PDA

View Full Version : al-Zarqawi is een travestiet!


Het Skill Effect
14 december 2004, 10:09
Schminkt topterrorist al-Zarqawi zich dagelijks?


http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_21922.jpg


De Jordaanse topterrorist Aboe Moessab al-Zarqawi en de leden van zijn beweging kunnen zich vrij bewegen in Irak omdat ze uren voor de spiegel staan en om hun gezicht te schminken. Dat meldt het Berlijnse dagblad krant Tagesspiegel, onder aanhaling van de inlichtingendiensten.Volgens de krant zijn de terroristen van de terreurbeweging van Al-Zarqawi een groot afnemer van make-up die in de toneelwereld wordt gebruikt om zo hun uiterlijk drastisch te veranderen.

Dat zou kunnen verklaren waarom Al-Zarqawi, ondanks het feit dat de VS een beloning van 25 miljoen dollar op zijn hoofd hebben geplakt, nog steeds niet is herkend. "Het is net een spook", zo wordt iemand van de inlichtingendiensten door de krant geciteerd.

Al-Zarqawi, die zijn loyauteit aan Osama bin Laden nooit heeft weggestoken, wordt gezocht voor diverse bomaanslagen, ontvoeringen en onthoofdingen in Irak. Volgens sommige bronnen loopt de man na een amputatie al anderhalf jaar op één been rond, volgens andere bronnen is hij al geruime tijd dood.


:rofl:

Gargamel
14 december 2004, 10:10
Copy Paste

Het Skill Effect
14 december 2004, 10:13
Ik zal gaan biechten! :lol:

Gargamel
14 december 2004, 10:19
Zal me worst wezen,maar elders ben je er als de kippen bij om het in het zeer groot rood te zetten

Het Skill Effect
14 december 2004, 11:05
Spiegeltjes spiegeltje aan de wand, wie zondigt er niet in dit land?



Vang een smurf! :roll:

Gargamel
14 december 2004, 11:21
Compleet geshift

Het Skill Effect
14 december 2004, 11:24
vertel eens iets nieuws. ;)

VlaamseBelg
14 december 2004, 16:21
Je kan hem toch niet kwalijk nemen dat hij zich verbergt? 't is een crimineel, maar geen debiel die zich in een put gaat verstoppen.

Moet hij misschien rondlopen met een schietschijf op zijn voorhoofd getekend?

Het Skill Effect
14 december 2004, 18:37
Ik vond het een leuk artikel wat ik graag deel met de forumleden hier. ;)