PDA

View Full Version : Overleeft Saddam Hoessein deze soap?


Tantist
4 april 2003, 15:53
Overleeft Saddam Hoessein deze TV-soap? Pleegt ie zelfmoord? Vlucht ie naar het buitenland? Wordt ie berecht in Den Haag? Krijgt ie een kooi in Guantanama? Wordt ie door zijn eigen mensen afgeknald voor een zak zilverlingen? Zal ie vermist zijn? Komt ie tevoorschijn uit de grotten van Tora Bora? Of blijft ie aan de macht?

Please place your bets, speculatie is toegestaan en gewenst.

Paulus de Boskabouter
4 april 2003, 16:10
Hij duikt onder in Indonesië.
Werkt daar tot zijn dood aan wraakplannen en beklaagt zichzelf heel de tijd.

Darwin
4 april 2003, 16:15
De wormen zijn hem allang aan het opvreten.

:twisted:

Supe®Staaf
4 april 2003, 16:17
Hij vraagt politiek asiel in de Keizerlijke Stede tot Aalst.
Ik bied hem onderdak in ruil voor een tonnetje antrax, een Kalasjnikov mét munitie en één oliebron.
Ik leer hem friet met mosselen, Ardeense hesp en ander varkensvlees eten, bier en wijn drinken, en lachen met pastoors, imams, predikanten, de koraan, de bijbel en de Gazet Van Antwerpen.
Aalsters kan hij al, dat hoorde ik in zijn toespraken voor de tv.
De kuisvrouw heeft haar beste tijd gehad, want hij zal wel af en toe een hand moeten uitsteken.
Wie weet leer ik hem niet typen. Dan kan ik hem mijn teksten dicteren en het forum nog grondiger onder de onzin bedelven.
Oja, en de Brabançonne moet hij ook onder de knie krijgen, of geen eten!

Paulus de Boskabouter
4 april 2003, 16:21
Hij vraagt politiek asiel in de Keizerlijke Stede tot Aalst.
Ik bied hem onderdak in ruil voor een tonnetje antrax, een Kalasjnikov mét munitie en één oliebron.
Ik leer hem friet met mosselen, Ardeense hesp en ander varkensvlees eten, bier en wijn drinken, en lachen met pastoors, imams, predikanten, de koraan, de bijbel en de Gazet Van Antwerpen.
Aalsters kan hij al, dat hoorde ik in zijn toespraken voor de tv.
De kuisvrouw heeft haar beste tijd gehad, want hij zal wel af en toe een hand moeten uitsteken.
Wie weet leer ik hem niet typen. Dan kan ik hem mijn teksten dicteren en het forum nog grondiger onder de onzin bedelven.
Oja, en de Brabançonne moet hij ook onder de knie krijgen, of geen eten!

Saddam is nen Oiljsteneir!
Zennen infominister oëk peizek.
:lol:

Luddo
4 april 2003, 16:22
Hij vraagt politiek asiel in de Keizerlijke Stede tot Aalst.
Ik bied hem onderdak in ruil voor een tonnetje antrax, een Kalasjnikov mét munitie en één oliebron.
Ik leer hem friet met mosselen, Ardeense hesp en ander varkensvlees eten, bier en wijn drinken, en lachen met pastoors, imams, predikanten, de koraan, de bijbel en de Gazet Van Antwerpen.
Aalsters kan hij al, dat hoorde ik in zijn toespraken voor de tv.
De kuisvrouw heeft haar beste tijd gehad, want hij zal wel af en toe een hand moeten uitsteken.
Wie weet leer ik hem niet typen. Dan kan ik hem mijn teksten dicteren en het forum nog grondiger onder de onzin bedelven.
Oja, en de Brabançonne moet hij ook onder de knie krijgen, of geen eten!
En wat als hij alleen maar die versie van dienen ezel kent??? :D

Tantist
4 april 2003, 17:12
Volgens mij gaat ie ergens onderduiken, Jemen of zo...

Supe®Staaf
4 april 2003, 17:34
Oja, en de Brabançonne moet hij ook onder de knie krijgen, of geen eten!
En wat als hij alleen maar die versie van dienen ezel kent??? :D
Dan ondergaat hij hetzelfde lot als het arme dier.

Kotsmos
5 april 2003, 16:13
Volgens mij gaat ie ergens onderduiken, Jemen of zo...

ik denk niet dat er landen zijn die dat risico willen nemen...

Paulus de Boskabouter
5 april 2003, 16:29
Ik weet het!
In Iran!
Darwin?

C uit W
5 april 2003, 16:36
Ze gaan em platbombarderen (letterlijk)

fernand
5 april 2003, 17:00
Volgens mij zit ie al heel veilig met die andere door Amerika op te sporen terorist, hoe heet hij ook alweer? Ah Ja neen osama bin laden in Amerika.

Want ze moesten ook maar alleen dienen gast hebben in ahfanistan. alles plat gebomberdeert, zonder het beoogde resultaat. Er staat hun terug zo een gierer te wachten.

Alles Plat, Maar gene Sadam. allee zijn resime is toch weg zeker. :roll:

Bobke
5 april 2003, 17:08
Superstaaf® schreef:
Hij vraagt politiek asiel in de Keizerlijke Stede tot Aalst.
Ik bied hem onderdak in ruil voor een tonnetje antrax, een Kalasjnikov mét munitie en één oliebron.
Ik leer hem friet met mosselen, Ardeense hesp en ander varkensvlees eten, bier en wijn drinken, en lachen met pastoors, imams, predikanten, de koraan, de bijbel en de Gazet Van Antwerpen.

Uw keizerlijke gastvrijheid siert U.
Waarom de arme man pijnigen met het edele varkensvlees.
Zet hem toch op een dieet van Aalsterse Ajuin.
Wedden dat hij in de kortste keren zijn eigen productielijn voor bio-wapens opstart.

Supe®Staaf
5 april 2003, 17:21
Uw keizerlijke gastvrijheid siert U.
Waarom de arme man pijnigen met het edele varkensvlees.
Zet hem toch op een dieet van Aalsterse Ajuin.
Wedden dat hij in de kortste keren zijn eigen productielijn voor bio-wapens opstart.
Daar zou ik dus beter voorzichtig mee zijn.
Straks komt Knettergekke Georgy Bush onze Keizerlijke Stede tot woestijnzand vermalen. Alle redens zijn goed voor die imperialist om onze parel aan de Belgische kroon, ons Aalsters Land van Melk en Honing (ook Bier en Krakeel) te komen inlijven.

Bobke
6 april 2003, 14:21
Ja staaf, toch maar voorzichtig zijn, maar zolang men er in de VS geen “lucht” van krijgt .
Trouwens zolang knettergekke Georgy geen weet heeft van het olieveld onder uw residentie loopt het wel los denk ik. :wink:

Supe®Staaf
6 april 2003, 15:06
Ja staaf, toch maar voorzichtig zijn, maar zolang men er in de VS geen “lucht” van krijgt .
Alternatieve bio-gas staat niet op het USA-prioriteitenlijstje.
Trouwens zolang knettergekke Georgy geen weet heeft van het olieveld onder uw residentie loopt het wel los denk ik. :wink:
Twintig liter olijfolie lijkt me geen noemenswaardig economisch-strategisch doelwit.