PDA

View Full Version : Zwart geld is racistisch


Eurosceptic
9 augustus 2019, 22:40
Waarom wordt crimineel geld zwart geld genoemd?

Wil de maatschappij soms insinueren dat zwarten enkel op criminele wijze aan geld geraken?

Het had net zo goed paars geld, of roze geld kunnen zijn. Maar neen, de zwarten moeten er weer aan geloven. Ik ken wel degelijk zwarten die op eerlijke wijze hun geld verdiend hebben. Via het OCMW bijvoorbeeld

Bende racisten

Xenophon
9 augustus 2019, 23:44
Inderdaad.

Geen genade!

XenApp
10 augustus 2019, 00:04
Het witverlies van Gwendolieneke Rutten begint op volle toeren te draaien bij het lezen van deze draad.

Henri1
10 augustus 2019, 05:57
Waarom wordt crimineel geld zwart geld genoemd?

Wil de maatschappij soms insinueren dat zwarten enkel op criminele wijze aan geld geraken?

Het had net zo goed paars geld, of roze geld kunnen zijn. Maar neen, de zwarten moeten er weer aan geloven. Ik ken wel degelijk zwarten die op eerlijke wijze hun geld verdiend hebben. Via het OCMW bijvoorbeeld

Bende racisten

Zonder zwart geld kan een economie onmogelijk bestaan.

Dadeemelee
10 augustus 2019, 08:46
Al die mensen die met zwarte auto’s rondrijden. Dat is om met de zwarten te lachen. Afschaffen!

Universalia
10 augustus 2019, 09:16
Het witverlies van Gwendolieneke Rutten begint op volle toeren te draaien bij het lezen van deze draad.

Een serieuze overstroming is het alvast. :roll:

De schoofzak
10 augustus 2019, 10:27
Sommigen zien de toestand van onze cultuur erg zwart in.

Libro
11 augustus 2019, 14:21
Sommigen zien de toestand van onze cultuur erg zwart in.

In het onderwijs bakken ze het dan weer bruin. (https://www.youtube.com/watch?v=3PFJuqcPTus)

Dadeemelee
11 augustus 2019, 17:58
Bij het VB lachen ze nu groen. :lol:

IJsboer
12 augustus 2019, 13:01
Het witverlies van Gwendolieneke Rutten begint op volle toeren te draaien bij het lezen van deze draad.

Het woord "zwart" en "lul" in 1 zin zeggen geeft haar spontaan 3 orgasmes tegelijk.

nabat54
14 augustus 2019, 09:14
Al die mensen die met zwarte auto’s rondrijden. Dat is om met de zwarten te lachen. Afschaffen!

Ik draag vrij vaak zwarte broeken, t-shirts, hemden ....ben ik nu een rascist ?
Bij wie kan ik aankloppen voor financieele steun om de helft van mijn kleerkast opnieuw aan te vullen ...help mij aub:twisted:

Elio di Supo
14 augustus 2019, 16:23
Al die mensen die met zwarte auto’s rondrijden. Dat is om met de zwarten te lachen. Afschaffen!

En met een witte wagen rondrijden is dan weer een toonbeeld van white supremacy. Sneeuw is ook white supremacy. We moeten de winters afschaffen.

Waarom denk je dat Filip De Winter zijn naam De Winter is? Juist ja!

Elio di Supo
14 augustus 2019, 16:24
Het witverlies van Gwendolieneke Rutten begint op volle toeren te draaien bij het lezen van deze draad.

Is ze een squirter?

cookie monster
24 augustus 2019, 13:31
Zwarte humor = verboden
Bij gevolg , politieke correctheid is verboden = zwarte humor :-D

Of wat met dit:
https://ejbron.files.wordpress.com/2019/04/screenshot_72-1.png


In't zwart werken bestaat al langer dan ons land bestaat , wat nu ??