PDA

View Full Version : Nederland is de tel kwijt (meer dan 1 miljoen moslims)


Peace
12 december 2004, 23:13
In politiek Nederland spreekt men over meer dan 1 miljoen moslims maar niemand schijnt er nog een zicht op te hebben.
Wat ook bijzonders opvalt is dat 51% van de moslims een eigen moslim partij wil. Daar kan ik enkel nog aan toevoegen dat de restelijke 49% dit waarschijnlijk niet hebben durven toegeven.
Dit zou een verdere stap zijn in de kolonisatie van Nederland door moslims.
Bij ons zien wij dezelfde trend.


Dit zeggen onderzoekers van het Sociaal en Cultureel Planbureau en het Centraal Bureau voor de Statistiek. De laatste weken beheerste het aantal van een miljoen moslims politieke debatten. Vooral na de moord van Theo van Gogh uitten opiniemakers en politici hun zorgen over de toegenomen omvang van de groep moslims in Nederland. Deze zou te weinig integreren, radicaliseren en spanningen veroorzaken.


Het tv-programma NOVA maakte vijdag bekend dat 51 procent van de moslims in Nederland vindt dat er een eigen moslimpartij moet komen. Zo'n partij zou maximaal acht zetels behalen.

Op internet is een kaart te zien van Nederland over vijf jaar. Nederland heet dan Ollandistan en kent plaatsen als Imamsterdam, Rottersaddam en Bin Leiden. De boodschap is duidelijk: Nederland heeft met een miljoen, te veel moslims. Hoe hard is dit getal?

Het blijkt een indicatie. De uitkomst van schattingen en ingewikkelde berekeningen, die ook nog eens onderling verschillen.

Het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) komt in het onderzoek Moslim in Nederland dat in juni werd gepubliceerd op basis van etnische schatting op 920 duizend moslims. En, zegt het SCP, dit is een grove schatting.

Daarom wijst het SCP in het onderzoek liever op het Sage-rapport Moslims in Europa. Opvallend genoeg komt Sage voor Nederland op 695 duizend moslims. Aangezien dit cijfer uit 1999 dateert, kan het SCP niet zeggen wanneer de grens van een miljoen zal worden gepasseerd.

Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) meldde in september op basis van eigen onderzoek bijna 945 duizend moslims. Politici en media rondden dit getal al snel af naar een miljoen.

Volgens het CBS wordt de een miljoen pas in de loop van 2006 bereikt. In 2003 zei het CBS nog dat deze mijlpaal al rond deze jaarwisseling zou worden bereikt .

Hoe zit het nou? Het CBS werkt met veronderstellingen over het aandeel moslims in de diverse groepen allochtonen. CBS-demograaf Jan Latten: 'Hieruit berekenen we hoeveel het er maximaal kunnen zijn.'

Voorzitter Ayhan Tonca van het Contactorgaan Moslims en Overheid pleit niet langer te focussen op het getal. 'Het gaat niet om die miljoen. Het gaat erom te beseffen dat moslims geen gevaar voor, maar een onderdeel van de samenleving zijn.'

http://img45.photobucket.com/albums/v137/malomalo/ollandistan.jpg

labyrinth
12 december 2004, 23:27
In politiek Nederland spreekt men over meer dan 1 miljoen moslims maar niemand schijnt er nog een zicht op te hebben.
Wat ook bijzonders opvalt is dat 51% van de moslims een eigen moslim partij wil. Daar kan ik enkel nog aan toevoegen dat de restelijke 49% dit waarschijnlijk niet hebben durven toegeven.
Dit zou een verdere stap zijn in de kolonisatie van Nederland door moslims.
Bij ons zien wij dezelfde trend.

http://img45.photobucket.com/albums/v137/malomalo/ollandistan.jpgIn 1830 telde Nederland maar 2,6 miljoen inwoners. In 1996 had Nederland 15.460.000 inwoners en in maart 2001 werd de zestien miljoenste inwoner geboren. Nederland is daarmee een van de dichtstbevolkte landen ter wereld (ca. 387 inwoners per km2) en het dichtstbevolkte land in Europa.

1 miljoen op 16 miljoen is 6.25 %.
De helft van 6.25 % is 3.125 %. Wat een kolonisatie !
Kan een partij met 3.125 % een land van naam doen veranderen.....:roll:
Peace volgens mij ben je een beetje de tel kwijt. Is dat wel in jouw belang ?

Shizie
12 december 2004, 23:28
Tja, heeft uw post enig nut ? Europa wordt geislamiseert, iedereen ziet het..

Achterlijke mensen met hun even achterlijke godsdienst hebben toekomst. Wij niet.

Wij gebruiken condoms, we snuiven coke, roken wiet, diegene die niet homo zijn hebben soms 1 kind, meer is moeilijk, want dan hebben wij misschien geen geld voor een tweede BMW etc..

De toekomst is achterlijk en bruin...

Spijtig!

labyrinth
12 december 2004, 23:41
Tja, heeft uw post enig nut ? Europa wordt geislamiseert, iedereen ziet het..

Achterlijke mensen met hun even achterlijke godsdienst hebben toekomst. Wij niet.

Wij gebruiken condoms, we snuiven coke, roken wiet, diegene die niet homo zijn hebben soms 1 kind, meer is moeilijk, want dan hebben wij misschien geen geld voor een tweede BMW etc..

De toekomst is achterlijk en bruin...

Spijtig!
Eigenlijk zou je de vrouwen moeten vragen waarom ze geen kinderen meer wensen......

exodus
12 december 2004, 23:42
Peace volgens mij ben je een beetje de tel kwijt. Is dat wel in jouw belang

Het doet er niet toe of ze de tel kwijt zijn of niet. Zolang hun haat maar gevoed wordt.

labyrinth
12 december 2004, 23:46
http://www.tribalmessenger.org/t-bush/images/satan.jpg

Etienne Vermeersch zei daarnet nog over hem.... ofwel is hij ontzettend dom ofwel is hij ontzettend boosaardig.....
Wat denk je ?

Jozef Ostyn
12 december 2004, 23:48
http://www.tribalmessenger.org/t-bush/images/satan.jpg

Etienne Vermeersch zei daarnet nog over hem.... ofwel is hij ontzettend dom ofwel is hij ontzettend boosaardig.....
Wat denk je ?
Ik denk dat Etienne Vermeersch niet veel afweet van Amerikaanse politiek. Hij zou beter zwijgen over zaken die hij niet begrijpt.

tomm
12 december 2004, 23:50
Komaan zeg, allemaal zwaar overdreven, in Frankrijk wonen nog meer moslims dan in Nederland of België, procentueel 10% en daar wonen ze ook al langer, en ook Frankrijk is nog lang geen moslimland, wel in tegendeel.
En er zijn ook Marokkanen (want als we het over moslims hebben bedoelen we natuurlijk Marokkanen, niemand heeft ooit last gehad met Pakistanen, Indonesiërs of Turken) die coke snuiven, wiet roken en geen kinderen hebben.

tomm
12 december 2004, 23:53
http://www.tribalmessenger.org/t-bush/images/satan.jpg

Etienne Vermeersch zei daarnet nog over hem.... ofwel is hij ontzettend dom ofwel is hij ontzettend boosaardig.....
Wat denk je ?
Bush is dom en zijn adviseurs en entourage boosaardig. Wat ze in Irak hebben gedaan was onvergeeflijk en daar zullen ze een prijs voor betalen. Dat heeft niet alleen met de ISlam te zien. Toen Hitler de Sovjet-Unie binnenviel heeft hij daar ook een zware prijs voor moeten betalen, en de Vietnamezen waren geen moslims...

labyrinth
12 december 2004, 23:55
Ik denk dat Etienne Vermeersch niet veel afweet van Amerikaanse politiek. Hij zou beter zwijgen over zaken die hij niet begrijpt.
De hedendaagse Amerikaanse politiek is heerschappij over mens en milieu zonder enige toekomstvisie, zelfs niet voor het eigen volk.

Jozef Ostyn
12 december 2004, 23:58
De hedendaagse Amerikaanse politiek is heerschappij over mens en milieu zonder enige toekomstvisie, zelfs niet voor het eigen volk.
Als er in de Westerse wereld nog enige lange-termijnvisie en inhoudelijk politiek debat te vinden is, dan is het wel in de VS.

tomm
13 december 2004, 00:02
Het klinkt misschien als een cliché, maar de huidige hetse tegen moslims vooral in Nederland (omwille van wat een paar extremisten hebben uitgespookt) lijkt verdacht veel op de sfeer tegen de Joden in de jaren '30.
Het probleem met marokkanen is maatschappelijk en heeft weinig met de Islam te zien. Het is een bekrompen hypocriete gemeenschap en de clash tussen de generaties en de zeden van België enerzijds en de meest achterlijke gebieden van marokko anderzijds( waar de meeste Belgische en nederlandse marokkanen vandaan komen), en ook het lakse beleid ten aanzien van criminaliteit zijn de problemen niet de islam.

Wat we nodig hebben zijn maatregelen zoals in Frankrijk die een zekere integratie opleggen, en een veel strenger beleid tegen criminelen, en ook meer werkgelegenheid voor migranten. Wat het VB voorstelt leidt tot verpauperde wijken van buitengesloten werkloze migranten wat natuurlijk op termijn zelfs tot Amerikaanse toestanden zal leiden, en allesbehalve naar een betere maatschappij. "harde aanpak van de criminaliteit" is zowat het enige programmapunt van het VB dat ik kan onderschrijven, de rest is pure bullshit, en als ze ooit aan de macht komen zullen ze even snel door de mand zakken als hun oostenrijkse, italiaanse of franse collega's.

exodus
13 december 2004, 00:04
http://www.tribalmessenger.org/t-bush/images/satan.jpg

Etienne Vermeersch zei daarnet nog over hem.... ofwel is hij ontzettend dom ofwel is hij ontzettend boosaardig.....
Wat denk je ?

Ik vind het raar dat vermeersch nog twijfelt. Boosaardig natuurlijk. Boosaardig to the core. Hij maakt een paar keer een duivelsteken met zijn hand en het is beslist niet omdat hij van heavy metal houdt.

http://66.135.33.70/bushisantichrist.com/satansalute3.jpghttp://66.135.33.70/bushisantichrist.com/satansalute1.jpg

labyrinth
13 december 2004, 11:42
Als er in de Westerse wereld nog enige lange-termijnvisie en inhoudelijk politiek debat te vinden is, dan is het wel in de VS.Welke langetermijnvisie ? Een militaire en uitputtingslag ?
Het budget voor defensie blijft stijgen..... en voor de rest lijkt hun politiek debat eerder op een uitverkoop van de grondstoffen en het milieu.... OP = OP !!!!
Met de rechten van andere volkeren en de toekomstige generaties op diezelfde grondstoffen en de aarde houden ze geen rekening. Alleen hun visie op de wereld telt........ $$$$$$$$$

Hun langetermijnvisie is eenvoudig..... desnoods leven we op ons eiland (Noord-Amerika) en bewapenen ons tot de tanden en vragen we "God" om ons bij te staan want wij zijn het "goede".... en deze die niet met ons zijn zijn het "kwade" die we moeten bestrijden.

labyrinth
13 december 2004, 11:54
Het Vlaams Belang heeft diezelfde voor mij verwerpelijke mentaliteit alleen vergeten ze dat Vlaanderen Amerika niet is........ geen eiland en niet bewapend tot de tanden. Hun programma is niet alleen niet zeer ethisch maar ook gewoon niet uitvoerbaar wegens gebrek aan middelen...... Eigenlijk een beetje een keffertje die denkt dat hij een wolf is..... zware overschatting.
Maar misschien zijn ze wel de "fifi" van Big Brother......;-)

PollyCorrect
13 december 2004, 12:56
http://www.tribalmessenger.org/t-bush/images/satan.jpg

Etienne Vermeersch zei daarnet nog over hem.... ofwel is hij ontzettend dom ofwel is hij ontzettend boosaardig.....
Wat denk je ?
Wat n lul die Vermeersch Etienne, ik heb hem ook gezien. Typisch van de VRTrut dat ze dié er ook bijhalen om voor het hele multikul-probleem van Europa één schuldige te vinden: Israël natuurlijk. Het begint wel op een klucht te lijken, die VRkluchT. :D
En dan is men verbaasd dat deze wereld bruin wordt...

labyrinth
13 december 2004, 15:02
Wat n lul die Vermeersch Etienne, ik heb hem ook gezien. Typisch van de VRTrut dat ze dié er ook bijhalen om voor het hele multikul-probleem van Europa één schuldige te vinden: Israël natuurlijk. Het begint wel op een klucht te lijken, die VRkluchT. :-D
En dan is men verbaasd dat deze wereld bruin wordt...De oliecrisis van 1973 was een wereldwijd tekort aan aardolie. De crisis werd veroorzaakt door een aantal acties van de Arabische olieproducerende landen, gericht tegen het Westen. Zij verhoogden de olieprijs met 70% en verminderden de olieproductie elke maand met 5%. Tegen een aantal landen die Israël specifiek hadden gesteund bij de Yom Kippur oorlog werd een volledige olieboycot ingevoerd. Hieronder waren de Verenigde Staten en ook Nederland. Het standpunt van het Nederlandse Kabinet Den Uyl, dat Nederland Israël helemaal niet met geld gesteund had, had geen effect op de boycot.

De Arabische Opec-landen waren zeer teleurgesteld over het verlies dat tegen Israël werd geleden en wilden de westerse landen die Israël met geld en materiaal hadden gesteund flink treffen. Op 17 oktober 1973 kondigde een aantal Opec-landen, waaronder Saoedie-Arabië, Irak en Koeweit, het olie-embargo af.
De oliecrisis met zijn stijgende olieprijzen had wereldwijd grote invloed op de economie, omdat zoveel economische sectoren van olie afhankelijk waren. De crisis leidde tot stagflatie - een combinatie van stagnatie en inflatie.


Dat was dus 1973 waar weer eens het conflict Israël-Palestina de oorsprong schijnt te zijn. Anno 2004 is dit conflict nog steeds niet opgelost.
Men heeft dus de toestand meer dan 30 jaar gewoon laten aanmodderen.
Toen al was er sprake van opstand omdat er te veel steun ( wapens en geld ) werd gegeven aan Israël en de wereld niets deed voor de Palestijnen.
Het wordt echt belachelijk. Hoelang moet dit nog duren ??????????????

Ja, hoe lang nog voor dat men voor vrede zorgt tussen die twee kemphanen, Israël en Palestina.....
Zou president Bush ons hierbij kunnen helpen, desnoods met de hulp van God als het moet...... ;-)

Een vredelievend mens..... want vrede brengt positieve energie en vreugde.:-)
__________________

Ja Polly, dit schreef ik toch ook ( al ben ik geen professor .......) op deze site enkele weken geleden.
Het was goed voor mijn ego dat een professor net hetzelfde dacht als ik :-D .
De VS laat deze zaak maar wat aanmodderen ......
Gans die zaak stinkt, lijkt wel een spelletje stratego, waar helaas de onschuldige burgers ( Israëliërs en Palestijnen ) de dupe van zijn.
Maar met vrede in de wereld is wapenwedloop niet echt te verrechtvaardigen, niet ? En sommigen leven van de wapenindustrie......

Chipie
13 december 2004, 15:31
Ik vind het raar dat vermeersch nog twijfelt. Boosaardig natuurlijk. Boosaardig to the core. Hij maakt een paar keer een duivelsteken met zijn hand en het is beslist niet omdat hij van heavy metal houdt.

:offtopic:

http://www.senate.be/senbeldocs/magazine/1998_3/pictures/p6.jpg

Bij mij heeft Etienne Vermeersch de uitstraling van een verzuurde pispaal...
Ik zou, moest ik het niet beter weten, denken dat hij een hooggeplaatste VB-er was...

labyrinth
13 december 2004, 15:41
:offtopic:

http://www.senate.be/senbeldocs/magazine/1998_3/pictures/p6.jpg

Bij mij heeft Etienne Vermeersch de uitstraling van een verzuurde pispaal...


Ik zou, moest ik het niet beter weten, denken dat hij een hooggeplaatste VB-er was...
Niet zo off topic....
Zelfde taktiek in Amerika, in Nederland, in Vlaanderen..... de angstpsychose
aanwakkeren en onderhouden......

VlaamseBelg
13 december 2004, 16:48
Er is al een moslimpartij in Belgie en Nederland, de AEL. En kijk eens hoe populair die is, niemand wil erop stemmen.

Een moslimpartij zal nooit alle moslims kunnen vertegenwoordigen, je hebt te grote verschillen tussen een moslim uit Turkije en een uit Marokko. Minstens de helft zal niet op die partij willen stemmen omdat ze te veel van dit of dat is, en als de partij dan toch vertegenwoordigers uit alle strekkingen wil gaan bevatten, zal ze zichzelf vastrijden in eindeloze discussies en ruzies.

wat mij betreft: laat maar komen, een soap-serie meer of minder...

Yossarian
13 december 2004, 17:10
Twee bedenkingen:
1) Nederland en vooral Vlaanderen werden decennialang geregeerd door CDA resp. CVP. Het feit dat een partij confessioneel geïnspireerd is, zegt dus niet per se iets over haar politieke kwaliteit
2) Sinds in Turkije een moslimpartij aan de macht is, zit de democratisering in een stroomversnelling.

Katun
13 december 2004, 17:24
Andere bedenking: als slechts 3,125% van Nederland moslim is, wat Labyrinth beweert (en ik in eerste instantie ook niet wil tegenspreken)... waarom bestaat het straatbeeld van elke grote Nederlandse stad dan intussen uit pittashops, moslimsjaaltjes en nachtwinkels ?

Zelfs professoren aan de universiteit van Amsterdam beklagen zich hierover.

Yossarian
13 december 2004, 17:30
Andere bedenking: als slechts 3,125% van Nederland moslim is, wat Labyrinth beweert (en ik in eerste instantie ook niet wil tegenspreken)... waarom bestaat het straatbeeld van elke grote Nederlandse stad dan intussen uit pittashops, moslimsjaaltjes en nachtwinkels ?

Zelfs professoren aan de universiteit van Amsterdam beklagen zich hierover.
Wellicht omdat uw perceptie sterk op die fenomenen is gefocust?

Katun
13 december 2004, 17:32
Ja en dat van de professoren aan de universiteit ook. Zeer foute mensen daar allemaal.

Waldo
13 december 2004, 17:33
Andere bedenking: als slechts 3,125% van Nederland moslim is, wat Labyrinth beweert (en ik in eerste instantie ook niet wil tegenspreken)... waarom bestaat het straatbeeld van elke grote Nederlandse stad dan intussen uit pittashops, moslimsjaaltjes en nachtwinkels ?

Zelfs professoren aan de universiteit van Amsterdam beklagen zich hierover.
Je hebt het verkeerde cijfer genomen, het is het dubbele (6,250).
Wat betreft 'het straatbeeld', daar is het vooral een kwestie van beeldvorming, wat anders is, valt meer op en bovendien vergen winkeltjes etc. minder opleiding en dat is nu juist in welke situatie vele van origine allochtonen zitten, de autochtone bevolking zit dan dus vaker in hoger opgeleide functies.

Katun
13 december 2004, 17:36
Twee bedenkingen:
1) Nederland en vooral Vlaanderen werden decennialang geregeerd door CDA resp. CVP. Het feit dat een partij confessioneel geïnspireerd is, zegt dus niet per se iets over haar politieke kwaliteit
2) Sinds in Turkije een moslimpartij aan de macht is, zit de democratisering in een stroomversnelling.
Kan best maar vrij filmen in Turkije is ook voor de VRT nog steeds verboden.

Een reportage vorige week van de VRT nieuwsdienst over de toetreding tot de EU in een stad in het oosten van Turkije werd door de veiligheidsmensen stopgezet. Men mocht zulke beelden niet maken. " Jullie zitten hier niet in België!" was hun commentaar.

Waldo
13 december 2004, 17:38
Kan best maar vrij filmen in Turkije is ook voor de VRT nog steeds verboden.

Een reportage vorige week van de VRT nieuwsdienst over de toetreding tot de EU in een stad in het oosten van Turkije werd door de veiligheidsmensen stopgezet. Men mocht zulke beelden niet maken. " Jullie zitten hier niet in België!" was hun commentaar.
bron?

Yossarian
13 december 2004, 17:38
Kan best maar vrij filmen in Turkije is ook voor de VRT nog steeds verboden.

Een reportage vorige week van de VRT nieuwsdienst over de toetreding tot de EU in een stad in het oosten van Turkije werd door de veiligheidsmensen stopgezet. Men mocht zulke beelden niet maken. " Jullie zitten hier niet in België!" was hun commentaar.
euh, kan best zijn, maar wat is de relevantie van uw anecdote?

Waldo
13 december 2004, 17:42
euh, kan best zijn, maar wat is de relevantie van uw anecdote?
euh... relevantie is toch redelijk groot! Vrije meningsuiting en dus ook vergaring van feiten is de basis van democratie en als er in de praktische uitoefening van dat principe iets schort dat schort er iets aan het gegeven zelf: dat van de vrije meningsvergaring en daarmee implicerend de democratie

Katun
13 december 2004, 17:43
Waldo ; bron : Terzake.

Yossarian : de democratisering komt er enkel omdat men kost wat kost tot de EU wil behoren, niet omdat de politieke ideeën plots veranderd zijn.

Yossarian
13 december 2004, 17:58
euh... relevantie is toch redelijk groot! Vrije meningsuiting en dus ook vergaring van feiten is de basis van democratie en als er in de praktische uitoefening van dat principe iets schort dat schort er iets aan het gegeven zelf: dat van de vrije meningsvergaring en daarmee implicerend de democratie
Klopt allemaal, maar niemand beweert toch dat het democratiseringsproces in Turkije 'af' is? Ze hebben nog een lange weg af te leggen.

Yossarian
13 december 2004, 18:01
Yossarian : de democratisering komt er enkel omdat men kost wat kost tot de EU wil behoren, niet omdat de politieke ideeën plots veranderd zijn.
Pragmatisme speelt uiteraard mee. Maar een moslimregering had toch evengoed Europa kunnen afwijzen en een andere richting uitgaan? Fundamentalisme bijvoorbeeld?

Katun
13 december 2004, 18:08
U bedoelt, Turkije had evengoed de weg op kunnen gaan zoals de Taliban in Afghanistan ?

Wat een super intelligent idee heb je daar.

Yossarian
13 december 2004, 20:27
U bedoelt, Turkije had evengoed de weg op kunnen gaan zoals de Taliban in Afghanistan ?

Wat een super intelligent idee heb je daar.
Had toch gekund? En om het feit dat ze voor democratie kiezen kan je toch alleen blij zijn? Zelfs al is dat deels om aan de voorwaarden voor Europese toetreding te voldoen?

labyrinth
13 december 2004, 22:40
Andere bedenking: als slechts 3,125% van Nederland moslim is, wat Labyrinth beweert (en ik in eerste instantie ook niet wil tegenspreken)... waarom bestaat het straatbeeld van elke grote Nederlandse stad dan intussen uit pittashops, moslimsjaaltjes en nachtwinkels ?

Zelfs professoren aan de universiteit van Amsterdam beklagen zich hierover...... omdat ze meer ondernemend zijn en te weinig van ons krijgen misschien ?
Ze zijn in elk geval al tot hier geraakt ;-) .... een prestatie om u tegen te zeggen.
Durf jij het aan om je land te verlaten op zoek naar geluk ? :|
Eenzaam en alleen zwervend door het wilde Westen.......:-D

basil
14 december 2004, 00:19
Klopt allemaal, maar niemand beweert toch dat het democratiseringsproces in Turkije 'af' is? Ze hebben nog een lange weg af te leggen.

Waarom werd er gepoogd een strengere wet op ontrouw in te voeren?
Om de democratie te versterken?
Ga ergens anders zeveren.
8)

Katun
14 december 2004, 00:48
..... omdat ze meer ondernemend zijn en te weinig van ons krijgen misschien ?
Ze zijn in elk geval al tot hier geraakt ;-) .... een prestatie om u tegen te zeggen.
Durf jij het aan om je land te verlaten op zoek naar geluk ? :|
Eenzaam en alleen zwervend door het wilde Westen.......:-D
Zoals u kan zien in het topic "maatschappelijke discussies - Stofdeeltjes" van afgelopen week vertrek ik volgend jaar effectief naar Zweden. U bent nu dan ook verplicht mij een grote man te vinden aangezien ik mijn geluk elders ga zoeken.

Dit moet aankomen als een virtuele 'punch in your face'.

PollyCorrect
14 december 2004, 09:36
Zoals u kan zien in het topic "maatschappelijke discussies - Stofdeeltjes" van afgelopen week vertrek ik volgend jaar effectief naar Zweden. U bent nu dan ook verplicht mij een grote man te vinden aangezien ik mijn geluk elders ga zoeken.

Dit moet aankomen als een virtuele 'punch in your face'.

Betr.: Stofdeeltjes

Gelieve de groeten te doen aan Nylfysk!

labyrinth
14 december 2004, 17:10
Zoals u kan zien in het topic "maatschappelijke discussies - Stofdeeltjes" van afgelopen week vertrek ik volgend jaar effectief naar Zweden. U bent nu dan ook verplicht mij een grote man te vinden aangezien ik mijn geluk elders ga zoeken.

Dit moet aankomen als een virtuele 'punch in your face'.
Geen overschatting..... Zweden behoort nog steeds tot het territoriale wilde Westen, niet echt gevaarlijk voor een Westerling. Een gelukzoeker wel, maar een groot man .......?

Katun
15 december 2004, 03:33
Grappig om zien hoe je verdwaalt in je eigen teletubbie labyrinth.

tomm
15 december 2004, 09:00
Met de huidige Europese Unie zie ik niet waarom er iemand tegen zou kunnen zijn. Ben pas terug van Polen dat land is nog niets veranderd bij vorig jaar toen het lid werd, ook zijn er niet veel Polen bijgekomen in België sinds het land lid werd. De tijd dat de EU met subsidies rondzwaaide waar vooral Spanje, Portugal en Griekenland van hebben geprofiteerd is over. Met Turkije komen de grenzen van de EU aan de voormalige Sovjet-Unie en het Midden-Oosten, een ideaal handelsvoordeel op de VS.
De EU is en blijft een handelsorganisatie, voornamelijk, en het verschil tussen lidstaten vervlakt niet. Bovendien is Turkije voldoende Europees en ontwikkeld om lid te worden. Als "Islam" een criterium is dan mogen ook Albanië of BosniË er niet bij, en ook Griekenland kun je moeilijk westers noemen, en dat is het land nog steeds niet.

labyrinth
15 december 2004, 14:33
Grappig om zien hoe je verdwaalt in je eigen teletubbie labyrinth.Is groen ook al lid van het clubje van teletubbies ?