PDA

View Full Version : Bekende Belgen over België


Patriot!
3 april 2003, 19:41
Helmut Lotti: "Natuurlijk, ik ben Belg. En ik vind het belachelijk België op te splitsen omwille van taalproblemen, zeker op het moment van de Europese eenwording. Maar mijn beste publiek zijn de Franstalige Belgen. Ik heb altijd veel succes gehad in Luik en Charleroi, de Walen zijn gezellige mensen. Er is ooit iets gebeurd op de Franse televisie. Toen de presentator vroeg of ik Belg was, moet ik geantwoord hebben: nee, Vlaming. Ofwel is dat stuk er uitgeknipt, ofwel wou ik duidelijk maken dat ik Vlaams was omdat hij dacht dat ik goed Frans sprak, wat niet echt het geval is. Want ik voel me voor alles Belg. En ik vind het erg als ik hoor dat Vlaams Minister-President Vandenbrande voor het Eurovisiesongfestival aan Vlaanderen veel geluk toewenst in plaats van aan België. Dat is belachelijk. Het is niet Vlaanderen maar België."

Axelle Red: "Men heeft me daar altijd voorgesteld als Belgische omdat ik me ook altijd zo geprofileerd heb. Soms zeg ik dat ik Vlaams ben in plaats van Belgisch, maar dat is meer omdat ze me niet dom zouden vinden als ik een taalfout tegen het Frans maak. Maar ach, ook Franstalige Belgen maken wel eens een fout. "

Jo Lemaire: "Ik voel mij noch Waals, noch Vlaams. Ik zal wel wat van België in me hebben, maar ik noem mezelf liever een kind van Europa. "

Will Tura: "Ik ben meer Belg dan Vlaming, en meer en meer Europeaan. Zo moet het ook, het past bij de toekomst."

Marc Degryse: "Vlaanderen betekent voor mij even veel als België. Of beter: ik voel mij én Vlaming én Belg. Tegenwoordig lijkt het vaak of je daartussen moet kiezen. Ben ik het niet mee eens. Laat de twee toch samen bestaan. Ik ben dan ook tegen een splitsing van Vlaanderen en Wallonië. Waarom zouden we niet samen kunnen leven?"

Eddy Wally: "België is geweeeeeldig!"

http://www.eddywally.com/images/cd_hoes_16meezingers.jpg

Aimé Anthuenis, Bondscoach vd Belgische Nationale Voetbalploeg: "Europa wordt één, en dan dat gezanik over Vlamingen en Walen. Ik vind dat kleingeestig."

Patriot!
3 april 2003, 19:43
Ik heb met opzet geen politici toegevoegd, aangezien we hun meningen toch al kennen.

Als jullie nog Bekende Belgen (geen politici dus) kennen die een duidelijke mening hebben over de communautaire zever (voor of tegen splitsing) gelieve ze hier neer te pennen :wink: Zou wel eens willen weten welke BV's er flaminganten zijn, hoewel ik wel een vermoeden heb. :wink:

C uit W
3 april 2003, 19:51
De intellectuele kruin van vlaanderen heeft gesproken.

Patriot!
3 april 2003, 19:55
De intellectuele kruin van vlaanderen heeft gesproken.

Ik veronderstel dat u zichzelf meerderwaardig acht?

C uit W
3 april 2003, 20:13
De intellectuele kruin van vlaanderen heeft gesproken.

Ik veronderstel dat u zichzelf meerderwaardig acht?Neen, maar evenmin acht ik de mensen die u quote meerderwaardig om er naar te luisteren.

Stefanie
3 april 2003, 20:49
Sorry, maar ik vind dat Jo Lemaire niets van een Vlaamse heeft. Voor mij is dat 'n Waalse zangeres. Zo voel ik dat aan.

C uit W
3 april 2003, 21:11
De tendens is wel Europeaan voelen, en dat is positief. vooral nu dat europa belgie absoluut overbodig maakt.

Luddo
3 april 2003, 21:54
De intellectuele kruin van vlaanderen heeft gesproken.
Wie zich als artist of sportman té Vlaams profileert heeft er gelegen en komt niet meer aan de bak in de mediawereld! Remember de Strangers!

Hans1
3 april 2003, 23:32
Ochotekes, Luddo, worden de Vlaemsche artiesten weer onderdrukt?

Toch triestig, hè :cry:

Maar ja, jullie hebben nog altijd de Walter Capiau, hè ! :lol:

Patriot!
4 april 2003, 15:48
Haja, die behoort wél tot de intellectuele kruin van Vlaendren :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

C uit W
4 april 2003, 17:53
Haja, die behoort wél tot de intellectuele kruin van Vlaendren :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Meer dan jij in elk geval :twisted:

Patriot!
4 april 2003, 19:26
Haja, die behoort wél tot de intellectuele kruin van Vlaendren :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Meer dan jij in elk geval :twisted:

Inderdaad, ik kan geen koldereske TV-shows presenteren.

C uit W
4 april 2003, 20:03
Haja, die behoort wél tot de intellectuele kruin van Vlaendren :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Meer dan jij in elk geval :twisted:

Inderdaad, ik kan geen koldereske TV-shows presenteren.Te weinig visie en persoonlijkheid neem ik aan.

Patriot!
4 april 2003, 20:04
Haja, die behoort wél tot de intellectuele kruin van Vlaendren :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Meer dan jij in elk geval :twisted:

Inderdaad, ik kan geen koldereske TV-shows presenteren.Te weinig visie en persoonlijkheid neem ik aan.

Te veel trots.

Tantist
4 april 2003, 20:22
Seirie, seirie, ek dans met jouwwww de tango damoreeee.

Gewaaldeg :lol:
Dan heeftWalter Capiau toch meer niveau (he, dat rijmt!)

Patriot!
4 april 2003, 20:33
Seirie, seirie, ek dans met jouwwww de tango damoreeee.

Gewaaldeg :lol:
Dan heeftWalter Capiau toch meer niveau (he, dat rijmt!)


Eddy Wally is ten minste echt grappig.

Tantist
4 april 2003, 20:35
Ongewild weliswaar 8)

Patriot!
4 april 2003, 20:38
Ongewild weliswaar 8)

Denk je? :wink:

Tantist
4 april 2003, 20:43
Geloof je het tegendeel?

Stefanie
4 april 2003, 21:12
Hoedanook, Walter Capiau is pas (slechts tijdelijk om gezondheidsredenen) op die lijst gaan staan nu hij bijna met pensioen mag. Toen hij nog Hoger Lager en Het rad van fortuin presenteerde, heeft hij nooit verkondigd dat hij Vlaamsgezind is. Waarom komt hij daar nu pas zo openlijk mee naar buiten? Waarom zo lang gewacht?

Hans1
4 april 2003, 21:29
Zoals je zegt: hoger en dan weer lager ! :lol: :lol:

Zeno!
4 april 2003, 21:50
Ik heb met opzet geen politici toegevoegd...

En toch nemen ZIJ juist de beslissingen! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

PS: ijzersterk topic; wat staan jullie sterk zeg! :lol: Zelfs de intellectueel Eddy Wally staat aan jullie kant. Neen, daar kunnen wij niet tegenop. Dit is het einde van de flaminganten. :lol:

Tantist
4 april 2003, 21:53
Ek spring uit mijn vliegmasjien, gewâaldig!!! Fantastisch!!! :lol:

Zeno!
4 april 2003, 22:00
Welke plaats krijgt de heer Wally op de BUB-lijst? Lijsttrekker provincie Oost-Vlaanderen? :lol: Oh my God!

Luddo
4 april 2003, 22:06
Pas maar op als die goede Belgen op pensioen gaan en vrijuit hun gedacht mogen zeggen! Wie weet gaan ze niet naar het Vlaams Blok!
"'k Heb mijn nummer doen verand'ren ... draai dan zeven negen zeven twee nul vier..." :D

Zeno!
4 april 2003, 22:13
Eddy Wally - "Ik hou van Vlaanderen"

Ik hou van Vlaanderen
Mijn vaderland
Ik heb aan Vlaanderen
Mijn hart verpand

'k Hou van z'n stranden
Van z'n velden en z'n wei
'k Hou van z'n meisjeslief
Als bloempjes in de mei

Ik hou van Vlaanderen
Mijn vaderland
Ik heb aan Vlaanderen
Mijn hart verpand

En waar ik ga of waar ik sta
Weet ik voortaan
Dat voor mijn Vlaanderen
Mijn hart blijft slaan

Lalalalala...

Ik hou van Vlaanderen
Mijn vaderland
Ik heb aan Vlaanderen
Mijn hart verpand

En waar ik ga of waar ik sta
Weet ik voortaan
Dat voor mijn Vlaanderen
Mijn hart blijft slaan

_____

De vuile verrader! :lol: :lol: :lol:

Tantist
5 april 2003, 01:05
Allez, afhankelijk of ie zijn pillen pakt 's ochtends, is ie Vlaming of Belg. Gewâaldig!!!

Patriot!
5 april 2003, 10:27
Eddy Wally - "Ik hou van Vlaanderen"

Ik hou van Vlaanderen
Mijn vaderland
Ik heb aan Vlaanderen
Mijn hart verpand

'k Hou van z'n stranden
Van z'n velden en z'n wei
'k Hou van z'n meisjeslief
Als bloempjes in de mei

Ik hou van Vlaanderen
Mijn vaderland
Ik heb aan Vlaanderen
Mijn hart verpand

En waar ik ga of waar ik sta
Weet ik voortaan
Dat voor mijn Vlaanderen
Mijn hart blijft slaan

Lalalalala...

Ik hou van Vlaanderen
Mijn vaderland
Ik heb aan Vlaanderen
Mijn hart verpand

En waar ik ga of waar ik sta
Weet ik voortaan
Dat voor mijn Vlaanderen
Mijn hart blijft slaan

_____

De vuile verrader! :lol: :lol: :lol:

Wat? Hij woont toch in (Oost-)Vlaanderen?

Bruno*
5 april 2003, 10:31
:lol:

Royalist
5 april 2003, 11:05
Eddy Wally is een echte gezellige mens

Zeno!
5 april 2003, 11:23
Wat? Hij woont toch in (Oost-)Vlaanderen?

Ik doe een voorstel aan alle flaminganten hier aanwezig om eens wat geld samen te leggen om voor die arme Blubbertjes eens een recente atlas te kopen, want wat blijven ze het toch moeilijk hebben met aardrijkskunde! :lol:

Wie doet er mee?

Patriot!
5 april 2003, 11:58
Zoals deze?

http://www.alassy.nl/belgie/plattegronden/belgie_kaart.GIF

:wink:

Zeno!
5 april 2003, 12:25
Bedankt voor het bewijzen van mijn stelling! 8)

Uw kaartje is hopeloos verouderd, want Brabant is nog unitair!

Dit is een recente kaart:
http://europa.eu.int/comm/represent/be/neder/icons/cartegennl.gif

De provincies:
http://www.gezinsbond.be/images/kaart_vlaanderen.gif

Tantist
5 april 2003, 12:26
Zoals deze?

http://www.alassy.nl/belgie/plattegronden/belgie_kaart.GIF

:wink:

Aaaah, die is al verouderd... Brabant is gesplitst he...

Enne, het is Hainaut ;-)

Hier, dit is de reële kaart van de huidige situatie:

http://members.home.nl/rabbel/images/belgie.gif

En zo zal het worden:

http://home.online.no/~vlaenen/vlaamse_kwesties/kt11212.gif

Jan van den Berghe
5 april 2003, 12:28
Zoals deze?

http://www.alassy.nl/belgie/plattegronden/belgie_kaart.GIF

:wink:

Blijkbaar is de tijd bij de Blubbers blijven stilstaan...

http://www.baseball.be/images/Belgie-provincies.gif

Jan van den Berghe
5 april 2003, 12:28
En zo zal het worden:

http://home.online.no/~vlaenen/vlaamse_kwesties/kt11212.gif

Waarom zitten die Oostkantons alweer bij Wallonië???

Tantist
5 april 2003, 12:38
En zo zal het worden:

http://home.online.no/~vlaenen/vlaamse_kwesties/kt11212.gif

Waarom zitten die Oostkantons alweer bij Wallonië???

Omdat ik geen beter kaartje vond (en dat is echt waar) :oops:

Patriot!
5 april 2003, 13:53
En zo zal het worden:

http://home.online.no/~vlaenen/vlaamse_kwesties/kt11212.gif

Waarom zitten die Oostkantons alweer bij Wallonië???

Omdat ik geen beter kaartje vond (en dat is echt waar) :oops:

Hier een beter kaartje van de toekomst die sommige Vlaams-nationalisten voor ogen hebben: http://www.us-israel.org/jsource/images/occupymap.jpg

:twisted:

Knuppel
5 april 2003, 14:05
Alléz alléz! Nog maar eens teruggrijpen naar hetzelfde 'argument'.

Armoe troef, jongen? :P

Zeno!
5 april 2003, 14:12
Belgicisten maken nu eenmaal vreemde sprongen als hun argumenten op zijn! .... altijd dus... :wink:

Patriot!
5 april 2003, 14:13
:?: Ik wist niet dat er hier een discussie aan de gang was! :o

Zeno!
5 april 2003, 14:14
:?: Ik wist niet dat er hier een discussie aan de gang was! :o

Oei, ik dacht dat dat hier een discussieforum was!? 8O :D :lol:

Patriot!
5 april 2003, 14:15
:?: Ik wist niet dat er hier een discussie aan de gang was! :o

Oei, ik dacht dat dat hier een discussieforum was!? 8O :D :lol:

Dit topic dan toch niet.

Dimitri
5 april 2003, 15:07
Omdat ik geen beter kaartje vond (en dat is echt waar) :oops:

Als je photoshop hebt, kun je het makkelijk even veranderen. :idea:

Tantist
5 april 2003, 18:35
En zo zal het worden:

http://home.online.no/~vlaenen/vlaamse_kwesties/kt11212.gif

Waarom zitten die Oostkantons alweer bij Wallonië???

Omdat ik geen beter kaartje vond (en dat is echt waar) :oops:

Hier een beter kaartje van de toekomst die sommige Vlaams-nationalisten voor ogen hebben: http://www.us-israel.org/jsource/images/occupymap.jpg

:twisted:

Ai ai ai, in de volgende posting ontkent ie dat ie de flaminganten van neonazisme beschuldigt... Tsss...

Patriot!
5 april 2003, 20:50
En zo zal het worden:

http://home.online.no/~vlaenen/vlaamse_kwesties/kt11212.gif

Waarom zitten die Oostkantons alweer bij Wallonië???

Omdat ik geen beter kaartje vond (en dat is echt waar) :oops:

Hier een beter kaartje van de toekomst die sommige Vlaams-nationalisten voor ogen hebben: http://www.us-israel.org/jsource/images/occupymap.jpg

:twisted:

Ai ai ai, in de volgende posting ontkent ie dat ie de flaminganten van neonazisme beschuldigt... Tsss...

Hela, hela, ik zei duidelijk SOMMIGE vlaams-nationalisten he :wink:

TomB
9 april 2003, 02:02
[quote=Patriot]Aaaah, die is al verouderd... Brabant is gesplitst he...

Enne, het is Hainaut ;-)

Hier, dit is de reële kaart van de huidige situatie:

http://members.home.nl/rabbel/images/belgie.gif

Ge bent vergeten om dat miljoen Brusselaars als Franstalig te kleuren.

Bruno*
9 april 2003, 11:05
Ge bent vergeten om dat miljoen Brusselaars als Franstalig te kleuren.

-Brussel is een tweetalige stad
-er zijn ook nog de faciliteitengemeenten

Bruno*
9 april 2003, 11:07
[quote="Patriot"][quote="Tantist"][quote=Jan van den Berghe][quote=Tantist]En zo zal het worden:

http://home.online.no/~vlaenen/vlaamse_kwesties/kt11212.gif

Waarom zitten die Oostkantons alweer bij Wallonië???

Omdat ik geen beter kaartje vond (en dat is echt waar) :oops:

Vlaanderen als Engelse kolonie. Frankrijk aan de poorten van Leuven. Mooie dystopie :lol:

Dimitri
9 april 2003, 12:51
Vlaanderen als Engelse kolonie.

Ja, hè?! :? En Luxemburg en Zwitserland als Nederlandse kolonies zeker! :roll:

Bruno*
9 april 2003, 15:14
Luxemburg was al in een gelijksoortige situatie. Geef gewoon toe dat dit een lelijke kaart is: Gezien hoe groot Frankrijk is? Had Lodewijk XIV dat geweten, hij was flamingant geworden.

Dimitri
9 april 2003, 15:33
Het is inderdaad niet de mooiste kaart van de wereld, maar daar gaat het nou niet om. Overigens vind ik die verhouding tussen Frankrijk en de Benelux wel meevallen. Frankrijk is ook het grootste West-Europese land.

Patriot!
9 april 2003, 15:33
De maker van de kaart is vergeten een deel van Brabant Flamand paars te kleuren.

Dimitri
9 april 2003, 15:37
Hoezo?

Patriot!
9 april 2003, 15:57
Brussel + de Rand zullen uiteraard naar het machtige Frankrijk gaan.
Of denk je dat de Brusselaars voor het Nederlandstalige Vlaanderen zullen kiezen? Of dat Frankrijk Brussel niet wil?

De Vlaams-nationalisten zijn franskiljons: hun doel is Frankrijk in het hart van Vlaanderen te brengen.

Dimitri
9 april 2003, 16:32
Brussel + de Rand zullen uiteraard naar het machtige Frankrijk gaan.
Of denk je dat de Brusselaars voor het Nederlandstalige Vlaanderen zullen kiezen? Of dat Frankrijk Brussel niet wil?

De Vlaams-nationalisten zijn franskiljons: hun doel is Frankrijk in het hart van Vlaanderen te brengen.

Kom nou, dit geloof je toch zelf niet. De meeste Brusselaars zullen voor geen van beide kanten kiezen, waarom denk je anders dat er in Brussel zoveel pro-Belgen wonen?! De Nederlandstaligen kunnen dat trouwens ook altijd tegenhouden, aangezien zij vetorecht hebben.
Ik denk inderdaad dat Frankrijk Brussel NIET wil. Wat heeft Frankrijk eraan? De EU en de NAVO zullen meteen wegtrekken als Brussel geen neutrale stad meer is, met alle gevolgen van dien. Het is gewoon irreëel om te denken dat Brussel ooit Frans zal worden, en dat weet je zelf ook wel!

Patriot!
9 april 2003, 16:48
Brussel + de Rand zullen uiteraard naar het machtige Frankrijk gaan.
Of denk je dat de Brusselaars voor het Nederlandstalige Vlaanderen zullen kiezen? Of dat Frankrijk Brussel niet wil?

De Vlaams-nationalisten zijn franskiljons: hun doel is Frankrijk in het hart van Vlaanderen te brengen.

Kom nou, dit geloof je toch zelf niet. De meeste Brusselaars zullen voor geen van beide kanten kiezen, waarom denk je anders dat er in Brussel zoveel pro-Belgen wonen?! De Nederlandstaligen kunnen dat trouwens ook altijd tegenhouden, aangezien zij vetorecht hebben.
Ik denk inderdaad dat Frankrijk Brussel NIET wil. Wat heeft Frankrijk eraan? De EU en de NAVO zullen meteen wegtrekken als Brussel geen neutrale stad meer is, met alle gevolgen van dien. Het is gewoon irreëel om te denken dat Brussel ooit Frans zal worden, en dat weet je zelf ook wel!

Wat zou Frankrijk kiezen:

a. Geen Brussel
b. Brussel zonder NAVO of EU

Dimitri
9 april 2003, 16:55
Geen Brussel natuurlijk! Brussel zou waardeloze exclave zijn zonder die internationale instellingen. Ringwegen, luchthaven, verbindingswegen enz. liggen op Vlaams grondgebied, de meeste werknemers wonen in Vlaanderen. Brussel heeft verder niets met Wallonië. Dus zelfs als de Fransen de keus hebben, want dat hebben ze natuurlijk niet, maar als ze die wel zouden hebben, dan nog zullen ze niets zien in Brussel.

Knuppel
9 april 2003, 17:08
De maker van de kaart is vergeten een deel van Brabant Flamand paars te kleuren.


Brabant 'Flamand'?

Dat kan niet anders dan van een BUB-belgicist komen. :roll:


Brussel + de Rand zullen uiteraard naar het machtige Frankrijk gaan.

Uiteraard....
Volgens de vanzelfsprekende logica van de BUBbers. :lol:

Tantist
9 april 2003, 17:12
Vlaanderen als Engelse kolonie. Frankrijk aan de poorten van Leuven. Mooie dystopie :lol:

Als men het plan van de Fransozen hadden gevolg (zijnde Talleyrand), dan was Vlaanderen (OVL zonder land van Aalst, WVL + stad Antwerpen) een protectoraat van Engeland (Vrijstaat Antwerpen).

Dat Frankrijk aan de poorten van Leuven zou komen (Tiens, hebben ze daar nog poorten?) vind ik niet zo erg. Wat is er daar zo verschrikkelijk aan?

Het valt me op dat je niets gezegd hebt over het verenigde Luxemburg. Misschien in een tweede poging?

Tantist
9 april 2003, 17:13
Luxemburg was al in een gelijksoortige situatie. Geef gewoon toe dat dit een lelijke kaart is: Gezien hoe groot Frankrijk is? Had Lodewijk XIV dat geweten, hij was flamingant geworden.

Zou ie dan Zuid-Vlaanderen niet geannexeerd hebben? Mooi!!!

Louis for president! 8)

Tantist
9 april 2003, 17:32
Brussel + de Rand zullen uiteraard naar het machtige Frankrijk gaan.

Uiteraard? Verklaar!

Of denk je dat de Brusselaars voor het Nederlandstalige Vlaanderen zullen kiezen? Of dat Frankrijk Brussel niet wil?

Blijkbaar bezondig je je nog altijd aan de zwart-wit denken. Vlaanderen met Brussel zal geen eentalige staat zijn, Brussel zal tweetalig blijven. Dat vooroordeel hangt samen met je andere vooroordeel, nl dat wij taalracisten zijn, wat dus absolute kwatsj is.

De Brusselaars zijn bovendien allemaal verfranste Vlamingen. Ze hebben zich verfranst om den brode. Die mentaliteit indachtig hoeft het je niet te verbazen dat het proces ook spontaan omgekeerd verloopt, dat was al in het geval op (OK, het is niet meteen het beste voorbeeld en de BUB'ers zullen hun gebrek aan fatsoen er gaarne mee profileren) het einde van de oorlog toen de Nederlandstalige klasjes opmerkelijk populairder waren dan voor de oorlog. Maar ook heden zien we een kentering. Naarmate Wallonië blijft volhouden aan eenzelfde loonnorm (eigen schuld, dikke bult), zal de rijkdom van Vlaanderen enkel blijven toenemen tov Wallonië (maw: ze vervalsen de concurrentie in hun eigen nadeel). We zien dat er meer en meer Walen en vooral Brusselaars daarom het profijtig vinden om Nederlands te leren. Een positieve evolutie.

Brussel zal dus moeten kiezen tussen een aantal scenario's.

1) Bij Vlaanderen, en wordt hoofdstad
2) Bij Wallonië. Waarom zou Brussel, indien het zijn taalkundig statuur kan behouden, kiezen voor de lelijkste huwelijkspartner? Je verwijt ons taalracisme, maar in feite laat je de beslissing zelf afhangen van een verschil in taal, discriminatie dus. Bovendien vormt het een enclave, en de geschiedenis bewijst dat dit niet ideaal is voor de stabiliteit.
3) Bij Frankrijk. Het verliest zijn status van hoofdstad en alles wat er bij komt om een naamloos provinciestadje te worden zoals Poitiers en Tours. Bovendien zullen Duitsland en Engeland moeilijk doen over het feit dat én Straatsburg én Brussel in Frankrijk liggen. Het verliest dus potentieel ook zijn status van hoofdstad van Europa (waarschijnlijker voor een meer centraal gelegen stad zoals Berlijn). Eveneens een instabiele enclave.
4) Vrijstaat Brussel. Singapore was er veel erger aan toe toen het onafhankelijk werd, en kijk nu...
5) Brussel, DE. Naar het model van Washington DC. Maar daar is Brussel uiteindelijk te klein voor.

Het meest logische lijkt dus bij Vlaanderen te gaan of zelf onafhankelijk te worden.


De Vlaams-nationalisten zijn franskiljons: hun doel is Frankrijk in het hart van Vlaanderen te brengen.

Ha! Ha! Ha! :lol:

Patriot!
9 april 2003, 18:23
De maker van de kaart is vergeten een deel van Brabant Flamand paars te kleuren.


Brabant 'Flamand'?

Dat kan niet anders dan van een BUB-belgicist komen. :roll:


Of van die vuile franskiljonse flaminganten die niets liever willen dan Frankrijk in het hart van Vlaanderen. :twisted:

Knuppel
9 april 2003, 22:01
De maker van de kaart is vergeten een deel van Brabant Flamand paars te kleuren.


Brabant 'Flamand'?

Dat kan niet anders dan van een BUB-belgicist komen. :roll:


Of van die vuile franskiljonse flaminganten die niets liever willen dan Frankrijk in het hart van Vlaanderen. :twisted:

En die franskiljonse flaminganten zitten dus ook in de rand?
Je ziet het allicht zelf niet maar je ligt door de mand. :P

Bruno*
10 april 2003, 09:31
Ik denk dat jij het eerder bent...
Zeg Tantist, geloof jij dat de meerderheid van de Brusselaars voor een splitsing van Belgie is?

Celebfin
13 april 2003, 10:27
De intellectuele kruin van vlaanderen heeft gesproken.
Wie zich als artist of sportman té Vlaams profileert heeft er gelegen en komt niet meer aan de bak in de mediawereld! Remember de Strangers!

Even dit terzijde. De Strangers zijn geen vlaams-nationalisten en zeker geen Blokkerss. Ze zien enkel dat erin antwerpen verscheidene zaken fout gaan, en zingen daar liedjes over en dat is hun goed recht. Ze hebben ook nooit Vlaams-nationalistische uitspraken gdaan. Het zijn ook geen belgicisten.
Ze hebben idd. ooit op een VB congres opgetreden, maar daar hebben ze spijt van.

zorroaster
13 april 2003, 12:14
De intellectuele kruin van vlaanderen heeft gesproken.
Wie zich als artist of sportman té Vlaams profileert heeft er gelegen en komt niet meer aan de bak in de mediawereld! Remember de Strangers!

Even dit terzijde. De Strangers zijn geen vlaams-nationalisten en zeker geen Blokkerss

Vandaar dat Nest Adriaensen van de Strangers nu de N-VA-Kamerlijst duwt in Antwerpen zeker? :lol:

Patriot!
13 april 2003, 15:20
Ha je geeft de bijzondere verbondenheid tussen N-VA en VB toe?

Is genoteerd... 8)

zorroaster
13 april 2003, 17:56
Ha je geeft de bijzondere verbondenheid tussen N-VA en VB toe?


Tsja, wat moet je nu zeggen bij zoveel intellectuele onwil? Lezen wat je wil zien is niet lezen wat er staat. Voor mensen als u slechts één adres:

Leerpunt - centrum basiseducatie Gent, voortgezet onderwijs voor ongeletterden, Hippoliet Lammensstraat 10 - 9000 Gent - Tel. 09/224.24.12
[email protected]

Veel succes met de alfabetisering en tot dan!

Patriot!
13 april 2003, 18:46
Ha je geeft de bijzondere verbondenheid tussen N-VA en VB toe?


Tsja, wat moet je nu zeggen bij zoveel intellectuele onwil? Lezen wat je wil zien is niet lezen wat er staat. Voor mensen als u slechts één adres:

Leerpunt - centrum basiseducatie Gent, voortgezet onderwijs voor ongeletterden, Hippoliet Lammensstraat 10 - 9000 Gent - Tel. 09/224.24.12
[email protected]

Veel succes met de alfabetisering en tot dan!

Kan ik niet lezen. :roll: :wink:

zorroaster
13 april 2003, 22:02
Ha je geeft de bijzondere verbondenheid tussen N-VA en VB toe?


Tsja, wat moet je nu zeggen bij zoveel intellectuele onwil? Lezen wat je wil zien is niet lezen wat er staat. Voor mensen als u slechts één adres:

Leerpunt - centrum basiseducatie Gent, voortgezet onderwijs voor ongeletterden, Hippoliet Lammensstraat 10 - 9000 Gent - Tel. 09/224.24.12
[email protected]

Veel succes met de alfabetisering en tot dan!

Kan ik niet lezen. :roll: :wink:
:D
Vertel me eens iets dat ik nog niét weet, zeg!