PDA

View Full Version : Vlaanderen leert zichzelf ontdekken


jan hyoens
24 november 2004, 11:56
Ik zag onlangs reclame voor een nieuw tijdschrift ivm de geschiedenis van Vlaanderen. Heeft iemand het hier al gelezen? Is het de moeite om er 3,95 euro voor te betalen?

Woesjj
24 november 2004, 11:57
nee, maar 3,95 lijkt me nou niet een bedrag om geen risico's voor te nemen, is t wel? ;-)

jan hyoens
24 november 2004, 12:11
nee, maar 3,95 lijkt me nou niet een bedrag om geen risico's voor te nemen, is t wel? ;-)
Dat is de prijs van 3 pintjes dus toch maar effe checken!

doggy
24 november 2004, 13:12
Dat is de prijs van 3 pintjes dus toch maar effe checken!
waar ga jij pintjes drinken aan 1,30 euro?

jan hyoens
24 november 2004, 13:16
waar ga jij pintjes drinken aan 1,30 euro?
int jeugdhuis!

doggy
24 november 2004, 14:45
int jeugdhuis!
je bent toch al 16 hoop ik?
:mrgreen:

jan hyoens
24 november 2004, 15:31
je bent toch al 16 hoop ik?
:mrgreen:
mentaal ben ik allezins 20 jaar ouder dan jij!

doggy
24 november 2004, 15:46
mentaal ben ik allezins 20 jaar ouder dan jij!
je mag gerust "dement" zeggen, hoor! ;-)

Woesjj
24 november 2004, 15:51
Hoe oud is m eigenlijk?

Dan heeft m vast ook genoeg geld in zijn zakjes om dat tijdschrift te kopen, nietwaar?

doggy
24 november 2004, 16:02
Hoe oud is m eigenlijk?

Dan heeft m vast ook genoeg geld in zijn zakjes om dat tijdschrift te kopen, nietwaar?
hmm... 3,95 euro is anders wel een p�*k geld voor een vlaams boekske.
:mrgreen:

Tantist
24 november 2004, 16:38
Dat is de prijs van 3 pintjes dus toch maar effe checken!
Jij gaat niet uit in de Overpoort, zoveel is duidelijk ;-)

Koenraad Maesschalck
25 november 2004, 13:53
Er is een café in de Brugse Poort in Gent waar ze pinten schenken aan 0,90 euro! ;-)

jan hyoens
25 november 2004, 14:29
je mag gerust "dement" zeggen, hoor! ;-)
nee, dements dat is dienen nva'er!

jan hyoens
25 november 2004, 14:30
Hoe oud is m eigenlijk?

Dan heeft m vast ook genoeg geld in zijn zakjes om dat tijdschrift te kopen, nietwaar?
Ik wil gewoon weten of dat die 3,95 euro goed besteed zijn aan dat boekske zagevent/vrouw!:roll:

jan hyoens
25 november 2004, 14:31
Jij gaat niet uit in de Overpoort, zoveel is duidelijk ;-)
Al een tijdje ja! Ik verkies nu meer de buurt van het patershol.

jan hyoens
25 november 2004, 14:31
Er is een café in de Brugse Poort in Gent waar ze pinten schenken aan 0,90 euro! ;-)
Derbypils zeker?

Woesjj
25 november 2004, 14:38
Al een tijdje ja! Ik verkies nu meer de buurt van het patershol.

dan kunt u het glijmiddel uit SethMon's sexshopke best nog goed gebruiken, nietwaar?

:-)

Koenraad Maesschalck
25 november 2004, 14:39
Derbypils zeker?
Neen, Jupiler uit het flesje, ze hebben geen tapinstallatie. Het is een volkscafé, linksen of vreemdelingen komen er niet.

SethMoN
25 november 2004, 14:41
dan kunt u het glijmiddel uit SethMon's sexshopke best nog goed gebruiken, nietwaar?

:-)
:lol:

SethMoN
25 november 2004, 14:50
Tussen haakjes Jan, die pottekes glijmiddel zullen je wel iets meer kosten dan 3,95 euro's. Geen nood bij aankoop van 10 krijg je er gratis dat kinky en hitsigmakend boekske bij. :-)

jan hyoens
25 november 2004, 15:25
Tussen haakjes Jan, die pottekes glijmiddel zullen je wel iets meer kosten dan 3,95 euro's. Geen nood bij aankoop van 10 krijg je er gratis dat kinky en hitsigmakend boekske bij. :-)
Ik betaal wal aan uw vrouw! ze is dat gewoon!8)

SethMoN
25 november 2004, 15:30
Dank u wal op voorhand!

doggy
25 november 2004, 15:37
Neen, Jupiler uit het flesje, ze hebben geen tapinstallatie. Het is een volkscafé, linksen of vreemdelingen komen er niet.
ah tiens,
linksen of vreemdelingen zijn geen volk?

ik betaal dan liever wat meer voor een pintje om niet tussen verzuurde zakken te moeten zitten :-P
:mrgreen:

doggy
25 november 2004, 15:38
Ik betaal wal aan uw vrouw! ze is dat gewoon!8)
aan wijven kunt ge dan wél uw geld uitgeven?

SethMoN
25 november 2004, 15:39
:lol: Wat een vrouwenverslinder toch ons Jantje

(tegen betaling dan nog wel)

jan hyoens
25 november 2004, 15:45
ah tiens,
linksen of vreemdelingen zijn geen volk?

ik betaal dan liever wat meer voor een pintje om niet tussen verzuurde zakken te moeten zitten :-P
:mrgreen:
sowieso betaal je al meer; anders wilt er niemand bij u zitten!8)

jan hyoens
25 november 2004, 15:46
aan wijven kunt ge dan wél uw geld uitgeven?
Dat maak ik de seth toch wel wijs!;-)

SethMoN
25 november 2004, 15:49
Yep toegegeven, ik was er echt mee weg :rofl:

jan hyoens
25 november 2004, 15:58
Yep toegegeven, ik was er echt mee weg :rofl:
sommige mensen kunt ge ook alles wijsmaken he! Nu ja, het zal ook daardoor zijn dat je een links liberale belgicist bent he!

SethMoN
25 november 2004, 16:06
sommige mensen kunt ge ook alles wijsmaken he! Nu ja, het zal ook daardoor zijn dat je een links liberale belgicist bent he!
Tja, jammer dat extreem rechtse boefjes in hun Vlaemsch woordenboek nog niet gekomen zijn aan de letter C, niet ver vooraleer je aan de D komt zal je het woordje 'cynisme' vinden (en nu nog eens zeggen dat ik niets zou doen voor de minderbedeelden)

jan hyoens
25 november 2004, 16:16
Tja, jammer dat extreem rechtse boefjes in hun Vlaemsch woordenboek nog niet gekomen zijn aan de letter C, niet ver vooraleer je aan de D komt zal je het woordje 'cynisme' vinden (en nu nog eens zeggen dat ik niets zou doen voor de minderbedeelden)
Ik begrijp je! Als links liberale belgiscist kan je niet anders dan een zware cynische kijk op de wereld hebben! :cry: Kom bij ons en leer wat dat levensvreugde is!:vlaander:

doggy
25 november 2004, 16:42
Ik begrijp je! Als links liberale belgiscist kan je niet anders dan een zware cynische kijk op de wereld hebben! :cry: Kom bij ons en leer wat dat levensvreugde is!:vlaander:
levensvreugde?
zagen over de prijs van een boekske, ja!

jan hyoens
25 november 2004, 17:20
levensvreugde?
zagen over de prijs van een boekske, ja!
Veeg die witte vlekken van uw scherm en lees mijn eerste post nog eens blinde mongool!:roll:

SethMoN
25 november 2004, 17:22
De levensvreugde druipt van Jantje af :lol:

doggy
25 november 2004, 17:24
nee,
van mijn scherm, blijkbaar.
:mrgreen:

doggy
25 november 2004, 17:27
Veeg die witte vlekken van uw scherm en lees mijn eerste post nog eens blinde mongool!:roll:
allez dan:
Ik zag onlangs reclame voor een nieuw tijdschrift ivm de geschiedenis van Vlaanderen. Heeft iemand het hier al gelezen? Is het de moeite om er 3,95 euro voor te betalen?
nee, ik heb het nog niet gekocht/gelezen, en of het de moeite is om er 3,95 euro voor te betalen, moet jij maar uitmaken, want je bent al een grote jongen.
vraag anders aan je papa wat meer zakgeld als je te krap bij kas zit.

jan hyoens
25 november 2004, 17:57
allez dan:

nee, ik heb het nog niet gekocht/gelezen, en of het de moeite is om er 3,95 euro voor te betalen, moet jij maar uitmaken, want je bent al een grote jongen.
vraag anders aan je papa wat meer zakgeld als je te krap bij kas zit.
als je het niet gekocht of gelezen hebt of niet van plan bent op het doen waarom reageer je dan op mijn vraag? Hebben ze u gepest in de kleutertuin en heb je nog iets goed te maken of zo?

doggy
25 november 2004, 18:00
als je het niet gekocht of gelezen hebt of niet van plan bent op het doen waarom reageer je dan op mijn vraag? Hebben ze u gepest in de kleutertuin en heb je nog iets goed te maken of zo?
lezen jan!
ik reageerde met de mededeling dat je vast wel oud en wijs genoeg bent om dat voor jezelf te beslissen...

weet je ondertussen al of je die 3,95 euro eraan gaat uitgeven?

jan hyoens
25 november 2004, 18:05
lezen jan!
ik reageerde met de mededeling dat je vast wel oud en wijs genoeg bent om dat voor jezelf te beslissen...

weet je ondertussen al of je die 3,95 euro eraan gaat uitgeven?
Nope, ik wacht nog altijd op een serieus antwoord op mijn vraag!

doggy
25 november 2004, 18:10
gierige pin!

;-)

Koenraad Maesschalck
25 november 2004, 18:12
ah tiens,
linksen of vreemdelingen zijn geen volk?

ik betaal dan liever wat meer voor een pintje om niet tussen verzuurde zakken te moeten zitten :-P
:mrgreen:
Neen, linksen en vreemdelingen zijn geen volk maar "iets" anders.

In dat caféetje is er zeker geen verzuurde sfeer, dat kan ik u garanderen! :lol:
Nu ja, we weten al langer dat "la gauche caviare" liever niet bij de gewone man vertoeft.

jan hyoens
25 november 2004, 18:22
wie heeft er geklikt bij de mods zodat de topic van seth gesloten is?

doggy
25 november 2004, 18:25
wie heeft er geklikt bij de mods zodat de topic van seth gesloten is?
ikke niet, en 't kan mij niet schelen ook niet.

SethMoN
25 november 2004, 18:29
Ik denk dat er iemand vond dat de introductie wat begon te ontaarden (en het was zeker den dezen niet). In ieder geval alles wat moest gezegd zijn, is gezegd.

jan hyoens
25 november 2004, 18:31
Ik denk dat er iemand vond dat de introductie wat begon te ontaarden (en het was zeker den dezen niet). In ieder geval alles wat moest gezegd zijn, is gezegd.
allee dan, het was aangenaam om kennis gemaakt te hebben! vaarwel!

SethMoN
25 november 2004, 18:32
maar allé Jan, het feest is nog maar pas begonnen!

nou nou
25 november 2004, 18:46
Neen, Jupiler uit het flesje, ze hebben geen tapinstallatie. Het is een volkscafé, linksen of vreemdelingen komen er niet.
Uit het fleske? Allemaal in 't zwart dus? ;-) :magniet:

De fiscus telt alleen maar vaten...

Koenraad Maesschalck
25 november 2004, 18:56
Uit het fleske? Allemaal in 't zwart dus? ;-) :magniet:

De fiscus telt alleen maar vaten...
De handel en wandel tussen de cafébazin en de fiscus is mij onbekend en interesseert mij ook niet. 't Is er gezellig en 't bier is goed, meer moet dat niet zijn.

nou nou
25 november 2004, 18:59
De handel en wandel tussen de cafébazin en de fiscus is mij onbekend en interesseert mij ook niet. 't Is er gezellig en 't bier is goed, meer moet dat niet zijn. Jaja, voor 't eigen volk doet ge wel een oogske dicht eh jaja ;-)

excuses voor de bijdrage aan die 3/4 :D