PDA

View Full Version : Nu ook Britse bevolking achter militaire interventie Irak.


Antoon
28 maart 2003, 12:17
Steun voor oorlog groeit bij Britse bevolking
Zo'n 59 pct van de Britten steunt de oorlog tegen Irak. Daarmee blijft het aantal Britten dat de militaire actie steunt, maar groeien. Op 18 maart, twee dagen voor het begin van het conflict, steunde namelijk slechts de helft van de Britten een militaire actie. Dat blijkt uit een peiling die vrijdag gepubliceerd is in de krant The Daily Telegraph.


Bijna 59%, en het blijft groeien. Dit zegt toch veel meer dan 5.000 mensen op straat die tegen Bush en voor Saddam betogen.

Tantist
28 maart 2003, 22:52
Ja, is dat zo? Ik heb eergisteren nog op Radio 1 gehoord dat 76% van de Engelsen en co tegen de oorlog zijn.

Met statistische cijfers kun je alles bewijzen, 80% van de mensen weet dat :lol:

TomB
28 maart 2003, 22:56
Ja, is dat zo? Ik heb eergisteren nog op Radio 1 gehoord dat 76% van de Engelsen en co tegen de oorlog zijn.

Met statistische cijfers kun je alles bewijzen, 80% van de mensen weet dat :lol:

Bwah, Sadam heeft nog altijd 100% de steun van zijn bevolking. En dat waren echte verkiezingsuitslagen he.

Paulus de Boskabouter
28 maart 2003, 23:02
Ja, is dat zo? Ik heb eergisteren nog op Radio 1 gehoord dat 76% van de Engelsen en co tegen de oorlog zijn.

Met statistische cijfers kun je alles bewijzen, 80% van de mensen weet dat :lol:

Bwah, Sadam heeft nog altijd 100% de steun van zijn bevolking. En dat waren echte verkiezingsuitslagen he.

De natte droom van het VB

Antoon
29 maart 2003, 12:04
Ja, is dat zo? Ik heb eergisteren nog op Radio 1 gehoord dat 76% van de Engelsen en co tegen de oorlog zijn.

Met statistische cijfers kun je alles bewijzen, 80% van de mensen weet dat :lol:

Bwah, Sadam heeft nog altijd 100% de steun van zijn bevolking. En dat waren echte verkiezingsuitslagen he.

De natte droom van het VB

En van alle andere politieke partijen in Belgiƫ.

Behalve Janssens, hij ondervraagt 450 mensen om te bevestigen dat iedereen hem steunt . :lol: