PDA

View Full Version : Zin om een dwergkonijn te kopen, xD


bembem
29 april 2020, 15:27
Amai, dat speelt nu al enige tijd door m'n hoofd -> zo'n lief konijntje uit de Amizoo.. :-):-) Zo een rosje met lange haren, hoe noemt dat.. een 'angorakonijn'.. ?

Either way ik denk dat ik er om zal gaan........ ik wil iets hebben om vr te caren & mee te praten, + dat zo'n konijn zindelijk kan gemaakt worden (toch niet onbelangrijk) xD :BIG:

Den Duisteren Duikboot
29 april 2020, 15:34
Gelet op je mentale leeftijd zou ik voor een rammelaar gaan.

Dadeemelee
29 april 2020, 15:36
Dat schijt wel in huis. Geen idee of ge zoiets zindelijk kunt maken.

Henri1
29 april 2020, 15:37
Amai, dat speelt nu al enige tijd door m'n hoofd -> zo'n lief konijntje uit de Amizoo.. :-):-) Zo een rosje met lange haren, hoe noemt dat.. een 'angorakonijn'.. ?

Either way ik denk dat ik er om zal gaan........ ik wil iets hebben om vr te caren & mee te praten, + dat zo'n konijn zindelijk kan gemaakt worden (toch niet onbelangrijk) xD :BIG:

Zoek een FUCKBUDDY, die kakken normaal gezien niet in huis.

Den Duisteren Duikboot
29 april 2020, 15:44
Dat schijt wel in huis. Geen idee of ge zoiets zindelijk kunt maken.

Dat zal dat konijn zich ook wel afvragen als het zijn nieuwe baasje ziet.

NieuwNoors
29 april 2020, 15:46
@ bembem; heb je een tuin?

Libro
29 april 2020, 16:04
Zoek een FUCKBUDDY, die kakken normaal gezien niet in huis.

*kuck*coprofielen*kuck*

NieuwNoors
29 april 2020, 16:11
Amai, dat speelt nu al enige tijd door m'n hoofd -> zo'n lief konijntje uit de Amizoo.. :-):-) Zo een rosje met lange haren, hoe noemt dat.. een 'angorakonijn'.. ?

Either way ik denk dat ik er om zal gaan........ ik wil iets hebben om vr te caren & mee te praten, + dat zo'n konijn zindelijk kan gemaakt worden (toch niet onbelangrijk) xD :BIG:

Besef dat zo'n diertje behoefte heeft om lekker buiten in het gras te kunnen dartelen.
Op een klein appartementje gaat zo'n diertje doodongelukkig zijn. Niet doen dus!

maddox
29 april 2020, 16:24
Weeral die haat tegenover de hand die haar voed. Weer zo'n exotisch modelleke zonder toegevoegde waarde.
Is een Vlaamse Reus u te min?

Hoomer
29 april 2020, 16:28
Besef dat zo'n diertje behoefte heeft om lekker buiten in het gras te kunnen dartelen.
Op een klein appartementje gaat zo'n diertje doodongelukkig zijn. Niet doen dus!

Mijn dochtertje wou ook ze een konijntje, niks van konijn is alleen goed met pruimen, met die pruimen in mijn achterhoofd heb ik dan maar zo een pitspoes geadopteerd (https://youtu.be/yYgGgP1iv6g). Heel content van .

bembem
29 april 2020, 18:47
Meh er waren er geen.. (maar komen binnenkort wel blijkbaar binnen :-):-) ) & bij Aveve enkel met kort haar....

bembem
29 april 2020, 18:48
@ bembem; heb je een tuin?

Hum nee......

Dadeemelee
29 april 2020, 18:50
Meh er waren er geen.. (maar komen binnenkort wel blijkbaar binnen :-):-) ) & bij Aveve enkel met kort haar....

Waren er geen bergkonijnen? :-)

http://www.ja.be/wp-content/uploads/2015/11/berggeit1.jpg

bembem
29 april 2020, 18:51
Besef dat zo'n diertje behoefte heeft om lekker buiten in het gras te kunnen dartelen.
Op een klein appartementje gaat zo'n diertje doodongelukkig zijn. Niet doen dus!

Owwwwwwwwwwwww ic :-(:-(
Maar nu dacht ik van dat los te laten lopen & enkel 's nachts in een omheinde space.....
+ naar het schijnt leren die makkelijk aan om op hun 'toilet' te gaan & ze wassen zich zelf, feitelijk zijn ze net als katten xD

bembem
29 april 2020, 18:52
Waren er geen bergkonijnen? :-)

http://www.ja.be/wp-content/uploads/2015/11/berggeit1.jpg

Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Stop!!!!!!! :rofl: :rofl: :rofl:

bembem
29 april 2020, 18:54
ps ik vergiste me v naam; heet Tom&Co tegenwoordig, lol

Eduard Khil
29 april 2020, 18:56
https://www.ronreizen.nl/storage/6389/conversions/9ea7c27b0f83da26487ebdbce4d67ca2-teaser-retina.jpg

zou dit niet beter passen?

Henri1
29 april 2020, 19:09
En de fuckbuddy?

Hoe heette die gast alweer?

maddox
29 april 2020, 19:58
En de fuckbuddy?

Hoe heette die gast alweer?

Lance. Jaloers?

NieuwNoors
29 april 2020, 20:16
Owwwwwwwwwwwww ic :-(:-(
Maar nu dacht ik van dat los te laten lopen & enkel 's nachts in een omheinde space.....
+ naar het schijnt leren die makkelijk aan om op hun 'toilet' te gaan & ze wassen zich zelf, feitelijk zijn ze net als katten xD

Konijntjes kunt ge echt niet binnen houden op een appartment.
Daarvan worden ze doodongelukkig.
Nogmaals: NIET doen!

Eyjafjallajökull
29 april 2020, 20:41
@ bembem; heb je een tuin?

:roll:

NieuwNoors
29 april 2020, 20:50
Mijn dochtertje wou ook ze een konijntje, niks van konijn is alleen goed met pruimen, met die pruimen in mijn achterhoofd heb ik dan maar zo een pitspoes geadopteerd (https://youtu.be/yYgGgP1iv6g). Heel content van .

Wat zal je dochtertje fier zijn op haar papa.

maddox
29 april 2020, 20:51
@ bembem; heb je een tuin?

Zelfs al zou het typetje Bembem een tuin hebben, is de spreekwoordelijke luiheid een garantie voor een verwilderd hoopje ellende in Merksem.

bembem
29 april 2020, 20:58
Konijntjes kunt ge echt niet binnen houden op een appartment.
Daarvan worden ze doodongelukkig.
Nogmaals: NIET doen!

Owwwwwwwwwwwwwwwwww :-(:-(:-(:-(:-(

Eyjafjallajökull
29 april 2020, 21:06
Owwwwwwwwwwwwwwwwww :-(:-(:-(:-(:-(

Dat kon je zelf niet bedenken ?

Het Verzet
29 april 2020, 21:41
Ik heb er anders nog wel een konijn dat je mag komen halen.
Wel verwittigen voor ge er om komt, dan pak ik het al uit de vriezer.

Mambo
29 april 2020, 21:47
Zorg maar dat het proper is tegen dat je 3 maand in Azië zit.

bembem
29 april 2020, 21:51
o_0

Svennies
29 april 2020, 21:51
Zorg maar dat het proper is tegen dat je 3 maand in Azië zit.

Jamaar dat konijn is voor onderweg hé...

Dan heeft ze tenminste vers eten bij...;-)

maddox
29 april 2020, 21:54
Amai, dat speelt nu al enige tijd door m'n hoofd -> zo'n lief konijntje uit de Amizoo.. :-):-) Zo een rosje met lange haren, hoe noemt dat.. een 'angorakonijn'.. ?

Either way ik denk dat ik er om zal gaan........ ik wil iets hebben om vr te caren & mee te praten, + dat zo'n konijn zindelijk kan gemaakt worden (toch niet onbelangrijk) xD :BIG:

Hier (https://www.ero-discount.be/goedkope-mini-vibrator/valentine-mini-rabbit-vibratior_39357.html) een dwergkonijntje dat u veel plezier kan bezorgen, en behoefd weinig onderhoud. Regelmatig knuffelen en wassen, en geen uitwerpselen in huis bij normale omstandigheden.

bembem
29 april 2020, 21:56
On topic pls.

maddox
29 april 2020, 22:40
On topic pls.

Dat is perfect on topic.
Je wou een minikonijn in rare kleur, dat niet in huis schijt en je veel plezier kan bezorgen.

Ik denk dat mijn aanreiksel voldoet aan uw eisen.

Anders, welke andere medeforummer betwist dat mijn mini-konijn niet voldoet aan Bemmetjes eisen?

Wapper
29 april 2020, 23:18
On topic pls.

Konijnen in huis pissen en sproeien alles onder, stank alom.

kojak
29 april 2020, 23:59
Konijnen in huis pissen en sproeien alles onder, stank alom.

Niet alleen konijnen...







































.... ook dwergkonijnen. :lol:

Skobelev
30 april 2020, 06:16
Een Vlaamse Reus zal weer niet goed zijn zeker, racisme troef.

Hoomer
30 april 2020, 08:19
Wat zal je dochtertje fier zijn op haar papa.

Wel ja, die is heel trots op hare papa. Al haar schoolmakkers zouden zo een papa als ik willen, ne papa die heel veel tijd maakt voor hen. ;-)

Elio di Supo
30 april 2020, 14:55
Gelet op je mentale leeftijd zou ik voor een rammelaar gaan.

:lol:

Edit: allez, de smileys werken terug

Elio di Supo
30 april 2020, 14:56
Amai, dat speelt nu al enige tijd door m'n hoofd -> zo'n lief konijntje uit de Amizoo.. :-):-) Zo een rosje met lange haren, hoe noemt dat.. een 'angorakonijn'.. ?

Either way ik denk dat ik er om zal gaan........ ik wil iets hebben om vr te caren & mee te praten, + dat zo'n konijn zindelijk kan gemaakt worden (toch niet onbelangrijk) xD :BIG:

Ik dacht dat je al (gratis) over knaagdieren beschikte? Of zijn muisjes niet zo lief?

Elio di Supo
30 april 2020, 14:58
Konijntjes kunt ge echt niet binnen houden op een appartment.
Daarvan worden ze doodongelukkig.
Nogmaals: NIET doen!

Wij hadden vroeger een cavia toen we nog in een appartement woonden. Dat beestje heeft toch 6 jaar geleefd.

NieuwNoors
30 april 2020, 15:30
Wij hadden vroeger een cavia toen we nog in een appartement woonden. Dat beestje heeft toch 6 jaar geleefd.

Cavia's zijn geen konijntjes he Elio.
Ze zijn verwant, dat wel.
Ik vind het 'not done' om konijnen in een klein appartementje te houden.
Die hebben behoefte aan zonlicht en aan (beperkte) vrijheid.
Eén van mijn buren heeft 2 konijnen en ik zie die diertjes hier bijna elke dag vrij in de tuin lopen. Ik vind dat zo leuk om naar te kijken! :-)

NieuwNoors
30 april 2020, 15:31
Wij hadden vroeger een cavia toen we nog in een appartement woonden. Dat beestje heeft toch 6 jaar geleefd.
6 jaar is wel heel lang. De meeste cavia's halen zelfs geen 2 jaar. :cry:
Dat betekent dat ze uitstekend verzorgd werden bij jou!

Elio di Supo
30 april 2020, 15:32
6 jaar is wel heel lang. De meeste cavia's halen zelfs geen 2 jaar. :cry:
Dat betekent dat ze uitstekend verzorgd werden bij jou!

Mijn hagedis doet het nog beter. Ik heb die al sedert 2012!

Elio di Supo
30 april 2020, 15:33
6 jaar is wel heel lang. De meeste cavia's halen zelfs geen 2 jaar. :cry:
Dat betekent dat ze uitstekend verzorgd werden bij jou!

Velen maken de fout om hun cavia salade te geven. Daar krijgen ze buikloop van. Onze cavia gaven we meestal andijvie, afgewisseld met wat worteltjes of droogvoer.

NieuwNoors
30 april 2020, 15:34
Mijn hagedis doet het nog beter. Ik heb die al sedert 2012!

Een hagedis? Brrrrrrrrrrrrrrr, dat vind ik enge dieren. Ik zou die dus nooit durven aanraken!
Welke soort is het? Een baardagaam ofzo?

NieuwNoors
30 april 2020, 15:35
Velen maken de fout om hun cavia salade te geven. Daar krijgen ze buikloop van. Onze cavia gaven we meestal andijvie, afgewisseld met wat worteltjes of droogvoer.

Amai, gij zijt nen hele goeie 'papa' voor uw diertjes!

Elio di Supo
30 april 2020, 15:35
Cavia's zijn geen konijntjes he Elio.
Ze zijn verwant, dat wel.
Ik vind het 'not done' om konijnen in een klein appartementje te houden.
Die hebben behoefte aan zonlicht en aan (beperkte) vrijheid.
Eén van mijn buren heeft 2 konijnen en ik zie die diertjes hier bijna elke dag vrij in de tuin lopen. Ik vind dat zo leuk om naar te kijken! :-)

Konijntjes zijn "not done" maar cavia's dat kan dan wel? :|

NieuwNoors
30 april 2020, 15:36
Velen maken de fout om hun cavia salade te geven. Daar krijgen ze buikloop van. Onze cavia gaven we meestal andijvie, afgewisseld met wat worteltjes of droogvoer.

Er zijn idd mensen die een dier in huis halen zonder zich op voorhand te verdiepen in wat die diertjes nodig hebben. Ik kan daar ZO kwaad om worden he.

Elio di Supo
30 april 2020, 15:37
Een hagedis? Brrrrrrrrrrrrrrr, dat vind ik enge dieren. Ik zou die dus nooit durven aanraken!
Welke soort is het? Een baardagaam ofzo?

https://www.alsipnursery.com/armadillo-jones-lizard-care/

NieuwNoors
30 april 2020, 15:37
Konijntjes zijn "not done" maar cavia's dat kan dan wel? :|

Ja, in het wild - de bossen enzo- heb ik al dikwijls konijnen zien lopen maar echt nog nooit een cavia.

NieuwNoors
30 april 2020, 15:38
https://www.alsipnursery.com/armadillo-jones-lizard-care/

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrghhhhhhhhhh hh, daar heb ik dus echt schrik van. Durf jij die op te pakken? Zelf zou ik al gillend naar buiten lopen.

Elio di Supo
30 april 2020, 15:41
Ja, in het wild - de bossen enzo- heb ik al dikwijls konijnen zien lopen maar echt nog nooit een cavia.

Neen, natuurlijk niet. Ze komen enkel in Zuid-Amerika voor in het wild.

https://www.omlet.com.au/guide/guinea_pigs/guinea_pigs/history

Elio di Supo
30 april 2020, 15:43
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrghhhhhhhhhh hh, daar heb ik dus echt schrik van. Durf jij die op te pakken? Zelf zou ik al gillend naar buiten lopen.

lol, het beestje is ocharme maar 15cm. Zodra ik de kamer binnenkom rent hij in zijn holle rots. Behalve als ik hem krekels voeder. Dan verliest hij zijn schroom.

En dan heb ik het niet eens gehad over mijn vroegere keizerschorpioen ...

NieuwNoors
30 april 2020, 15:49
lol, het beestje is ocharme maar 15cm. Zodra ik de kamer binnenkom rent hij in zijn holle rots. Behalve als ik hem krekels voeder. Dan verliest hij zijn schroom.

En dan heb ik het niet eens gehad over mijn vroegere keizerschorpioen ...

Van die schorpioen zou ik niet gillend weglopen! Die zou ik zelfs aan zijn staart durven oppakken.
Maar die armadillo of hoe het ook heet.....ik zou zelfs niet durven slapen met zo'n beest in mijn huis. brrrrrrrrrrr. Gruwel

NieuwNoors
30 april 2020, 15:50
lol, het beestje is ocharme maar 15cm. Zodra ik de kamer binnenkom rent hij in zijn holle rots. Behalve als ik hem krekels voeder. Dan verliest hij zijn schroom.

En dan heb ik het niet eens gehad over mijn vroegere keizerschorpioen ...

Maar nogmaals: durf jij die vastpakken?

Elio di Supo
30 april 2020, 15:51
Van die schorpioen zou ik niet gillend weglopen! Die zou ik zelfs aan zijn staart durven oppakken.
Maar die armadillo of hoe het ook heet.....ik zou zelfs niet durven slapen met zo'n beest in mijn huis. brrrrrrrrrrr. Gruwel

Die hagedis gaat meer bang zijn van jou dan jij van hem. De schorpioen moet je meer voor uitkijken. Die scharen kunnen je echt wel pijn veroorzaken.

Elio di Supo
30 april 2020, 15:54
Maar nogmaals: durf jij die vastpakken?

Heb ik al gedaan. Ik doe dit ook niet onnodig omdat het de hagedis veel stress bezorgt. Het zijn nu eenmaal geen knuffeldieren maar dienen van op afstand te worden gadegeslagen.

Hij heeft ook een "schuilplek" nodig. Vancdaar die holle rots in zijn terrarium. Dat en een dag- en nachtcyclus met een warmtelamp en een tijdsregelaar is het geheim van zijn lang leven.

NieuwNoors
30 april 2020, 16:00
Die hagedis gaat meer bang zijn van jou dan jij van hem. De schorpioen moet je meer voor uitkijken. Die scharen kunnen je echt wel pijn veroorzaken.

Daarom dat ik schreef dat ik een schorpioen wel zou durven vastpakken aan de staart.
En verder: ik ben doodsbang van alles wat op een hagedis lijkt. Ik vind dat akelige monsters en zou die nooit in huis willen.
Zelfs van spinnen ben ik niet bang, ook niet van bijen en wespen. Doet mij niks.
Alleen die hagedisachtigen, daar ben ik doodsbang voor

NieuwNoors
30 april 2020, 16:02
Ik vrees dat we hier off-topic aan't gaan zijn Elio! :-)
Mss krijgen we er alletwee een ban voor :cry:

Elio di Supo
30 april 2020, 16:05
Ik vrees dat we hier off-topic aan't gaan zijn Elio! :-)
Mss krijgen we er alletwee een ban voor :cry:

De reptilians zullen het alleszins wel waarderen.

Skobelev
30 april 2020, 16:15
Cavia, het konijn van de Andes, lekker.

NieuwNoors
30 april 2020, 16:27
De reptilians zullen het alleszins wel waarderen.

:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Elio di Supo
30 april 2020, 16:30
Cavia, het konijn van de Andes, lekker.

Smaakt naar kip zeker?

bembem
30 april 2020, 16:42
Daarom dat ik schreef dat ik een schorpioen wel zou durven vastpakken aan de staart.
En verder: ik ben doodsbang van alles wat op een hagedis lijkt. Ik vind dat akelige monsters en zou die nooit in huis willen.
Zelfs van spinnen ben ik niet bang, ook niet van bijen en wespen. Doet mij niks.
Alleen die hagedisachtigen, daar ben ik doodsbang voor

:shocked!:

Hypochonder
30 april 2020, 16:43
Ik heb zin om een dwergkonijn levend te villen.

Elio di Supo
30 april 2020, 16:47
Ik heb zin om een dwergkonijn levend te villen.

https://media.tenor.com/images/8f3d7215dfb54afcab9755928b81a699/tenor.gif

Derk de Tweede
30 april 2020, 18:16
:lol:

Edit: allez, de smileys werken terug
8O

Skobelev
30 april 2020, 19:26
Ik heb zin om een dwergkonijn levend te villen.

nu niet overdrijven hé

maddox
30 april 2020, 20:05
Ik heb zin om een dwergkonijn levend te villen.

Dat is een goestingske dat ik nog nooit heb gehad.

Langs de andere kant, hier hebt ge een konijntje (https://comicsmap.cc/uploads/posts/2019-04/1554582478_95322bunny_butt_hi_res_1.jpg)klaar om te stropen en van te likkebaarden,

Elio di Supo
30 april 2020, 20:12
Hier zijn wat dwergkonijnen.

https://dwarf4hire.com/wp-content/uploads/2019/06/DWARF4HIRE-POSTS-27.jpg

Mambo
30 april 2020, 23:50
Destijds hadden wij bij onze trips door de bushes een levend konijn in een soort rugzak kooi mee.

Om op te eten.
In de bushes.

maddox
1 mei 2020, 00:11
Destijds hadden wij bij onze trips door de bushes een levend konijn in een soort rugzak kooi mee.

Om op te eten.
In de bushes.

Da's pas dom. Hoeveel gevriesdroogd "trailfood" kan je niet meenemen in het volume en gewicht van dat konijn?

Mambo
1 mei 2020, 12:50
Da's pas dom. Hoeveel gevriesdroogd "trailfood" kan je niet meenemen in het volume en gewicht van dat konijn?

Tja...survival is roeien met de riemen die je hebt en dat zijn er niet veel.
Wat vers voedsel om te delen en 1 liter water pp en dat is het.

maddox
1 mei 2020, 13:12
Tja...survival is roeien met de riemen die je hebt en dat zijn er niet veel.
Wat vers voedsel om te delen en 1 liter water pp en dat is het.

Laat dat konijn thuis dan, en neem een slinger mee. Da's niet meer dan een hoofdband met leuk vormpje. Maar natuurlijk, ermee leren slingeren, da's een hoop werk.

Rahowa
1 mei 2020, 13:25
Wij hebben vroeger tot 2 x toe een dwergkonijn gehad.Het eerste was redelijk asociaal,het tweede een sociaal dier,maar beiden bleven liever in de tuin dan binnen.Alle planten en bomen moeten er aan geloven maar tussen september en mei kon zo een beest genoeg gras eten om mijn gazon kort te houden.Die beesten vervelen zich dan ook niet als ze een ganse dag caloriearm gras eten in plaats van 10 minuten elke dag een potje dierenvoeding uit de winkel.

Ons tweede konijn speelde vaak met onze chi-hua-hua,altijd lachen wanneer je de hond achter het konijn aan zag lopen en 2 minuten later het omgekeerde.Als je de achterdeur liet openstaan kwam ze binnen om de hond te zoeken of bij ons even in de sofa te zitten.Let wel een konijn in de tuin zal ook een hol graven,en laat nooit Whisky-cola op de grond staan want blijkbaar lust een konijn dat ook.

Mambo
1 mei 2020, 13:31
Laat dat konijn thuis dan, en neem een slinger mee. Da's niet meer dan een hoofdband met leuk vormpje. Maar natuurlijk, ermee leren slingeren, da's een hoop werk.

Alsof de konijnen je voor de voeten lopen.
Als je met een paar man, soms 20 door de bossen loopt is alle wild km in de omtrek al lang weg.
Zelfs als je sluipt.

Het is trouwens ook niet de bedoeling uw tijd te steken in eten te zoeken maar om ergens te geraken op een niet al te lange tijd.

maddox
1 mei 2020, 13:43
Alsof de konijnen je voor de voeten lopen.
Als je met een paar man, soms 20 door de bossen loopt is alle wild km in de omtrek al lang weg.
Zelfs als je sluipt.

Het is trouwens ook niet de bedoeling uw tijd te steken in eten te zoeken maar om ergens te geraken op een niet al te lange tijd.

Weer meer van uw legertijd ervaring?

In alle geval, hoe lang duren uw survival tochten?

Mambo
1 mei 2020, 17:21
Weer meer van uw legertijd ervaring?

In alle geval, hoe lang duren uw survival tochten?

3 dagen circa.
Je moet weten dat je niks mee hebt.
1 konijn voor minstens 2 man en maar een klein beetje water.
Voor de rest uw mes en dan nog iemand een klimtouw en dat is het. Ook geen geld dus.
En de rest is improvisatie ter plekke.
Moet je een rivier over dan zwem je en moet je een rots over dan klim je.
Droog blijf je dus ook niet.

Rahowa
2 mei 2020, 10:47
3 dagen circa.
Je moet weten dat je niks mee hebt.
1 konijn voor minstens 2 man en maar een klein beetje water.
Voor de rest uw mes en dan nog iemand een klimtouw en dat is het. Ook geen geld dus.
En de rest is improvisatie ter plekke.
Moet je een rivier over dan zwem je en moet je een rots over dan klim je.
Droog blijf je dus ook niet.

Verdwalen in een van onze Vlaamse mini-bossen,toevallig uitkomen bij een frituur en ondertussen 2 sixpacks Jupiler naar binnen slaan.Laat de anderen maar betonkoeken fretten met gelei uit een tube.

Mambo
2 mei 2020, 11:12
Verdwalen in een van onze Vlaamse mini-bossen,toevallig uitkomen bij een frituur en ondertussen 2 sixpacks Jupiler naar binnen slaan.Laat de anderen maar betonkoeken fretten met gelei uit een tube.

Dat is de spirit van survival he.

De rest is larie.

maddox
2 mei 2020, 11:15
3 Dagen. Het enige je daar voor nodig hebt is een deftige camelback water. Al de rest is luxe.

Mambo
2 mei 2020, 11:16
3 Dagen. Het enige je daar voor nodig hebt is een deftige camelback water. Al de rest is luxe.

Doe het eerst maar eens.
Met 1 fles water.

Wel het water en de rotsen doen he.
Zonder reserve kleren

maddox
2 mei 2020, 11:31
Doe het eerst maar eens.
Met 1 fles water.

Wel het water en de rotsen doen he.
Zonder reserve kleren

Het is uw ding, dat survivalen. Met een konijnenkot op uw rug.

Mambo
2 mei 2020, 11:37
Het is uw ding, dat survivalen. Met een konijnenkot op uw rug.

Dat is eens goed om de mindset te calibreren.

Universalia
2 mei 2020, 11:38
Doe het eerst maar eens.
Met 1 fles water.

Wel het water en de rotsen doen he.
Zonder reserve kleren

Soms best leuke survival weetjes bij in die serie.

Ik geef er ééntje mee.

Cara at rat toen.

Cara Delevingne Pulls Herself Across a Canyon | Running Wild With Bear Grylls (https://www.youtube.com/watch?v=eCe4veJsBuI)

Mambo
2 mei 2020, 11:56
Soms best leuke survival weetjes bij in die serie.

Ik geef er ééntje mee.

Cara at rat toen.

Cara Delevingne Pulls Herself Across a Canyon | Running Wild With Bear Grylls (https://www.youtube.com/watch?v=eCe4veJsBuI)

Een touw is oké.
Maar dan zonder al die ijzeren veiligheden.

Zipper
2 mei 2020, 11:57
Dwergkonijn met pruimen.