PDA

View Full Version : allochtone kunstenaars verrijken nederlandse muziekscene


Mitgard
30 november 2004, 11:38
DHC (Den haag connection)

hirsi ali diss.

beluister: http://www.volkomenkut.com/media/Appiethamocro_FT_DHC_hirsi_ali_diss.mp3

(Rico)
Fuck Hirsi Ali soumalie,
Dit is rico chemicalie
Ik ben aan zet, stuur een schutraket
Naar die kankerslet
Je bent goedkoper dan een easyjet
2 maanden in nederland en meteen zo bijdehand
Kankerbitch, kankerhoer kankerstrontvlek
Ik sla je op je bek, breek je nek want je bent wat je denkt,
Je bent een excuus allochtoon
Doe is gewoon want ik weet waar huisje woont
Kankerhoer altijd op de loer met je dichtgenaaide snee bij de VVD, hey.
In de vorm van die kanker zo'n motherfucker
Wat je praat als je niet weet hoe het gaat
Fuck CDA fuck VVD, Dit is DHC motherfucker.
Met Volkert van der G. want je bent wat je denkt
Ik breng die hard-rap hard-core gangstershit daar zorg ik voor je weet,
Bitch!

(chillogh)
Ben bezig met het voorbereiden van een liquidatie bomba aktie tegen Hirsi Ali,
Dat is mijn reactie voor de onrust die ze zei
Op de televisie praten over integratie het heeft geen zin want je blijft een ziekelijke irritatie..
Voor jou vagina een complicatie bestaat geen vaccinatie, of ander medicijn
Je kan beter geen vijand van me zijn Den-haag is met de rijm
Kankerhuis neger ik steek je met een spies
Want je bent vies je verdiende loon je bent een allochtoon
Met een hoge toon met de flow van een autochtoon slet als een skelet op de hirsiklep naar je kut kabinet
Automobilisten zien je nog maar net,
op het laatste moment omdat je fucking dun bent (rico)fucking dun bent (chillogh)fucking dun bent zwarte aidspatient je was eerst een moslim nu ben je jood.

(Rico)
In zware nood in soumalie was je al blij met een stukje brood je kwam hier in een houten boot keek om je heen en genoot toen nederland je asiel aanbood want je kwam zogenaamd uit de goot je maakte je eigen lang nog zwarter dan die al was voor een vreemdelingenpas je bent de slet van het parlement kreeg van Zalm een sticker, die flikker want je was een goeie kontenlikker nu is er stront aan de knikker want je maakt me moe weet je wat ik doe ik snijdt je in tweeén en dump je in één van de zeven zeeén.

(chillogh)
Ik weet dat je baald dat je kut is afgehaald dat je sterft omdat je geen orgasme meer krijgt wees maar niet getreurd je bent nu zelf aan de beurt voor een enkeldje terug naar het land van de zieke mug, land van de ongeremde sex waar 30 man slapen in een luxeflex je zit nu in een minderwaardigheidscomplex want je staat terplex wordt je niet relaxed door deze strakke tekst AdioSs! kanker heks!!! wuahwahahaha


hun nieuwste release heet 'diss ali'

beluister hier: http://www.volkomenkut.com/media/DHC_-_Diss__Ali_B.mp3


__________________________________________________ __



emanciperende teksten.
dit vraagt om subsidies, niet?

PollyCorrect
30 november 2004, 12:07
Gisteravond die leugenaars gezien op NL3,het programma "Hoezo Jihad?"

Daar zat ook die Opperhomo van www.elqalem.nl, wat een haatmuiltje zeg. Die zei bv. dat Ahmed Aboutaleb (Wethouder Sociale Zaken van Amsterdam, die ingaat tegen het moslimextremisme) 'een NSB'er' was (een collabo van de nazi's in NL in WOII), en dat hij niet stemt omdat dat - zo riep hij op - 'haram' is!

Ik schaam me dood dat die vent in dat programma mocht blijven en zo'n vuillakkerij tegen Aboutaleb durfde te uiten.

Die haatsite met die anti-homo oproep (die er wel grappig uitzag dankzij dat Teletubbietje met tasje) is dus écht, helaas. Die kwal beweerde zelfs zo'n 2.000 bezoekers per dag op zijn site te hebben.

Flippend Rund
30 november 2004, 12:15
Die Egalem site is grappig. Ze durven trouwens ook met zichzelf lachen.

_____________________
Sorry dat we drie egyptenaren hebben afgeknald, we dachten dat het Palestijnen waren.
De Openbaringen van Flippend Rund, 3310

PollyCorrect
30 november 2004, 12:26
Verfijnde humor heb jij dan, F. Rund. Je had dat haatmuiltje van een teringschoft van elqalem gisteren op tv moeten zien. Dan had je wel sneller begrepen dat het helemaal niet zo grappig is. Het is populistisch en haatvoedend, en 100% tegen de westerse samenleving. Ja, daar kan in zekere zin wel mee gelachen worden.

Mitgard
30 november 2004, 12:27
Ze durven trouwens ook met zichzelf lachen.

Ach, wat een goeierds.

PollyCorrect
30 november 2004, 12:35
Hier nog meer nieuws over die leuke grappige lieverdjes.

Je krijgt nu dat media-fenomeen, nu die gekken steeds over Mohammed B. horen en zelfs zijn foto zien op tv, en dat er al een maand elke avond debatten zijn waarin men gehoor geeft aan extremisten, dat ze nu ook op tv willen, stars worden. En omdat ze niks kunnen gaan ze maar moorden. :(

Ali B niet onder indruk van Ali B-diss
Bron: Algemeen Dagblad

Rapper Ali Bouali (Ali B) heeft definitief laten weten geen aangifte te zullen doen tegen de drie rappers van DHC (Den Haag Connection) die hem in een rap-diss met de dood bedreigen. De leden van DHC, die eerder in de cel belandden wegens doodsbedreigingen in een rap tegen VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali, uiten de dreigende taal jegens Ali B in een via internet verspreid rapnummer. ''Je zou je vergissen als je dacht dat mijn kogels je missen. Je kan rennen, duiken, vluchten vriend. Het zal je niet lukken. Ik heb een fucking AK, 't heeft geen zin om te bukken. Dit is wel andere koek. Je doet het zwaar in je broek. Want ik maak meer rappers zoek dan de Bermuda driehoek'', zijn enkele zinnen uit de Ali B-diss.

Volgens Ali B is hij niet bang geworden van de dreig-rap van DHC. ''Ik neem de rap niet serieus. Ik vind het jammer dat die jongens zo chagrijnig zijn, maar dien geen aanklacht in. De inhoud is een grap. Zoiets gebeurt vaker in rapnummers. Nee, ook vrees ik niet dat er een malloot is die zo'n oproep echt uitvoert. Als er zo'n gek bestaat, wordt hij door zo'n simpele rap echt niet op andere gedachten gebracht.'' Bouali begrijpt overigens niet waarom DHC het juist op hem gemunt heeft. ''Misschien is het jaloezie of zijn die jongens op zoek naar meer naamsbekendheid. Ik weet echt niet wat ik hen heb misdaan. Normaal ben ik een knuffelallochtoon. Voor hen blijkbaar een wurgallochtoon. Ach, als ik een keer tijd heb, wil ik best met die gasten chillen en mogen ze uitleggen wat hen dwarszit.''

In de Ali B-diss noemen de leden van DHC Bouali een wannabe nigger, een homo die er net zo smerig uit ziet als ''die fucking Theo van Gogh''. Verder zeggen de DHC-rappers dat het leven van de straat een voor Ali B onbekend klimaat is.

Niet duidelijk is nog of de rappers van DHC vrijuit gaan nu Ali B geen aanklacht indient. Justitie in Den Haag laat namelijk weten de rap te onderzoeken, en later te zullen beslissen of het wellicht tot een vervolging komt.

-
Op het weblog Volkomenkut.com staat een mp3 van de Ali B-diss.

Flippend Rund
30 november 2004, 12:40
Verfijnde humor heb jij dan, F. Rund. Je had dat haatmuiltje van een teringschoft van elqalem gisteren op tv moeten zien. Dan had je wel sneller begrepen dat het helemaal niet zo grappig is. Het is populistisch en haatvoedend, en 100% tegen de westerse samenleving. Ja, daar kan in zekere zin wel mee gelachen worden.
De foto's van de redactieleden in burka, ik kon er niet aan doen, maar ik vond dat grappig. Mijn smaak is natuurlijk niet zo fijn als de jouwe.

"haatmuiltje van een teringschoft" is op zichzelf ook vrij hatelijk. Dat je de volmaakte symmetrie van de situatie niet inziet, vind ik ook buitengewoon grappig. Vroeger maakte ik me wel eens zorgen over het feit dat we zoetjesaan aan het afglijden zijn naar oorlog, maar nu zie ik het meer als een onvervreemdbaar onderdeel van de menselijke komedie.

________________________
Wist u dat Teheran 15000 joden en 15 actieve synagoges telt?
De Openbaringen van Flippend Rund, 3143

Flippend Rund
30 november 2004, 12:43
Ach, wat een goeierds.
Jij bent er blijkbaar boos om. Die stoute moslims toch die op je teer zieltje trappen.

_________________________
De kern van de zaak is dat een westerling in zijn broek schijt voor een moslim.
De Openbaringen van Flippend Rund, 3155

Mitgard
30 november 2004, 12:44
gek dan net in nederland, het meest tolerante land van europa (geen VB of niks) de multikul het meest ontspoord is.

wat meteen mijn vermoeden bevestigt: hoe zwakker (lees toleranter) je je opstelt tegenover moslims, hoe meer ze je gaan haten.

eer en trots zijn hoogste goederen in hun cultuur.
wie dat NIET heeft zijn zwakkelingen en vragen erom om gehaat en onderdrukt te worden.

Mitgard
30 november 2004, 12:47
Jij bent er blijkbaar boos om. Die stoute moslims toch die op je teer zieltje trappen.

_________________________
De kern van de zaak is dat een westerling in zijn broek schijt voor een moslim.
De Openbaringen van Flippend Rund, 3155
wedden dat jij in je broek schijt en een gauw een ommetje neemt als je 5 uitgelaten moslimsjongeren moet kruisen op straat?
maar wel een arrogante multikulbek op dit forum hé.

zielige dweil.

PollyCorrect
30 november 2004, 13:04
Je hebt in België nog veel mensen die wel een grote muil hebben over de Hele Wereld, maar die zelf bv. te bang zijn om een avondje in Brussel te gaan stappen. Ze blijven liever daar waar de vogeltjes fluiten.

Ik schrok me lam toen ik meerdere malen vaststelde dat legio Vlamingen elke dag in Brussel poen komen verdienen maar om 17u00 gauw weer met de trein terug naar huis gaan - die nog NOOIT de hoofdstad van Europa hadden bezocht uit angst voor het Vreemde (maar die wél hip doen met citytripjes naar Lissabon of Praag).

Flippend Rund
30 november 2004, 13:05
wedden dat jij in je broek schijt en een gauw een ommetje neemt als je 5 uitgelaten moslimsjongeren moet kruisen op straat?
maar wel een arrogante multikulbek op dit forum hé.

zielige dweil.
ben je boos?

In werkelijkheid ben ik zo'n verstrooid mens dat ik vijf moslimjongeren niet opmerk tot ze bijna voor mijn neus staan. En dan ga ik een beetje opzij.

______________________
Israelische soldaten zijn ofwel kindermoordenaars, ofwel de slechtste schutters op aarde.
De Openbaringen van Flippend Rund, 2625

PollyCorrect
30 november 2004, 13:22
gek dan net in nederland, het meest tolerante land van europa (geen VB of niks) de multikul het meest ontspoord is.

wat meteen mijn vermoeden bevestigt: hoe zwakker (lees toleranter) je je opstelt tegenover moslims, hoe meer ze je gaan haten.


Ik moet toegeven dat ik het hier totaal mee eens ben. Dat heeft inderdaad te maken met een diepgeworteld mentaliteits- en waardenverschil, waar men zich enkel van bewust kan worden indien men met de neus op de realiteit gedrukt wordt. Ergens ben ik wel blij dat Nederland zo door elkaargeschud wordt, ookal doet het pijn.

JusticeLover
30 november 2004, 15:46
DHC (Den haag connection)

hirsi ali diss.

beluister: http://www.volkomenkut.com/media/Appiethamocro_FT_DHC_hirsi_ali_diss.mp3

(Rico)
Fuck Hirsi Ali soumalie,
Dit is rico chemicalie
Ik ben aan zet, stuur een schutraket
Naar die kankerslet
Je bent goedkoper dan een easyjet
2 maanden in nederland en meteen zo bijdehand
Kankerbitch, kankerhoer kankerstrontvlek
Ik sla je op je bek, breek je nek want je bent wat je denkt,
Je bent een excuus allochtoon
Doe is gewoon want ik weet waar huisje woont
Kankerhoer altijd op de loer met je dichtgenaaide snee bij de VVD, hey.
In de vorm van die kanker zo'n motherfucker
Wat je praat als je niet weet hoe het gaat
Fuck CDA fuck VVD, Dit is DHC motherfucker.
Met Volkert van der G. want je bent wat je denkt
Ik breng die hard-rap hard-core gangstershit daar zorg ik voor je weet,
Bitch!

(chillogh)
Ben bezig met het voorbereiden van een liquidatie bomba aktie tegen Hirsi Ali,
Dat is mijn reactie voor de onrust die ze zei
Op de televisie praten over integratie het heeft geen zin want je blijft een ziekelijke irritatie..
Voor jou vagina een complicatie bestaat geen vaccinatie, of ander medicijn
Je kan beter geen vijand van me zijn Den-haag is met de rijm
Kankerhuis neger ik steek je met een spies
Want je bent vies je verdiende loon je bent een allochtoon
Met een hoge toon met de flow van een autochtoon slet als een skelet op de hirsiklep naar je kut kabinet
Automobilisten zien je nog maar net,
op het laatste moment omdat je fucking dun bent (rico)fucking dun bent (chillogh)fucking dun bent zwarte aidspatient je was eerst een moslim nu ben je jood.

(Rico)
In zware nood in soumalie was je al blij met een stukje brood je kwam hier in een houten boot keek om je heen en genoot toen nederland je asiel aanbood want je kwam zogenaamd uit de goot je maakte je eigen lang nog zwarter dan die al was voor een vreemdelingenpas je bent de slet van het parlement kreeg van Zalm een sticker, die flikker want je was een goeie kontenlikker nu is er stront aan de knikker want je maakt me moe weet je wat ik doe ik snijdt je in tweeén en dump je in één van de zeven zeeén.

(chillogh)
Ik weet dat je baald dat je kut is afgehaald dat je sterft omdat je geen orgasme meer krijgt wees maar niet getreurd je bent nu zelf aan de beurt voor een enkeldje terug naar het land van de zieke mug, land van de ongeremde sex waar 30 man slapen in een luxeflex je zit nu in een minderwaardigheidscomplex want je staat terplex wordt je niet relaxed door deze strakke tekst AdioSs! kanker heks!!! wuahwahahaha


hun nieuwste release heet 'diss ali'

beluister hier: http://www.volkomenkut.com/media/DHC_-_Diss__Ali_B.mp3


__________________________________________________ __



emanciperende teksten.
dit vraagt om subsidies, niet?

"DHC - paf paf paf" moet je is luisteren de lyric ervan hier zetten

sinan123
30 november 2004, 20:50
Ik moet toegeven dat ik het hier totaal mee eens ben.
Toegeven nog wel......

sinan123
30 november 2004, 20:53
Hier nog meer nieuws over die leuke grappige lieverdjes.

Je krijgt nu dat media-fenomeen, nu die gekken steeds over Mohammed B. horen en zelfs zijn foto zien op tv, en dat er al een maand elke avond debatten zijn waarin men gehoor geeft aan extremisten, dat ze nu ook op tv willen, stars worden. En omdat ze niks kunnen gaan ze maar moorden.


Gewoon goedkope reclamestunt van dhc. Hoe kom ik het goedkoopst in de krant zodat ik mijn nieuwe liedje kan promoten??

sinan123
30 november 2004, 20:56
wedden dat jij in je broek schijt en een gauw een ommetje neemt als je 5 uitgelaten moslimsjongeren moet kruisen op straat?
maar wel een arrogante multikulbek op dit forum hé.

zielige dweil.
Rustig maar hoor. Dus omdat iem iets op straat niet durft te zeggen mag hij dat ook niet d.m.v fora enz. En over arrogantie gesproken.......

sinan123
30 november 2004, 20:58
Die kwal beweerde zelfs zo'n 2.000 bezoekers per dag op zijn site te hebben.

Gebeurt wel vaker als je op het nos-journaal komt en als kranten over je schrijven.

PollyCorrect
30 november 2004, 22:15
Heeft er weer iemand last van een dia-reeks als multi-poster?

Allochtone Kunstenaars verrijken Nederlandes Muziekscene was dus het topic.