PDA

View Full Version : Elders


prutske
16 december 2004, 18:02
Na het woord alleman,is er zo een van ELDERS,dat werd regelmatig gebruikt in het weerbericht en veel mensen zeggen waar ligt dat in Belgie?;-)

Distel
16 december 2004, 18:58
Overigens is de kennis van geometrie van de nieuwsdienst maar pover. "Zo, we zijn rond". Ha ja? En wat gaat ge nu doen, naar huis rollen ofzo?

prutske
16 december 2004, 23:22
Overigens is de kennis van geometrie van de nieuwsdienst maar pover. "Zo, we zijn rond". Ha ja? En wat gaat ge nu doen, naar huis rollen ofzo?

Naar huis rollen,wat een antwoord,man man.:roll:

Nick_
16 december 2004, 23:36
Wat dacht je trouwens van de lange ballen in het voetbal? :?

prutske
16 december 2004, 23:42
Wat dacht je trouwens van de lange ballen in het voetbal? :?
Mooi dat groene gras?;-)

SethMoN
16 december 2004, 23:44
Na het woord alleman,is er zo een van ELDERS,dat werd regelmatig gebruikt in het weerbericht en veel mensen zeggen waar ligt dat in Belgie?;-)
Elders vind ik zo'n mooi woord, in ons dialect gebruiken we 'Ievers'. Zou het toch kunnen dat we van het verdwenen eiland 'Atlantis' komen?

Bobke
17 december 2004, 02:14
Na het woord alleman,is er zo een van ELDERS,dat werd regelmatig gebruikt in het weerbericht en veel mensen zeggen waar ligt dat in Belgie?;-)Waarom blijft men niet elders ?

Bobke
17 december 2004, 02:17
Naar huis rollen,wat een antwoord,man man.:roll:Mijn thuis is waar men een uitkering geeft ?

Bobke
17 december 2004, 02:18
Wat dacht je trouwens van de lange ballen in het voetbal? :?Peren ?

VlaamseBelg
17 december 2004, 13:16
Ik denk dat Elders een wijk is in 't Buitenland, aan je linkerkant als je Ginderachter uit komt.