PDA

View Full Version : Het Vlaams-Nationalistisch 19u Journaal.


Dadeemelee
3 juni 2019, 11:07
Kathleen Cools:

‘Vandaag hebben wij als gast de voorzitster van de extreem linkse terroristische prulpartij Groen.’

‘Zeg eens dom wijf, waarom hebt ge uw kopvod niet aan?’

:lol:

vanderzapig
3 juni 2019, 12:36
Kathleen Cools:

‘Vandaag hebben wij als gast de voorzitster van de extreem linkse terroristische prulpartij Groen.’

‘Zeg eens dom wijf, waarom hebt ge uw kopvod niet aan?’

:lol:

Een voordeel van een evenwichtiger raad van bestuur is dat de eenzijdige politieke demonisering verleden tijd zal zijn. Waar jij over fantaseert is alleen maar het omdraaien van de rollen in die demonisering.

De VRT zal zich eindelijk kunnen toeleggen op haar echte taak: het informeren van de burgers in plaats van indoctrineren.

Voorbeeldje:

"Welkom in De Afspraak. Mijn naam is Jan Leyers.

Om iedereen de gelegenheid te geven om te kunnen uitspreken, duurt dit programma voortaan drie uur.

Het thema van vandaag is de islamisering van het onderwijs. Daarvoor hebben we Elke Decruynaere uitgenodigd van 'Groen'. Zij gaat hierover in debat met Ayaan Hirsi Ali. Welkom allebei in de studio."

3 uur later:

"Zo, dat was het voor vandaag. Morgen zit Maarten Boudry hier op mijn stoel. En kruisen Bert Anciaux en Douglas Murray drie uur lang de degens over de gevolgen van massa-immigratie."

Zucht
3 juni 2019, 12:39
Wat zal Jihaad daar wel van denken ?

Wapper
3 juni 2019, 20:22
Vliegt de Blauwvoet, Storm op Zee Beste Kijkers!

De hoofdpunten voor vandaag zijn:
- Eenmaking Brusselse politiezones en baroniën een feit: Premier De Wever tevreden
- Minister T. Francken koopt 20 toestellen A400 M aan voor roll-on/roll-off luchtbruggen naar Afrika en Midden-Oosten
- Hulde graf Cyriel Verschaeve te Alveringem druk bezocht
- Dokter Borms Museum plechtig geopend te Antwerpen
- Nieuwste boek Bruno de Wever bewijst : Staf De Clercq was geen collaborateur
- Redactie Het Pallieterke in de bloemetjes gezet

Sieg Heil!

Universalia
3 juni 2019, 20:28
Wat zal Jihaad daar wel van denken ?

Ik denk dat de jihadi's er niet met gaan kunnen met lachen, mocht dat gezegd geweest zijn. :?

Zucht
3 juni 2019, 20:33
Ik denk dat de jihadi's er niet met gaan kunnen met lachen, mocht dat gezegd geweest zijn. :?

Ik had het natuurlijk over Jihaad Van Puymbroeck, hun sociale media redactrice.

Libro
3 juni 2019, 20:35
Kathleen Cools:

‘Vandaag hebben wij als gast de voorzitster van de extreem linkse terroristische prulpartij Groen.’

‘Zeg eens dom wijf, waarom hebt ge uw kopvod niet aan?’

:lol:

:rofl:

Libro
3 juni 2019, 20:40
Vliegt de Blauwvoet, Storm op Zee Beste Kijkers!

De hoofdpunten voor vandaag zijn:
- Eenmaking Brusselse politiezones en baroniën een feit: Premier De Wever tevreden
- Minister T. Francken koopt 20 toestellen A400 M aan voor roll-on/roll-off luchtbruggen naar Afrika en Midden-Oosten
- Hulde graf Cyriel Verschaeve te Alveringem druk bezocht
- Dokter Borms Museum plechtig geopend te Antwerpen
- Nieuwste boek Bruno de Wever bewijst : Staf De Clercq was geen collaborateur
- Redactie Het Pallieterke in de bloemetjes gezet

Sieg Heil!

Als de uitzending dan om 11 uur 's avonds stopt, wordt er eerst nog de Vlaamse Leeuw gespeeld met beelden van een wapperende leeuwenvlag.

Eduard Khil
3 juni 2019, 21:11
Als de uitzending dan om 11 uur 's avonds stopt, wordt er eerst nog de Vlaamse Leeuw gespeeld met beelden van een wapperende leeuwenvlag.

gevolgd door de "Grote Eddie Khil late night caféshow", die elke keer ontaard in een bacchanaal van astronomische proporties en strontzatte gasten die met elkaar op de vuist gaan :lol:

Libro
3 juni 2019, 21:24
gevolgd door de "Grote Eddie Khil late night caféshow", die elke keer ontaard in een bacchanaal van astronomische proporties en strontzatte gasten die met elkaar op de vuist gaan :lol:

:clapping: Broek af! Tetten Bloot! Hollandse hoeren! (https://www.youtube.com/watch?v=Z6xYb_05HKA) :clapping:

Wapper
3 juni 2019, 21:27
gevolgd door de "Grote Eddie Khil late night caféshow", die elke keer ontaard in een bacchanaal van astronomische proporties en strontzatte gasten die met elkaar op de vuist gaan :lol:

Kaputt saufen!

https://media1.tenor.com/images/0d3c62a3185fb28137b7280b21ff1d4c/tenor.gif?itemid=7705463

Eduard Khil
3 juni 2019, 21:34
Uiteraard wordt mijn show ad infinitum herhaald tijdens de nachtelijke herhaallus. Constant zuipen en vechten :lol:

Elio di Supo
3 juni 2019, 21:40
Uiteraard wordt mijn show ad infinitum herhaald tijdens de nachtelijke herhaallus. Constant zuipen en vechten :lol:

Inclusief rap battles tss autchtonen en allochtonen.

https://www.youtube.com/watch?v=UI2lqC-fSko

Libro
3 juni 2019, 21:47
Inclusief rap battles tss autchtonen en allochtonen.

https://www.youtube.com/watch?v=UI2lqC-fSko

De jury van de match Persoon-Taylor oordeelt.