PDA

View Full Version : Bookie E. Khil: wanneer stopt de lockdown


Eduard Khil
29 maart 2020, 11:52
Gokkantoor E. Khil blijft open! Haal uw geld maar boven en zet maar in, wanneer stopt deze waanzin van de lockdown?

Belangrijk: we aanzien de lockdown pas opgegeven wanneer ALLE zaken terug mochten die ervoor ook mochten: dus alle winkels, alle horeca, alle evenementen, optredens, festivals mogen terug doorgaan.


Faites vos jeux!

Eduard Khil
29 maart 2020, 12:02
volgens mij: pas in september worden alle maatregelen geschrapt. Geen festivals deze zomer

kojak
29 maart 2020, 12:09
Moeilijk om daar een datum op te kleven hé.
Het gaat volgens mij in fases verlopen.

Wanneer dat alles achter de rug zal zijn, klinkt zo negatief.
Het zal pas écht onder controle komen als we een anti-virus hebben.
Ergens midden volgend jaar schat ik.

'lockdown' kunnen ze veel vroeger opheffen, maar kan evengoed een paar weken later terug ingevoerd worden.

Vette Pois(s)on
29 maart 2020, 12:54
de komedie gaat duren tot er een vaccin dat werkt is gevonden

tussenin wat testing en beperkte maatregelen

dat wordt een krater van jewelste

Dadeemelee
29 maart 2020, 13:10
Alle maatregelen gaan niet geschrapt worden. Alcoholgel en mondmaskers gaan gemeengoed worden. Massabijeenkomsten zullen nog minstens 4 maand verboden zijn.

Karel Martel B
29 maart 2020, 13:18
De Vlamingen zullen eerst uit hun kot mogen, de walen volgen een paar weken later.

Zucht
29 maart 2020, 13:20
Grtote zomerfestivals gaan sowieso niet door, zelfs al zou de lockdown in mei of juni opgeheven zijn. Die organiseer je niet op enkele weken tijd. Er zullen wel kleinere lokale festivals doorgaan in dat geval. Dus, graag klaarheid of dit telt als "einde van de lockdown" of niet.

Eduard Khil
29 maart 2020, 13:26
Grtote zomerfestivals gaan sowieso niet door, zelfs al zou de lockdown in mei of juni opgeheven zijn. Die organiseer je niet op enkele weken tijd. Er zullen wel kleinere lokale festivals doorgaan in dat geval. Dus, graag klaarheid of dit telt als "einde van de lockdown" of niet.

ik ben toch duidelijk geweest? Alles wat VOOR de lockdown mocht, mag opnieuw. Dus ook festivals, optredens, optochten, ....

reservespeler
29 maart 2020, 13:35
ik ben toch duidelijk geweest? Alles wat VOOR de lockdown mocht, mag opnieuw. Dus ook festivals, optredens, optochten, ....

September 2021

Libro
29 maart 2020, 13:56
De coronalockdown zal in een klimaatlockdown worden omgezet.

Tavek
29 maart 2020, 14:06
Tot er een vaccin is, zullen er maatregelen nodig zijn.

Zomer 2021 ten vroegste dus. Het kan echter wel zijn dat de scholen open gaan, en de winkels/restaurants. Maar massa evenementen, feestjes, enz...zullen uit den boze zijn. In restaurants zullen strike hygiene en afstandregels gerespecteerd moeten worden.

ViveLaBelgique
29 maart 2020, 14:23
Tot er een vaccin is, zullen er maatregelen nodig zijn.

Zomer 2021 ten vroegste dus. Het kan echter wel zijn dat de scholen open gaan, en de winkels/restaurants. Maar massa evenementen, feestjes, enz...zullen uit den boze zijn. In restaurants zullen strike hygiene en afstandregels gerespecteerd moeten worden.

Wanneer verwacht jij dat het oudste beroep van de wereld weer gedoogd wordt ?

quercus
29 maart 2020, 14:27
Grtote zomerfestivals gaan sowieso niet door, zelfs al zou de lockdown in mei of juni opgeheven zijn. Die organiseer je niet op enkele weken tijd. Er zullen wel kleinere lokale festivals doorgaan in dat geval. Dus, graag klaarheid of dit telt als "einde van de lockdown" of niet.
NEIN !!! En daar zal ik zeker niet om treuren.

Zucht
29 maart 2020, 14:27
Volledig herstel van alle samenkomsten, reismogelijkheden enz... zeker niet voor september.

Eduard Khil
29 maart 2020, 14:30
Tot er een vaccin is, zullen er maatregelen nodig zijn.

Zomer 2021 ten vroegste dus. Het kan echter wel zijn dat de scholen open gaan, en de winkels/restaurants. Maar massa evenementen, feestjes, enz...zullen uit den boze zijn. In restaurants zullen strike hygiene en afstandregels gerespecteerd moeten worden.

Schuremans en Chokri failliet :lol:


Chokri kan dan weer live op TV komen huilen dat pukkelpop bijna failliet is en dat de mensen hun geld niet mogen terugvragen uit solidariteit, om vervolgens zichzelf dan een superdividend uit te keren. Zoals hij deed na de storm op Pukkelpop :lol:

quercus
29 maart 2020, 14:30
de komedie gaat duren tot er een vaccin dat werkt is gevonden

tussenin wat testing en beperkte maatregelen

dat wordt een krater van jewelste
En... als ze een werkend vaccin vinden, in de veronderstelling dat ik nog leef, dan graag eerst de oudjes vaccineren... Joepie!!! :lol:

Eduard Khil
29 maart 2020, 14:32
En... als ze een werkend vaccin vinden, in de veronderstelling dat ik nog leef, dan graag eerst de oudjes vaccineren... Joepie!!! :lol:

ha neen, eerst de mensen die nog nodig en nuttig zijn in de maatschappij. Daarna de minder nodigen.

Eyjafjallajökull
29 maart 2020, 14:38
Tot er een vaccin is, zullen er maatregelen nodig zijn.

Zomer 2021 ten vroegste dus. Het kan echter wel zijn dat de scholen open gaan, en de winkels/restaurants. Maar massa evenementen, feestjes, enz...zullen uit den boze zijn. In restaurants zullen strike hygiene en afstandregels gerespecteerd moeten worden.

2

kojak
29 maart 2020, 15:04
ha neen, eerst de mensen die nog nodig en nuttig zijn in de maatschappij. Daarna de minder nodigen.

Jij krijgt er geen want je bent al dood. :lol:

Zucht
29 maart 2020, 15:11
ha neen, eerst de mensen die nog nodig en nuttig zijn in de maatschappij. Daarna de minder nodigen.

Volgen sommigen worden die niet ziek.
Dus om te kunnen vaststellen of het vaccin werkt moet men het eest geven aan die groep die wel ziek wordt en dood gaat.

Eduard Khil
29 maart 2020, 15:19
Volgen sommigen worden die niet ziek.
Dus om te kunnen vaststellen of het vaccin werkt moet men het eest geven aan die groep die wel ziek wordt en dood gaat.

akkoord. Mits we ze dan wel moedwillig proberen te besmetten met corona om het te testen

kelt
29 maart 2020, 15:19
Ik heb begin juli gezet voor het kompleet opheffen van alle beperkingen.

Als tegen dan geen duidelijke kentering is,met een dodenpercentage dat niet hoger is dan "normaal",dan zou namelijk bewezen zijn dat het allemaal voor niks was en kan het evengoed gestopt worden....


Houden we ons daarna maar vast aan de takken van de bomen op fiscaal gebied.:roll:

Hypochonder
29 maart 2020, 17:00
Dit zal duren tot iedereen dit virus gehad heeft.

Tavek
29 maart 2020, 19:05
Dit zal duren tot iedereen dit virus gehad heeft.

Of gevaccineerd is. Inderdaad.

Als we eind mei de maatregelen opheffen zullen we ze in juli terug moeten invoeren...

Niemand die belgische paper van enkele dagen terug gelezen ? We zitten nog in een social distancing scenario (on/off) tot mid 2021....

Eduard Khil
29 maart 2020, 19:40
Of gevaccineerd is. Inderdaad.

Als we eind mei de maatregelen opheffen zullen we ze in juli terug moeten invoeren...

Niemand die belgische paper van enkele dagen terug gelezen ? We zitten nog in een social distancing scenario (on/off) tot mid 2021....

stond in mijn weekendkrant ook.

Dadeemelee
29 maart 2020, 19:43
stond in mijn weekendkrant ook.

Ge moet die krant drie dagen in quarantaine zetten. Wie weet wie er op gespuwd heeft. :?

Eduard Khil
29 maart 2020, 19:50
Ge moet die krant drie dagen in quarantaine zetten. Wie weet wie er op gespuwd heeft. :?

ik had ze nodig, mijn wc papier was op

Dadeemelee
29 maart 2020, 19:57
ik had ze nodig, mijn wc papier was op

Voor alle zekerheid alcohol sproeien op de afgeveegde plekken! :twisted:

Neen, niet doen! ;-)

Tavek
29 maart 2020, 22:48
Voor alle zekerheid alcohol sproeien op de afgeveegde plekken! :twisted:

Neen, niet doen! ;-)

In onze goelag spuiten de bidets een extract van cayenne pepers....

Eduard Khil
29 maart 2020, 22:55
In onze goelag spuiten de bidets een extract van cayenne pepers....

:rofl:

En in die van de kampcommandant vitriool zeker :lol:

Tavek
30 maart 2020, 00:44
Onze totalitaire staat doet het vrij goed !

Tavek
30 maart 2020, 00:46
bembem mag het fastfood restaurant uitbaten.

Zoals gewoonlijk in totalitaire staten zijn die leeg en hebben die geen voorraden.

IJsboer
30 maart 2020, 15:19
Gokkantoor E. Khil blijft open! Haal uw geld maar boven en zet maar in, wanneer stopt deze waanzin van de lockdown?

Belangrijk: we aanzien de lockdown pas opgegeven wanneer ALLE zaken terug mochten die ervoor ook mochten: dus alle winkels, alle horeca, alle evenementen, optredens, festivals mogen terug doorgaan.


Faites vos jeux!

scholen: begin mei
winkels/bedrijven: begin juni (mits test op antistoffen op corona of negatieve test), anders telewerken
horeca: eind juni/begin juli
events tot 1000 man (incl Kinepolis en dat soort dingen): september
events > 1000 man: Als er een vaccin is tegen corona, of er geen coronagevallen zijn in 2021

Ik zal dus de onderste optie moeten selecteren :P

Bovenbuur
30 maart 2020, 15:40
Grote evenementen blijven denk ik nog wel even verboden. Zelf als die in augustus of september weer mogen gaan ze in oktober wel weer op slot. Rond november beginnen we dan met vaccineren, en in januari voelt het weer alsof er nooit iets gebeurd is. Maar de strikte persoonlijke maatregelen van nu? Die zouden weleens per 1 juni ofzo versoepeld kunnen worden.

IJsboer
24 april 2021, 13:09
Ik gok op begin juni... oh wacht, dit gaat over 2020, niet 2021.

Ik gok ook op juni 2022 maar in 2023 misschien al in mei dan?

N-VA
4 mei 2021, 16:33
De stemming is niet geheel duidelijk, er staat niet bij in welk jaar de maatregelen zullen beëindigd worden: april 2022, 2023, 2153?

Het maakt niet uit, ik heb gestemd op: opheffen van de maatregelen? De totalitaire staat van kameraad Tavek en Khil komt eraan!

koe de poing
5 mei 2021, 15:39
De stemming is niet geheel duidelijk, er staat niet bij in welk jaar de maatregelen zullen beëindigd worden: april 2022, 2023, 2153?

Het maakt niet uit, ik heb gestemd op: opheffen van de maatregelen? De totalitaire staat van kameraad Tavek en Khil komt eraan!

Als totalitarisme betekent dat ik elke dag tot de.middag mag slapen, werk wanneer hetnmij uitkomt, al dan niet let een flesje wijn erbij, terwijl de muziek uit de boxen schalt en alles een lange vakantie lijkt, God dan ben ik voor dat totalitarisme hoor.

IJsboer
5 mei 2021, 23:48
De totalitartaar, het dictatoriaal sausje heerlijk bij alle visgerechten.

koe de poing
6 mei 2021, 01:38
De totalitartaar, het dictatoriaal sausje heerlijk bij alle visgerechten.

Tijd dat de luchgarden terug open gaat

:cheer: zeesteak :cheer:

:-D

Universalia
6 mei 2021, 06:19
Wanneer stopt de lockdown

Dat klinkt een beetje in de oren als: wachten op Godot.

Misschien stopt het wel als er een totaal ander virus zijn opgang maakt, misschien stopt het wel nooit? :?

Dat andere virus valt te zoeken bij infiltreren en immigreren van bepaalde groepen andere mensen, want op huidig ogenblik is men daar wat van afgeleid van dat onderwerp, omdat alle 'ogen' gericht zijn op het Covid-19.

Rudy
6 mei 2021, 06:33
Wanneer stopt de lockdown

Dat klinkt een beetje in de oren als: wachten op Godot.

Misschien stopt het wel als er een totaal ander virus zijn opgang maakt, misschien stopt het wel nooit? :?

Dat andere virus valt te zoeken bij infiltreren en immigreren van bepaalde groepen andere mensen, want op huidig ogenblik is men daar wat van afgeleid van dat onderwerp, omdat alle 'ogen' gericht zijn op het Covid-19.

De ophokplicht stopt sowieso.