PDA

View Full Version : De immuun theorie –voor of tegen?


RASPOUTINE
15 april 2020, 10:25
Elke theorie is bespreekbaar.
Zeker met tussenkomsten zoals die van –infowarrior in een ander an onderwerp .
<<Het versneld sterven van al die oudjes komt hun verdomd goed uit!
2x winst; geen pensioen meer uit te betalen en inning van sucessiediefstal!>>
https://forum.politics.be/showthread.php?t=251770&page=127
Vanwaar deze nieuwe discussie.
Aangezien er nog meer van die reacties zijn geweest en dat er op dit forum duidelijk sympathisanten zijn voor deze theorie.
Pro en contra deze theorie.

Daar aangekoppeld deze eenvoudige vraag?

Mag een Overheid –regering (en) op haar eigen beslissen om deze immuun aanpak van de CORONAVIRUS zoals wij ze kennen in Nederland-Groot Brittannië en Amerika in gang te zetten?

1.- Zonder raadpleging en goedkeuring van de parlementen?
2.- Zonder goedkeuring van het volk?
Kan dit volgens de wetten en Grondwet van het Belgische volk?

En dat men niet komt zeggen dat dit deel zou uitmaken van de speciale wetten of volmachten.
Welke in januari 2020 zeker nog niet bestonden.

Wat denken de partijen hierover.

Gaan wij/zij akkoord met de opoffering van onze ouderen?

Immuun aanpak, voor of tegen?

Patrickve wij wachten op u om het debat te starten als grote sympathisant van deze immuun theorie.

groteAntwerpseGust
15 april 2020, 10:28
Heb jij een andere manier om van de lastigste effecten van het virus af te raken?

Ik ken er drie: op een natuurlijke manier immuun worden (herd immunity), op een "geholpen" manier immuun worden (vaccin) of een geneesmiddel nemen dat de reproductie van het virus stillegt / vertraagd (hydroxychloroquine en zink???)

HOUZEE !
15 april 2020, 10:45
Gezien de lage mortaliteit van dit virus (0,15 ?* 0,37% volgens dat onderzoek in Duitsland) ben ik absoluut voor dit idee gewonnen. Ik vind niet dat men de bevolking nog langer mag gijzelen voor (in hoofdzaak) wat oudjes die op hun laatste benen lopen. Oudere mensen die dat wensen, mogen zichzelf uiteraard beschermen, maar dan enkel omdat ze zelf zouden willen en niet omdat ze daartoe verplicht worden.

RASPOUTINE
15 april 2020, 11:15
Heb jij een andere manier om van de lastigste effecten van het virus af te raken?

Ik ken er drie: op een natuurlijke manier immuun worden (herd immunity), op een "geholpen" manier immuun worden (vaccin) of een geneesmiddel nemen dat de reproductie van het virus stillegt / vertraagd (hydroxychloroquine en zink???)

Ja, maar dan moet je als overheid wel in bezit zijn van al het medisch materiaal