PDA

View Full Version : Een tesla patrouille wagen kapt ermee.


Universalia
1 oktober 2019, 09:18
Tesla-Streifenwagen macht bei Verfolgungsjagd schlapp. (https://www.freiewelt.net/nachricht/tesla-streifenwagen-macht-bei-verfolgungsjagd-schlapp-10079109/)

Een achtervolgingsjacht heeft de auto (de Tesla) niet doorstaan. Tijdens de achtervolging had de Tesla geen power meer, de criminelen ontsnapten – in een auto met een verbrandingsmotor.

:|

Anna List
1 oktober 2019, 09:18
Tesla-Streifenwagen macht bei Verfolgungsjagd schlapp. (https://www.freiewelt.net/nachricht/tesla-streifenwagen-macht-bei-verfolgungsjagd-schlapp-10079109/)



:|

:rofl:

Universalia
1 oktober 2019, 09:23
:rofl:

Tjah, best gieren wel. https://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/lachen/animaatjes-lachen-05163.gif

Micele
1 oktober 2019, 09:32
Tjah, best gieren wel. https://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/lachen/animaatjes-lachen-05163.gif

Is verleden week al weerlegd, was fake news of typische Tesla-bashing

https://electrek.co/2019/09/27/tesla-police-patrol-performing-extremely-well-fremont-misleading-story/

SEPTEMBER 27

Tesla police patrol is ‘performing extremely well,’ says Fremont after misleading story goes viral

Naja de kleuterklas in retard mag er wel onwetend mee lachen, dat is gezond.

brother paul
1 oktober 2019, 09:39
het is echt gebeurd
de reden is dat de ambtenaar te lui was om zijn tesla aan de charger te hangen en dus was hij niet klaar en opgeladen voor dienst:lol:

Micele
1 oktober 2019, 09:48
het is echt gebeurd
de reden is dat de ambtenaar te lui was om zijn tesla aan de charger te hangen en dus was hij niet klaar en opgeladen voor dienst:lol:
Onzin, of wil je het echte verhaal niet horen?

Is snel geplakt hoor...

Het bleek dat het oorspronkelijke lokale nieuwsverhaal waarop de meeste rapportage was gebaseerd, eigenlijk misleidend was:

In de afgelopen jaren is politieradioverkeer gemakkelijk toegankelijk geworden via telefoontoepassingen en de gebruikelijke praktijk voor nieuwsmedia en zelfs leden van de gemeenschap om deze te controleren en zelfs op te nemen. Op maandag nam een lokale journalist contact op met onze afdeling en vroeg hij om aanvullende informatie over de achtervolging. De journalist heeft vervolgens een artikel geschreven en een deel van ons radioverkeer vrijgegeven. Sinds die tijd heeft de afdeling talloze media-vragen ontvangen over de accu van het voertuig. Helaas bracht de publieke belangstelling voor het oorspronkelijke verhaal het in de nationale schijnwerpers.

Het deel van de radio-uitzending richtte zich op de officier in de Tesla-patrouillewagen en zei dat hij bijna leeg was, maar de politie van Fremont zei dat de hele achtervolging werd afgeblazen om veiligheidsredenen en dat dit geen invloed had op de achtervolging:

De achtervolging omvatte ongeveer 10 mijl en soms overschreed 110 mph. Regelmatige updates met betrekking tot de snelheid, locatie, algemeen verkeer en rijbaanomstandigheden werden verstrekt door de tweede officier in de achtervolging. Net voordat de achtervolging om 23:13 uur eindigde, meldde de officier die de Tesla bestuurde op verantwoorde wijze zijn dekkingsunits dat hij de achtervolging zou moeten verlaten omdat zijn batterij bijna leeg was. Net nadat ze de afrit Montague Expressway waren gepasseerd, reed de verdachte op de linkerschouder van de weg om een ??voertuig te passeren. Op dat moment gaf de Fremont Police Sergeant die de achtervolging volgde, opdracht om te stoppen om de openbare veiligheid te waarborgen. Alle drie de eenheden deactiveerden hun noodapparatuur en keerden terug naar normale rijomstandigheden. Op dat moment werd de Tesla naar een nabijgelegen laadstation gereden en keerden de extra Fremont-eenheden terug naar de stad. WKK vond het leegstaande voertuig in de buurt van I680 en de afrit Berryessa. De batterij van de Tesla is nooit een factor geworden in ons vermogen om de verdachte te achtervolgen of onze taken uit te voeren. Deze situatie, hoewel beschamend, verschilt niet van gevallen waarin een klassieke patrouillewagen zonder benzine valt, of bijna leeg is (of zelfs droog).

It turns out that the original local news story on which most of the reporting was based on was actually misleading:

In recent years, police radio traffic has become readily accessible through phone applications and its common practice for news media and even community members to monitor and even record. On Monday, a local journalist contacted our Department requesting additional details regarding the pursuit. The journalist subsequently wrote an article and released a portion of our radio traffic. Since that time, the Department has received numerous media inquiries regarding the vehicle’s battery. Unfortunately, public interest in the original story propelled it into the national spotlight.

The portion of the radio transmission focused on the officer in the Tesla patrol car, saying that he was running low on battery power, but the Fremont police say that the whole pursuit was being called off for safety reasons and it didn’t affect the pursuit:

The pursuit spanned approximately 10 miles and at times exceeded 110 mph. Regular updates regarding the speed, location, general traffic, and roadway conditions were provided by the second officer in the pursuit. Just before the pursuit ended at 11:13 p.m., the officer driving the Tesla responsibly notified his cover units he was going to have to back out of the pursuit because his battery was running low. Just after they passed the Montague Expressway exit, the suspect drove on the left shoulder of the road to pass a vehicle. At that time, the Fremont Police Sergeant monitoring the pursuit gave orders to terminate to ensure public safety. All three units deactivated their emergency equipment and returned to normal driving conditions. At that point, the Tesla was driven to a nearby charging station and the additional Fremont units returned to the City. CHP located the unoccupied vehicle in the area of I680 and the Berryessa exit. At no time did the battery of the Tesla become a factor in our ability to pursue the suspect or perform our duties. This situation, while embarrassing, is no different from cases where a patrol car runs low (or even dry) of fuel.

https://electrek.co/2019/09/27/tesla-police-patrol-performing-extremely-well-fremont-misleading-story/

Universalia
1 oktober 2019, 10:04
Onzin, of wil je het echte verhaal niet horen?

Is snel geplakt hoor...

Het bleek dat het oorspronkelijke lokale nieuwsverhaal waarop de meeste rapportage was gebaseerd, eigenlijk misleidend was:

In de afgelopen jaren is politieradioverkeer gemakkelijk toegankelijk geworden via telefoontoepassingen en de gebruikelijke praktijk voor nieuwsmedia en zelfs leden van de gemeenschap om deze te controleren en zelfs op te nemen. Op maandag nam een lokale journalist contact op met onze afdeling en vroeg hij om aanvullende informatie over de achtervolging. De journalist heeft vervolgens een artikel geschreven en een deel van ons radioverkeer vrijgegeven. Sinds die tijd heeft de afdeling talloze media-vragen ontvangen over de accu van het voertuig. Helaas bracht de publieke belangstelling voor het oorspronkelijke verhaal het in de nationale schijnwerpers.

Het deel van de radio-uitzending richtte zich op de officier in de Tesla-patrouillewagen en zei dat hij bijna leeg was, maar de politie van Fremont zei dat de hele achtervolging werd afgeblazen om veiligheidsredenen en dat dit geen invloed had op de achtervolging:

De achtervolging omvatte ongeveer 10 mijl en soms overschreed 110 mph. Regelmatige updates met betrekking tot de snelheid, locatie, algemeen verkeer en rijbaanomstandigheden werden verstrekt door de tweede officier in de achtervolging. Net voordat de achtervolging om 23:13 uur eindigde, meldde de officier die de Tesla bestuurde op verantwoorde wijze zijn dekkingsunits dat hij de achtervolging zou moeten verlaten omdat zijn batterij bijna leeg was. Net nadat ze de afrit Montague Expressway waren gepasseerd, reed de verdachte op de linkerschouder van de weg om een ??voertuig te passeren. Op dat moment gaf de Fremont Police Sergeant die de achtervolging volgde, opdracht om te stoppen om de openbare veiligheid te waarborgen. Alle drie de eenheden deactiveerden hun noodapparatuur en keerden terug naar normale rijomstandigheden. Op dat moment werd de Tesla naar een nabijgelegen laadstation gereden en keerden de extra Fremont-eenheden terug naar de stad. WKK vond het leegstaande voertuig in de buurt van I680 en de afrit Berryessa. De batterij van de Tesla is nooit een factor geworden in ons vermogen om de verdachte te achtervolgen of onze taken uit te voeren. Deze situatie, hoewel beschamend, verschilt niet van gevallen waarin een klassieke patrouillewagen zonder benzine valt, of bijna leeg is (of zelfs droog).

Zo zie, problem solved, case closed. :lol:

Anna List
1 oktober 2019, 10:05
Zo zie, problem solved, case closed. :lol:

oef!

:rofl:

brother paul
1 oktober 2019, 10:19
oef!

:rofl:

opletten dat je het label Tesla basher niet krijgt.. is iets zoals klimaatontkenner, je bent het voor je het weet :roll:

Anna List
1 oktober 2019, 10:21
opletten dat je het label Tesla basher niet krijgt.. is iets zoals klimaatontkenner, je bent het voor je het weet :roll:

maar ik zie de nefaste invloed van alle EV's op het globale plaatje voor het milieu hoor.

geen Tesla basher dus. :-D

Micele
1 oktober 2019, 10:42
opletten dat je het label Tesla basher niet krijgt.. is iets zoals klimaatontkenner, je bent het voor je het weet :roll:

Jij bent toch fier dat je een Tesla basher zijt? :lol: