, is me een raadsel.
Nu ja, als je 5 jongeren wenst aan te vallen moet je nadien nu ook niet komen klagen hé. :lol:

Hij kwam terug van 't glazen kot waar hij een Tembo degusteerde.

dpg
4 mei 2019, 10:18
Foto rechts is nu wel niet aan de markt van Tervuren, maar het steegje tussen het zwembad en de Oud Gasthuisstraat.
Ze noemen het ook 'het schijt straatje' omwille van de vele hondepoep die er ligt.
Wat hij in dat straatje nu juist te zoeken had, is me een raadsel.
Nu ja, als je 5 jongeren wenst aan te vallen moet je nadien nu ook niet komen klagen hé. :lol:

Rip-off drugsdeal

SDX
4 mei 2019, 10:29
Dries woont precies gratis in jullie hoofden.
Gaat die obsessie niet 'n beetje ver?
:lol:

dalibor
4 mei 2019, 10:32
Dries woont precies gratis in jullie hoofden.
Gaat die obsessie niet 'n beetje ver?
:lol:

Lang geleden dat er nog zo'n grappig figuur in de politiek rondwaarde.

patrickve
4 mei 2019, 10:35
Nu weet ik het zeker.

De spartaan van Deurne is Dries van Langenhove

Mietje. Waar waren zijn vuurwapens ? Het wordt hoog tijd dat we allemaal gewapend over straat lopen. Dan blijft het geen gezever over wat handgemeen, dan vallen er tenminste wat doden.

Hoomer
4 mei 2019, 10:36
Lang geleden dat er nog zo'n grappig figuur in de politiek rondwaarde.
Inderdaad, met den Dries kunnen we eens lachen, dat links gespuis dat in de politiek rondwaard is eerder om te bleiten. ;-)

Steben
4 mei 2019, 10:43
Inderdaad, met den Dries kunnen we eens lachen, dat links gespuis dat in de politiek rondwaard is eerder om te bleiten. ;-)

Ik vind Tom VG een extreem goede voorzitter voor VB. Komt zelfs dicht in de buurt van Van Hecke. Enkel jammer dat hij zo dichtbij het Antwerps dictaat zit.
Die haalt meer stemmen binnen dan Dries me dunkt.

Hypochonder
4 mei 2019, 11:48
Toch altijd enorm grappig om te zien hoe de linkse lummeltjes ongemakkelijk beginnen schuifelen als DVL nog maar een scheet laat. Over hun eigen politici gaat het al lang niet meer want wat valt er nu te zeggen over Calvo, Almaci, Crombez en Mertens? Laatstgenoemde is onlangs van een trap gevallen toen hij zijn schoenveter wilde strikken maar daar verscheen natuurlijk geen topic over op dit forum :rofl:

Pandareus
4 mei 2019, 11:53
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190503_04370540

Want anders had hij die 5 hangjongeren eigenhandig afgerost!
Gelukkig had hij de verkeerde schoenen aan.
Nu weet Dries waarom je soms andere schoenen moet aandoen
Maar dan heb je wel geen excuus meer uiteraard.

:lol::lol::lol:

Pandareus
4 mei 2019, 11:54
Nu weet ik het zeker.

De spartaan van Deurne is Dries van Langenhove

:lol:
This is Spartaaaaaaaaaa !!!

Allemaal uitroeieuuuuuu !!!

Anna List
4 mei 2019, 12:10
Keine Stiefel?!?

Steben
4 mei 2019, 12:52
Toch altijd enorm grappig om te zien hoe de linkse lummeltjes ongemakkelijk beginnen schuifelen als DVL nog maar een scheet laat. Over hun eigen politici gaat het al lang niet meer want wat valt er nu te zeggen over Calvo, Almaci, Crombez en Mertens? Laatstgenoemde is onlangs van een trap gevallen toen hij zijn schoenveter wilde strikken maar daar verscheen natuurlijk geen topic over op dit forum :rofl:

Als Soortje nog maar op tv komt is het geile schuim niet weg te slaan. Dta is typisch voor zichzelf luidop verkopend rechts en links hier: geroep, schuim, beledigingen. De marge he.

Henri1
4 mei 2019, 13:40
Foto rechts is nu wel niet aan de markt van Tervuren, maar het steegje tussen het zwembad en de Oud Gasthuisstraat.
Ze noemen het ook 'het schijt straatje' omwille van de vele hondepoep die er ligt.
Wat hij in dat straatje nu juist te zoeken had, is me een raadsel.
Nu ja, als je 5 jongeren wenst aan te vallen moet je nadien nu ook niet komen klagen hé. :lol:

De Vlaamse rand ligt dus vol kak.

En dan maar kakken op de Walen als het over kak gaat.

Tamam
4 mei 2019, 13:50
Wel,wel,wel, indien een islamiet aangevallen zou worden, sta je hier binnen de korste keren wel "racisme" en "fascisten" te krijsen.

Dries gaf zelf aan dat de dader "blank" was. goede poging wel om terug om uw islamhaat aan te halen maar 't is een beetje erover aan het worden makker.

Zipper
4 mei 2019, 13:55
Dries gaf zelf aan dat de dader "blank" was. goede poging wel om terug om uw islamhaat aan te halen maar 't is een beetje erover aan het worden makker.

En dan ??? Groen-gepeupel verkneukelt zich als Van Langenhove wordt aangevallen, maar staat op de achterste poten als een islamiet hetzelfde zou overkomen. Wat begrijp je daar niet aan ??? Moet ik een tekening maken, ofwa ???

Hoomer
4 mei 2019, 14:39
Dries gaf zelf aan dat de dader "blank" was. goede poging wel om terug om uw islamhaat aan te halen maar 't is een beetje erover aan het worden makker.

Klopt, hij beschrijft perfect de uitrusting van het antifatuig dat hem stond op te wachten, en ja, met sneakers zou hij best wel eens vijf lafaards een pakje billenkoek kunnen verkopen hebben.

PS. Als ik morgen tegen iemand iets heb en hem wil aanpakken ga ik open en bloot man tegen man, maar ja ik ben dan ook geen linkse rat he. ;-)

Universalia
4 mei 2019, 14:57
Nee, hij was alleen. ;)

Diegenen die Dries aangevallen hebben bedoelde ik. :-D

kojak
4 mei 2019, 15:16
Diegenen die Dries aangevallen hebben bedoelde ik. :-D

Wie heeft Dries aangevallen ?
Ik geloof van heel zijne uitleg juist niets.
Hij was aangevallen, maar hij had geen schrammetje ?
Beetje propaganda komen maken en de mensen schrik aanjagen.

'Hangjongeren'.... seffes gaat hij Tervuren nog gaan vergelijken Met Anderlecht of Schaarbeek zekers ?

Bovendien, wat deed hij daar alleen in nu juist dat straatje, ver van de markt en het centrum ?

Laat Tervuren nu eens het voorbeeld zijn waar er amper of geen problemen zijn, ook al wonen er een diversiteit aan nationaliteiten.

Maar dat zijn dan wel mensen van een andere klasse, een ander niveau dan die van Molenbeek ed.
In Tervuren, op de speelpleinen, zie je die ook allemaal door elkaar, en zonder problemen.

Drieske zet ne voet in Tervuren, en 't is al direct ambras... :lol:

Er zijn wél problemen geweest in Tervuren, zo'n 15..20 jaar geleden met drugs.
Bendes die van Brussel kwamen en de boel wat onveilg maakten.
Vooral Engelsen en Italianen.
Die hielden zich vooral op rond 2 drankgelegenheden.
Beiden zijn dicht ondertussen, en de politie is er met de grove borstel doorgegaan.
Sindsdien is Tervuren een aangename gemeente om in te wonen.
Ik woon er al 35 jaar ter info.

Tavek
4 mei 2019, 15:17
Hij is een dikke jeanet die moet compenseren met zijn grote mond.

Anna List
4 mei 2019, 15:18
Hij is een dikke jeanet die moet compenseren met zijn grote mond.

Is homofiel zijn terug foei voor het Calvo heir ja?

Tavek
4 mei 2019, 15:21
Is homofiel zijn terug foei voor het Calvo heir ja?

Calvo gaat binnenkort uw regeringsleider zijn, enig respect is op zijn plaats.

All hail calvo !

Anna List
4 mei 2019, 15:24
Calvo gaat binnenkort uw regeringsleider zijn, enig respect is op zijn plaats.

All hail calvo !

Niet deflecteren Tavek...je gebruikte Jeannet als scheldwoord hé....

kojak
4 mei 2019, 15:26
Ik lees hier alleen maar scheldwoordjes.

Jeannet, homofiel, calvo.... :lol:

Steben
4 mei 2019, 15:43
En dan ??? Groen-gepeupel verkneukelt zich als Van Langenhove wordt aangevallen, maar staat op de achterste poten als een islamiet hetzelfde zou overkomen. Wat begrijp je daar niet aan ??? Moet ik een tekening maken, ofwa ???

Ik ken dat groen gepeupel niet.

Steben
4 mei 2019, 15:44
Klopt, hij beschrijft perfect de uitrusting van het antifatuig dat hem stond op te wachten, en ja, met sneakers zou hij best wel eens vijf lafaards een pakje billenkoek kunnen verkopen hebben.

PS. Als ik morgen tegen iemand iets heb en hem wil aanpakken ga ik open en bloot man tegen man, maar ja ik ben dan ook geen linkse rat he. ;-)

ah nee he, een rechtse

Hoomer
4 mei 2019, 16:16
ah nee he, een rechtse

En daarna ne linksen hoek. ;-)

geertvdb
4 mei 2019, 16:18
PS. Als ik morgen tegen iemand iets heb en hem wil aanpakken ga ik open en bloot man tegen man
Wow, gij zijt stoer man!8O

Het valt mij toch op dat ook deze extreem rechtse post een homo erotisch kantje heeft.8-)

kojak
4 mei 2019, 16:19
En daarna ne linksen hoek. ;-)

Ga je je bekeren ? :mrgreen:

Hoomer
4 mei 2019, 16:27
Wow, gij zijt stoer man!8O

Het valt mij toch op dat ook deze extreem rechtse post een homo erotisch kantje heeft.8-)

Dat valt alleen bij homo's op hoor, een gewone hetero leest en quote gewoon de volledige posting. ;-)
BTW. Geert er bestaan homo forums hoor, wat houdt u tegen. ;-)

Hypochonder
4 mei 2019, 16:46
En dan ??? Groen-gepeupel verkneukelt zich als Van Langenhove wordt aangevallen, maar staat op de achterste poten als een islamiet hetzelfde zou overkomen. Wat begrijp je daar niet aan ??? Moet ik een tekening maken, ofwa ???

Wat Tamam hier komt doen is gewoon de linkse wijze van het verdraaien van de feiten zodat het alweer neerkomt op racisme van de blanke ten opzichte van de anders gekleurde. Meer moet je daar niet achter zoeken.

Knuppel
4 mei 2019, 16:55
Wie heeft Dries aangevallen ?
Ik geloof van heel zijne uitleg juist niets.
Hij was aangevallen, maar hij had geen schrammetje ?
Beetje propaganda komen maken en de mensen schrik aanjagen.

'Hangjongeren'.... seffes gaat hij Tervuren nog gaan vergelijken Met Anderlecht of Schaarbeek zekers ?

Bovendien, wat deed hij daar alleen in nu juist dat straatje, ver van de markt en het centrum ?

Laat Tervuren nu eens het voorbeeld zijn waar er amper of geen problemen zijn, ook al wonen er een diversiteit aan nationaliteiten.

Maar dat zijn dan wel mensen van een andere klasse, een ander niveau dan die van Molenbeek ed.
In Tervuren, op de speelpleinen, zie je die ook allemaal door elkaar, en zonder problemen.

Drieske zet ne voet in Tervuren, en 't is al direct ambras... :lol:

Er zijn wél problemen geweest in Tervuren, zo'n 15..20 jaar geleden met drugs.
Bendes die van Brussel kwamen en de boel wat onveilg maakten.
Vooral Engelsen en Italianen.
Die hielden zich vooral op rond 2 drankgelegenheden.
Beiden zijn dicht ondertussen, en de politie is er met de grove borstel doorgegaan.
Sindsdien is Tervuren een aangename gemeente om in te wonen.
Ik woon er al 35 jaar ter info.

Waarom zou iemand, eender wie, niet in een straat mogen komen dat hier vrij en blij "het kakstraatje" van Tervuren wordt genoemd? Alleen nog wel? Waarom niet, stoere Telly Savalas? Omdat het er niet veilig is?

Ik snap wel dat iemand die in dezelfde stad woont als prins Lorre niet graag gelinkt wordt aan het multiculturele Molenbeek, Anderlecht of Schaarbeek, maar je insinueert zélf dat iemand zich beter niet te ver van het centrum van Tervuren waagt. D?*?*r werd Drieske dus aangevallen: in Tervuren. Niet in de straat waar Kojakske woont maar in het Tervurense kakstraatje.
Drieske mag dan een oen zijn door er zijn Kostuum-Kakschoenen bij te sleuren als dreigement, maar jij ben evenmin geloofwaardig door te stellen dat den Dries maar uit het Tervurense kakstraatje had moeten wegblijven. Dat het ambras is omdat Drieske daar wél liep.

Jij hebt er geen hol mee te maken wie, wat, in dat straatje gaat doen. Het enige dat je met je reactie bewijst is dat er in Tervuren nog steeds straten zijn waar mensen zoals Drieske beter niet komen. In het Tervurense Kakstraatje leven immers Kleine Kojakskes die Domme Drieskens in groep aanvallen. Wedden dat daar geen "extreem rechtsen" bij waren?

Eyjafjallajökull
4 mei 2019, 16:59
Knuppel, long time no see :D

Gelukkig 2019 nog ;-)

Zipper
4 mei 2019, 17:08
Welkom terug Knuppel ;-)

Het Oosten
4 mei 2019, 17:16
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190503_04370540

Want anders had hij die 5 hangjongeren eigenhandig afgerost!
Gelukkig had hij de verkeerde schoenen aan.
Nu weet Dries waarom je soms andere schoenen moet aandoen
Maar dan heb je wel geen excuus meer uiteraard.


De fameuze 'zondagsschoenen' van sterk Driesje:

https://i.postimg.cc/hPb0WCvf/dries-3.jpg (https://postimages.org/)

Eyjafjallajökull
4 mei 2019, 17:25
De fameuze 'zondagsschoenen' van sterk Driesje:

https://i.postimg.cc/hPb0WCvf/dries-3.jpg (https://postimages.org/)

Leg eens uit, System ?

kojak
4 mei 2019, 18:37
Waarom zou iemand,...

Loooolll.... Hij is in het 'centrum' van Tervuren 'aangevallen' geweest, remember. En verder stel ik me alleen maar vragen bij zijn versie van de feiten. Geloofwaardig klinkt die in alle geval niet. :lol:

Dadeemelee
4 mei 2019, 18:43
Loooolll.... Hij is in het 'centrum' van Tervuren 'aangevallen' geweest, remember. En verder stel ik me alleen maar vragen bij zijn versie van de feiten. Geloofwaardig klinkt die in alle geval niet. :lol:

Tervuren en ‘hangjongeren’. Van het Heilig Hart College waarschijnlijk. :lol:

kojak
4 mei 2019, 18:49
Tervuren en ‘hangjongeren’. Van het Heilig Hart College waarschijnlijk. :lol:

Lol, ...
Maar eigenlijk is dat al Wezembeek, maar soit.
Iedereen noemt het toch maar het college van Tervuren.

Knuppel
4 mei 2019, 19:19
Foto rechts is nu wel niet aan de markt van Tervuren, maar het steegje tussen het zwembad en de Oud Gasthuisstraat.
Ze noemen het ook 'het schijt straatje' omwille van de vele hondepoep die er ligt.
Wat hij in dat straatje nu juist te zoeken had, is me een raadsel.
Nu ja, als je 5 jongeren wenst aan te vallen moet je nadien nu ook niet komen klagen hé. :lol:

Het centrum van Tervuren is dus een schijtstraatje rijk.....Een straatje waar Domme Dries volgens kranige Kojak (om één of andere reden...) niets te zoeken had. Waar alle culturen, in tegenstelling tot in Molen-en Schaakbeek vreedzaam samenleven maar waar blanke mannen zich euh....nogal onverdraagzaam opstellen tegenover een "politieke" tegenstander?

Was het écht Driestige Driesje die vijf verdraagzame vechtjassen aanviel ipv andersom? Nogal dom om de foute schoenen aan te trekken als je zoiets "wenst" te doen, vindt je ook niet?

Hoe had je gereageerd als het bewijs was geleverd dat Driesje niet alleen bedreigd werd maar de kop was ingeschopt door Tolerante Tervuurse Titaantjes? Opgeruimd staat netjes? One down, twenty to go?

Was jij misschien één van die vijf Kranige Kojakjes dat je er zo zeker van bent dat Domme Driesje zich in het Tervuurse schijtstraatje waagde omdat hij de strijd wenste aan te gaan met vijf van jouw jonge stadsgenoten?

dalibor
4 mei 2019, 19:20
Het centrum van Tervuren is dus een schijtstraatje rijk.....Een straatje waar Domme Dries volgens kranige Kojak (om één of andere reden...) niets te zoeken had. Waar alle culturen, in tegenstelling tot in Molen-en Schaakbeek vreedzaam samenleven maar waar blanke mannen zich euh....nogal onverdraagzaam opstellen tegenover een "politieke" tegenstander?

Was het écht Driestige Driesje die vijf verdraagzame vechtjassen aanviel ipv andersom? ?ogal dom om de foute schoenen aan te trekken als je zoiets "wenst" te doen, vindt je ook niet?

Hoe had je gereageerd als het bewijs was geleverd dat Driesje niet alleen bedreigd werd maar de kop was ingeschopt door Tolerante Tervuurse Titaantjes? Opgeruimd staat netjes?

Was jij misschien één van die vijf Kranige Kojakjes dat je er zo zeker van bent dat Domme Driesje zich in het Tervuurse schijtstraatje waagde omdat hij de strijd wenste aan te gaan met vijf van jouw jonge stadsgenoten?

Aha. Een spoor in het onderzoek.

Knuppel
4 mei 2019, 19:23
Aha. Een spoor in het onderzoek.

Kojak lijkt alleszins te weten wie wie wenste aan te vallen. Vraag hem eens hoe hij dat weet?

Dadeemelee
4 mei 2019, 19:25
Het centrum van Tervuren is dus een schijtstraatje rijk.....Een straatje waar Domme Dries volgens kranige Kojak (om één of andere reden...) niets te zoeken had. Waar alle culturen, in tegenstelling tot in Molen-en Schaakbeek vreedzaam samenleven maar waar blanke mannen zich euh....nogal onverdraagzaam opstellen tegenover een "politieke" tegenstander?

Was het écht Driestige Driesje die vijf verdraagzame vechtjassen aanviel ipv andersom? Nogal dom om de foute schoenen aan te trekken als je zoiets "wenst" te doen, vindt je ook niet?

Hoe had je gereageerd als het bewijs was geleverd dat Driesje niet alleen bedreigd werd maar de kop was ingeschopt door Tolerante Tervuurse Titaantjes? Opgeruimd staat netjes? One down, twenty to go?

Was jij misschien één van die vijf Kranige Kojakjes dat je er zo zeker van bent dat Domme Driesje zich in het Tervuurse schijtstraatje waagde omdat hij de strijd wenste aan te gaan met vijf van jouw jonge stadsgenoten?

Tervuren is een gekend Hell-hole.

Andere Hell-holes zijn: Oud-Heverlee, Keerbergen en Linden. ;-)

kojak
4 mei 2019, 19:26
BTW, welcome back Knuppel. :onfire: :clapping:

kojak
4 mei 2019, 19:29
Tervuren is een gekend Hell-hole.

Andere Hell-holes zijn: Oud-Heverlee, Keerbergen en Linden. ;-)

En das den ingang naar dat Hell-hole. ;)

http://home.scarlet.be/~salens1/images/ijskelder.jpg

ps: betreden op eigen risico.... :lol:

Knuppel
4 mei 2019, 19:31
Tervuren is een gekend Hell-hole.

Andere Hell-holes zijn: Oud-Heverlee, Keerbergen en Linden. ;-)

Het kan mij geen moer schelen waar zich schijtstraatjes en hell-holes bevinden.
Fatsoenlijk volk ruimt de stront van zijn hond op, en probeert niemand zonder bewijs de zwartepiet toe te schuiven.

Dadeemelee
4 mei 2019, 19:33
En das den ingang naar dat Hell-hole. ;)

http://home.scarlet.be/~salens1/images/ijskelder.jpg

ps: betreden op eigen risico.... :lol:

Dat is nen ouwe frigo. ;-)

kojak
4 mei 2019, 19:36
Dat is nen ouwe frigo. ;-)

Just. Je kent de streek ook hé.

dalibor
4 mei 2019, 19:45
Dat is nen ouwe frigo. ;-)

Die waar de staatshervorming in steekt?

kojak
4 mei 2019, 19:47
Die waar de staatshervorming in steekt?

Momenteel een thuis voor vleermuizen en andere zaken die het daglicht niet mogen zien.

Tavek
4 mei 2019, 19:48
Die waar de staatshervorming in steekt?

http://expo.laborama.be/Images/681_large.jpg

Dadeemelee
4 mei 2019, 19:52
Just. Je kent de streek ook hé.

Keutteberg. Is dat die ze een tijdje geleden terug met ijs opgevuld hebben?

kojak
4 mei 2019, 20:01
Keutteberg. Is dat die ze een tijdje geleden terug met ijs opgevuld hebben?

Keutteberg ?
Zegt me niets.

Dadeemelee
4 mei 2019, 20:08
Keutteberg ?
Zegt me niets.

Schoon vloms. :-(

Pandareus
4 mei 2019, 20:10
Wat Tamam hier komt doen is gewoon de linkse wijze van het verdraaien van de feiten zodat het alweer neerkomt op racisme van de blanke ten opzichte van de anders gekleurde. Meer moet je daar niet achter zoeken.

Als Driesje op zoek is naar losse contacten in een steegje, kan hij beter discreet blijven en zijn mislukte pogingen niet aan de grote klok hangen.

Pandareus
4 mei 2019, 20:12
Waarom zou iemand, eender wie, niet in een straat mogen komen dat hier vrij en blij "het kakstraatje" van Tervuren wordt genoemd? Alleen nog wel? Waarom niet, stoere Telly Savalas? Omdat het er niet veilig is?

Ik snap wel dat iemand die in dezelfde stad woont als prins Lorre niet graag gelinkt wordt aan het multiculturele Molenbeek, Anderlecht of Schaarbeek, maar je insinueert zélf dat iemand zich beter niet te ver van het centrum van Tervuren waagt. D?*?*r werd Drieske dus aangevallen: in Tervuren. Niet in de straat waar Kojakske woont maar in het Tervurense kakstraatje.
Drieske mag dan een oen zijn door er zijn Kostuum-Kakschoenen bij te sleuren als dreigement, maar jij ben evenmin geloofwaardig door te stellen dat den Dries maar uit het Tervurense kakstraatje had moeten wegblijven. Dat het ambras is omdat Drieske daar wél liep.

Jij hebt er geen hol mee te maken wie, wat, in dat straatje gaat doen. Het enige dat je met je reactie bewijst is dat er in Tervuren nog steeds straten zijn waar mensen zoals Drieske beter niet komen. In het Tervurense Kakstraatje leven immers Kleine Kojakskes die Domme Drieskens in groep aanvallen. Wedden dat daar geen "extreem rechtsen" bij waren?

Welcome back, knuppel ! :-D

Pandareus
4 mei 2019, 20:13
De fameuze 'zondagsschoenen' van sterk Driesje:

https://i.postimg.cc/hPb0WCvf/dries-3.jpg (https://postimages.org/)

:lol:

Knuppel
4 mei 2019, 20:40
ALS Driesje op zoek is naar losse contacten in een steegje, kan hij beter discreet blijven en zijn mislukte pogingen niet aan de grote klok hangen.

Inderdaad.
Ga jij er echt van uit dat domme Driesje 'losse contacten' zocht in een kakstraatje in het centrum van Tervuren?
Dat zou wel verklaren waarom Driesje 'zondagschoenen' droeg, maar dat was dus een slechte keuze gezien de reactie van de Tervurense 'jonge mannen' wiens aandacht hij trok.

Driesjes' heeft zijn slechte naam ten dele aan zijn eigen keuzes te danken, maar hij werd/wordt gekraakt door de Belgische kwaliteitsmedia.
Hoe zit het trouwens met het onderzoek dat tegen hem gevoerd werd na de panos reportage van de VRT?

kojak
4 mei 2019, 20:53
Nu ja, de verfransing van Tervuren....

Mss heeft dat er mee te maken.

Als je 'Schild & Vriend' begint te roepen, in een 'kakstraatje', buiten het centrum van Tervuren (voor alle duidelijkheid nog maar eens vernoemen) zou dat van franstalige kant mss wel eens verkeerd kunnen geïnterpreteerd worden.
't waren trouwens blanken die hem (zouden) aangevallen hebben. :lol:

Knuppel
5 mei 2019, 00:19
Nu ja, de verfransing van Tervuren....

Mss heeft dat er mee te maken.

Als je 'Schild & Vriend' begint te roepen, in een 'kakstraatje', buiten het centrum van Tervuren (voor alle duidelijkheid nog maar eens vernoemen) zou dat van franstalige kant mss wel eens verkeerd kunnen geïnterpreteerd worden.
't waren trouwens blanken die hem (zouden) aangevallen hebben. :lol:

Met andere woorden: Drieske is begonnen met vechten want hij riep 'schild en vriend'. De herinnering aan de schandelijke nederlaag van hun voorvaderen achthonderd jaar geleden, omdat ze de taal van de Vlaamse boerkes niet spraken, ligt nog te vers in het geheugen om verteerd te krijgen door de jonge Tervurenaren. Je hebt groot gelijk dat je het voor je blanke buren uit het schijtstraatje van je bloedeigen stad opneemt. Uiteindelijk zijn de meningen vrij in Tervuren.

kojak
5 mei 2019, 00:27
Och, met Drieske weet je nooit.
Wanneer moet je den diene nu geloven of serieus nemen ? ;)

Knuppel
5 mei 2019, 00:48
Och, met Drieske weet je nooit.
Wanneer moet je den diene nu geloven of serieus nemen ? ;)

Je hebt hier anders zelf een fraai staaltje van onbetrouwbaarheid laten zien. Niet erg hoor. Dit is maar een kakforum. De krantenkoppen halen wegens onbetrouwbaarheid en leugenachtige bevooroordeeldheid is geen kunst. De Belgische politici doen niets anders. Drieske bevestigt slechts de regel. Drieske loopt alleen beter in de kijker want er wordt beweerd dat hij 'Schild ende vriend' riep in Tervuren. Als d?*t geen francofoon pak slaag én een krantenkop waard is in verkiezingstijd!

Universalia
5 mei 2019, 07:03
My blue suede shoes (https://www.youtube.com/watch?v=T1Ond-OwgU8) :cheer:

geertvdb
5 mei 2019, 08:51
Dat valt alleen bij homo's op hoor, een gewone hetero leest en quote gewoon de volledige posting. ;-)
BTW. Geert er bestaan homo forums hoor, wat houdt u tegen. ;-)

Wow! Alles wat ge zegt zijt ge zelf! Gij herinnert u dat nog van de lagere school!:-D

Maar kom, we gaan nog eens bestuderen wat gij hebt geschreven ...

Hoomer:
Als ik morgen tegen iemand iets heb en hem wil aanpakken ga ik open en bloot man tegen man

Open en bloot ... man tegen man .... 8-)

Maar voor mij is dat ok hoor. Het probleem ligt vooral bij uw geloofsgenoten zoals profiteur en Max Van Dietschland . Die gaan u niet meer aanvaarden als ge uit de kast komt.

Max van Dietschland
5 mei 2019, 09:20
Best is dat mensen in de kast blijven. :-)

Knuppel
5 mei 2019, 10:23
Best is dat mensen in de kast blijven. :-)

Hela, hela! Mij en mijn homoseksuele vrienden niet beledigen, hé!

Iemand met een "foute" mening het zwijgen proberen op te leggen, en als leugenaar voor te stellen, dat deed hier al iemand over domme Driesje. Tegelijk insinueerde het grote forumlicht dat Driesje "contacten zocht" in een schijtstraatje van Tervuren, waar hij beter was weggebleven....

Daarna klonk het dat domme Driesje vijf jonge blanke mannen had aangevallen en niet andersom.

De derde versie was dat Driesje de aanval had uitgelokt door schild en de vriend te roepen. Ik maak het verhaal even af.
Toen de 'contacten' die Driesje zocht 'schild en vriend' hoorden viel het Tervurens vijftal de Vlomse separatist aan. Waarop Driesje zijn wapen dreigend uit zijn broek haalde... en zijn vermeende contacten het hazenpad kozen.
Stel je voor wat er gebeurd zou zijn als driestige Driesje nikes had gedragen ipv zondagschoenen.

Henri1
5 mei 2019, 10:28
De fameuze 'zondagsschoenen' van sterk Driesje:

https://i.postimg.cc/hPb0WCvf/dries-3.jpg (https://postimages.org/)

Begijnenschoenen ?

Knuppel
5 mei 2019, 10:48
Wow! Alles wat ge zegt zijt ge zelf! Gij herinnert u dat nog van de lagere school!:-D

Maar kom, we gaan nog eens bestuderen wat gij hebt geschreven ...

Hoomer:
Als ik morgen tegen iemand iets heb en hem wil aanpakken ga ik open en bloot man tegen man

Open en bloot ... man tegen man .... 8-)

Maar voor mij is dat ok hoor. Het probleem ligt vooral bij uw geloofsgenoten zoals profiteur en Max Van Dietschland . Die gaan u niet meer aanvaarden als ge uit de kast komt.

Man tegen man vechten ipv helden die een vuile separatist met zijn vijven aanvallen. Open en bloot, en niet achter hoek en kant in een kakstraatje in Tervuren. Het is voor jou duidelijk veel minder OK dan je pretendeert.

Tja. De ene stoort er zich aan als er een homo uit de kast komt, en de andere is gefrustreerd omdat de "Vlaamse" radio en TV er niet in slaagde om Domme Driesje te nazifiëren en politiek te vierendelen.
De Belgische staatsveiligheid vond het niet eens nodig om domme Driesje op de OCAD lijst te zetten. De lijst die bedoeld is voor gevaarlijke moslimterroristen, maar waar sinds kort ook "eigen volk" op prijkt. Driesje is daar niet bij. 16 extreem-linksen prijken wél op de OCAD lijst. Meer dan dubbel zoveel als extreem-rechtsen, maar daarmee kunnen we beter niet uit de kast komen, zeker?

Knuppel
5 mei 2019, 10:49
Begijnenschoenen ?

HO en Henri zijn duidelijk kenners.

geertvdb
5 mei 2019, 11:40
Man tegen man vechten ipv helden die een vuile separatist met zijn vijven aanvallen. Open en bloot, en niet achter hoek en kant in een kakstraatje in Tervuren. Het is voor jou duidelijk veel minder OK dan je pretendeert.

Tja. De ene stoort er zich aan als er een homo uit de kast komt, en de andere is gefrustreerd omdat de "Vlaamse" radio en TV er niet in slaagde om Domme Driesje te nazifiëren en politiek te vierendelen.
De Belgische staatsveiligheid vond het niet eens nodig om domme Driesje op de OCAD lijst te zetten. De lijst die bedoeld is voor gevaarlijke moslimterroristen, maar waar sinds kort ook "eigen volk" op prijkt. Driesje is daar niet bij. 16 extreem-linksen prijken wél op de OCAD lijst. Meer dan dubbel zoveel als extreem-rechtsen, maar daarmee kunnen we beter niet uit de kast komen, zeker?

Ik snap niks van dit gebrabbel.

Maar om on topic te blijven. S&V van Dries hadden het ook niet voor de homo's hé! Ook niet voor de vrouwen, vreemd genoeg.
En laten we eerlijk zijn, héél mannelijk ziet Dries er niet uit hé. ge gaat toch niet zeggen dat gij niet uw twijfels hebt ...8-)

Knuppel
5 mei 2019, 16:10
Ik snap niks van dit gebrabbel.

Maar om on topic te blijven. S&V van Dries hadden het ook niet voor de homo's hé! Ook niet voor de vrouwen, vreemd genoeg.
En laten we eerlijk zijn, héél mannelijk ziet Dries er niet uit hé. ge gaat toch niet zeggen dat gij niet uw twijfels hebt ...8-)

Dries had het idd niet over homo's. Kojak zinspeelde er wél op, en jij gaat zelfs een stapje verder door openlijk je twijfels te uiten over de geaardheid van Dries. Je insinueert zelfs dat ik ook mijn twijfels heb, omdat de man er "niet hééééél mannelijk uitziet, volgens jou.

Deze draad gaat niet over de seksuele geaardheid van Van Langenhove. Maar alle middelen zijn goed om de aandacht af te leiden van datgene waar de draad wél over gaat, nietwaar. Je beseft toch dat je uitgerekend dAt doet wat Blokkers verweten wordt? Dat je doet wat Dries NIET deed, maar waar jij die vuile blokkers maar al te graag op afrekent?

Wat jij 'eerlijk' vindt laat ik voor jouw rekening. Ik heb een heel andere mening over eerlijkheid dan jij. Eerlijkheid en rechtschapenheid hebben niets vandoen met de misselijkmakende hypocrisie en achterbakse dubbelhartigheid van de omhoog gevallen linkse 'elite' op dit forum.

Ik oordeel of veroordeel niemand omdat hij er 'niet héél mannelijk uitziet'. Ik walg wel van mensen die daar alleen een punt van maken als het om iemand gaat die hen niet bevalt. Die vitten op mensen die vinden dat homo's beter in de kast blijven, maar die zélf maar al te graag op homo's afgeven die niet in hun politiek correcte kakstraatje thuishoren.

kojak
5 mei 2019, 16:32
Dries had het idd niet over homo's. Kojak zinspeelde er wél op, ....

Nog dikkere lol.... Waar heb ik dat nu ergens gedaan ? :lol:

Knuppel
5 mei 2019, 16:48
Nog dikkere lol.... Waar heb ik dat nu ergens gedaan ? :lol:

De "contacten" die van Langenhove volgens jou zocht in het strontstraatje van jouw stad spreekt anders boekdelen.

kojak
5 mei 2019, 19:01
De "contacten" die van Langenhove volgens jou zocht in het strontstraatje van jouw stad spreekt anders boekdelen.

Ik blijf er meer en meer lol in te krijgen..... :-P

Waar heb ik het ergens gehad over 'contacten' die hij zocht in dat straatje ? :lol:

Knuppeltje toch.... ik begin een sterk vermoeden te krijgen dat je met je verkeerde been uit je winterslaap bent gekropen. :mrgreen:

Anna List
5 mei 2019, 19:06
Er zijn nog opties he Kojak,

werd hier al vermeld dat Dries pro legalisatie van cannabis is? :p

geertvdb
5 mei 2019, 19:15
Dries had het idd niet over homo's. Nee? de homofobe memes van S&V niet gezien?

En de vrouwonvriendelijke meme's, zijt ge daar akkoord mee? En de anti semitische?
Kojak zinspeelde er wél op, en jij gaat zelfs een stapje verder door openlijk je twijfels te uiten over de geaardheid van Dries. Ik ga altijd een stapje verder. Ik ben een durver. Je insinueert zelfs dat ik ook mijn twijfels heb, omdat de man er "niet hééééél mannelijk uitziet, volgens jou. En? Antwoordt nu eens op mijn opmerking ipv mijn post woord voor woord na te vertellen...

Deze draad gaat niet over de seksuele geaardheid van Van Langenhove. Nee? Ik denk het wel! Lees de titel eens van de draad ....8-) Maar alle middelen zijn goed om de aandacht af te leiden van datgene waar de draad wél over gaat, nietwaar. Je beseft toch dat je uitgerekend dAt doet wat Blokkers verweten wordt? Dat je doet wat Dries NIET deed, maar waar jij die vuile blokkers maar al te graag op afrekent? Oh nee, daar begint het gewentel weer in de slachtofferrol ... :-D

Wat jij 'eerlijk' vindt laat ik voor jouw rekening. Ik heb een heel andere mening over eerlijkheid dan jij. Eerlijkheid en rechtschapenheid hebben niets vandoen met de misselijkmakende hypocrisie en achterbakse dubbelhartigheid van de omhoog gevallen linkse 'elite' op dit forum. Allez, ben ik links? Allez, fijn om te weten. En elite, ja da's waar. Ik ben nu éénmaal van Antwerpen, en dat is de vanzelfsprekendheid dat ik de elite ben op dit forum.

Ik oordeel of veroordeel niemand omdat hij er 'niet héél mannelijk uitziet'. Ik walg wel van mensen die daar alleen een punt van maken als het om iemand gaat die hen niet bevalt. Die vitten op mensen die vinden dat homo's beter in de kast blijven, maar die zélf maar al te graag op homo's afgeven die niet in hun politiek correcte kakstraatje thuishoren. Maar dries bevalt mij héél goed! waar haalt gij dat vandaan dat hij mij niet bevalt? 8-)
En vit gij niet op mensen die homo's liever dood willen? Zoals onlangs profiteur hier op dit forum?

kojak
5 mei 2019, 19:18
Er zijn nog opties he Kojak,

werd hier al vermeld dat Dries pro legalisatie van cannabis is? :p

Ik kan me nu goed inbeelden dat dit het volgende zal zijn wat ik hier al zou gezegd hebben. :lol:

dalibor
5 mei 2019, 19:19
Mijn gedacht is dat het eigenlijk Sven De Leijer met een TV-ploeg was, die door Dries ten onrechte als agressoren werden aangezien. De Leijer is van Tervuren. Dries zijn gevoel voor humor is niet even ontwikkeld als zijn ego en er moet daar iets zijn mis gelopen.

Gipsy
5 mei 2019, 19:56
Nee? de homofobe memes van S&V niet gezien?

En de vrouwonvriendelijke meme's, zijt ge daar akkoord mee? En de anti semitische?
Ik ga altijd een stapje verder. Ik ben een durver. En? Antwoordt nu eens op mijn opmerking ipv mijn post woord voor woord na te vertellen...Nee? Ik denk het wel! Lees de titel eens van de draad ....8-) Oh nee, daar begint het gewentel weer in de slachtofferrol ... :-D Allez, ben ik links? Allez, fijn om te weten. En elite, ja da's waar. Ik ben nu éénmaal van Antwerpen, en dat is de vanzelfsprekendheid dat ik de elite ben op dit forum.Maar dries bevalt mij héél goed! waar haalt gij dat vandaan dat hij mij niet bevalt? 8-)
En vit gij niet op mensen die homo's liever dood willen? Zoals onlangs profiteur hier op dit forum?

Zijn figuur interesseert me niet uitzonderlijk maar zijn imago is doorgaans wel een mannenwereld. Zijn Rambo reactie op de pseudo aanval past ook in dat context.

Anna List
5 mei 2019, 20:10
Zijn figuur interesseert me niet uitzonderlijk maar zijn imago is doorgaans wel een mannenwereld. Zijn Rambo reactie op de pseudo aanval past ook in dat context.

Vind t toch niet heel consequent ... Dansschoenen als uitvlucht voor een Rambo...

Pandareus
5 mei 2019, 20:13
De "contacten" die van Langenhove volgens jou zocht in het strontstraatje van jouw stad spreekt anders boekdelen.

ow... dat was kojak niet hee knuppel, dat was IKKE :lol:

kojak
5 mei 2019, 20:18
ow... dat was kojak niet hee knuppel, dat was IKKE :lol:

https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/4/3/7/5/9200000022845734.jpg

:lol:

Hypochonder
6 mei 2019, 05:56
Ik snap niks van dit gebrabbel.

Maar om on topic te blijven. S&V van Dries hadden het ook niet voor de homo's hé! Ook niet voor de vrouwen, vreemd genoeg.
En laten we eerlijk zijn, héél mannelijk ziet Dries er niet uit hé. ge gaat toch niet zeggen dat gij niet uw twijfels hebt ...8-)

U weet toch wel waarom DVL zo goed in de markt ligt bij vrouwen die verschillende politieke strekkingen aanhangen?

Vlad
6 mei 2019, 06:23
Calvo gaat binnenkort uw regeringsleider zijn, enig respect is op zijn plaats.

All hail calvo !

Ik ben Calvo laatst tegen gekomen. Terwijl ik Filip De Winter hier al enkele keren gewoon op z'n eentje door de straten vol extremistische moslims zag wandelen zat Calvo weg gedoken met een kap over zijn kop. Een groot bakkes opzetten in het parlement tussen zijn rijke vriendjes achter gesloten deuren en door de politie beschermd maar als hij zich tussen het plebs dient te begeven schijt hij in zijn broek. En dat voor een partij die zegt het op te nemen voor de armen. Groen! = compleet geschifte psychoten. Groen is niet een partij voor de armen, groen is niet een partij voor de natuur. Groen! is een partij van onredelijke betweters die zich vasthouden aan mantra's en litanieën waarmee ze het omgekeerde zullen bereiken van wat ze beogen. Ik kan echt niet begrijpen hoe zovele intelligente mensen toch zo achterlijk kunnen zijn om op die hypocriete schizofrene partij te stemmen.

Als we van de fossiele brandstoffen af willen en het hele wagenpark omschakelen naar elektrisch, als we de verwarming en koeling van gebouwen elektrisch willen, dan gaan we er met windmolens en zonnepanelen zelfs niet komen als we de laatste boom ervoor omhakken en heel België één grote bruine woestenij van molens en zonnepanelen is. Al helemaal niet als we ook nog eens het zoontjesoverschot uit Afrika gaan opnemen. Ik begrijp niet hoe Groen! boven de kiesdrempel geraakt.

Anna List
6 mei 2019, 06:36
Ik ben Calvo laatst tegen gekomen. Terwijl ik Filip De Winter hier al enkele keren gewoon op z'n eentje door de straten vol extremistische moslims zag wandelen zat Calvo weg gedoken met een kap over zijn kop. Een groot bakkes opzetten in het parlement tussen zijn rijke vriendjes achter gesloten deuren en door de politie beschermd maar als hij zich tussen het plebs dient te begeven schijt hij in zijn broek. En dat voor een partij die zegt het op te nemen voor de armen. Groen! = compleet geschifte psychoten. Groen is niet een partij voor de armen, groen is niet een partij voor de natuur. Groen! is een partij van onredelijke betweters die zich vasthouden aan mantra's en litanieën waarmee ze het omgekeerde zullen bereiken van wat ze beogen. Ik kan echt niet begrijpen hoe zovele intelligente mensen toch zo achterlijk kunnen zijn om op die hypocriete schizofrene partij te stemmen.

Als we van de fossiele brandstoffen af willen en het hele wagenpark omschakelen naar elektrisch, als we de verwarming en koeling van gebouwen elektrisch willen, dan gaan we er met windmolens en zonnepanelen zelfs niet komen als we de laatste boom ervoor omhakken en heel België één grote bruine woestenij van molens en zonnepanelen is. Al helemaal niet als we ook nog eens het zoontjesoverschot uit Afrika gaan opnemen. Ik begrijp niet hoe Groen! boven de kiesdrempel geraakt.

ik dacht dat ik t mij ingebeeld had, maar ik kreeg een paar weken geleden exact hetzelfde gevoel toen ik m eens op een perron zag staan in Brussel.

Skobelev
6 mei 2019, 07:27
ik dacht dat ik t mij ingebeeld had, maar ik kreeg een paar weken geleden exact hetzelfde gevoel toen ik m eens op een perron zag staan in Brussel.

Calvo eens gezien op 14-18 in Mechelen. Was zijn ego maar even groot als zijn lengte, we hoorden hem niet.

Anna List
6 mei 2019, 07:29
Calvo eens gezien op 14-18 in Mechelen. Was zijn ego maar even groot als zijn lengte, we hoorden hem niet.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Napoleoncomplex

Skobelev
6 mei 2019, 07:36
https://nl.wikipedia.org/wiki/Napoleoncomplex

Yep, 'k dank dat Calvo zelfs Bonnie zijn 1.67m niet haalt. :-P

geertvdb
6 mei 2019, 07:41
U weet toch wel waarom DVL zo goed in de markt ligt bij vrouwen die verschillende politieke strekkingen aanhangen?

Nee, dat weet ik niet, maar ongetwijfeld gaat gij mij dat haarfijn uitleggen.

geertvdb
6 mei 2019, 07:48
Ik ben Calvo laatst tegen gekomen. Wow! Is dat waar? maar dat is ... ongelooflijk!

Als we van de fossiele brandstoffen af willen en het hele wagenpark omschakelen naar elektrisch, als we de verwarming en koeling van gebouwen elektrisch willen, dan gaan we er met windmolens en zonnepanelen zelfs niet komen als we de laatste boom ervoor omhakken en heel België één grote bruine woestenij van molens en zonnepanelen is.

Dit is gewoon feitelijk niet waar. Ge weet er juist niks van. 1.2% van de sahara volzetten met zonnepanelen is voldoende om de wereld van energie te voorzien. En 1.2% van de sahara is niet eens zoveel groter dan belgië.


Informeer u, kom dan terug. Soms is domme praat te debiel, en zijn serieuze excuses op zijn plaats. Op uw blote knieën.

Anna List
6 mei 2019, 07:51
Wow! Is dat waar? maar dat is ... ongelooflijk!

Dit is gewoon feitelijk niet waar. Ge weet er juist niks van. 1.2% van de sahara volzetten met zonnepanelen is voldoende om de wereld van energie te voorzien. En 1.2% van de sahara is niet eens zoveel groter dan belgië.


Informeer u, kom dan terug. Soms is domme praat te debiel, en zijn serieuze excuses op zijn plaats. Op uw blote knieën.

daar komt de zon vandaag op om 7:10 en gaat ze onder om 20:28.

geertvdb
6 mei 2019, 08:12
daar komt de zon vandaag op om 7:10 en gaat ze onder om 20:28.

De stelling van vlad was: als ge heel Belgie volzet met zonnepanelen en windmolens kunt ge nog niet eens heel Belgie voorzien van electriciteit.

Gij zijt het dus daarmee eens?

Anna List
6 mei 2019, 08:48
De stelling van vlad was: als ge heel Belgie volzet met zonnepanelen en windmolens kunt ge nog niet eens heel Belgie voorzien van electriciteit.

Gij zijt het dus daarmee eens?

dat kan zijn, maar ik ging in op uw post. uw stelling was dat " 1.2% van de sahara volzetten met zonnepanelen is voldoende om de wereld van energie te voorzien."

wel nu, de zon gaat daar op rond zeven en terug onder rond 20u20 wat doen we in BE daarvoor en daarna? (gesteld dat ik BE gewoon bij uw 'de wereld' mag rekenen) ... want rond 20u20 zet ik eigenlijk pas mijn tv of mijn leeslamp aan, ik ben dus oprecht bezorgd.

geertvdb
6 mei 2019, 09:28
dat kan zijn, Dat kan zijn? wat betekent 'dat kan zijn'?

Is het 'ja' of is het 'nee'?

geertvdb
6 mei 2019, 09:30
uw stelling was dat " 1.2% van de sahara volzetten met zonnepanelen is voldoende om de wereld van energie te voorzien."

dat is geen stelling. dat zijn de feiten.

Anna List
6 mei 2019, 09:30
Dat kan zijn? wat betekent 'dat kan zijn'?

Is het 'ja' of is het 'nee'?

ik heb daar geen idee over, maw ik weet dat echt niet.

maar uw stelling was dat " 1.2% van de sahara volzetten met zonnepanelen is voldoende om de wereld van energie te voorzien."

wel nu, de zon gaat daar op rond zeven en terug onder rond 20u20 wat doen we in BE daarvoor en daarna? (gesteld dat ik BE gewoon bij uw 'de wereld' mag rekenen) ... want rond 20u20 zet ik eigenlijk pas mijn tv of mijn leeslamp aan, ik ben dus oprecht bezorgd.

geertvdb
6 mei 2019, 09:30
wel nu, de zon gaat daar op rond zeven en terug onder rond 20u20 wat doen we in BE daarvoor en daarna? (gesteld dat ik BE gewoon bij uw 'de wereld' mag rekenen) ... want rond 20u20 zet ik eigenlijk pas mijn tv of mijn leeslamp aan, ik ben dus oprecht bezorgd.
Ik geloof er niks van.

Anna List
6 mei 2019, 09:31
dat is geen stelling. dat zijn de feiten.

ok maar wat om 20u30 als ik mijn TV wil opzetten of mijn leeslamp wil aansteken?

geertvdb
6 mei 2019, 09:31
ik heb daar geen idee over, maw ik weet dat echt niet.



Nog een leugen.

Anna List
6 mei 2019, 09:32
Ik geloof er niks van.

jong, ik word zot als ik 's avonds niet op mijn gemak mijn boekje kan lezen.

geertvdb
6 mei 2019, 09:32
ok maar wat om 20u30 als ik mijn TV wil opzetten of mijn leeslamp wil aansteken?

Gij kunt misschien beter direct gaan slapen.

Anna List
6 mei 2019, 09:32
Nog een leugen.

omdat ik niet weet of die bewering van u waar is?? ... sterk.

geertvdb
6 mei 2019, 09:34
jong, ik word zot als ik 's avonds niet op mijn gemak mijn boekje kan lezen.

Harriechristus zit in mijn negeerlijst, samen met pandareus. Gij nu ook.
Ik beloof rap een 4e man te zoekn, dan kunt ge na 20 30u kaarten.

Anna List
6 mei 2019, 09:35
Gij kunt misschien beter direct gaan slapen.

dat wil ik niet, ik wil eerst nog een film kijken of nog een paar uur lezen. ook op t moment dat de zon niet schijnt boven de Sahara, maar dat kan in uw 'oplossing' gewoon niet hé ...

ik begin te vermoeden dat het idee wat jij hier tracht te slijten, helemaal geen oplossing is voor mijn probleem.

ga slapen als de zon onder is, vind ik niet echt een oplossing, ttz dat zou nog gaan, maar probleem is dat mijn diepvries een koelkast dan ook afspringt hé ...

Anna List
6 mei 2019, 09:36
Harriechristus zit in mijn negeerlijst, samen met pandareus. Gij nu ook.
Ik beloof rap een 4e man te zoekn, dan kunt ge na 20 30u kaarten.

in t donker en met lauw bier ... schoon oplossing waar gij mee komt. :roll:


allemaal omdat je blijkbaar niet wist dat de zon geen 24u schijnt boven de Sahara :roll:

IJsboer
6 mei 2019, 09:40
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190503_04370540

Want anders had hij die 5 hangjongeren eigenhandig afgerost!
Gelukkig had hij de verkeerde schoenen aan.
Nu weet Dries waarom je soms andere schoenen moet aandoen
Maar dan heb je wel geen excuus meer uiteraard.

Stel dat hij dat effectief gedaan had.

Twee krantenkoppen zouden daardoor mogelijk worden:

A/ Dries Van Langenhove aangevallen door jongeren
B/ Dries Van Langenhove rost allochtone minderheden uit kansarm milieu af


Welke kop zou onze mediakanalen overheersen vraag ik me dan af!

Anna List
6 mei 2019, 09:46
dat is geen stelling. dat zijn de feiten.

conclusie, dat is geen stelling, dat is een holle slogan.

als de zon daar onder gaat, is er immers niks meer.

Xenophon
6 mei 2019, 10:25
dat wil ik niet, ik wil eerst nog een film kijken of nog een paar uur lezen. ook op t moment dat de zon niet schijnt boven de Sahara, maar dat kan in uw 'oplossing' gewoon niet hé ...

ik begin te vermoeden dat het idee wat jij hier tracht te slijten, helemaal geen oplossing is voor mijn probleem.

ga slapen als de zon onder is, vind ik niet echt een oplossing, ttz dat zou nog gaan, maar probleem is dat mijn diepvries een koelkast dan ook afspringt hé ...

Je vindt de kinderlijke oplossingen a la, we zetten de woestijn vol met zonnepanelen en alles is opgelost, niet overtuigend?

Anna List
6 mei 2019, 10:28
Je vindt de kinderlijke oplossingen a la, we zetten de woestijn vol met zonnepanelen en alles is opgelost, niet overtuigend?

nee idd

overigens ook tamelijk onrespectvol naar de plaatselijke ecologie en biodiversiteit, doch dat nog ter zijde.

soit, het levert me blijkbaar een plaats op zijn negeerlijst op. ik ga hem zo hard missen ... :lol:

Lof der Zotheid
6 mei 2019, 13:42
Harriechristus zit in mijn negeerlijst, samen met pandareus. Gij nu ook.
Ik beloof rap een 4e man te zoekn, dan kunt ge na 20 30u kaarten.

Mag ik die vierde zijn? Astembliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeef?

Anna List
6 mei 2019, 13:48
Mag ik die vierde zijn? Astembliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeef?

:-P:-D


kleurenwies? :D

kojak
6 mei 2019, 14:51
:-P:-D


kleurenwies? :D

Bestaat kleurenDries ook ?
Past beter bij dezen draad. :lol:

Anna List
6 mei 2019, 15:03
Bestaat kleurenDries ook ?
Past beter bij dezen draad. :lol:

'put on your Red shoes and dance the blues...'

Eyjafjallajökull
6 mei 2019, 15:07
Harriechristus zit in mijn negeerlijst, samen met pandareus. Gij nu ook.
Ik beloof rap een 4e man te zoekn, dan kunt ge na 20 30u kaarten.

Lol, iemand op je negeerlijst zetten omdat je er zelf niet in slaagt uit te leggen hoe je Sahara-zonnepanelen elektriciteit gaan leveren als het daar donker is...

Van zieligheid gesproken :lol:

Xenophon
6 mei 2019, 15:19
Lol, iemand op je negeerlijst zetten omdat je er zelf niet in slaagt uit te leggen hoe je Sahara-zonnepanelen elektriciteit gaan leveren als het daar donker is...

Van zieligheid gesproken :lol:

Voila, hij heeft zijn vierde man gevonden... :)

Tavek
6 mei 2019, 15:21
Lol, iemand op je negeerlijst zetten omdat je er zelf niet in slaagt uit te leggen hoe je Sahara-zonnepanelen elektriciteit gaan leveren als het daar donker is...

Van zieligheid gesproken :lol:

Kerncentrales voor de baseload (lees: de load die snachts nodig is).

Zonnepanelen, windturbines, hydro, hydro pumping (buffering), micro grids, batterijen om aan te vullen.

Reden: kerncentrales zijn duur, zon en wind zijn ivg goedkoop.

geertvdb
6 mei 2019, 15:24
Lol, iemand op je negeerlijst zetten omdat je er zelf niet in slaagt uit te leggen hoe je Sahara-zonnepanelen elektriciteit gaan leveren als het daar donker is...

Van zieligheid gesproken :lol:

Nergens heb ik beweerd dat dat een oplossing is. Dat 1.2% van de sahara voldoende is om heel de wereld van energie te voorzien is een bekende hypothetische vergelijking om de leugens van klimaatopwarming-ontkenners te debunken. Als Vlad probeerde een leugen hier door te krijgen, heb ik het perfecte antwoord. Zoals ge merkt heeft Vlad de draad al verlaten. Opgeruimd staat netjes.

Of denkt gij ook dat heel belgie volzetten met zonnepanelen en windmolens onvoldoende is om belgie van energie te voorzien?

Eyjafjallajökull
6 mei 2019, 15:41
Of denkt gij ook dat heel belgie volzetten met zonnepanelen en windmolens onvoldoende is om belgie van energie te voorzien?

Daar kan ik kort op antwoorden : Dat is inderdaad onvoldoende.

Vooral tijdens windstille nachten zullen menig koelkast, tv-toestel en leeslampje gewoon uitvallen. Onvoldoende dus.

geertvdb
6 mei 2019, 16:08
Daar kan ik kort op antwoorden : Dat is inderdaad onvoldoende.

Vooral tijdens windstille nachten zullen menig koelkast, tv-toestel en leeslampje gewoon uitvallen. Onvoldoende dus.

Dat is natuurlijk NIET wat vlad bedoelde! En dat weet ge goed genoeg! Want voor vlad is zelfs in de dag héél Belgie onvoldoende oppervlakte om Belgie van electriciteit te voorzien. Dus stop uw JvdB-achtig geneuzel en antwoordt op de vraag.

Lof der Zotheid
6 mei 2019, 16:20
:-P:-D


kleurenwies? :D

:mrgreen:

Enkel na 20:30.

:mrgreen:

:cheer: kleurenwies!!! :cheer:

Lof der Zotheid
6 mei 2019, 16:21
Voila, hij heeft zijn vierde man gevonden... :)

Ik was eerst!:evil:

Eyjafjallajökull
6 mei 2019, 16:24
Ik was eerst!:evil:

Trololo :lol:

Lof der Zotheid
6 mei 2019, 16:52
Trololo :lol:

Allez, ge moogt als reservist op de bank zitten voor wanneer één van de vier niet kan.

:cheer::cheer::cheer:

Eyjafjallajökull
6 mei 2019, 17:08
Allez, ge moogt als reservist op de bank zitten voor wanneer één van de vier niet kan.

:cheer::cheer::cheer:

Om lauw bier te drinken in het donker ?

Thx, but no thx :-P

Anna List
6 mei 2019, 17:33
Ik was eerst!:evil:

We kunnen met ne gever spelen hé...heeft er iemand tijd om lauw bier bij te schenken.

Pandareus
6 mei 2019, 18:05
We kunnen met ne gever spelen hé...heeft er iemand tijd om lauw bier bij te schenken.

Op lauw bier schenken staat de doodstraf.

Anna List
6 mei 2019, 18:06
Op lauw bier schenken staat de doodstraf.

Er is geen ander he...de zon is onder boven de Sahara...

Anna List
6 mei 2019, 18:08
Harriechristus zit in mijn negeerlijst, samen met pandareus. Gij nu ook.
Ik beloof rap een 4e man te zoekn, dan kunt ge na 20 30u kaarten.

Vraagje...erger jij jezelf ook aan het feit dat je negeerlijsters nog wel zie als ze gequote worden? :lol:

SDX
6 mei 2019, 18:13
Ik heb zo'n vage herinnering aan iemand die er ook zo'n negerlijst op nahield.
Had die ook niet zo'n autoritaire trekjes?

Wat is daar ook alweer van terecht gekomen?

Dadeemelee
6 mei 2019, 18:21
Ik heb zo'n vage herinnering aan iemand die er ook zo'n negerlijst op nahield.
Had die ook niet zo'n autoritaire trekjes?

Wat is daar ook alweer van terecht gekomen?

Op mijn lijstje staan Idris Elba en Halle Berry.

SDX
6 mei 2019, 18:26
Op mijn lijstje staan Idris Elba en Halle Berry.

Op dat van mij staan The Amazing Lucas & Mike Nificent.

Pandareus
6 mei 2019, 19:03
Ik heb zo'n vage herinnering aan iemand die er ook zo'n negerlijst op nahield.
Had die ook niet zo'n autoritaire trekjes?

Wat is daar ook alweer van terecht gekomen?

https://i.imgur.com/lYDmo1w.gif


https://media.giphy.com/media/mxQUQbIjXMSwo/giphy.gif

SDX
6 mei 2019, 20:20
De strandzanger haalt nu heel hoge noten?

Anna List
6 mei 2019, 20:26
Op mijn lijstje staan Idris Elba en Halle Berry.

Waarom? :-o

Dadeemelee
6 mei 2019, 20:45
Waarom? :-o

Never mock Heimdall you infidel. ;-)

Anna List
6 mei 2019, 20:50
Never mock Heimdall you infidel. ;-)

Geen idee.

Dadeemelee
6 mei 2019, 20:53
Geen idee.

No Bifrost for Anna. :-P

Anna List
6 mei 2019, 20:54
No Bifrost for Anna. :-P

Chinees voor Anna.

Ook lekker ;)

Eyjafjallajökull
6 mei 2019, 20:59
Vraagje...erger jij jezelf ook aan het feit dat je negeerlijsters nog wel zie als ze gequote worden? :lol:

:-D

geertvdb
6 mei 2019, 21:36
Daar kan ik kort op antwoorden : Dat is inderdaad onvoldoende.

Vooral tijdens windstille nachten zullen menig koelkast, tv-toestel en leeslampje gewoon uitvallen. Onvoldoende dus.

Ik wacht nog altijd op een antwoord op mijn vraag. aangezien vlad het hazepad heeft gekozen en gij hem verdedigde (tegen die stoute snoodaard van een linkiewinkie geertvdb) moet het maar het u doen.

kojak
7 mei 2019, 00:09
Chinees voor Anna.

Ook lekker ;)

https://luobublog.files.wordpress.com/2016/06/11870806_594259534045623_8079047735965406974_n.jpg ?w=665

Lof der Zotheid
7 mei 2019, 07:50
De strandzanger haalt nu heel hoge noten?

Hij had altijd al teveel noten op zijn zang.

:rofl::rofl::rofl:

Lof der Zotheid
7 mei 2019, 07:51
Ik wacht nog altijd op een antwoord op mijn vraag. aangezien vlad het hazepad heeft gekozen en gij hem verdedigde (tegen die stoute snoodaard van een linkiewinkie geertvdb) moet het maar het u doen.

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Anna List
7 mei 2019, 07:54
Ik wacht nog altijd op een antwoord op mijn vraag. aangezien vlad het hazepad heeft gekozen en gij hem verdedigde (tegen die stoute snoodaard van een linkiewinkie geertvdb) moet het maar het u doen.

just gelijk ik nog altijd wacht op uw antwoord wat we hier moeten doen wanneer de zon onder gaat in de Sahara hé ...

maar hey, mss heeft Vlad u op zijn negeerlijst gezet omdat gij hem een vraag stelde die hem niet aanstond.

het zou zo maar kunnen.

Eyjafjallajökull
7 mei 2019, 07:56
just gelijk ik nog altijd wacht op uw antwoord wat we hier moeten doen wanneer de zon onder gaat in de Sahara hé ...

maar hey, mss heeft Vlad u op zijn negeerlijst gezet omdat gij hem een vraag stelde die hem niet aanstond.

het zou zo maar kunnen.

:lol: :lol:

Het Verzet
7 mei 2019, 08:15
Altijd maar dat wachten, wachten, wachten...

http://www.reactiongifs.com/r/2013/05/DudeWaiting.gif

Jay-P.
7 mei 2019, 08:26
Ik begrijp dat hij als onafhankelijke blokker het woord molière niet kent.
Ik ken er hier ook zo ene. Die heeft het altijd over de taal van Voltaire. :-)

Lof der Zotheid
7 mei 2019, 09:29
Altijd maar dat wachten, wachten, wachten...

http://www.reactiongifs.com/r/2013/05/DudeWaiting.gif

U bedoelt dat een van onze medeforummers Godot heet?

:mrgreen:

Tavek
7 mei 2019, 09:29
Chinees voor Anna.

Ook lekker ;)

Oude man :p

Anna List
7 mei 2019, 09:29
Ik ken er hier ook zo ene. Die heeft het altijd over de taal van Voltaire. :-)

elk vogeltje zingt gelijk het gebekt is in de taal van de Volière.

Jay-P.
10 mei 2019, 06:28
elk vogeltje zingt gelijk het gebekt is in de taal van de Volière.goeike, te onthouden...