PDA

View Full Version : forum @ VRTnieuws


rodeo
1 december 2004, 16:13
forum VRTnieuws, heb de leukste er uit gehaald.... beter dan dit kán ik zelf niet!

Reactie van C. D.
Doordenker: waarom prins Filip uithaalt naar vlaams belang. De ganse media heeft het over, of prins Filip al dan niet mag uithalen naar het vlaams belang!
Het zit echter veel veel dieper.WAAROM haalt prins Filip uit naar het vlaams belang.Dit is mijns inziens de vraag waarop de media zich zou moeten bezinnen.
Het antwoord is nochtans niet moeilijk:
BELGIE BARST = WEG WELVAART,want wie zal vanuit het buitenland,INVESTEREN,SAMENWERKEN en HANDEL DRIJVEN met een VLAAMSE regio die bestuurd wordt door extreem rechts of anders gezegd fascisten.
De 7 �* 800000 proteststemmers die voor het vlaams blok kozen moeten daarover eens goed nadenken.

Reactie van F. A.
uitspraak prins Filip De uitspraak van prins Filip geeft de mogelijkheid om over de politieke situatie in België eens goed na te denken.

Reactie van dame
filip mag uitkomen voor zijn gedacht

Reactie van L.H.
Storm in een glas water Het is weer eens een storm in een glas water. Niemand ligt daar toch echt wakker van? En heeft hij nu eigenlijk iets gezegd wat een gemiddeld geinformeerd mens nog niet weet? We zouden ons beter focussen op dingen die er wel toe doen. Wereld aidsdag bijvoorbeeld?

mijn idee:



Filip vertelt niet anders dan het partijstandpunt van het VB (ga naar hun site, er staat letterlijk hetzelfde)
het werd niet op iets officieels gezegd, tijdens een etentje zowaar (mss al wat teveel op???? de prins is ook maar een mens)
een van de hoofdkreten van het VB: "recht op meningsuiting", maar owowow als de prins zijn gedacht zegt oor!
==> idd storm in een glas water

Philips Inc.
1 december 2004, 16:17
De prins wordt betaald om te zwijgen en lintjes te knippen. Daar moet hij zich bij houden. Hij heeft geen enkele democratische legitimiteit om deze uitspraken te doen over politieke tegenstanders.

Als toekomstige koning mag hij namelijk geen politieke voorkeur of mening uiten.

casual
1 december 2004, 16:17

casual
1 december 2004, 16:19
wat een belachelijke redenering is dat nu weer , alsof er niemand nog met ons handelen .kijk naar oostenrijk daar is men toch ook mee blijven handelen nadat haider er aan de macht kwam.

rodeo
1 december 2004, 16:19
het werd hem ontfutseld tijdens "een zwak moment"

PS: NVA en consoorten werd niet vernoemd. Dat moet toch pijn doen?

Philips Inc.
1 december 2004, 16:27
het werd hem ontfutseld tijdens "een zwak moment"

PS: NVA en consoorten werd niet vernoemd. Dat moet toch pijn doen?
Hij zal slecht op de hoogte zijn zeker van de Vlaamse politiek ... :-)

Yann
1 december 2004, 16:52
HAHA! Een apart forumonderdeel voor dit! Prachtig! :lol:

Raf
1 december 2004, 17:27
Als toekomstige koning mag hij namelijk geen politieke voorkeur of mening uiten.
Zever in pakskes.

ancapa
1 december 2004, 17:31
Zever in pakskes.

wij zijn niet verantwoordelijk voor zijn uitspraken...

Hans1
1 december 2004, 17:36
De prins wordt betaald om te zwijgen en lintjes te knippen. Daar moet hij zich bij houden. Hij heeft geen enkele democratische legitimiteit om deze uitspraken te doen over politieke tegenstanders.

Als toekomstige koning mag hij namelijk geen politieke voorkeur of mening uiten.

VRIJHEID VAN MENINGSUITING, OOK VOOR DE PRINS !

schaduw
1 december 2004, 18:05
Er wordt daar (vrtnieuws.net) zwaar gecensureerd. Nog geen enkel van mijn inzendingen is verschenen !!!

Yann
1 december 2004, 18:08
Er wordt daar (vrtnieuws.net) zwaar gecensureerd. Nog geen enkel van mijn inzendingen is verschenen !!!
Van mij ook niet!

Piet Hein
1 december 2004, 18:19
VRIJHEID VAN MENINGSUITING, OOK VOOR DE PRINS !

De prins moet zijn mond houden.

schaduw
1 december 2004, 18:21
Ah dan is het geen censuur maar een overbelaste server want ik vermoed dat gij een andere mening hebt aangaande deze toch wel zeer brutale hoerenzoon. De geiteneuker die door inteelt en nepotisme vol eigenwaan denkt dat hij op zijn eentje de europese eenmaking gaat tegenhouden. Europa krijgt meer bevoegdheden, Vlaanderen eist meer bevoegdheden. Wallonië zal zijn 'solidariteit' via Europa mogen ontvangen. België is een relikwie dat samen met deze lulhannes die ooit denkt koning te worden dra enkel nog de geschiedenisboekjes zal vervuilen. Laat Fliep maar stamhoofd worden in Afrika dan kan hij zoals zijn grote voorbeeld ook mensen laten uitmoorden. Weg met de koning en zijn kleine schare xenofobe volgelingen. Het ancient regime heeft afgedaan, het nieuwe Europa is daar !! De oude families kunnen maar beter een stapje meer opzij zetten willen ze niet verpletterd worden !!! Neuk het notariaat en het koningshuis, schandvlekken uit lang vervloge tijden. Weg met het nationalisme. De wereld is daar !!

Knuppel
1 december 2004, 18:24
De prins moet zijn mond houden.

Laat dat stukske prins toch zijn zegje doen.

Hoe meer hij zijn mond opendoet hoe vlugger het gedaan zal zijn met Belgique.

BELGIAN WARRIOR
1 december 2004, 18:26
Laat dat stukske prins toch zijn zegje doen.

Hoe meer hij zijn mond opendoet hoe vlugger het gedaan zal zijn met Belgique.
Wat ga je dan doen met alle mensen die van België houden? Vergassen?

schaduw
1 december 2004, 18:32
Wat ga je dan doen met alle mensen die van België houden? Vergassen?

Ach angst is iets van voorbij gaande aard. Eens ze een andere realiteit gewoon zijn draaien ze wel bij. Het is normaal schrik te hebben van een onbekende toekomst voor de meeste mensen. Daarbij je kan houden van iemand, dat is echt. Houden van iets is abnormaal, illusie, waan, angst.

doornroosje
1 december 2004, 18:41
forum VRTnieuws, heb de leukste er uit gehaald.... beter dan dit kán ik zelf niet!

mijn idee:


Filip vertelt niet anders dan het partijstandpunt van het VB (ga naar hun site, er staat letterlijk hetzelfde)
het werd niet op iets officieels gezegd, tijdens een etentje zowaar (mss al wat teveel op???? de prins is ook maar een mens)
een van de hoofdkreten van het VB: "recht op meningsuiting", maar owowow als de prins zijn gedacht zegt oor!
==> idd storm in een glas water
Ja,maar de prins zal er niet voor veroordeeld worden he, en anderen wel

Of dit dan de juiste manier is om stemmers van het Vlaams belang terug te winnen,is nog maar de vraag!
Steeds meer en meer mensen krijgen een degout van de huidige politiek van regeltjes en corrigerende maatregelen,ze moeten ook niet vergeten dat wij ons hier in den Belgique blauw betalen aan lasten en taksen en dat er de afgelopen jaren heel slecht bestuurt geweest is,en dat bijna alle nieuwe reglementen uitdraaien op meer betalen.
Als dan iemand die leeft op de kap van de gemeenschap,via dotaties en voordelen ons nog eens komt vertellen hoe we ons moeten aanpassen aan zijn
ideeen is voor vele mensen de maat vol.
Behoorlijk bestuur is zowat het enige dat de kiezer zal aprecieeren om het tij te doen keren,en daar mankeert het juist aan.
Meer werk
Meer veiligheid
Meer echt geloof in de politiek,door aanpak
Minder beloften
Minder gelieg
Minder belastingen
Minder regeltjes
Durven uitkomen voor problemen
Geen verstopte agenda's
Geen manupilaties
En vooral de mensen ernstig nemen,wat vanuit de Ivoren toren steeds minder en minder gebeurd.

BELGIAN WARRIOR
1 december 2004, 18:43
Ach angst is iets van voorbij gaande aard. Eens ze een andere realiteit gewoon zijn draaien ze wel bij. Het is normaal schrik te hebben van een onbekende toekomst voor de meeste mensen. Daarbij je kan houden van iemand, dat is echt. Houden van iets is abnormaal, illusie, waan, angst.
Ok. U haat dus Vlaanderen?

BELGIAN WARRIOR
1 december 2004, 18:44
Ja,maar de prins zal er niet voor veroordeeld worden he, en anderen wel

Of dit dan de juiste manier is om stemmers van het Vlaams belang terug te winnen,is nog maar de vraag!
Steeds meer en meer mensen krijgen een degout van de huidige politiek van regeltjes en corrigerende maatregelen,ze moeten ook niet vergeten dat wij ons hier in den Belgique blauw betalen aan lasten en taksen en dat er de afgelopen jaren heel slecht bestuurt geweest is,en dat bijna alle nieuwe reglementen uitdraaien op meer betalen.
Als dan iemand die leeft op de kap van de gemeenschap,via dotaties en voordelen ons nog eens komt vertellen hoe we ons moeten aanpassen aan zijn
ideeen is voor vele mensen de maat vol.
Behoorlijk bestuur is zowat het enige dat de kiezer zal aprecieeren om het tij te doen keren,en daar mankeert het juist aan.
Meer werk
Meer veiligheid
Meer echt geloof in de politiek,door aanpak
Minder beloften
Minder gelieg
Minder belastingen
Minder regeltjes
Durven uitkomen voor problemen
Geen verstopte agenda's
Geen manupilaties
En vooral de mensen ernstig nemen,wat vanuit de Ivoren toren steeds minder en minder gebeurd.
U leest het: nationalisme, dé ideologie die het monopolie heeft op goed bestuur:roll:

Distel
1 december 2004, 18:49
U leest het: nationalisme, dé ideologie die het monopolie heeft op goed bestuur:roll:

Dat is helemaal niet wat Doornroosje zegt.

Knuppel
1 december 2004, 18:58
Wat ga je dan doen met alle mensen die van België houden? Vergassen?Waar haal je dat vandaan?

Waarom zijn die belgicisten altijd zo oorlogsgezind?

Ik heb het over het vrij uiten van iemands mening en jij begint over vergassen.

Yann houdt het voor even op een tweede repressie.

En dan noemen jullie jezelf ook nog een vredelievend volk?

Distel
1 december 2004, 19:02
Waar haal je dat vandaan?

Waarom zijn die belgicisten altijd zo oorlogsgezind?

Ik heb het over het vrij uiten van iemands mening en jij begint over vergassen.

Yann houdt voor even het op een tweede repressie.

En dan noemen jullie jezelf ook nog een vredelievend volk?

Het is niet het eerste berichtje waarin Belgian Warrior zulke vraag stelt. Ofwel heeft hij wat problemen met begrijpend lezen, ofwel is hij aan het vissen naar een stok om mee te slaan, bij gebrek aan iets beters.

Knuppel
1 december 2004, 19:03
Dat is helemaal niet wat Doornroosje zegt.
Neen dat is wat de Belgisch-nationalisten ervan maken.

En ze hebben nog gelijk ook want de Belgisch- nationalistische ideologie hééft het monopolie op goed bestuur!

schaduw
1 december 2004, 19:05
Ok. U haat dus Vlaanderen?

Ik probeer van niet te haten. Hehe. Maar ik moet toegeven dat het enige waar ik mijn negativiteit nog op loslaat het koningshuis is. Ik probeer vreemdelingen graag te zien, fervente VB'ers graag te zien, dieproden graag te zien, rijken graag te zien en ondervind dat ik toch ook ergens een pispaal nodig heb. Het koningshuis dus maar. En met zo'n debiele koning in wording die eventjes tegen de schenen gaat schuppen van een deel van zijn onderdanen is dat niet echt moeilijk. Ik heb lak aan koning, land en geloof. Ook 'Vlaanderen'. Al moet ik wel zeggen dat ik bvb liever nederlandstalige literatuur lees omdat die me beter ligt, me dieper raakt. Ik leef graag waar ik leef, maar het hoeft hier voor mij niet begrenst te zijn. De enige reden waarom onze wereldbol in stukjes moet opgedeeld worden is om het deftig te kunnen besturen. De enige reden waarom er regels moeten zijn is om het voor elkaar leefbaar te houden en niet alles in het honderd te laten lopen of in strijd te laten ontbranden. Een vlag, een lied, een god, een koning, een geloof. WC-papier!!

Fieseler
1 december 2004, 19:36
forum VRTnieuws, heb de leukste er uit gehaald.... beter dan dit kán ik zelf niet!

mijn idee:


Filip vertelt niet anders dan het partijstandpunt van het VB (ga naar hun site, er staat letterlijk hetzelfde)
het werd niet op iets officieels gezegd, tijdens een etentje zowaar (mss al wat teveel op???? de prins is ook maar een mens)
een van de hoofdkreten van het VB: "recht op meningsuiting", maar owowow als de prins zijn gedacht zegt oor!
==> idd storm in een glas water

Ik veronderstel dat de uitlatingen van:
Pataer (van het CGKR): "Uiteraard is dit een politieke afrekening"
Leman (van het CGKR): "wij zoeken rechters tot we er een gevonden hebben die het Blok veroordeelt"
Filip: "wij moeten de federalisering terugschroeven"
Filip: "het is een vrouwtje"
Filip: "Ouat ziet U door het raampje"
Tobbac: "je mag het Blok met alle middelen bestrijden"
VRT-nota (Bertje): "Je nodigt best het Blok niet uit voor een debat"
Eyskens: (naar het Blok): "Hoe gaan we die nog allemaal uitroeien?"
Vic Anciaux: (in antwoord op die vraag): "Ik weet het echt niet Marc"
Bert anciaux: "De Vlaming moet zich dringend aanpassen aan de islam"
...

volgens jou allemaal vruchten zijn van een kultuur van vrije meningsuiting.

Inderdaad, als ze maar van establishment en/of links komen...
alle uitlatingen uit elke andere hoek zijn uiteraard racistisch niewaar?

schaduw
1 december 2004, 19:38
Ik denk dat ze het forum op de vrt al gesloten hebben. De zeikers. En ik heb m'n zegje geneens mogen doen.

Geertje
1 december 2004, 20:34
Ik heb het forum gezien op VRT. Amai, zoiets amateuristisch. Je kan nauwelijks iets snel zoeken of doorbladeren. Je kan dan alleen maar een dikke proficiat geven aan dit forum hier, dat de VRT hier eens komt kijken, ze zouden versteld staan.

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

doornroosje
1 december 2004, 21:06
U leest het: nationalisme, dé ideologie die het monopolie heeft op goed bestuur:roll:
U leest maar wat u wil!

Jan van den Berghe
1 december 2004, 21:23
VRIJHEID VAN MENINGSUITING, OOK VOOR DE PRINS !
Dus ook wanneer hij zou vinden dat België nog verder gefederaliseerd moet worden?

Ik denk dat jullie dan wel wat anders zouden reageren...

Knuppel
1 december 2004, 21:26
Ik denk dat ze het forum op de vrt al gesloten hebben. De zeikers. En ik heb m'n zegje geneens mogen doen.
Ik ook niet.

Wellicht was het hoog tijd om af te sluiten toen de fifty-fifty bereikt werd?

PieterP
1 december 2004, 22:50
Zever in pakskes.
vraag steun voor uw geaardheid bij Filip.
Hij is lid van Opus Dei.

Raf
1 december 2004, 23:43
vraag steun voor uw geaardheid bij Filip.
Hij is lid van Opus Dei.Wat heeft dat in vredesnaam met deze discussie te maken? Is dat het beste wat je kon bedenken?