PDA

View Full Version : Oproep


De rechtvaardige rechter
31 december 2004, 18:07
Weet er iemand in Antwerpen stad café den engel zijn.

ingenious
31 december 2004, 18:20
das op de grote markt, zowat naast het stadhuis. en naast café den bengel.

Vlaamse Leeuw
31 december 2004, 18:24
das op de grote markt, zowat naast het stadhuis. en naast café den bengel.
Inderdaad, dit is vlakbij café Den engel.

De rechtvaardige rechter
31 december 2004, 18:26
en nog een vraagje is dat ver van het station.

Vlaamse Leeuw
31 december 2004, 18:27
en nog een vraagje is dat ver van het station.
Indien je dit te voet doet ben je zo'n 10 minuten onderweg. Niet ver dus. Tis op de Grote Markt he.

De rechtvaardige rechter
31 december 2004, 18:28
Dank u want het is daar woensdag vergadering van ronduit.

ingenious
31 december 2004, 18:29
en nog een vraagje is dat ver van het station.
redelijk. 20 minuutjes stappen ofzo. gewoon de keyserlei en meir af, en dan langs de melkmarkt ofzo. te vinden op www.dma.be en dan op stadsplan klikken.

en eigenlijk is het schandalig dat niet te weten als ge van herentals zijn!

De rechtvaardige rechter
31 december 2004, 18:30
ik ben nooit verder geweest dan de meir.

ingenious
31 december 2004, 18:31
Indien je dit te voet doet ben je zo'n 10 minuten onderweg. Niet ver dus. Tis op de Grote Markt he.
maar dan moet ge toch al heel groot zijn hoor, om het op 10 min te doen. en kwartierke doet ik er minstens over, en dan moet ge al vliegen.

doornroosje
31 december 2004, 20:15
pak den tram aan het station richting Grote markt,via de lange nieuwstraat,melkmarkt.(tram 10 denk ik)

Tevoet Keijzerlei,er staat een groot reuzerad(ge kunt ni missen) tot aan de Frankrijklei,oversteken Leistraat,Meir tot aan den boerentoren recht achter de boerentoren weg tot op de grote markt.

15 minutjes.

EXTREEM
31 december 2004, 20:47
Hoe groter u bent,hoe vlugger er u bent:-)

Yann
31 december 2004, 20:57
Weet er iemand in Antwerpen stad café den engel zijn.Hehe, wie weet dat nu niet zijn...

Van Centraal Station recht de metro in (roltrappen van perron, en dan tweede roltrappen naar beneden, links), tram 2 richting Linkeroever (niet Hoboken), en afstappen aan station Groenplaats. Van Groenplaats naar Grote markt stappen (1 min) en café den engel ligt aan u voeten.

De Keyserlei en de Meir afstappen zou ik niet aanraden. Is zeker een kilometer en zelfs meer...

Yann
31 december 2004, 21:01
Indien je dit te voet doet ben je zo'n 10 minuten onderweg. Niet ver dus. Tis op de Grote Markt he.
De Grote Markt en de Stationsbuurt liggen ver uit elkaar hoor...

Yann
31 december 2004, 21:02
pak den tram aan het station richting Grote markt,via de lange nieuwstraat,melkmarkt.(tram 10 denk ik)

Tevoet Keijzerlei,er staat een groot reuzerad(ge kunt ni missen) tot aan de Frankrijklei,oversteken Leistraat,Meir tot aan den boerentoren recht achter de boerentoren weg tot op de grote markt.

15 minutjes.
Vant station kan je recht de metro in. Zonder buiten te komen.

ingenious
1 januari 2005, 05:05
pak den tram aan het station richting Grote markt,via de lange nieuwstraat,melkmarkt.(tram 10 denk ik)

Tevoet Keijzerlei,er staat een groot reuzerad(ge kunt ni missen) tot aan de Frankrijklei,oversteken Leistraat,Meir tot aan den boerentoren recht achter de boerentoren weg tot op de grote markt.

15 minutjes.
tram 11 kan ook. maar die moet je nemen op het astridplein, zoals yann zegt is de metro handiger, die neem je onder het station (zoals het een metropool betaamt ;-)). in de metro kan je naast den 2 ook de 15 nemen (beide richting linkeroever) en den 3 (richting melsele is dat al zeker?).

maar aangezien deze kempenzoon nog niet voorbij het station is geraakt, vind ik een stadswandelingetje wel op zijn plaats. tis ocharme 15 minuten (of 20). ik heb zelfs al meer van hertals gezien als hij van t stad!

ingenious
1 januari 2005, 05:07
De Grote Markt en de Stationsbuurt liggen ver uit elkaar hoor... kom kom, zo groot is antwerpen nu ook weer niet. we moeten eerlijk blijven. ;-)

stab
1 januari 2005, 09:14
Dank u want het is daar woensdag vergadering van ronduit.'ronduit' ? wadisda?

doggy
1 januari 2005, 09:44
ik ben nooit verder geweest dan de meir. voorzichtig hoor!
verder dan de mair wordt het flink gevaarlijk!

ja-�*, ik ga slapen... :-)

Yann
1 januari 2005, 12:12
'ronduit' ? wadisda?
n-va jongeren. Ik vind ze ronduit zielig. :wink:

Vlaamse Leeuw
1 januari 2005, 15:28
n-va jongeren. Ik vind ze ronduit zielig. :wink:
Ze zijn tenminste met ronduit meer leden dan de ganse BUB tesamen!

Yann
1 januari 2005, 16:22
Ze zijn tenminste met ronduit meer leden dan de ganse BUB tesamen!
...

Wie zegt dat????