PDA

View Full Version : Eigenschappen van linkse mensen


Hypochonder
28 april 2020, 17:35
Veel linkse mensen hebben slechte eigenschappen, zowel qua karakter als qua uiterlijk en op het vlak van persoonlijke verzorging. Ik som er voor het gemak enkele op:

-Stinkende adem
-Onverzorgd gebit
-Hatelijk karakter
-Bakfiets voor de deur
-Geitenwollen sokken aan de voeten
-Constant trollen
-Grote muil online maar in het echte leven laffer dan laf


Kent u nog zo'n eigenschappen van linkse mensen, zet ze hier neer.

Travis Bickle
28 april 2020, 17:43
Veel linkse mensen hebben slechte eigenschappen, zowel qua karakter als qua uiterlijk en op het vlak van persoonlijke verzorging. Ik som er voor het gemak enkele op:

-Stinkende adem
-Onverzorgd gebit
-Hatelijk karakter
-Bakfiets voor de deur
-Geitenwollen sokken aan de voeten
-Constant trollen
-Grote muil online maar in het echte leven laffer dan laf


Kent u nog zo'n eigenschappen van linkse mensen, zet ze hier neer.

Alle anderen zijn fascisten, racisten, xenofoben ...

Links zijn, is een totaalpakket. Je kan niet links zijn en:
- Het voordeel zien van kernenergie;
- een steak op je bord willen;

Verder dien je Anti-Trump te zijn.

Zipper
28 april 2020, 17:51
Alle anderen zijn fascisten, racisten, xenofoben ...

Links zijn, is een totaalpakket. Je kan niet links zijn en:
- Het voordeel zien van kernenergie;
- een steak op je bord willen;

Verder dien je Anti-Trump te zijn.

ik krijg het koud noch warm van die man (en dat hoeft als West-Europeaan ook niet), maar het valt vooral op dat links weet wie al dan niet goed is voor de Amerikanen.

Travis Bickle
28 april 2020, 17:54
Die bio's op Twitter zijn vaak geweldig. Daarom had ik het ook over het 'totaalpakket' ...
Pro dit en dat; en dan mag je er zeker van zijn (alsof het wiskunde is), dat het aldus Anti dit en dat is ...

Tavek
28 april 2020, 17:57
Over het algemeen intelligenter en hooggeschoold.

Als ik goesting heb scan ik de grafiekskes wel van % hooggeschoolden die links stemmen ;) De nieuwste van Piketty heeft die.

quercus
28 april 2020, 17:57
Wat ook past in de collectie kenmerken van links is de recente uitspraak van Almaci. Zij vindt dat in deze corona-perikelen er "teveel aandacht wordt besteed aan de economie". 8-)

quercus
28 april 2020, 17:59
Veel linkse mensen hebben slechte eigenschappen, zowel qua karakter als qua uiterlijk en op het vlak van persoonlijke verzorging. Ik som er voor het gemak enkele op:

-Stinkende adem
-Onverzorgd gebit
-Hatelijk karakter
-Bakfiets voor de deur
-Geitenwollen sokken aan de voeten
-Constant trollen
-Grote muil online maar in het echte leven laffer dan laf


Kent u nog zo'n eigenschappen van linkse mensen, zet ze hier neer.
Wat het tweede kenmerk betreft ("onverzorgd gebit") is Van Ranst een mooi voorbeeld.

Tavek
28 april 2020, 18:00
Wat ook past in de collectie kenmerken van links is de recente uitspraak van Almaci. Zij vindt dat in deze corona-perikelen er "teveel aandacht wordt besteed aan de economie". 8-)

Almaci is niet links. Almaci verdient haar geld met slechte politieker te zijn.

Echte linksen sluiten kernenergie niet uit. Die bouwen tsjernobyl.

Henri1
28 april 2020, 18:06
Veel linkse mensen hebben slechte eigenschappen, zowel qua karakter als qua uiterlijk en op het vlak van persoonlijke verzorging. Ik som er voor het gemak enkele op:

-Stinkende adem
-Onverzorgd gebit
-Hatelijk karakter
-Bakfiets voor de deur
-Geitenwollen sokken aan de voeten
-Constant trollen
-Grote muil online maar in het echte leven laffer dan laf


Kent u nog zo'n eigenschappen van linkse mensen, zet ze hier neer.

Een rechtse troldraad waar hij thuis hoort.

Goed gedaan.

Hypochonder
28 april 2020, 18:11
Wat het tweede kenmerk betreft ("onverzorgd gebit") is Van Ranst een mooi voorbeeld.

Inderdaad. Mottige kop, wallen onder de ogen van ‘s nachts te liggen piekeren over rechts, een hangbuik en aandachtsgeil. Ook allemaal typisch linksche eigenschappen.

Another Jack
28 april 2020, 18:25
Laat u niet vangen, Tavek...
Zelfs in K&K. wordt er 'gedriehoekt'!

Another Jack
28 april 2020, 18:35
Wordt dit soort pure provocatiedraden hier zomaar getolereerd trouwens?

Eduard Khil
28 april 2020, 18:36
Over het algemeen intelligenter en hooggeschoold.

Als ik goesting heb scan ik de grafiekskes wel van % hooggeschoolden die links stemmen ;) De nieuwste van Piketty heeft die.

Naar Amerikaanse normen ben ik een communist hé Tavek. De vraag is dus hoe ze dat bepalen.

Eduard Khil
28 april 2020, 18:37
Almaci is niet links. Almaci verdient haar geld met slechte politieker te zijn.

Echte linksen sluiten kernenergie niet uit. Die bouwen tsjernobyl.

Almaci is niet links, dus rechts?

Eduard Khil
28 april 2020, 18:37
Wordt dit soort pure provocatiedraden hier zomaar getolereerd trouwens?

:lol:

Eduard Khil
28 april 2020, 18:38
godverdomme stomme kapotte smileys

Hypochonder
28 april 2020, 18:44
godverdomme stomme kapotte smileys

Dank U sossen.

Vlad
28 april 2020, 18:45
Over het algemeen intelligenter en hooggeschoold.

Als ik goesting heb scan ik de grafiekskes wel van % hooggeschoolden die links stemmen ;) De nieuwste van Piketty heeft die.

Geregeld wordt intelligenter met volgzamer en goedgeloviger verward heb ik al gemerkt.

Travis Bickle
28 april 2020, 18:48
Geregeld wordt intelligenter met volgzamer en goedgeloviger verward heb ik al gemerkt.

Dat idee wordt gevoed door een journalistieke bevinding in Pano, waarin wordt gesteld dat mensen die op Vlaams Belang hebben gestemd, doorgaans laaggeschoold zouden zijn.

Henri1
28 april 2020, 18:51
Almaci is niet links. Almaci verdient haar geld met slechte politieker te zijn.

Echte linksen sluiten kernenergie niet uit. Die bouwen tsjernobyl.

Ik vraag me af hoeveel tikkende tijdbommen alla Chernobyl nog op de wereld staan.

Vlad
28 april 2020, 18:59
Dat idee wordt gevoed door een journalistieke bevinding in Pano, waarin wordt gesteld dat mensen die op Vlaams Belang hebben gestemd, doorgaans laaggeschoold zouden zijn.

Ik geloof ook wel dat dat klopt maar dat is nu eenmaal omdat we in een linkse samenleving leven. In een rechtse samenleving zijn de 'intelligente' mensen rechts. Gewoon omdat intelligentie veel te maken heeft met volgzaamheid en goedgelovigheid. Om iets te kunnen begrijpen of leren moet men het geloven.

Wat het 'links' dat in het westen aan de macht is gekomen in de jaren 1970 nu probeert is om rechts en dom te associëren zodat het 'intelligente', volgzame, goedgelovige deel niet naar rechts gaat overstappen. Nochtans moet het ondertussen toch voor iedereen duidelijk zijn dat 'links' veel te ver is doorgeslagen.

In fundamentalistische moslimlanden zijn de 'intelligente' mensen rechtse moslimfundamentalisten die de koran van achter naar voor en terug kunnen reciteren. De 'dommen' zijn er links.

Libro
28 april 2020, 19:10
Veel linkse mensen hebben slechte eigenschappen, zowel qua karakter als qua uiterlijk en op het vlak van persoonlijke verzorging. Ik som er voor het gemak enkele op:

-Stinkende adem
-Onverzorgd gebit
-Hatelijk karakter
-Bakfiets voor de deur
-Geitenwollen sokken aan de voeten
-Constant trollen
-Grote muil online maar in het echte leven laffer dan laf


Kent u nog zo'n eigenschappen van linkse mensen, zet ze hier neer.

Definieer "links".

Eyjafjallajökull
28 april 2020, 20:28
Ik vraag me af hoeveel tikkende tijdbommen alla Chernobyl nog op de wereld staan.

Tihange vlakbij je deur...

quercus
28 april 2020, 20:53
Almaci is niet links. Almaci verdient haar geld met slechte politieker te zijn.

Echte linksen sluiten kernenergie niet uit. Die bouwen tsjernobyl.

Och kom zeg Tavek, nu geef je er wel blutsen in hoor. Zowel Almaci als haar groene bakfietstrappers zijn zo links als een draaideur. En voor of tegen kernenergie zijn heeft met links weinig uitstaans.

quercus
28 april 2020, 20:57
Wordt dit soort pure provocatiedraden hier zomaar getolereerd trouwens?
Ha ja, nog een kenmerk van het hatelijk linkse saucissenvolkje: wie hun mening niet deelt beletten in het openbaar te spreken. En als het even kan ook beletten hun mening te publiceren.

quercus
28 april 2020, 21:10
Ja jong, niet iedereen kan sochtends een nagelwit gebit insteken gelijk gij.
Ja jong, maar ik stink dan wel niet uit mijn bek zoals veel linksen.

Johan Daelemans
28 april 2020, 21:40
Veel linkse mensen hebben slechte eigenschappen, zowel qua karakter als qua uiterlijk en op het vlak van persoonlijke verzorging. Ik som er voor het gemak enkele op:

-Stinkende adem
-Onverzorgd gebit
-Hatelijk karakter
-Bakfiets voor de deur
-Geitenwollen sokken aan de voeten
-Constant trollen
-Grote muil online maar in het echte leven laffer dan laf


Kent u nog zo'n eigenschappen van linkse mensen, zet ze hier neer.

Klopt allemaal zoals een bus.
Ik ben ook een linkse, dus ik kan het weten.

Pontifex
28 april 2020, 22:23
Beste gebruikers,

Deze thread strookt eigenlijk niet met wat we op politics.be beogen.
Strikt genomen, is er geen sprake van een persoonlijke aanval, maar denken jullie echt dat hier iets zinnigs of desnoods iets grappigs of gezellig kan uit voortkomen?

Ik zal de draad nauwlettend volgen.
Als hij ontspoord gaat er definitief een slot op.
Deelnemers die bijdragen tot ontsporing en vooral mensen die amnestie kregen, zullen pro-actief worden gemonitord, opdat ik snel voldoende redenen vind om ze (weer) buiten te werken.

Pontifex MM

Johan Daelemans
29 april 2020, 08:33
Nu wordt een rasechte linkse (ik dus) eens in de bloemen gezet en het is weer niet goed.
Soit, alle gekheid op een stokje, zo'n draden zeggen toch wat over forumleden.
Relevante info toch?
Mij stoort het niet.

Vlad
29 april 2020, 08:40
:-) test

Vlad
29 april 2020, 08:40
de emoticons zijn terug

Jay-P.
29 april 2020, 09:49
Nu wordt een rasechte linkse (ik dus) eens in de bloemen gezet en het is weer niet goed.
Soit, alle gekheid op een stokje, zo'n draden zeggen toch wat over forumleden.
Relevante info toch?
Mij stoort het niet.Groot gelijk Johan.
Lol. Er krijgt er blijkbaar ene de smaak te pakken? Doet me denken aan 'De Tollenaar' van Urbanus destijds.
-> Allemaal naar de 11 uren-mis voor den TV zondag, voor ulle straf. Nah!
Anders een half pakske slaag.

Libro
29 april 2020, 09:53
Wat zijn dan de eigenschappen van een kaviaarlinkse? Slecht gebit en een Mercedes i.p.v. een bakfiets?

Skobelev
29 april 2020, 10:08
Schrijven best niet met een vulpen.

IJsboer
29 april 2020, 10:34
Veel linkse mensen hebben slechte eigenschappen, zowel qua karakter als qua uiterlijk en op het vlak van persoonlijke verzorging. Ik som er voor het gemak enkele op:

-Stinkende adem
-Onverzorgd gebit
-Hatelijk karakter
-Bakfiets voor de deur
-Geitenwollen sokken aan de voeten
-Constant trollen
-Grote muil online maar in het echte leven laffer dan laf


Kent u nog zo'n eigenschappen van linkse mensen, zet ze hier neer.

- Ze zijn tegen criminele allochtonen
- Ze beschermen criminele allochtonen
- Ze haten kernenergie
- Ze bouwen Chernobyl
- Ze zijn tegen dictaturen
- Ze zijn de basisideologie van China en Noord-Korea

Of ben ik nu tsjeven aan het beschrijven?

Universalia
29 april 2020, 11:03
de emoticons zijn terug

Die waren inderdaad even verdwenen die leukerds. (de emoticons/smileys bedoel ik) :-D

IJsboer
29 april 2020, 14:42
- Steven Van Gucht appreciëren maar Marc Van Ranst diep verheerlijken
- Een hekel aan grote bedrijven
- Een hekel aan bedrijven
- Een hekel aan zelfstandigen
- Het motto "We pleiten voor eerlijkheid: Iedereen moet hetzelfde verdienen, of je nu hard werkt of slaapt"

Hypochonder
30 april 2020, 16:46
Als Meyrem Almaci een scheet laat dan stinkt dat meer dan als Dries Van Langenhove een scheet laat. Wetenschappelijk onderzocht en onomstotelijk bewezen.

Elio di Supo
30 april 2020, 16:51
Ik heb linkse vrouwen altijd een tikje meer behaard gevonden. Zowel wat okselhaar betreft als rond de bikinilijn. Er zit ook een filosofie achter nl. de maatschappij moet haar normen niet opleggen over hoe een vrouw er hoort uit te zien.

dalibor
30 april 2020, 16:51
Als Meyrem Almaci een scheet laat dan stinkt dat meer dan als Dries Van Langenhove een scheet laat. Wetenschappelijk onderzocht en onomstotelijk bewezen.

Degene die dat test is best kinky denk ik dan.

Hypochonder
30 april 2020, 16:52
Degene die dat test is best kinky denk ik dan.

Dat was ook een linkse.

Vrijheideerst
30 april 2020, 17:08
Gebruikte hij poppers misschien?

Pandareus
1 mei 2020, 10:50
Als Meyrem Almaci een scheet laat dan stinkt dat meer dan als Dries Van Langenhove een scheet laat. Wetenschappelijk onderzocht en onomstotelijk bewezen.

Hoe ben je ertoe gekomen om dat te onderzoeken ?
Vonden zij dat niet raar ?

Pandareus
1 mei 2020, 10:52
Dat was ook een linkse.

Geen paniek : het is niet omdat je aan Almaci en Driesje hun strop bent gaan ruiken dat je daarom links bent hoor...

Hypochonder
2 mei 2020, 07:51
Linkse mensen treiteren, tollen, pesten, plagen, kloten en bespuwen niet linkse mensen en komen dan huilen als er tegenreactie komt. Typisch links jankgedrag.

DewareJakob
2 mei 2020, 09:10
Niet echt voor K&K
Links en verdraagzaamheid.
PS past hier helemaal in.

‘In hoever dulden mensen die zichzelf graag links noemen nog het gezelschap van mensen die heel andere ideeën hebben?’
https://www.mo.be/column/beste-links-progressieve-vlaming

Vrijheideerst
2 mei 2020, 10:41
Wat een hoogstaand niveau hier.

Libro
2 mei 2020, 10:53
Is"drinkt Carapils" al gepasseerd?

vlijmscherp
2 mei 2020, 12:00
Ah wat heb ik dergelijke draden gemist.

dalibor
2 mei 2020, 12:10
Ah wat heb ik dergelijke draden gemist.

Wie we daar hebben!

vlijmscherp
2 mei 2020, 12:12
Wie we daar hebben!

Het is wat rustig op Twitter, kwam nog eens kijken. Maar veel is hier blijkbaar niet veranderd.

dalibor
2 mei 2020, 12:19
Het is wat rustig op Twitter, kwam nog eens kijken. Maar veel is hier blijkbaar niet veranderd.

Heel de wereld is veranderd. Maar hier gaat het als vanouds over linksen die slecht zijn en de Vlaamse onafhankelijkheid die de oplossing is voor alles.

vlijmscherp
2 mei 2020, 12:21
Heel de wereld is veranderd. Maar hier gaat het als vanouds over linksen die slecht zijn en de Vlaamse onafhankelijkheid die de oplossing is voor alles.

En wetenschap wordt hier nog altijd weggezet als onbetrouwbaar.

Vrijheideerst
2 mei 2020, 12:21
Ah wat heb ik dergelijke draden gemist.

Wie smijten ze nu binnen... :twisted::-) :thumbsup:

vlijmscherp
2 mei 2020, 12:23
Wie smijten ze nu binnen... :twisted::-) :thumbsup:

Ja de discussies op Twitter over welke chips nu de beste zijn (pickles uiteraard) zijn wat gaan liggen, wat moet een mens dan doen tijdens een lockdown?

Vrijheideerst
2 mei 2020, 12:26
Ja de discussies op Twitter over welke chips nu de beste zijn (pickles uiteraard) zijn wat gaan liggen, wat moet een mens dan doen tijdens een lockdown?

U komen doodergeren aan alt-righters..

https://i.imgur.com/jqytsV8.jpg

vlijmscherp
2 mei 2020, 12:49
U komen doodergeren aan alt-righters..

https://i.imgur.com/jqytsV8.jpg

nadeel van Twitter is dat je wat binnen je bubbel blijft. maw, ik lees vooral mensen die zich baseren op wetenschap en rede. Het is wel eens interessant om iets te lezen van mensen die daar niets van moeten hebben. maar meer dan interessant is het niet hoor.

Vrijheideerst
2 mei 2020, 12:54
Ik had het over de alt-righters op dit forum. ;)

vlijmscherp
2 mei 2020, 12:56
Ik had het over de alt-righters op dit forum. ;)?*

awel, ja, het is eens interessant om die te lezen. maar jij zit hier toch ook nog???

Dadeemelee
2 mei 2020, 12:59
Ja de discussies op Twitter over welke chips nu de beste zijn (pickles uiteraard) zijn wat gaan liggen, wat moet een mens dan doen tijdens een lockdown?

Vlijmscherp heeft gelijk! De chips van de linksen. :-D

https://static.ah.nl/image-optimization/static/product/AHI_434d50313632323338_3_LowRes_JPG.JPG?options=39 9,q85

Vrijheideerst
2 mei 2020, 13:00
awel, ja, het is eens interessant om die te lezen. maar jij zit hier toch ook nog???

Ja, er moet wat leven in de brouwerij gebracht woren. 8-)

Vrijheideerst
2 mei 2020, 13:16
Vlijmscherp heeft gelijk! De chips van de linksen. :-D

https://static.ah.nl/image-optimization/static/product/AHI_434d50313632323338_3_LowRes_JPG.JPG?options=39 9,q85

Dat zijn lekkere chips. :-P

vlijmscherp
2 mei 2020, 13:23
Vlijmscherp heeft gelijk! De chips van de linksen. :-D

https://static.ah.nl/image-optimization/static/product/AHI_434d50313632323338_3_LowRes_JPG.JPG?options=39 9,q85

Voilá!

Marie van de koster
2 mei 2020, 13:42
Geachte forummers,
U heeft het allemaal verkeerd begrepen. Dat is natuurlijk wel een beetje de schuld van de TS die niet helemaal volledig was in zijn openingspost.
Bedoeld worden linkshandigen.
Vriendelijke groeten,
Marie

Hypochonder
2 mei 2020, 15:17
Geachte forummers,
U heeft het allemaal verkeerd begrepen. Dat is natuurlijk wel een beetje de schuld van de TS die niet helemaal volledig was in zijn openingspost.
Bedoeld worden linkshandigen.
Vriendelijke groeten,
Marie

Marietje! Zijt gij ooit al eens gevingerd geweest door een linkshandige koster? :lol:

Libro
2 mei 2020, 15:45
En wetenschap wordt hier nog altijd weggezet als onbetrouwbaar.

Laat het ons "politiek manipuleerbaar" noemen ;)

Tavek
2 mei 2020, 15:47
Laat het ons "politiek manipuleerbaar" noemen ;)

Alleen voor mensen die niet de relfex hebben de orginale paper te lezen en die kritisch te kunnen beschouwen ;)

Libro
2 mei 2020, 15:49
Alleen voor mensen die niet de relfex hebben de orginale paper te lezen en die kritisch te kunnen beschouwen ;)

Heeft Van Ranst een paper geschreven over het nut van mondmaskers tegen de verspreiding van COVID19? ;)

IJsboer
1 april 2022, 12:02
Ik heb linkse vrouwen altijd een tikje meer behaard gevonden. Zowel wat okselhaar betreft als rond de bikinilijn. Er zit ook een filosofie achter nl. de maatschappij moet haar normen niet opleggen over hoe een vrouw er hoort uit te zien.

Ze voelen zich op en top vrouw met hun met negersperma geërodeerde visfoef.

quercus
1 april 2022, 15:56
Ze voelen zich op en top vrouw met hun met negersperma geërodeerde visfoef.
Straffe taal!

Universalia
1 april 2022, 17:36
Ik vraag me af hoeveel tikkende tijdbommen alla Chernobyl nog op de wereld staan.

Ksenia weet het ... :?

https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FzKleZ3X jFzLgc%2Fgiphy.gif&f=1&nofb=1

Libro
2 april 2022, 09:41
Ze voelen zich op en top vrouw met hun met negersperma geërodeerde visfoef.

Laat dit nu post nr. 69 zijn.