PDA

View Full Version : The Donald als briefschrijver ...


Universalia
17 oktober 2019, 10:51
Donald Trump’s bizarre, threatening letter to Erdo?an: ‘Don’t be a fool’ (https://www.theguardian.com/us-news/2019/oct/16/trump-letter-erdogan-turkey-invasion)

Een gepast liedje op zijn 'wijze' woorden 'Don't be a fool'

Mighty Sparrow - Only a fool (https://www.youtube.com/watch?v=Z42epfm_9Ig)

Een schuchtere poging van mijnentwege om al die miserie een beetje 'vriendelijker' te laten overkomen? :twisted:

vanderzapig
17 oktober 2019, 11:03
THE WHITE HOUSE

WASHINGTON

October 9, 2019

His Excellency
Recep Tayyip Erdogan
President of the Republic of Turkey
Ankara

Dear Mr. President:

Let's work out a good deal! You don't want to be responsible for slaughtering thousands of people, and I don't want to be responsible for destroying the Turkish economy — and I will. I've already given you a little sample with respect to Pastor Brunson.

I have worked hard to solve some of your problems. Don't let the world down. You can make a great deal. General Mazloum is willing to negotiate with you, and he is willing to make concessions that they would never have made in the past. I am confidentially enclosing a copy of his letter to me, just received.

History will look upon you favorably if you get this done the right and humane way. It will look upon you forever as the devil if good things don't happen. Don't be a tough guy. Don't be a fool!

I will call you later.

Sincerely,
https://static01.nyt.com/newsgraphics/2019/10/16/white-house-letter/assets/images/signature-320_x2.jpg

vanderzapig
17 oktober 2019, 11:10
https://www.nytimes.com/interactive/2019/10/16/us/politics/trump-letter-turkey.html

vanderzapig
17 oktober 2019, 11:10
Ik kan me helemaal vinden in de inhoud van die brief.

Recht voor de raap.

Trump veroordeelt het bloedvergieten in Noord-Syrië.

Hij dreigt zelf niet met geweld, maar met economische sancties.

Waarom de anti-Trump goegemeente hierover op haar achterste poten staat, is mij een raadsel.

Tavek
17 oktober 2019, 11:48
En Erdogan heeft de brief in de vuilbak gesmeten en toch binnengevallen.

En Pence mag terug vertrekken, Erdogan weigert hem te ontvangen.

Wat een vernedering. De President van de VS wordt gewoon genegeerd door andere wereldleiders. De president van Italie heeft hem zelfs afgekraakt tijdens de persconferentie. De ceremoniele president....

Achter zijn rug lachen ze hem vierkant uit.

vanderzapig
17 oktober 2019, 11:55
En Erdogan heeft de brief in de vuilbak gesmeten en toch binnengevallen.

En Pence mag terug vertrekken, Erdogan weigert hem te ontvangen.

Wat een vernedering. De President van de VS wordt gewoon genegeerd door andere wereldleiders. De president van Italie heeft hem zelfs afgekraakt tijdens de persconferentie. De ceremoniele president....

Achter zijn rug lachen ze hem vierkant uit.

Heeft Italië dan al troepen gestuurd ter vervanging van de Amerikaanse?

Tavek
17 oktober 2019, 12:17
Heeft Italië dan al troepen gestuurd ter vervanging van de Amerikaanse?

Het land van president mozarella heeft een geschiedenis samen met de VS die duizenden jaren teruggaat.

Cicero heeft nog boeiende verslagen geschreven over de onderhandelingen tussen de Romeinen en de Americani toen hij de Hudson wilde overstreken.

vlijmscherp
17 oktober 2019, 12:19
Ik kan me helemaal vinden in de inhoud van die brief.

Recht voor de raap.

Trump veroordeelt het bloedvergieten in Noord-Syrië.

Hij dreigt zelf niet met geweld, maar met economische sancties.

Waarom de anti-Trump goegemeente hierover op haar achterste poten staat, is mij een raadsel.

dit is een brief dat even goed kon geschreven geweest zijn door een achtjarige.

Dadeemelee
17 oktober 2019, 12:19
Moest ik in het lager middelbaar zo'n brief geschreven hebben, dat was een dikke buis.

Anna List
17 oktober 2019, 12:39
Ik kan me helemaal vinden in de inhoud van die brief.

Recht voor de raap.

Trump veroordeelt het bloedvergieten in Noord-Syrië.

Hij dreigt zelf niet met geweld, maar met economische sancties.

Waarom de anti-Trump goegemeente hierover op haar achterste poten staat, is mij een raadsel.

ge (General Mazloum) zult die zot maar in vertrouwen diplomatisch nen brief sturen over de militaire toestand, en die forward die dan doodleuk naar Erdogan ... 8O8O8O

Anna List
17 oktober 2019, 12:40
Moest ik in het lager middelbaar zo'n brief geschreven hebben, dat was een dikke buis.

lol, ik wilde net schrijven vanaf t vierde jaar toch, maar ik had de lagere school in gedachte. :p

Tavek
17 oktober 2019, 12:44
Dramatisch. Zijn eigen administratie in het Witte Huis trolt hem.

Niemand neemt die man nog serieus.

Dadeemelee
17 oktober 2019, 12:53
Dramatisch. Zijn eigen administratie in het Witte Huis trolt hem.

Niemand neemt die man nog serieus.

Er is nu een US delegatie op weg naar Erdogan om uit te leggen wat het US en/of Trump standpunt eigenlijk is. Maw om zijn stommiteiten recht te zetten.

vanderzapig
17 oktober 2019, 13:12
Het land van president mozarella heeft een geschiedenis samen met de VS die duizenden jaren teruggaat.

Cicero heeft nog boeiende verslagen geschreven over de onderhandelingen tussen de Romeinen en de Americani toen hij de Hudson wilde overstreken.

Bedankt om dat te verduidelijken. Het is zoals met alle geen-troepen-sturende Trump-critici:

Parole parole (https://www.youtube.com/watch?v=xp0tfxGHp8o)

vanderzapig
17 oktober 2019, 13:19
dit is een brief dat even goed kon geschreven geweest zijn door een achtjarige.

LOL. Erdogan valt Noord-Syrië binnen. Maar de leunstoel-strategen op dit forum vallen over de schrijfstijl van de enige die een geloofwaardig ultimatum maakt naar Erdogan.

vanderzapig
17 oktober 2019, 13:28
Moest ik in het lager middelbaar zo'n brief geschreven hebben, dat was een dikke buis.

Op school krijg je punten voor vocabulaire zelfbevlekking.

Effectieve communicatie moet je elders leren:

The Day You Became A Better Writer (https://dilbertblog.typepad.com/the_dilbert_blog/2007/06/the_day_you_bec.html)

Tavek
17 oktober 2019, 13:34
Dus je steunt president meltdown nog steeds ?

lol

Elio di Supo
17 oktober 2019, 15:16
Het land van president mozarella heeft een geschiedenis samen met de VS die duizenden jaren teruggaat.

Cicero heeft nog boeiende verslagen geschreven over de onderhandelingen tussen de Romeinen en de Americani toen hij de Hudson wilde overstreken.

Toen hij verbleef in het fort van Novus Yorkum.

Lof der Zotheid
17 oktober 2019, 15:48
Toen hij verbleef in het fort van Novus Yorkum.

Dat klinkt zo... Turks. Növus Yörkum van Sültan Recep Tayyip Erdogan.

Demper
17 oktober 2019, 15:52
Dus je steunt president meltdown nog steeds ?

lol

Hillary Clinton had pas een goeie brief geschreven.

"Bill is fucking all kind of women, please stop it."

Elio di Supo
17 oktober 2019, 16:06
Dat klinkt zo... Turks. Növus Yörkum van Sültan Recep Tayyip Erdogan.

Nee hoor, die hebben plaatsnamen zoals Genclerbirligi of Diyarbakir.

Hoofdstraat
17 oktober 2019, 16:26
En Erdogan heeft de brief in de vuilbak gesmeten en toch binnengevallen.

En Pence mag terug vertrekken, Erdogan weigert hem te ontvangen.

Wat een vernedering. De President van de VS wordt gewoon genegeerd door andere wereldleiders. De president van Italie heeft hem zelfs afgekraakt tijdens de persconferentie. De ceremoniele president....

Achter zijn rug lachen ze hem vierkant uit.

Alsof ze voordien wel respect toonden voor den Donald, hij doet al lang geen moeite meer om hun 'goedkeuring' te krijgen. De president van Italië dan nog, die moet veel zeggen. :lol:

Dadeemelee
17 oktober 2019, 16:45
Nee hoor, die hebben plaatsnamen zoals Genclerbirligi of Diyarbakir.

En Konstantinopel.

Elio di Supo
17 oktober 2019, 17:06
En Konstantinopel.

Ja. Dat was nog eens een mooie naam en dan moesten ze dt veranderen in zo'n misbaksel als Istanboel.

Dadeemelee
17 oktober 2019, 17:11
Ja. Dat was nog eens een mooie naam en dan moesten ze dt veranderen in zo'n misbaksel als Istanboel.

En dan moet ik uiteraard denken aan: :-(

https://www.youtube.com/watch?v=vsQrKZcYtqg

DucDEnghien
17 oktober 2019, 17:14
Byzantium was nog beter.

DucDEnghien
17 oktober 2019, 17:21
Het is onder Kemal Ataturk dat Constantinopel tot Istanbul werd herdoopt.

Dadeemelee
17 oktober 2019, 17:39
Byzantium was nog beter.

Theodorik en de Ostrogoten! :-)

Zucht
17 oktober 2019, 17:47
Binnenkort Erdoganbul.
En daarna misschien Putingrad.

Dadeemelee
17 oktober 2019, 17:48
Binnenkort Erdoganbul.
En daarna misschien Putingrad.

De Russen hebben wel Sint Petersburg in ere hersteld!

Frankenstein
17 oktober 2019, 18:11
Erdogan zal toch de verliezer zijn. Ga je kloten dan kloot ik je in het kwadraat terug, zonder 1 druppel Amerikaans bloed te vergieten, is de richtlijn van de brief.

Hoe je wendt of keert is dit de taal die de muzelman begrijpt. Geen intellectuele brief nodig dus. Daarbij weet weer de Trump de aandacht zo te trekken dat de CNN berichten waarbij gesuggereerd wordt dat de president Turkije gestimuleerd cq groen licht gegeven zou hebben — om een aanval op Syrisch grondgebied uit te voeren wederom Fakenews is.

Dadeemelee
17 oktober 2019, 18:18
Erdogan zal toch de verliezer zijn. Ga je kloten dan kloot ik je in het kwadraat terug zonder 1 druppel Amerikaans bloed te vergieten is de richtlijn van de brief.

Hoe je wendt of keert is dit de taal die de muzelmam begrijpt. Geen intellectuele brief nodig dus. Daarbij weet weer de Trump de aandacht zo te trekken dat het CNN bericht dat de president Turkije gestimuleerd cq groen licht gegeven zou hebben — om een aanval op Syrisch grondgebied uit te voeren wederom Fakenews is.

Het is niet de US die met halfslachtige maatregelen Erdogan gaat kleinkrijgen maar wel de Koerden, Assad en de Russen.

Erdogan gaat liggen janken om Nato hulp.

Frankenstein
17 oktober 2019, 18:23
Het is niet de US die met halfslachtige maatregelen Erdogan gaat kleinkrijgen maar wel de Koerden, Assad en de Russen.

Erdogan gaat liggen janken om Nato hulp.

Ik denk dat het nog een staartje gaat krijgen en zie die Erdogan er voor aan dat hij de nukes op zijn grondgebied gaat opeisen.

Ik meende overigens ergens gelezen te hebben dat deze bommen eerder dit jaar of in 2018 zijn weggehaald.

We zullen zien; erva uit gaande dat geen Turks schaamluis die die kernkoppen kunnen aanraken noch bedienen.

Dadeemelee
17 oktober 2019, 18:27
Ik denk dat het nog een staartje gaat krijgen en zie die Erdogan er voor aan dat hij de nukes op zijn grondgebied gaat opeisen.

Ik meende overigens ergens gelezen te hebben dat deze bommen eerder dit jaar of in 2018 zijn weggehaald.

We zullen zien; erva uit gaande dat geen Turks schaamluis die die kernkoppen kunnen aanraken noch bedienen.

Hopelijk wel. Erdogan is volkomen onbetrouwbaar. Hij heeft nu zelfs de US te kakken gezet.

alberto
17 oktober 2019, 18:39
Erdogan zal toch de verliezer zijn. Ga je kloten dan kloot ik je in het kwadraat terug, zonder 1 druppel Amerikaans bloed te vergieten, is de richtlijn van de brief.

Hoe je wendt of keert is dit de taal die de muzelman begrijpt. Geen intellectuele brief nodig dus. Daarbij weet weer de Trump de aandacht zo te trekken dat de CNN berichten waarbij gesuggereerd wordt dat de president Turkije gestimuleerd cq groen licht gegeven zou hebben — om een aanval op Syrisch grondgebied uit te voeren wederom Fakenews is.
Het heeft inderdaad weinig zin ingewikkelde brieven te sturen naar iemand die nog in onzichtbare vriendjes geloofd.

Guinevere
17 oktober 2019, 19:21
https://m.hln.be/nieuws/buitenland/-ik-kan-niet-meer-volgen-turkse-president-erdogan-snapt-tweets-donald-trump-niet-meer~aac2d064/

Erdogan eist dat Koerdische troepen ontwapenen
Erdogan eiste vanmorgen dat de Koerdische troepen in het noordoosten van Syrië hun wapens neerleggen en zich terugtrekken uit de regio. De westerse landen hebben Ankara eerder verzocht het Turkse offensief in Noordoost-Syrië stop te zetten.

“Ons voorstel is het volgende: dat alle terroristen meteen, vanavond, hun wapens en materiaal neerleggen, al hun vestingen vernielen en zich terugtrekken uit de veiligheidszone die we vastgelegd hebben”, verklaarde Erdogan in een toespraak tot de parlementsleden van zijn partij. Als dat gedaan wordt, “van Manbij tot de Iraakse grens, zal onze operatie Vredesbron, die enkel de terroristen viseert, vanzelf aflopen”, voegde hij eraan toe.

De president sloot elke onderhandeling met de Koerdische troepen uit. “Sommige leiders trachten te bemiddelen. Aan eenzelfde tafel zitten met een terreurorganisatie, zoiets bestaat niet in de geschiedenis van de Turkse republiek”, aldus nog de president. “We zijn niet op zoek naar een bemiddelaar, we hebben die niet nodig.”

Het Westen heeft zich zelf ook al tegen z'n bondgenoten gekeerd (bv de Taliban in Afghanistan). Dat is niets nieuws onder de zon. Misschien moeten Syrië en de Koerden luisteren naar wat Erdogan wil, een begrijpelijke eis overigens.

Pakistan heeft trouwens met de Taliban nooit een veiligheidszone gecreëerd met het gevolg dat het land achteraf een harde schoonmaakoperatie in eigen land moest houden. (Na talloze terreur aanslagen overigens)

Die veiligheidszone... dient die ook niet om er wat vluchtelingen terug te sturen? Wie heeft dat nog gehoord?

Guinevere
17 oktober 2019, 19:23
Hopelijk wel. Erdogan is volkomen onbetrouwbaar. Hij heeft nu zelfs de US te kakken gezet.

De VS doet dat met zichzelf al genoeg. Daar heeft men geen Erdogan voor nodig.

Het Oosten
17 oktober 2019, 19:49
Donald Trump’s bizarre, threatening letter to Erdo?an: ‘Don’t be a fool’ (https://www.theguardian.com/us-news/2019/oct/16/trump-letter-erdogan-turkey-invasion)

Een gepast liedje op zijn 'wijze' woorden 'Don't be a fool'

Mighty Sparrow - Only a fool (https://www.youtube.com/watch?v=Z42epfm_9Ig)

Een schuchtere poging van mijnentwege om al die miserie een beetje 'vriendelijker' te laten overkomen? :twisted:

Trump heeft gelijk. Wat heeft Amerika in Syrië te zoeken of in Irak? Het enige wat Amerika in ruil krijgt zijn lijkenzakken met dode Amerikanen erin. Bovendien maakt hij zijn kiezersbelofte waar: de Amerikaanse soldaten terughalen uit de verschillende conflictzones in de wereld. En tenslotte is hij de eerste president in de laatste decennia die beseft dat de USA moet ophouden om politieman te willen spelen in heel de wereld. Het kost bommen geld en het brengt maar weinig op.

En daarom: die brief aan Erdogan is niet mis te verstaan en erg 'to the point': Erdogan speelt hoog spel! Maar ik kan Erdogan wel begrijpen. Jaaaarenlang gewapende Koerden (zeg maar: PKK-Koerden) aan uw grens hebben is geen sinecure. Alleen is het de vraag om het allemaal nog erg realistisch is van de man nu blijkt dat Syrië (en Rusland) zich in het oorlogsspel van Erdogan zijn komen opduiken. We zullen dus zien wat Erdogan ervan gaat bakken.

Edoch, Trump moet wel consequent zijn: hij trekt zijn soldaten terug uit Syrië, maar stuurt dan wel weer zeer recentelijk 3000 soldaten naar Saoedi-Arabië... Money money + olie??

vanderzapig
17 oktober 2019, 20:01
Dus je steunt president meltdown nog steeds ?

lol

"meltdown" zijn Pelosi haar woorden. Niet bepaald een objectieve bron.

Ik heb geen probleem met Trumps impulsieve beslissing om zijn troepen daar terug te trekken.

Zijn warm-en-koud geblaas achteraf, waarbij hij ook nog eens de Koerden door het slijk haalde, moet daarentegen zowat het dieptepunt van zijn presidentschap zijn.

En de brief die het onderwerp vormt van deze draad? Ik zie nog steeds niet in wat daar mis mee is. Een rund als Erdogan verdient geen diplomatieke tierlantijntjes.

Dadeemelee
17 oktober 2019, 20:04
"meltdown" zijn Pelosi haar woorden. Niet bepaald een objectieve bron.

Ik heb geen probleem met Trumps impulsieve beslissing om zijn troepen daar terug te trekken.

Zijn warm-en-koud geblaas achteraf, waarbij hij ook nog eens de Koerden door het slijk haalde, moet daarentegen zowat het dieptepunt van zijn presidentschap zijn.

En de brief die het onderwerp vormt van deze draad? Ik zie nog steeds niet in wat daar mis mee is. Een rund als Erdogan verdient geen diplomatieke tierlantijntjes.

Je verwacht van een Potus dat hij niet impulsief is.

Tenzij je Jef Vermassen bent.

Het Oosten
17 oktober 2019, 20:27
Trump heeft gelijk. Wat heeft Amerika in Syrië te zoeken of in Irak? Het enige wat Amerika in ruil krijgt zijn lijkenzakken met dode Amerikanen erin. Bovendien maakt hij zijn kiezersbelofte waar: de Amerikaanse soldaten terughalen uit de verschillende conflictzones in de wereld. En tenslotte is hij de eerste president in de laatste decennia die beseft dat de USA moet ophouden om politieman te willen spelen in heel de wereld. Het kost bommen geld en het brengt maar weinig op.

En daarom: die brief aan Erdogan is niet mis te verstaan en erg 'to the point': Erdogan speelt hoog spel! Maar ik kan Erdogan wel begrijpen. Jaaaarenlang gewapende Koerden (zeg maar: PKK-Koerden) aan uw grens hebben is geen sinecure. Alleen is het de vraag om het allemaal nog erg realistisch is van de man nu blijkt dat Syrië (en Rusland) zich in het oorlogsspel van Erdogan zijn komen opduiken. We zullen dus zien wat Erdogan ervan gaat bakken.

Edoch, Trump moet wel consequent zijn: hij trekt zijn soldaten terug uit Syrië, maar stuurt dan wel weer zeer recentelijk 3000 soldaten naar Saoedi-Arabië... Money money + olie??

Verneem nu juist dat Pence en Erdogan een akkoord hebben over een (tijdelijke) wapenstilstand. Dat is op het eerste zicht goed nieuws. Ik weet niet wat het akkoord inhoudt, maar die miljoenen vluchtelingen in Turkije zullen toch een mogelijkheid moeten krijgen om terug naar Syrië terug te kunnen keren. En de Koerden zullen 'schappelijk' moeten zijn. Anders is het in de kortste keren weer hommeles daarachter.

vanderzapig
17 oktober 2019, 20:55
Je verwacht van een Potus dat hij niet impulsief is.

Er zijn altijd duizend adviseurs met elk duizend argumenten tegen het terugtrekken van troepen.

Hoe meer lijkzakken er terugkomen, hoe meer argumenten er zijn tegen terugtrekking, want "anders zijn al die soldaten voor niets gesneuveld".

En dan krijg je quagmires als Vietnam, Irak, Afghanistan.

Om vertragingsmaneuvers van de deep state, van de oorlogsgeile media (https://www.youtube.com/watch?v=wbzY4rn-w0Q) en van de oppositie voor te zijn neem je zo'n beslissing het best impulsief.

Wat uiteindelijk telt in een democratie, is het resultaat in het stemhokje.

En de woorden van de jonge John Kerry zijn na bijna 50 jaar nog steeds even actueel:

https://i.imgur.com/X61Rz6e.png

Dadeemelee
17 oktober 2019, 20:56
Verneem nu juist dat Pence en Erdogan een akkoord hebben over een (tijdelijke) wapenstilstand. Dat is op het eerste zicht goed nieuws. Ik weet niet wat het akkoord inhoudt, maar die miljoenen vluchtelingen in Turkije zullen toch een mogelijkheid moeten krijgen om terug naar Syrië terug te kunnen keren. En de Koerden zullen 'schappelijk' moeten zijn. Anders is het in de kortste keren weer hommeles daarachter.

Er was vandaag een top ontmoeting van Trump zijn ‘kabinet’ met Erdogan. De volledige Trump reutemeteut big shots zijn met Erdogan gaan praten om de rotzooi van Trump goed te praten.

Gaat niet helpen. Erdogan weet dat Trump dementerend is en hij gaat het uitspelen.

Het Oosten
17 oktober 2019, 21:15
Er was vandaag een top ontmoeting van Trump zijn ‘kabinet’ met Erdogan. De volledige Trump reutemeteut big shots zijn met Erdogan gaan praten om de rotzooi van Trump goed te praten.

Gaat niet helpen. Erdogan weet dat Trump dementerend is en hij gaat het uitspelen.


De Amerikanen hebben niets meer te zoeken in Syrië. Wat zouden ze wel te zoeken hebben? Trump heeft gelijk. Hij zegt waar het op staat.

Ik ben weliswaar geen fan van Trump maar evenmin een dogmatische kritikaster van Trump.

Universalia
18 oktober 2019, 04:53
Trump strijkt eer op voor staakt-het-vuren in Noord-Syrië na 8 dagen van geweld door terugtrekking VS: “Miljoenen levens gered” (https://www.hln.be/nieuws/buitenland/trump-strijkt-eer-op-voor-staakt-het-vuren-in-noord-syrie-na-8-dagen-van-geweld-door-terugtrekking-vs-miljoenen-levens-gered~a177b83e/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.be%2F)

Bach
18 oktober 2019, 08:50
En Erdogan heeft de brief in de vuilbak gesmeten en toch binnengevallen.

En Pence mag terug vertrekken, Erdogan weigert hem te ontvangen.

Wat een vernedering. De President van de VS wordt gewoon genegeerd door andere wereldleiders. De president van Italie heeft hem zelfs afgekraakt tijdens de persconferentie. De ceremoniele president....

Achter zijn rug lachen ze hem vierkant uit.
Nochtans vraag ik me af of Trump niet gewoon veel botter zegt wat anderen meer stiekem en met mooiere woorden omfloerst doen. Wat Biden deed om zijn zoon te beschermen was ook afpersing trouwens. Trump krijgt tegenstand omwille van zijn ondiplomatiek taalgebruik. Let op zijn woorden niet op zijn daden...hij wil namelijk slechts de 'endless wars' van de VS stoppen. Ongehoord!

Bach
18 oktober 2019, 08:54
De Amerikanen hebben niets meer te zoeken in Syrië. Wat zouden ze wel te zoeken hebben? Trump heeft gelijk. Hij zegt waar het op staat.

Ik ben weliswaar geen fan van Trump maar evenmin een dogmatische kritikaster van Trump.

Inderdaad. En laten we niet vergeten wie de proxy oorlog tegen Syrië begonnen is:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2414845415394180&id=1525596190985778

Hoofdstraat
18 oktober 2019, 12:32
Het kan den Donald gewoon geen zak schelen wat iemand over hem denkt, hij voert z'n programma uit en probeert zich uit oorlogen te trekken in plaats van aan te wakkeren en dat lukt hem goed.

Dat is waar de Dems zo hysterisch over doen, laat je niet meeslepen door hun wanhoop. :)

Hoofdstraat
18 oktober 2019, 12:33
Inderdaad. En laten we niet vergeten wie de proxy oorlog tegen Syrië begonnen is:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2414845415394180&id=1525596190985778

Inderdaad, Obama the war president.

Die dan nog een Nobelprijs voor de vrede heeft gekregen. :roll:

Hoofdstraat
18 oktober 2019, 12:35
Trump strijkt eer op voor staakt-het-vuren in Noord-Syrië na 8 dagen van geweld door terugtrekking VS: “Miljoenen levens gered” (https://www.hln.be/nieuws/buitenland/trump-strijkt-eer-op-voor-staakt-het-vuren-in-noord-syrie-na-8-dagen-van-geweld-door-terugtrekking-vs-miljoenen-levens-gered~a177b83e/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.be%2F)

"Millions of lives will be saved"

Hop, weer eentje voor in de lijst met leugens. :-)

Het Verzet
18 oktober 2019, 14:04
Meer dan 140 karakters, niet gemakkelijk ze!

Lof der Zotheid
18 oktober 2019, 14:09
Nee hoor, die hebben plaatsnamen zoals Genclerbirligi of Diyarbakir.

Oppassen met Diyarbakir. Da's namelijk Koerdisch gebied.

Universalia
18 oktober 2019, 17:23
Meer dan 140 karakters, niet gemakkelijk ze!

Doelde u met uw schrijven op een persoonlijkheidsstoornis of zie ik dat weer maar eens verkeerd?

XenApp
18 oktober 2019, 18:16
Moest ik in het lager middelbaar zo'n brief geschreven hebben, dat was een dikke buis.

Trump z'n schrijvers hebben rekening gehouden met het mentale niveau van de ontvanger.

Bach
18 oktober 2019, 19:32
Inderdaad, Obama the war president.

Die dan nog een Nobelprijs voor de vrede heeft gekregen. :roll:

Een racistisch geïnspireerde Nobelprijs. Het heeft niet geholpen om de Obama oorlogen tegen gehouden. Obama is een mooi voorbeeld van een mooiprater. Trump is daartegen een ordinaire 'boer'. Maar laten we naar de resultaten kijken en niet naar 'the lips'. En in die resultaten wegen oorlogen zwaar door wat mij betreft.

Jay-P.
18 oktober 2019, 20:14
Een racistisch geïnspireerde Nobelprijs. Het heeft niet geholpen om de Obama oorlogen tegen gehouden. Obama is een mooi voorbeeld van een mooiprater. Trump is daartegen een ordinaire 'boer'. Maar laten we naar de resultaten kijken en niet naar 'the lips'. En in die resultaten wegen oorlogen zwaar door wat mij betreft.
Gij klinkt net als de VRT 2.0
Licht zien op de noordkaap op juni 25 èn verwonderd zijn.
Plus het hier posten 16 maand later als BREAKING NEWS :-P?