PDA

View Full Version : Europeanen = de nieuwe migranten.


Dadeemelee
19 maart 2020, 09:05
Zojuist op de radio gehoord:

Europeanen in het buitenland worden scheef aangekeken en mogen winkels niet meer binnen.

Karma. :lol:

Dadeemelee
19 maart 2020, 09:06
Binnenkort: asielzoekers trachten tevergeefs de EU uit te vluchten!

Bobke
19 maart 2020, 09:27
Zojuist op de radio gehoord:

Europeanen in het buitenland worden scheef aangekeken en mogen winkels niet meer binnen.

Karma. :lol:
En?

Skobelev
19 maart 2020, 09:55
Binnenkort: asielzoekers trachten tevergeefs de EU uit te vluchten!

als we hierdoor van die asielzoekers (en islamieten) vanaf geraken ga ik straks deur per deur iedereen besmetten.

Hypochonder
19 maart 2020, 09:59
Zojuist op de radio gehoord:

Europeanen in het buitenland worden scheef aangekeken en mogen winkels niet meer binnen.

Karma. :lol:

Wat karma? Want alle Europeanen zijn racisten en nazi's?

Dadeemelee
19 maart 2020, 10:01
als we hierdoor van die asielzoekers (en islamieten) vanaf geraken ga ik straks deur per deur iedereen besmetten.

Ze moeten de asielcentra in Griekenland openstellen: alle asielzoekers vluchten naar Turkije. :lol:

bembem
19 maart 2020, 10:17
Zojuist op de radio gehoord:

Europeanen in het buitenland worden scheef aangekeken en mogen winkels niet meer binnen.

Karma. :lol:

Amai.

bembem
19 maart 2020, 10:19
Binnenkort: asielzoekers trachten tevergeefs de EU uit te vluchten!

Ola!

Skobelev
19 maart 2020, 10:31
Ola!

Staat uw valies al klaar?

Vlad
19 maart 2020, 10:32
Zojuist op de radio gehoord:

Europeanen in het buitenland worden scheef aangekeken en mogen winkels niet meer binnen.

Karma. :lol:

Ja dat zie je bij ons ook elke dag gebeuren. Buitenlanders die hier de winkels niet binnen mogen. Begint uw frank nu misschien niet te vallen dat de internationale onderzoeken kloppen en dat Europa het minst racistische continent op de wereldbol is en dat het de nieuwe Europeanen en 'linksen' zijn die bijna zo racistisch als de nazies zijn ?

Universalia
19 maart 2020, 12:11
Ik vind het héél eigenaardig dat de landen waar die asielzoekers/migranten/illegalen vandaan komen er van het Corona virus geen sprake is.

Dus voor hun eigen veiligheid wuiven we ze met graagte uit. https://i.pinimg.com/originals/d9/16/38/d9163812d1352fc84d5151b98cb3239a.gif

p.s.

Europeanen zijn racisten en nazi's?

Ik denk eerder dat Europeanen de vriendelijkheid zelve zijn als het er op aankomt om anderen te bepamperen die er eigenlijk niet moeten zijn dus lijkt mij het ver gezocht ze met racisten of nazi's te vergelijken. (gelukkig stond er een vraagteken achter)

Vette Pois(s)on
19 maart 2020, 12:13
corona is links

Bovenbuur
19 maart 2020, 13:14
Ik vind het héél eigenaardig dat de landen waar die asielzoekers/migranten/illegalen vandaan komen er van het Corona virus geen sprake is.

Jij vind het eigenaardig dat zo'n ziekte eerder voet aan de grond krijgt in landen waar meer mensen reizen en meer mensen naartoe reizen, zowel zakelijk als privé?

Ga je het later ook eigenaardig vinden als landen met slechtere zorg en gebieden zonder slagvaardige de facto regering uiteindelijk moeilijker grip krijgen op uitbraken van het virus? Of is dat dan wel logisch?

Elio di Supo
19 maart 2020, 14:20
Zojuist op de radio gehoord:

Europeanen in het buitenland worden scheef aangekeken en mogen winkels niet meer binnen.

Karma. :lol:

Allee Dadee, dan kun je je een beetje inleven wat ik allemaal meemaak he.

quercus
19 maart 2020, 14:22
Wat karma? Want alle Europeanen zijn racisten en nazi's?
Dat zijn we zo stilletjes aan gewoon geworden nietwaar? :lol:

Dadeemelee
19 maart 2020, 14:23
Allee Dadee, dan kun je je een beetje inleven wat ik allemaal meemaak he.

Valt ge zo op tussen al die indianen? ;-)

bembem
19 maart 2020, 14:25
Valt ge zo op tussen al die indianen? ;-)

Omg die zit :rofl:

Elio di Supo
19 maart 2020, 14:25
Valt ge zo op tussen al die indianen? ;-)

Alleen als ik mijn mond open doe. Dan zie ik opeens al die cheerleaders hun pupillen verwijdden als ze mij vragen ooh, you have an accent. Where you from?

Elio di Supo
19 maart 2020, 14:26
Omg die zit :rofl:

Niet in uw schijtgat hoop ik?

Dadeemelee
19 maart 2020, 14:30
Alleen als ik mijn mond open doe. Dan zie ik opeens al die cheerleaders hun pupillen verwijdden als ze mij vragen ooh, you have an accent. Where you from?

Tsja, dat cowboy accent moet niet simpel zijn.

Elio di Supo
19 maart 2020, 14:32
Tsja, dat cowboy accent moet niet simpel zijn.

Ze noemen dat hier de "twang". Kan soms vervelend zijn. Echte Okies verstaan je soms enkel als je ook met die twang spreekt.

Libro
19 maart 2020, 15:03
Zojuist op de radio gehoord:

Europeanen in het buitenland worden scheef aangekeken en mogen winkels niet meer binnen.

Karma. :lol:

Rasiesten! :mrgreen:

marie daenen
19 maart 2020, 15:55
Ja dat zie je bij ons ook elke dag gebeuren. Buitenlanders die hier de winkels niet binnen mogen. Begint uw frank nu misschien niet te vallen dat de internationale onderzoeken kloppen en dat Europa het minst racistische continent op de wereldbol is en dat het de nieuwe Europeanen en 'linksen' zijn die bijna zo racistisch als de nazies zijn ?

Ze werken er in ieder geval naar toe...

Universalia
19 maart 2020, 15:58
Ze noemen dat hier de "twang". Kan soms vervelend zijn. Echte Okies verstaan je soms enkel als je ook met die twang spreekt.

Was het Slang of Twang.

Ik dacht Slang.

Jay-P.
19 maart 2020, 16:20
Was het Slang of Twang.

Ik dacht Slang.Gij dacht verkeerd, dacht ik toch...:-D

Libro
19 maart 2020, 16:33
Ze noemen dat hier de "twang". Kan soms vervelend zijn. Echte Okies verstaan je soms enkel als je ook met die twang spreekt.

Er komt geen leugen over hun lippen want ze spreken door hun neus ;)

Elio di Supo
19 maart 2020, 16:54
Er komt geen leugen over hun lippen want ze spreken door hun neus ;)

Ja zeer nasaal. Eigenlijk heb ik dat liever dan Britten die spreken met een hete patat in hun mond.

Elio di Supo
19 maart 2020, 16:55
Was het Slang of Twang.

Ik dacht Slang.

Slang duidt op woordgebruik, twang op uitspraak.