PDA

View Full Version : Prins Filip pakte het verkeerd aan


Brugge Veilig en Leefbaar
3 december 2004, 13:08
Niet zelf gevonden, maar o zo goed... http://www.politicsinfo.net/nl/forum2/images/smiles/eusa_clap.gif http://www.politicsinfo.net/nl/forum2/images/smiles/eusa_clap.gif

Met al die experts die elkaar in de kranten tegenspreken, weet ik niet meer wie of wat ik moet geloven. Mijn vriendin studeert rechten en ze beweert dat prins Filip niets verweten had kunnen worden, als hij gezegd had : "Frank Vanhecke is een homo maar hij weet het nog niet!" Ze meent dat hij daarmee geen politieke uitspraak gedaan zou hebben, want hij zou daarmee geen partij aanvallen. Hij zou gewoon iets gezegd hebben over Frank Vanhecke. Vanhecke zou niet eens kunnen beweren dat Filip liégt, want volgens Filip weet hij dus zelf nog niet dat hij homo is. Ik vond haar logica wel opgaan, maar meende dat Vanhecke beledigd kon zijn. Volgens mijn vriendin klopt ook dát niet, want homo is geen scheldwoord en het is geen schande om homo te zijn, ook wettelijk niet. Maar hoé kan Filip in godsnaam wéten dat Frank Vanhecke een homo is? Mijn vriendin zei dat Filip dat normaliter ook niet kán weten, en dat het daardoor duidelijk is dat hij met zijn uitspraak een metafoor wilde gebruiken. Een metafoor om wat te zeggen? Om te zeggen dat die pipo's van 't Vlaams Behang eigenlijk niet goed beseffen waar ze mee bezig zijn. Maar dat beseffen ze precies wél, opperde ik. Ja, zei mijn vriendin, maar dat weet Filip nog niet. Zelfs met een expert in huis kan ik er niet aan uit. Kan iemand mij helpen?

Jampie
3 december 2004, 13:12
Frank Vanhecke, de excuushomo van het VB. Misschien heeft PDW wel Arabische roots... Gerolf A. daarentegen is een duidelijk bewijs dat de mens afstamt van de aap.

Everytime
3 december 2004, 14:03
Frank Vanhecke, de excuushomo van het VB. Misschien heeft PDW wel Arabische roots... Gerolf A. daarentegen is een duidelijk bewijs dat de mens afstamt van de aap.
FDW heeft wel Arabische bloed...........................op zijn wagen.:-P

AVV
3 december 2004, 15:19
Niet zelf gevonden, maar o zo goed... http://www.politicsinfo.net/nl/forum2/images/smiles/eusa_clap.gif http://www.politicsinfo.net/nl/forum2/images/smiles/eusa_clap.gif

Met al die experts die elkaar in de kranten tegenspreken, weet ik niet meer wie of wat ik moet geloven. Mijn vriendin studeert rechten en ze beweert dat prins Filip niets verweten had kunnen worden, als hij gezegd had : "Frank Vanhecke is een homo maar hij weet het nog niet!" Ze meent dat hij daarmee geen politieke uitspraak gedaan zou hebben, want hij zou daarmee geen partij aanvallen. Hij zou gewoon iets gezegd hebben over Frank Vanhecke. Vanhecke zou niet eens kunnen beweren dat Filip liégt, want volgens Filip weet hij dus zelf nog niet dat hij homo is. Ik vond haar logica wel opgaan, maar meende dat Vanhecke beledigd kon zijn. Volgens mijn vriendin klopt ook dát niet, want homo is geen scheldwoord en het is geen schande om homo te zijn, ook wettelijk niet. Maar hoé kan Filip in godsnaam wéten dat Frank Vanhecke een homo is? Mijn vriendin zei dat Filip dat normaliter ook niet kán weten, en dat het daardoor duidelijk is dat hij met zijn uitspraak een metafoor wilde gebruiken. Een metafoor om wat te zeggen? Om te zeggen dat die pipo's van 't Vlaams Behang eigenlijk niet goed beseffen waar ze mee bezig zijn. Maar dat beseffen ze precies wél, opperde ik. Ja, zei mijn vriendin, maar dat weet Filip nog niet. Zelfs met een expert in huis kan ik er niet aan uit. Kan iemand mij helpen?

Hebt gij wel echt een vriendin ?

Want ik heb horen zeggen :
"Brugge..... dingens is nen homo maar zijn vriendin weet het nog niet"

Zeno!
3 december 2004, 15:41
Gerolf A. daarentegen is een duidelijk bewijs dat de mens afstamt van de aap.
Nu ik er eens over nadenk zien eigenlijk �*lle Belang-kopstukken er gewoon RAAR uit...

jOOSt
3 december 2004, 16:36
Niet zelf gevonden, maar o zo goed... http://www.politicsinfo.net/nl/forum2/images/smiles/eusa_clap.gif http://www.politicsinfo.net/nl/forum2/images/smiles/eusa_clap.gif

Met al die experts die elkaar in de kranten tegenspreken, weet ik niet meer wie of wat ik moet geloven. Mijn vriendin studeert rechten en ze beweert dat prins Filip niets verweten had kunnen worden, als hij gezegd had : "Frank Vanhecke is een homo maar hij weet het nog niet!" Ze meent dat hij daarmee geen politieke uitspraak gedaan zou hebben, want hij zou daarmee geen partij aanvallen. Hij zou gewoon iets gezegd hebben over Frank Vanhecke. Vanhecke zou niet eens kunnen beweren dat Filip liégt, want volgens Filip weet hij dus zelf nog niet dat hij homo is. Ik vond haar logica wel opgaan, maar meende dat Vanhecke beledigd kon zijn. Volgens mijn vriendin klopt ook dát niet, want homo is geen scheldwoord en het is geen schande om homo te zijn, ook wettelijk niet. Maar hoé kan Filip in godsnaam wéten dat Frank Vanhecke een homo is? Mijn vriendin zei dat Filip dat normaliter ook niet kán weten, en dat het daardoor duidelijk is dat hij met zijn uitspraak een metafoor wilde gebruiken. Een metafoor om wat te zeggen? Om te zeggen dat die pipo's van 't Vlaams Behang eigenlijk niet goed beseffen waar ze mee bezig zijn. Maar dat beseffen ze precies wél, opperde ik. Ja, zei mijn vriendin, maar dat weet Filip nog niet. Zelfs met een expert in huis kan ik er niet aan uit. Kan iemand mij helpen?Ik denk dat Filip het kan weten omdat hij een GAYDAR heeft! :lol:

Brugge Veilig en Leefbaar
4 december 2004, 10:07
Hebt gij wel echt een vriendin ?

Want ik heb horen zeggen :
"Brugge..... dingens is nen homo maar zijn vriendin weet het nog niet"
De grap lijkt u niet bijster te amuseren: een beetje verzuurd ? 't Is omdat ge teveel in een mest hoop vertoeft... :silly:

Pieter de Coninck
4 december 2004, 11:05
De grap lijkt u niet bijster te amuseren: een beetje verzuurd ? 't Is omdat ge teveel in een mest hoop vertoeft... :silly:
Ja, de mesthoop. Dat is uw domein hé.

Brugge Veilig en Leefbaar
4 december 2004, 11:46
Ja, de mesthoop. Dat is uw domein hé.
Bwah, "N-VA'er" als gij met die bruine mannen het bed wilt delen is dat uw zaak, hoor ! Voor mij niet gelaten...:lol: Maar ik vermoed eerder weer het misbruik maken van het N-VA logo, d�*t in de echte stijl van mestkevers...

Pieter de Coninck
4 december 2004, 11:56
Bwah, "N-VA'er" als gij met die bruine mannen het bed wilt delen is dat uw zaak, hoor ! Voor mij niet gelaten...:lol: Maar ik vermoed eerder weer het misbruik maken van het N-VA logo, d�*t in de echte stijl van mestkevers...
Toch niet. Ik ben een echte N-VAer, en ik reageer enkel omdat je tussenkomsten bewezen hebben dat jij al op de mesthoop zit.

Brugge Veilig en Leefbaar
4 december 2004, 13:19
Toch niet. Ik ben een echte N-VAer, en ik reageer enkel omdat je tussenkomsten bewezen hebben dat jij al op de mesthoop zit.
Uw tussenkomst bewijst dat ge geen onderscheid meer kunt maken...
Of dat uw sympathie naar de mestkeverspartij gaat ( niet de kiezer wel te verstaan, maar naar het zootje dat er de lakens uitdeelt ) :squarewi: !

Koenraad Maesschalck
4 december 2004, 13:28
Niet zelf gevonden, en o zo onnozel... :roll: :roll:

Met al die experts die elkaar in de kranten tegenspreken, weet ik niet meer wie of wat ik moet geloven. Mijn vriendin studeert rechten en ze beweert dat prins Filip niets verweten had kunnen worden, als hij gezegd had : "Lucien Decoorne is een homo maar hij weet het nog niet!" Ze meent dat hij daarmee geen politieke uitspraak gedaan zou hebben, want hij zou daarmee geen partij aanvallen. Hij zou gewoon iets gezegd hebben over Lucien Decoorne. Decoorne zou niet eens kunnen beweren dat Filip liégt, want volgens Filip weet hij dus zelf nog niet dat hij homo is. Ik vond haar logica wel opgaan, maar meende dat Decoorne beledigd kon zijn. Volgens mijn vriendin klopt ook dát niet, want homo is geen scheldwoord en het is geen schande om homo te zijn, ook wettelijk niet. Maar hoé kan Filip in godsnaam wéten dat Lucien Decoorne een homo is? Mijn vriendin zei dat Filip dat normaliter ook niet kán weten, en dat het daardoor duidelijk is dat hij met zijn uitspraak een metafoor wilde gebruiken. Een metafoor om wat te zeggen? Om te zeggen dat die pipo van Brugge Veilig & Leefbaar eigenlijk niet goed beseft waar hij mee bezig is. Maar dat beseft hij precies wél, opperde ik. Ja, zei mijn vriendin, maar dat weet Filip nog niet. Zelfs met een expert in huis kan ik er niet aan uit. Kan iemand mij helpen?

Geertje
4 december 2004, 13:42
Hebt gij wel echt een vriendin ?

Want ik heb horen zeggen :
"Brugge..... dingens is nen homo maar zijn vriendin weet het nog niet"
:-D


Maar nu gaat ge moeten oppassen. 't Is ne linksen en die hebben geen gevoel voor humor.

Yann
4 december 2004, 13:57
Niet zelf gevonden, maar o zo goed... http://www.politicsinfo.net/nl/forum2/images/smiles/eusa_clap.gif http://www.politicsinfo.net/nl/forum2/images/smiles/eusa_clap.gif

Met al die experts die elkaar in de kranten tegenspreken, weet ik niet meer wie of wat ik moet geloven. Mijn vriendin studeert rechten en ze beweert dat prins Filip niets verweten had kunnen worden, als hij gezegd had : "Frank Vanhecke is een homo maar hij weet het nog niet!" Ze meent dat hij daarmee geen politieke uitspraak gedaan zou hebben, want hij zou daarmee geen partij aanvallen. Hij zou gewoon iets gezegd hebben over Frank Vanhecke. Vanhecke zou niet eens kunnen beweren dat Filip liégt, want volgens Filip weet hij dus zelf nog niet dat hij homo is. Ik vond haar logica wel opgaan, maar meende dat Vanhecke beledigd kon zijn. Volgens mijn vriendin klopt ook dát niet, want homo is geen scheldwoord en het is geen schande om homo te zijn, ook wettelijk niet. Maar hoé kan Filip in godsnaam wéten dat Frank Vanhecke een homo is? Mijn vriendin zei dat Filip dat normaliter ook niet kán weten, en dat het daardoor duidelijk is dat hij met zijn uitspraak een metafoor wilde gebruiken. Een metafoor om wat te zeggen? Om te zeggen dat die pipo's van 't Vlaams Behang eigenlijk niet goed beseffen waar ze mee bezig zijn. Maar dat beseffen ze precies wél, opperde ik. Ja, zei mijn vriendin, maar dat weet Filip nog niet. Zelfs met een expert in huis kan ik er niet aan uit. Kan iemand mij helpen?
:lol: :lol: :lol:

Pieter de Coninck
4 december 2004, 14:31
Uw tussenkomst bewijst dat ge geen onderscheid meer kunt maken...
Of dat uw sympathie naar de mestkeverspartij gaat ( niet de kiezer wel te verstaan, maar naar het zootje dat er de lakens uitdeelt ) :squarewi: !Gelukkig ben hij instaat om onderscheid te maken, en dat vanaf uw mesthoop.

Brugge Veilig en Leefbaar
4 december 2004, 19:03
Gelukkig ben hij instaat om onderscheid te maken, en dat vanaf uw mesthoop.
Op inhoudsloze nonsens is geen verstandig antwoord mogelijk...:roll:

Yann
4 december 2004, 19:34
Op inhoudsloze nonsens is geen verstandig antwoord mogelijk...:roll:
PDCKE is de levende vorm van "inhoudsloosheid". Zowel qua argumenten als hetgeen er in zijn hersenpan zit.

Koenraad Maesschalck
5 december 2004, 16:30
PDCKE is de levende vorm van "inhoudsloosheid". Zowel qua argumenten als hetgeen er in zijn hersenpan zit.
Als belgicisten van de BUB zijn jullie (en zeker jij!) bijzonder slecht geplaatst om dergelijk commentaar te leveren. Wees daar maar zeker van. ;-)