PDA

View Full Version : Zouden er lockdownchallenges komen?


Libro
17 maart 2020, 19:10
Ik trek mijn hemd niet uit eer ge Oostende hebt ingenomen.

zei Isabella tegen Albrecht en het beleg van Oostende duurde drie jaar. Zijn er smakelijker ideeƫn voor lockdownchallenges?

Xenophon
17 maart 2020, 19:17
Ik probeerde na een verhuis mijn adres te laten veranderen op de bevolking.

Gisteren kreeg ik een mail om mijn afspraak daar te bevestigen, toen ik daar aan kwam vandaag vertelde ze me dat mijn afspraak niet door ging.
Maar ik mocht een nieuwe afspraak maken online.
Maar, ik moet wel wachten totdat de corona crisis volledig voorbij alvorens ze mijn adres gaan veranderen...

Wat gaan ze nu nog allemaal uitvinden.

Elio di Supo
17 maart 2020, 19:18
Gewoon uit interesse ... trok ze haar hemd dan wel uit na 3 jaar? En droeg ze nog iets anders daar onder?

Libro
17 maart 2020, 19:27
Gewoon uit interesse ... trok ze haar hemd dan wel uit na 3 jaar? En droeg ze nog iets anders daar onder?

Geen idee. Volgens mij bleef dat hemd ondertussen wel vanzelf recht staan.

Elio di Supo
17 maart 2020, 19:37
Geen idee. Volgens mij bleef dat hemd ondertussen wel vanzelf recht staan.

Ja, den Albrecht zal wel hebben bot gevangen. Hij zal wsl eerst aan een corset hebben mogen staan prutsen. Toch straf dat diene mens nog een tijd kardinaal is geweest.

Libro
17 maart 2020, 19:42
Ja, den Albrecht zal wel hebben bot gevangen. Hij zal wsl eerst aan een corset hebben mogen staan prutsen. Toch straf dat diene mens nog een tijd kardinaal is geweest.

Hoeveel nazaten zou Vivaldi hebben (de "Rode Priester", niet de regering)?

Elio di Supo
17 maart 2020, 20:27
Hoeveel nazaten zou Vivaldi hebben (de "Rode Priester", niet de regering)?

Moeilijk te zeggen. Het zal wel allemaal in het schemerduister hebben plaatsgevonden. Albert, de papa van Delphine, zal wel stikjaloers zijn dat er toen geen DNA-testen bestonden.

Libro
17 maart 2020, 20:34
Moeilijk te zeggen. Het zal wel allemaal in het schemerduister hebben plaatsgevonden. Albert, de papa van Delphine, zal wel stikjaloers zijn dat er toen geen DNA-testen bestonden.

Meneer pastoor gaf muziekles aan adellijke jonge deernes en had nogal een reputatie :mrgreen:

https://artelista.s3.amazonaws.com/obras/big/0/2/6/8095258345089245.jpg

IJsboer
17 maart 2020, 21:34
Zouden er lockdownchallenges komen?

Exhibitionisten krijgen nu een extra kick! :lol:

Dadeemelee
17 maart 2020, 21:36
Een Lady Godiva contest zou ook wel leuk zijn, maar wie gaat Lady Godiva spelen?

Elio di Supo
17 maart 2020, 22:26
Een Lady Godiva contest zou ook wel leuk zijn, maar wie gaat Lady Godiva spelen?

Wilmes.

Libro
17 maart 2020, 22:54
Exhibitionisten krijgen nu een extra kick! :lol:

De vettigste coronachallenge tot nu toe is de toiletbril van een vliegtuig-wc aflikken...

Elio di Supo
17 maart 2020, 22:56
De vettigste coronachallenge tot nu toe is de toiletbril van een vliegtuig-wc aflikken...

WC-papier van een hamsteraar hergebruiken.

Zucht
17 maart 2020, 23:06
WC-papier van een hamsteraar hergebruiken.

Als mondmaskertje

Elio di Supo
17 maart 2020, 23:11
Als mondmaskertje

Als je dat overleeft overleef je alles.

The Paulus Experience
18 maart 2020, 06:58
De vettigste coronachallenge tot nu toe is de toiletbril van een vliegtuig-wc aflikken...

Wtf

Xenophon
18 maart 2020, 10:20
Wilmes.

Daar maak je beter geen graptjes over aub.

Libro
18 maart 2020, 11:33
Wtf

Yup.