PDA

View Full Version : Wall Street Journal : Afkeuring Moslims door Europese bevolking enorm hoog.


Antoon
10 december 2004, 09:30
In de "The Wall Street Journal Europe" van vandaag is een halve pagina gewijd aan de afkeer van de Europese bevolking voor Moslims. In sommige landen is het zo hoog als 70%.

De cijfers:
Het percentage mensen die antwoordden met "definitely a lot" (absoluut veel) of "rather a lot" (eender veel) op de vraag of er veel, een beetje of geen afkeer is tegenover Moslims die in Europa leven:

Land/Afkeer tg Moslims die in EU leven/Moslimst.o.v.totale bevolking.

Zweden 75 % / 0.3 %

Nederland 72 / 4.3

Denemarken 67 / 0.7

Zwitserland 67 / 4.1

Oostenrijk 65 / 4.3

België 65 / 3.4

Duitsland 61 / 3.8

Finland 56 / 1.2

Spanje 48 / 1.7

....

Griekenland 35 / 1.1


Ter vergelijking:

U.S.A. 49


Belangrijk : De peiling is genomen voor de moord op Theo Van Gogh. Je kunt nagaan....

Er is overal ter wereld geweld met de Moslims, en ook in de tolerante Westerse landen die ze decennia lang met open armen hebben verwelkomd is er grote afkeer. Aan wie zou dat nu liggen?

Chipie
10 december 2004, 09:40
In de "The Wall Street Journal Europe" van vandaag is een halve pagina gewijd aan de afkeer van de Europese bevolking voor Moslims. In sommige landen is het zo hoog als 70%.

De cijfers:
Het percentage mensen die antwoordden met "definitely a lot" (absoluut veel) of "rather a lot" (eender veel) op de vraag of er veel, een beetje of geen afkeer is tegenover Moslims die in Europa leven:

Land/Afkeer tg Moslims die in EU leven/Moslimst.o.v.totale bevolking.

Zweden 75 % / 0.3 %

Nederland 72 / 4.3

Denemarken 67 / 0.7

Zwitserland 67 / 4.1

Oostenrijk 65 / 4.3

België 65 / 3.4

Duitsland 61 / 3.8

Finland 56 / 1.2

Spanje 48 / 1.7

....

Griekenland 35 / 1.1


Ter vergelijking:

U.S.A. 49


Belangrijk : De peiling is genomen voor de moord op Theo Van Gogh. Je kunt nagaan....

Er is overal ter wereld geweld met de Moslims, en ook in de tolerante Westerse landen die ze decennia lang met open armen hebben verwelkomd is er grote afkeer. Aan wie zou dat nu liggen?
Zou men dan niet zo eerlijk zijn tov de moslims deze te willen verwittigen dat hun droomland Griekenland is (de weersomstandigheden zijn daar trouwens ook beter aan hen aangepast). :-) :-)

Antoon
10 december 2004, 09:52
Zou men dan niet zo eerlijk zijn tov de moslims deze te willen verwittigen dat hun droomland Griekenland is (de weersomstandigheden zijn daar trouwens ook beter aan hen aangepast). :-) :-)
:lol: Ik had er ook aan gedacht, maar dan krijg je in Griekenland binnen de kortste keren een afkeer van boven de 70% ....

Ik zou de Moslims gewoon uitnodigen om terug te keren naar een Moslimland. Zijn er geen genoeg zeker?

nadine
10 december 2004, 09:58
:lol: Ik had er ook aan gedacht, maar dan krijg je in Griekenland binnen de kortste keren een afkeer van boven de 70% ....

Ik zou de Moslims gewoon uitnodigen om terug te keren naar een Moslimland. Zijn er geen genoeg zeker? En met hun ervaring kunnen ze al beginnen daar syndicaten en OCMW op te richten en een centrum voor gelijke kansen.. Ben zeker dat ze met open handen zullen ontvangen worden.

Geertje
10 december 2004, 10:41
De moslims hebben het aan zichzelf te danken. Zolang ze de vrouw een ondergeschikt wezen vinden, sommigen vinden ze zelfs minder waard dan hun hond, kan je moeilijk respect opbrengen.

Antoon
10 december 2004, 12:13
De moslims hebben het aan zichzelf te danken. Zolang ze de vrouw een ondergeschikt wezen vinden, sommigen vinden ze zelfs minder waard dan hun hond, kan je moeilijk respect opbrengen.http://www.speedzone.be/artikel_images/693_i2.jpghttp://images.vpro.nl/img.db?19022146+s(400)

Inderdaad!

Flippend Rund
10 december 2004, 12:18
Als ze straks de moslims beginnen te deporteren, ga je er dan een paar verstoppen in je achterhuis?

nadine
10 december 2004, 12:31
Als ze straks de moslims beginnen te deporteren, ga je er dan een paar verstoppen in je achterhuis? Zou er een gevaar zijn dat ze in hun "thuislanden" uitgemoord worden?

JusticeLover
10 december 2004, 12:48
Zou men dan niet zo eerlijk zijn tov de moslims deze te willen verwittigen dat hun droomland Griekenland is (de weersomstandigheden zijn daar trouwens ook beter aan hen aangepast). :-) :-)Ze zijn onder een islamitsche rijk geregeerd geweest. Misschien is dat de oorzaak van?

Flippend Rund
10 december 2004, 12:50
Zou er een gevaar zijn dat ze in hun "thuislanden" uitgemoord worden?
Ze zullen nooit in hun "thuislanden" aankomen. Kom achteraf niet zeggen dat je het niet "gewusst" hebt.

nadine
10 december 2004, 13:00
Ze zullen nooit in hun "thuislanden" aankomen. Kom achteraf niet zeggen dat je het niet "gewusst" hebt. Daar heb je gelijk in. Toen Jean Gol voorstelde dat ze mits geld te krijgen "terug" mochten keren naar hun thuislanden waren ze maar pas over de grens met de poen en zaten hier in minder dan geen tijd terug. Je ziet het "ich habe es gewusst" ;-)

Spolpoel
10 december 2004, 13:02
Ze zullen nooit in hun "thuislanden" aankomen. Kom achteraf niet zeggen dat je het niet "gewusst" hebt.
En waarom zou dat zo zijn?
De uitgeprocedeerde asielzoekers die Paars al een jaar of 2 deporteert komen allemaal behouden thuis.

MVB
10 december 2004, 13:23
T'is toch heel eenvoudig he,als ze naar europa willen komen is het omdat het hier beter & vrijer is, en omdat ze ongelukkig zijn in een land die gerund wordt door moslim's. Dus dat zegt genoeg over hun cultuur, hoe hun eigen volk zich voelt in hun eigen land & omgeving.Ze hebben geen adem in eigen land en willen hun vleugels uitspreiden in europese landen met alle gevolgen die we kennen.
Hele benden marrokanen die doelloos "24/7" in grootsteden slenteren&stelen,profiteren v/d hardwerkende belgen,en dan nog arrogant in ons gezicht zitten lachen dat wij ons moeten aanpassen!
Rond Europa moeten serieuze grenzen komen en maken dat we een fantastische economie hebben, enkel zaken doen met niet moslim landen.



Leve het europees BLOK:thumbsup:

Dit is geen Klein Vlaanderen probleempje meer, dit gaat hem over de islamkanker voorgoed buiten europa te krijgen. Wat ze buiten de grenzen doen zal mij worst wezen.

Flippend Rund
10 december 2004, 13:30
En waarom zou dat zo zijn?
De uitgeprocedeerde asielzoekers die Paars al een jaar of 2 deporteert komen allemaal behouden thuis.
De meerderheid van de moslims die je zo graag zou zien verdwijnen zijn gewoon Belgen.

Wreker
10 december 2004, 13:37
Ze zullen nooit in hun "thuislanden" aankomen. Kom achteraf niet zeggen dat je het niet "gewusst" hebt.
Nee zeker?

Waarom lucht- en bodemvervuiling creeren als de post -terug naar afzender- het probleem veel netter kan oplossen.

nadine
10 december 2004, 13:40
De meerderheid van de moslims die je zo graag zou zien verdwijnen zijn gewoon Belgen. Met dubbele nationaliteit die ze niet mogen opgeven van Mohammed zes (verdomme, al zoveel :-) )

Wreker
10 december 2004, 13:42
T'is toch heel eenvoudig he,als ze naar europa willen komen is het omdat het hier beter & vrijer is, en omdat ze ongelukkig zijn in een land die gerund wordt door moslim's.

Leve het europees BLOK:thumbsup:

Dit is geen Klein Vlaanderen probleempje meer, dit gaat hem over de islamkanker voorgoed buiten europa te krijgen. Wat ze buiten de grenzen doen zal mij worst wezen.
Die zijn niet ongelukkig in hun eigen land, zie hoe nationalistisch de Turken zijn, als er in hun nick het woordje Turk al niet voorkomt, dan hebben ze in hun Avatar wel de vlag zitten die je in elke Turkse winkel of VZW ziet hangen.

De moslims die hier zitten, zijn de meest fanatieke, die zitten hier om de Jihad tegen Europa te voeren, niet om een "beter leven op te bouwen".

Anders zouden ze onze kelen niet oversnijden en onze treinen niet opblazen.

Flippend Rund
10 december 2004, 13:56
Met dubbele nationaliteit die ze niet mogen opgeven van Mohammed zes (verdomme, al zoveel :-) )
Naar welke kant ga je kijken als jouw moslimvrienden op de trein worden gezet?

______________________________
De VS zal kosten noch moeite, noch dodelijk geweld sparen om Irak vrij en democratisch te maken.
-- De Openbaringen van Flippend Rund, 2053

PollyCorrect
10 december 2004, 14:08
Zou er een gevaar zijn dat ze in hun "thuislanden" uitgemoord worden?

Dat worden ze ook. Ik ken genoeg Algerijnen die niet meer naar hun land durven bijvoorbeeld.

Zou het misschien deel uitmaken van een internationale islamsamenzwering, dat ze in de moslimlanden zoveel mogelijk dictatoriale regimes hebben zodat alle moslimieten wegrennen en zo de rest van de wereld inpalmen, bekeren, hoofddoeken opdringen, cultuur en onderwijs controleren, media bespelen (VRTrut en RTBeurks in de eerste plaats) met anti-Amerikanisme, antisemitisme, anti-israelisme en meer van die nep-linkse ellende die eigenlijk een nieuwe vorm van Fascisme begint te worden?!

Dr. Bos. Herz.
10 december 2004, 14:11
De moslims hebben het aan zichzelf te danken. Zolang ze de vrouw een ondergeschikt wezen vinden, sommigen vinden ze zelfs minder waard dan hun hond, kan je moeilijk respect opbrengen.In zon'n dertig - veertig jaar kan nochtans zeer veel veranderen, hoor, jammer genoeg.

Towelie030981
10 december 2004, 14:16
De moslims hebben het aan zichzelf te danken. Zolang ze de vrouw een ondergeschikt wezen vinden, sommigen vinden ze zelfs minder waard dan hun hond, kan je moeilijk respect opbrengen.Weer een zeer verheldende discussie hier. U zegt dat men moeilijk respect kan geven aan iemand die de vrouw niet als volwaardig beschouwt, een punt dat ik kan volgen maar waarom zou dan iemand respect geven aan iemand die hun cultuur middeleeuws en achterlijk vindt. Een beetje een vicieuze cirkel waar ook die moslimhaters deel vanuit maken.

Geertje
10 december 2004, 14:34
Weer een zeer verheldende discussie hier. U zegt dat men moeilijk respect kan geven aan iemand die de vrouw niet als volwaardig beschouwt, een punt dat ik kan volgen maar waarom zou dan iemand respect geven aan iemand die hun cultuur middeleeuws en achterlijk vindt. Een beetje een vicieuze cirkel waar ook die moslimhaters deel vanuit maken.
Wat moeten we dan doen ? Het aanvaarden dat ze vrouwen als minderwaardig beschouwen, of wat wil jij dan ?

nadine
10 december 2004, 14:36
Naar welke kant ga je kijken als jouw moslimvrienden op de trein worden gezet?
Waarom ze geen goeie terugreis wensen? Toch zeer beleefd.

nadine
10 december 2004, 14:39
Weer een zeer verheldende discussie hier. U zegt dat men moeilijk respect kan geven aan iemand die de vrouw niet als volwaardig beschouwt, een punt dat ik kan volgen maar waarom zou dan iemand respect geven aan iemand die hun cultuur middeleeuws en achterlijk vindt. Een beetje een vicieuze cirkel waar ook die moslimhaters deel vanuit maken. Als ik je begrijp is de ondergeschiktheid van de vrouw in de Islam het gevolg van de houding van het Vlaams Behang (daarmee is Piano ook eens contenet gesteld)

MVB
10 december 2004, 14:52
Die zijn niet ongelukkig in hun eigen land, zie hoe nationalistisch de Turken zijn, als er in hun nick het woordje Turk al niet voorkomt, dan hebben ze in hun Avatar wel de vlag zitten die je in elke Turkse winkel of VZW ziet hangen.

De moslims die hier zitten, zijn de meest fanatieke, die zitten hier om de Jihad tegen Europa te voeren, niet om een "beter leven op te bouwen".

Anders zouden ze onze kelen niet oversnijden en onze treinen niet opblazen.Zo straf wilde ik het nog niet neerschrijven.;-)
Omdat ik nog altijd denk dat ze niet allemaal rot zijn:? en er bij zouden zijn die niets moeten weten van de islam of kerk maar een gewoon leven leiden met vrouw en kinderen en gaan werken:-) . Maar dat is utopie he....


Je heb er die de boel opblazen, maar ons op economisch vlak veroveren is meer doeltreffend denk ik en dan nog legaal.:oops:

Onze zwakte is dat we te gecivilliseerd zijn en de mensen meerdere kansen geven, dit is geen probleem bij de doorsnee europeaan. Maar Moslim's misbruiken dit, en weten dat dit onze zwakke plek is.
Daarom is het nodig dat de europese gemeenschap tov deze groep hun manier van denken&handelen snel moet aanpassen.

PollyCorrect
10 december 2004, 14:56
Als ik je begrijp is de ondergeschiktheid van de vrouw in de Islam het gevolg van de houding van het Vlaams Behang (daarmee is Piano ook eens contenet gesteld)

Woeha! En ik weet hoe belangrijk het is om thePiano tevreden te houden!
Eigenlijk is de hele Koran geschreven in een soort van helderziend vooruitzicht op wat er ooit in de jaren 2000 zou gebeuren, de Profeet die wist dat natuurlijk: het vlaams Behang zou worden opgericht :D

Flippend Rund
10 december 2004, 15:00
Onze zwakte is dat we te gecivilliseerd zijn en de mensen meerdere kansen geven, dit is geen probleem bij de doorsnee europeaan. Maar Moslim's misbruiken dit, en weten dat dit onze zwakke plek is.
Onze zwakte is dat we een derde kind veel te lastig vinden.

Daarom is het nodig dat de europese gemeenschap tov deze groep hun manier van denken&handelen snel moet aanpassen.
Je bedoelt dus dat we onze geciviliseerdheid tegenover moslims moeten afschaffen. Wat stel je concreet voor?

____________________________
Ik wil Osama zijn gezicht zien als Turkije wordt ingelijfd in de EU.
-- De Openbaringen van Flippend Rund, 2055

nadine
10 december 2004, 15:05
Woeha! En ik weet hoe belangrijk het is om thePiano tevreden te houden!
Eigenlijk is de hele Koran geschreven in een soort van helderziend vooruitzicht op wat er ooit in de jaren 2000 zou gebeuren, de Profeet die wist dat natuurlijk: het vlaams Behang zou worden opgericht :-D Als de moslims beweren dat men de Koran moet lezen in de geest van de tijd dat hij geopenbaard werd, doen die allen aan de ergste godslastering die er bestaat. God is niet tijdsgebonden noch streekgebonden en zal dus zeker niet iets "geopenbaard" hebben dat tijdsgebonden was.

Trouwens, buiten de verhalen uit de bijbel en het NT, zijn de echte boodschappen daar veel minder tijdsgebonden dan in de Koran. Het was misschien gewoon als een lokaal copijtje bedoeld van die twee dat ze op een kamelenvel hadden genoteerd ;-)

Flippend Rund
10 december 2004, 15:09
Trouwens, buiten de verhalen uit de bijbel en het NT, zijn de echte boodschappen daar veel minder tijdsgebonden dan in de Koran. Het was misschien gewoon als een lokaal copijtje bedoeld van die twee dat ze op een kamelenvel hadden genoteerd ;-)
Wat is de echte boodschap van het NT?

___________________________
Praat u wel eens met de moslim die in uw hoofd leeft?
-- De Openbaringen van Flippend Rund, 4011

nadine
10 december 2004, 15:20
Wat is de echte boodschap van het NT?
De meeste woorden in Jezus' mond gelegd, voor zover Augustinus ze niet verdraaide. Het zijn uitspraken van respect voor de medemens en voor God.

En schijnheilig ga je natuurlijk voorbij wat ik over de Koran schrijf, die zogezegd een openbaring is. Te lastig ;-)

Flippend Rund
10 december 2004, 15:27
De meeste woorden in Jezus' mond gelegd, voor zover Augustinus ze niet verdraaide. Het zijn uitspraken van respect voor de medemens en voor God.

En schijnheilig ga je natuurlijk voorbij wat ik over de Koran schrijf, die zogezegd een openbaring is. Te lastig ;-)
Ik wens je mening over de Koran niet bestrijden, daarom ging ik er aan voorbij. Als neerkijken op de Koran je een lekker warm gevoel geeft, dan mag dat gerust. Iedereen heeft iets of iemand nodig om zich superieur aan te wanen.

Volgens mij is de Koran een van de vele openbaringen.

_______________________________
De mama van uw mama was een kopvod.
De Openbaringen van Flippend Rund, 571

Herr Flick
10 december 2004, 16:03
Naar welke kant ga je kijken als jouw moslimvrienden op de trein worden gezet?

______________________________
De VS zal kosten noch moeite, noch dodelijk geweld sparen om Irak vrij en democratisch te maken.
-- De Openbaringen van Flippend Rund, 2053



Naar de kant waar den trein naartoe tuft,

nadine
10 december 2004, 16:18
Als neerkijken op de Koran je een lekker warm gevoel geeft, dan mag dat gerust. Iedereen heeft iets of iemand nodig om zich superieur aan te wanen. Daar zul jij dus geen last van hebben ;-)

Flippend Rund
10 december 2004, 16:40
Daar zul jij dus geen last van hebben ;-)
Diep antwoord ;-)

Antoon
14 december 2004, 10:45
Volgens mij is de Koran een van de vele openbaringen.



Vooral op het gebied van racisme, geweld, haat en onderdukking.

CutTheCrap
14 december 2004, 11:04
Het is de hoogste tijd dat de moslims duidelijk gemaakt wordt dat ze hier niet thuishoren, ongeacht hun nationaliteit. De moslims zijn er de oorzaak dat de waarden van onze samenleving erop achteruitgaan. De moslims zijn er de oorzaak van dat er nu opnieuw oeverloos geleuterd wordt over zaken die wij in onze Westerse samenleving reeds lang als norm aanvaard hebben zoals de gelijkheid tussen man en vrouw, de scheiding van kerk en staat, de vrijheid van meningsuiting,...
De Islam is een aderlating voor ons Westers denken en zorgt er nu al voor dat we opnieuw opgezadeld zitten met totaal achterhaalde denkbeelden, wie kan nu nog ontkennen dat de islam niet achterlijk is.

R. Heydrich
14 december 2004, 12:57
In de "The Wall Street Journal Europe" van vandaag is een halve pagina gewijd aan de afkeer van de Europese bevolking voor Moslims. In sommige landen is het zo hoog als 70%.

De cijfers:
Het percentage mensen die antwoordden met "definitely a lot" (absoluut veel) of "rather a lot" (eender veel) op de vraag of er veel, een beetje of geen afkeer is tegenover Moslims die in Europa leven:

Land/Afkeer tg Moslims die in EU leven/Moslimst.o.v.totale bevolking.

Zweden 75 % / 0.3 %

Nederland 72 / 4.3

Denemarken 67 / 0.7

Zwitserland 67 / 4.1

Oostenrijk 65 / 4.3

België 65 / 3.4

Duitsland 61 / 3.8

Finland 56 / 1.2

Spanje 48 / 1.7

....

Griekenland 35 / 1.1


Ter vergelijking:

U.S.A. 49


Belangrijk : De peiling is genomen voor de moord op Theo Van Gogh. Je kunt nagaan....

Er is overal ter wereld geweld met de Moslims, en ook in de tolerante Westerse landen die ze decennia lang met open armen hebben verwelkomd is er grote afkeer. Aan wie zou dat nu liggen?

Zéér goed. De Europeanen lieten eerder al weten Israël het grootste gevaar voor de wereldvrede te vinden. Binnekort kunnen ze hun koffers pakken: de hebreeuwers en de pislamieten!!! :lol:

JoeQpublic
15 december 2004, 11:08
Het is de hoogste tijd dat de moslims duidelijk gemaakt wordt dat ze hier niet thuishoren, ongeacht hun nationaliteit. De moslims zijn er de oorzaak dat de waarden van onze samenleving erop achteruitgaan.Tiens, en ik die dacht dat het allemaal de schuld van den tv of misschien het veranderd sociaal-economisch klimaat was.
Nooit gedacht dat die moslims er verantwoordelijk voor waren dat zoveel Belgen na 'n paar jaar van mekaar scheiden, niet meer naar de mis gaan, minder jung als vroeger krijgen en een te zware lening voor hun huis aangaan ...

Bedankt voor de informatie!

Antoon
15 december 2004, 12:08
Tiens, en ik die dacht dat het allemaal de schuld van den tv of misschien het veranderd sociaal-economisch klimaat was.
Nooit gedacht dat die moslims er verantwoordelijk voor waren dat zoveel Belgen na 'n paar jaar van mekaar scheiden, niet meer naar de mis gaan, minder jung als vroeger krijgen en een te zware lening voor hun huis aangaan ...

Bedankt voor de informatie!Je haalt alles doorheen om er een parodie van te maken. En je weet het zelf ook.

De problemen die jij aanhaalt zijn (weliswaar negatieve) gevolgen van de vooruitgang op het gebied van vrijheid en democratie. Alle ontwikkelingen hebben zo hun "hobbels" die moeten worden aangepakt.

Maar CutTheCrap heeft wel gelijk met zijn stelling wanneer hij het heeft over zaken als zoals de gelijkheid tussen man en vrouw, de scheiding van kerk en staat, de vrijheid van meningsuiting,... allemaal punten waar wij reeds lang min of meer mee klaar zijn op verfijuning na, terwijl we vanwege de moslims opnieuw heel die discussie en dat gevecht moeten herbeginnen.

Een grote stap achteruit.

nadine
16 december 2004, 18:18
10 TERRORISTEN VEROORDEELD IN PARIJS
***************************************
Een rechter in Parijs heeft tien
moslimterroristen veroordeeld tot
celstraffen tot 10 jaar voor het
beramen van een aanslag op de kerstmakt
van Straatsburg, vier jaar geleden.

Ze werden schuldig bevonden aan
bendevorming en het plannen van
terreuracties.

Anderhalf jaar geleden al waren de vier
hoofdverdachten in Frankfurt, in
Duitsland, veroordeeld tot 10 en 12
jaar cel.

De aanslag in Straatsburg zou bijzonder
moordend zijn geweest, als het complot
niet op het nippertje was ontdekt.

In Frankrijk veroordeeld, in België krijgen ze een jobken aangeboden
door Onkeldinges in de Moslim Executieve.

Antoon
16 december 2004, 18:23
In Frankrijk veroordeeld, in België krijgen ze een jobken aangeboden
door Onkeldinges in de Moslim Executieve.
Oh, maar daar kijkt niemand nog van op. Er loopt hier ook nog een palestijnse terrorist rond die van dikke lowie asiel heeft gekregen met gans zijn familie. In elk ander democratisch land vliegt zo'n moordenaar den bak in, hier kreeg hij asiel, een huis, eten, geld, etc....

nadine
16 december 2004, 18:46
Oh, maar daar kijkt niemand nog van op. Er loopt hier ook nog een palestijnse terrorist rond die van dikke lowie asiel heeft gekregen met gans zijn familie. In elk ander democratisch land vliegt zo'n moordenaar den bak in, hier kreeg hij asiel, een huis, eten, geld, etc.... Just, den dienen. Die hadden ze toch ook opgepakt omdat hij niet toekwam met zijn 160.000 netto BFkes per maand en nog een paar holdups moest plegen. Wel zeer kalm over die vent! Wordt die nu door de pallie-ambassade betaald?