PDA

View Full Version : Fijn van België (niet voor gevoelige flaminganten)


Patriot!
2 april 2003, 19:01
:wink:

http://www.portalmix.com/mundial/2002/animadoras/fotos/belgica.jpg

Paulus de Boskabouter
2 april 2003, 19:23
Mooi.
Wat zijn die 3 storende driehoekjes?

Supe®Staaf
3 april 2003, 20:45
Mooi.
Wat zijn die 3 storende driehoekjes?
De twee bovenste symboliseren Vlaanderen (rechts) en Wallonië(links)
Het onderste driehoekje is het Brusselse gewest.

Tesamen in hun totaliteit (als België) verhullen ze een massa pret, genot en plezier, eens je aandacht door die arbitraire opsplitsingen niet langer in beslag wordt genomen.

C uit W
3 april 2003, 20:49
Geen inhoud dus voor belgie, enkel een uiterlijk gegeven.

Supe®Staaf
3 april 2003, 21:07
Geen inhoud dus voor belgie, enkel een uiterlijk gegeven.
Met haar uiterlijk heb je geen inhoud nodig. 8)

Paulus de Boskabouter
3 april 2003, 21:13
Mooi.
Wat zijn die 3 storende driehoekjes?
De twee bovenste symboliseren Vlaanderen (rechts) en Wallonië(links)
Het onderste driehoekje is het Brusselse gewest.

Tesamen in hun totaliteit (als België) verhullen ze een massa pret, genot en plezier, eens je aandacht door die arbitraire opsplitsingen niet langer in beslag wordt genomen.


Met Vlaanderen en Wallonië wil ik nog spelen,
maar Brussel moet ik toch zeker eens bezoeken.
:lol:

C uit W
3 april 2003, 21:14
Geen inhoud dus voor belgie, enkel een uiterlijk gegeven.
Met haar uiterlijk heb je geen inhoud nodig. 8)Helaas is dit niet de belgische realiteit

Supe®Staaf
3 april 2003, 21:15
Geen inhoud dus voor belgie, enkel een uiterlijk gegeven.
Met haar uiterlijk heb je geen inhoud nodig. 8)Helaas is dit niet de belgische realiteit
Klopt.
De Belgische realiteit is uiterlijk mét inhoud.
Hier en daar een défautje, maar dat zal die Miss Belgium ook wel hebben, wanneer ze niet opgetaart is, en 's morgens na een orgietje wakker wordt. :wink:

Supe®Staaf
3 april 2003, 21:16
Met Vlaanderen en Wallonië wil ik nog spelen,
maar Brussel moet ik toch zeker eens bezoeken.
:lol:
Probeer het struikgewas in het Zoniënwoud niet uit te rukken!

Paulus de Boskabouter
3 april 2003, 21:18
Met Vlaanderen en Wallonië wil ik nog spelen,
maar Brussel moet ik toch zeker eens bezoeken.
:lol:
Probeer het struikgewas in het Zoniënwoud niet uit te rukken!

Aan het fotootje te zien is daar geen zoniënwoud meer te vinden.
'k hoop wel dat het daar niet zo riekt lijk de Zenne

Supe®Staaf
3 april 2003, 21:23
Aan het fotootje te zien is daar geen zoniënwoud meer te vinden.

Ben jij op de hoogte van ontbossingen?

Luddo
3 april 2003, 21:46
:wink:

http://www.portalmix.com/mundial/2002/animadoras/fotos/belgica.jpg
Ze heeft wel 't een en 't ander te verbergen! Typisch Belgisch!

Paulus de Boskabouter
3 april 2003, 21:47
Aan het fotootje te zien is daar geen zoniënwoud meer te vinden.

Ben jij op de hoogte van ontbossingen?

http://www.owio.wau.nl/IntroOmgeving/images/Image2.jpg

Tantist
4 april 2003, 09:15
Mooi.
Wat zijn die 3 storende driehoekjes?
De twee bovenste symboliseren Vlaanderen (rechts) en Wallonië(links)
Het onderste driehoekje is het Brusselse gewest.


Ik zou zeggen: weg met Vlaanderen, weg met Wallonië en weg met Brussel!!!!!!!!!!! Weg met België, lekker!!!!! :p

Enne, ik dacht dat jullie voor de afschaffing van de gewesten waren: goed zo in dit geval :p

Supe®Staaf
4 april 2003, 13:07
Mooi.
Wat zijn die 3 storende driehoekjes?
De twee bovenste symboliseren Vlaanderen (rechts) en Wallonië(links)
Het onderste driehoekje is het Brusselse gewest.


Ik zou zeggen: weg met Vlaanderen, weg met Wallonië en weg met Brussel!!!!!!!!!!! Weg met België, lekker!!!!! :p

Enne, ik dacht dat jullie voor de afschaffing van de gewesten waren: goed zo in dit geval :p
Weg met België?
De fraaie naakte realiteit die schuilgaat onder de lullige artefacten Vlaanderen, Wallonië en Brussel?
Als je dat meent, dan verwacht ik een beetje meer actie op de homo-topics van jou Tantist, of zal ik je eerst eens even mijn Hans Anders brillenlink posten?

Patriot!
4 april 2003, 16:02
Inderdaad, weg met de gewesten!
Ik wil het Unitaire België! :P :oops:

Patriot!
4 april 2003, 16:30
Mooi.
Wat zijn die 3 storende driehoekjes?
De twee bovenste symboliseren Vlaanderen (rechts) en Wallonië(links)
Het onderste driehoekje is het Brusselse gewest.


Ik zou zeggen: weg met Vlaanderen, weg met Wallonië en weg met Brussel!!!!!!!!!!! Weg met België, lekker!!!!! :p

Enne, ik dacht dat jullie voor de afschaffing van de gewesten waren: goed zo in dit geval :p

Weg met de gewesten, OK! Maar als je in dit geval België weg wilt, blijft enkel de vlag op de achtergrond over. Fijn dat je er zo over denkt :twisted:

Tantist
4 april 2003, 16:58
Mooi.
Wat zijn die 3 storende driehoekjes?
De twee bovenste symboliseren Vlaanderen (rechts) en Wallonië(links)
Het onderste driehoekje is het Brusselse gewest.


Ik zou zeggen: weg met Vlaanderen, weg met Wallonië en weg met Brussel!!!!!!!!!!! Weg met België, lekker!!!!! :p

Enne, ik dacht dat jullie voor de afschaffing van de gewesten waren: goed zo in dit geval :p
Weg met België?
De fraaie naakte realiteit die schuilgaat onder de lullige artefacten Vlaanderen, Wallonië en Brussel?
Als je dat meent, dan verwacht ik een beetje meer actie op de homo-topics van jou Tantist, of zal ik je eerst eens even mijn Hans Anders brillenlink posten?

Hè? Wat zit je nou te bazelen? Ben je homo zeg je?

Tantist
4 april 2003, 17:00
Weg met de gewesten, OK! Maar als je in dit geval België weg wilt, blijft enkel de vlag op de achtergrond over. Fijn dat je er zo over denkt :twisted:

België is niet meer dan Vlaanderen en Wallonië (en een Franstalige constructie Brussel), dus zonder België blijft de madam schoontjes staan, zonder driehoekjes.

Supe®Staaf
4 april 2003, 17:31
Hè? Wat zit je nou te bazelen? Ben je homo zeg je?
Ik denk het niet.
Ik probeerde het echter nooit uit.
De enige vent die ik ooit intiem aanraakte was mezelf, en dat was wel leuk.
Met karnaval vrouwenkleren dragen, geeft me wel een bizar doch bitterzoet-aangenaam gevoel, wanneer je de aandacht van de gewone mensen naar je toe voelt zuigen, maar ik denk niet dat het mijn dada zou zijn om dit frequent in mijn vrije tijd te presteren.
Ik kom graag op voor de rechten van homo's omdat ik vind dat sexuele voorkeur geen reden mag zijn om iemand bepaalde rechten te ontzeggen.
Ik ken tamelijk veel mensen van de Aalsterse homo-scène, en ik kan je verzekeren, ze variëren van gemaniëreerde verwijfde nichten, tot stoere macho-binken die je het nooit zou aangeven dat ze op mensen van het eigen geslacht kicken. Een bonte wereld van mensen die behalve hun bedexploten niet anders zijn dan wij: tuk op pret (o.a. sex uiteraard), aandacht en aandacht in zijn bijzondere vorm: genegenheid en zelfs liefde.

Tantist
4 april 2003, 17:39
Dank je voor de mooie monoloog, maar wat wou je nou zeggen?

Supe®Staaf
4 april 2003, 17:46
Dank je voor de mooie monoloog, maar wat wou je nou zeggen?
Geen dank, je vroeg of ik homo was, en daar reageerde ik op.

Tantist
4 april 2003, 18:47
Dank je voor de mooie monoloog, maar wat wou je nou zeggen?
Geen dank, je vroeg of ik homo was, en daar reageerde ik op.

Neenee, met je tekstje daarvoor. Want dat klopte ergens niet helemaal semantisch.

Supe®Staaf
5 april 2003, 06:24
Dank je voor de mooie monoloog, maar wat wou je nou zeggen?
Geen dank, je vroeg of ik homo was, en daar reageerde ik op.

Neenee, met je tekstje daarvoor. Want dat klopte ergens niet helemaal semantisch.
Allegorische al dan niet gelukte grapjes uitleggen, draagt al zeker niet bij tot hun welslagen, maar ik verklaar me nader:
De fraaie jongedame=België
Haar tekstieltjes zijn de overbodige constructies Vlaanderen, Wallonië en Brussels gewest. Leggen we die twistappels af, dan blijft enkel de heerlijke naakte realiteit om ons in te verlustigen.
Ik suggereerde jouw homo-schap, mocht je zulks niet inzien, maar zwakte het af door jou de kans te geven om het excuus te hanteren van slechtziendheid. Om die te remediëren stelde ik voor de brillenlink te posten.
Klaar?
:?

Tantist
5 april 2003, 11:52
Allegorische al dan niet gelukte grapjes uitleggen, draagt al zeker niet bij tot hun welslagen, maar ik verklaar me nader:
De fraaie jongedame=België
Haar tekstieltjes zijn de overbodige constructies Vlaanderen, Wallonië en Brussels gewest. Leggen we die twistappels af, dan blijft enkel de heerlijke naakte realiteit om ons in te verlustigen.
Ik suggereerde jouw homo-schap, mocht je zulks niet inzien, maar zwakte het af door jou de kans te geven om het excuus te hanteren van slechtziendheid. Om die te remediëren stelde ik voor de brillenlink te posten.
Klaar?
:?

OK, merci om te expliqueren

Weg met België, duidde niet op de madam he Superstaaf®, België is een lege doos, een geheel van Vlaanderen (incl Brussel) en Wallonië. Doe je die weg, is België ook weg, en zien we de madam in volle glorie.

Tsss... 't is weer dat ziekelijke vooroordeel van de belgicisten dat heeft meegespeeld, dat de afschaffing van België sowieso tot deportaties van mensen zal leiden dat je tot die interpretatie heeft gedreven... :twisted:

goodfellow
27 april 2003, 13:30
:D Bij alle boerenkloten, zijt ge zeker dat belgie daar iets mee te
maken heeft?

Knuppel
28 april 2003, 07:40
Vandaag alweer een paar kranten die voor splitsing van bevoegdheden pleiten o.a. omdat Belle Durant er een onsmakelijk potje van kookt. (Luchtvaartverkeer en NMBS) Ook wordt er vierkant gezegd dat het Di Rupo is met zijn steevaste' non' waardoor België niet beter bestuurbaar wordt.
Droom dus verder belgicisten. De Waalse politici drijven België zelf naar zijn einde.