PDA

View Full Version : Witte Paard zomer revue 2019 flopt


Deo
30 juli 2019, 11:04
Heeft er iemand gaan kijken , wij wel en komen daar al meer dan 15 jaar.
Dit jaar spant de kroon niks showgehalte enkel meezingers handje klap en zwieren met die handen. Dan kan je beter naar Kaasboerin rijden.
De Oo zo mooie shows met alle toeters, bellen en pluimen van weleer was zeer ver weg, het leek meer een circus met een optreden van Partick Onzia .
Was onze laatste keer.
Trots verkondigen dat ze een vijfde hotel hebben gekocht dat wel ,maar kwaliteit brengen voor 48 euro lukt niet meer.

Anna List
30 juli 2019, 12:23
locatie, locatie, locatie.

Skobelev
30 juli 2019, 12:25
locatie, locatie, locatie.

Blankenberge....:?

Libro
30 juli 2019, 13:19
locatie, locatie, locatie.

Indertijd het zomerverblijf van Gaston en Leo.

Elio di Supo
30 juli 2019, 18:22
witte paard ...

Vrijheideerst
30 juli 2019, 18:29
En terecht.

Dadeemelee
30 juli 2019, 18:32
En terecht.

De Romeos waren een succesact op Tomorrowland nochtans. Misschien moeten ze in het Witte Paard ook gaan dealen? ;-)

Eduard Khil
30 juli 2019, 18:45
Blankenberge....:?

parel aan de kust. De mooiste plek op aarde voor wie zand met schelpjes lust

Eduard Khil
30 juli 2019, 18:46
witte paard ...

sta je kloek van

koe de poing
30 juli 2019, 18:53
Heeft er iemand gaan kijken , wij wel en komen daar al meer dan 15 jaar.
Dit jaar spant de kroon niks showgehalte enkel meezingers handje klap en zwieren met die handen. Dan kan je beter naar Kaasboerin rijden.
De Oo zo mooie shows met alle toeters, bellen en pluimen van weleer was zeer ver weg, het leek meer een circus met een optreden van Partick Onzia .
Was onze laatste keer.
Trots verkondigen dat ze een vijfde hotel hebben gekocht dat wel ,maar kwaliteit brengen voor 48 euro lukt niet meer.

De Kaasboerin is wel ver rijden vanuit Blankenberge. Kost aan naft al meer dan 48 euro :-)

Welke vedette had je willen zien als je had kunnen kiezen ?

Deo
31 juli 2019, 08:23
Kaasboerin is korter vanaf de Kempen?
Volgens interne keuken zou geld aan de basis liggen voor goede zangers en comedy acts .
Sandrine was niet meer te betalen dus Parick Onzia zou die leegte opvullen.
Internationale zang acts afgevoerd wegens te duur en haalt men een clown uit Antwerpen die zijn blauwe geschelpte bovenhaalt. Leuk als men elke 3 min vraagt om te klappen en te zwaaien met de armen, één groot schoolfeest.
Meer een show voor in het kusttheater 't Coliseé aan 25 euro , maar dan weet je wat er komt en moet je niet klagen.
Imagination show witte paard heeft White line disease
Er waren veel mensen ontevreden oven de "koers" van dit wit paard.

Everytime
31 juli 2019, 15:40
Heeft er iemand gaan kijken , wij wel en komen daar al meer dan 15 jaar.
Dit jaar spant de kroon niks showgehalte enkel meezingers handje klap en zwieren met die handen. Dan kan je beter naar Kaasboerin rijden.
De Oo zo mooie shows met alle toeters, bellen en pluimen van weleer was zeer ver weg, het leek meer een circus met een optreden van Partick Onzia .
Was onze laatste keer.
Trots verkondigen dat ze een vijfde hotel hebben gekocht dat wel ,maar kwaliteit brengen voor 48 euro lukt niet meer.

Helemaal niet mijn ding.
Laura Lynn kan ik al helemaal niet verdragen. Luc Steeno, ook niet mijn ding en over Jacky Lafon zal ik liever zwijgen. Maar bon, ieder zijn/haar plezier natuurlijk.
Ik ken Blankenberge tamelijk goed en dus ook "Het Witte Paard"...........vanuit het uiterlijk op de straat die naar de zeedijk leidt.

Tavek
31 juli 2019, 15:46
Over wat hebben we het in gods naam ?

Everytime
31 juli 2019, 15:47
De Romeos waren een succesact op Tomorrowland nochtans. Misschien moeten ze in het Witte Paard ook gaan dealen? ;-)

De Romeo's op.................Tomorrowland? Ik zet me al in de plaats van de buitenlanders die er waren en die zich "serieuze vragen" moesten stellen...............:lol: ("Who the **** are The Romeo's")?

Tomorrowland, iets enorms in het stijl met ik weet niet hoeveel bekende internationale DJ's en enorm veel toeristen uit het verre of minder verre buitenland. En de organisatie van het evenement nodigt....................De Romeo's uit....................

Everytime
31 juli 2019, 15:50
Over wat hebben we het in gods naam ?

Over dit : https://www.witte-paard.be/shows/ambiance-aan-zee

Elke zomer is er in Blankenberge een show in een bekende plaats van de stad - Het Witte Paard - met verschillende Nederlandstalige artiesten.

Bobke
31 juli 2019, 15:57
parel aan de kust. De mooiste plek op aarde voor wie zand met schelpjes lust
Voor de armen toch?
In Knokke moet je zijn.

Everytime
31 juli 2019, 16:06
Voor de armen toch?
In Knokke moet je zijn.

Knokke? Vergeet het! "M'as-tu-vu" tot en met. Geef me duizend keer liever Blankenberge die tenminste veel meer authentiek is. In Blankenberge kan men tenminste iets anders doen dan op de dijk te wandelen of op het strand te bruinieren : Sea Life Center, verschillende mini-golf terreinen, tennissen, pétanque, karting voor kinderen of - in een totaal andere genre - bezoek van "Art Nouveau" huizen.

Bobke
31 juli 2019, 16:13
Knokke? Vergeet het! "M'as-tu-vu" tot en met. Geef me duizend keer liever Blankenberge die tenminste veel meer authentiek is. In Blankenberge kan men tenminste iets anders doen dan op de dijk te wandelen of op het strand te bruinieren : Sea Life Center, verschillende mini-golf terreinen, tennissen, pétanque, karting voor kinderen of - in een totaal andere genre - bezoek van "Art Nouveau" huizen.
Zoals gezegd, voor koelboxtoeristen.:lol:;-)